Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

quote:
Gemineye schreef op 24 augustus 2004 @ 11:55:
nou jongens; we willen meer updates en pics daarvan!!! :P
Vrijdag... Foto's van mijn setje ;)

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

One second could mean Second
Reg. datum: 30 september 2002

morgen kan ik mijn nieuwe speakerstands ophalen... geen flauw idee welk merk ofzo, ik vond ze wel mooi, dus heb ik ze besteld... heb alleen geen cam, maar morgen kan ik denk ik wel een fabrieksplaatje dr op gooien, want dan weet ik welk merk ze dus zijn 8)

Vidi, Vici, Veni

Goed, tijdje niks meer van me laten horen, maar ik heb vandaag een Loewe Aventos 3970 aangeschaft... Ben er echt heel blij mee! Was alleen een uitdaging om het ding twee-hoog te krijgen... Maar het beeld is geweldig. Enige dat tegenvalt is het picture-in-picture... Had gedacht dat je half-half kon kijken... Maar het tweede beeld is maar een klein beeldje in een hoek... Verder moet ik nu toch echt een goede kabel gaan kopen van dvd-speler naar tv, want de composietkabel die er nu tussenhangt is echt bagger :S... Maar daar gaan we binnenkort wel eens wat op verzinnen... Scart-kabel van goede kwaliteit is denkik geen optie aangezien de te overbruggen afstand een meter of 3/4 is... Maargoed, zal als het meezit vrijdag foto's van mijn nieuwe opstelling posten... Als reminder; mijn huidige set:
Harman/Kardon AVR7000 Receiver
Harman/Kardon DVD30 dvdspeler
Harman/Kardon HD750 cdspeler
Loewe Aventos 3970 70cm real flat breedbeeld
amd2400 bakkie
creative inspire 5300 speakers... (volgende investering worden dus eindelijk speaker :X)

edit: goed, aangezien deze tv wel s-video over scart ondersteunt, nu maar via s-video aangesloten, ipv die brakke composiet (Wat eigenlijk een cheap-ass audiokabeltje was), en dat scheelt al een slok op een borrel... Maargoed, nu nog een definitieve oplossing...

MikeyMan wijzigde dit bericht 25-08-2004 00:09 (12%)

www.carina-avensisclub.nl

like in Pinda ^_^

Heb je inspire 5300 sat's aan een harman kardon hangen? omg?
KEFalicious..
Reg. datum: 06 december 2003

quote:
PnD schreef op 25 augustus 2004 @ 01:09:
Ik wou er niks van zeggen :Y)

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

quote:
Ultimora schreef op 24 augustus 2004 @ 14:24:
morgen kan ik mijn nieuwe speakerstands ophalen... geen flauw idee welk merk ofzo, ik vond ze wel mooi, dus heb ik ze besteld... heb alleen geen cam, maar morgen kan ik denk ik wel een fabrieksplaatje dr op gooien, want dan weet ik welk merk ze dus zijn 8)
zo heb ze opgehaald, blijken Soundstyle Z324 stands te zijn... kan niet zeggen dat er een inmens verschil in zit met de speakers op de stands (had ik ook niet verwacht ofzo) maargoed gelijk ook langs de dierenwinkel geweest om ze te vullen met aquariumzand. zit nu tot de nok gevuld met dat spul.. gok dat er een kilo of 3,5 per speakerstand in zit. is trouwens een inmens klotewerk, dat vullen, want het gat waar het zand in moet is ongeveer 5mm groot. daarom heb je ook flink geduld er bij nodig. ik was er na 1 1/2 uur er pas mee klaar.... doe het ook buiten, want er gaat geheid zand naast.

http://www.poortmusic.nl/apparatuur/stands-meubels/z318.gif
zo zien ze er uit, maar de mijne zijn zwart.

Reg. datum: 02 februari 2003

quote:
Ultimora schreef op 25 augustus 2004 @ 16:51:
[...]

ik was er na 1 1/2 uur er pas mee klaar.... doe het ook buiten, want er gaat geheid zand naast.
heb je geen trechter gebruikt? :o

The bigger the miracle the smaller the audience

Postmaster General

quote:
GleNnoS_ schreef op 19 augustus 2004 @ 23:37:
[...]

Ik wil (misschien) zo'n set echt alleen voor films gebruiken! Niet te duur.. ik luister VEEL meer muziek dan dat ik films kijk. Wat ik gewend ben: PC met creative inspire 4400 (KLOTE SUB!!) gebruik ik eigenlijk overal voor.. en voor muziek Concept 400 _/-\o_ btw weet iemand een site waar zulke setjes op staan? Kan ik een beetje vergelijken.. kieskeurig heeft alleen 5.1 speakerset's :'(

edit:

Ik zie net dat www.wehkamp.nl aardig wat setjes heeft ;)

edit2:

OMG
JVC TH-A25
Van: ¤ 399,00
Voor: ¤ 249,00
En bij mediamarkt is ie 169EUR..
Beetje ongeloof waardig dat van wehkamp :X

Als je goede speakers wil hebben, voor bij de PC. Dan zou ik de Tannoy Reveal aanraden. Ik heb ze hier thuis ook staan. Ze komen laag genoeg (subwoofer zou misschien wel mooier zijn). Moet je er alleen wel even een versterker tussen doen. Kheb hier een oude van de zolder gepakt een B&O BEOCENTER 1500. En daarmee klinken ze echt goed

http://www.musicstorekoel...o.asp?info=REC0000086-000
Vidi, Vici, Veni

quote:
PnD schreef op 25 augustus 2004 @ 01:09:
Nee, ik heb mijn computer aan die h/k hangen, en daar hangen inspires aan... Nog geen geld gehad voor speakers... Ben er zelf ook niet blij mee, maar ik moet hard werken voor al dit spul, dus ik kan niet alles in één keer kopen...

MikeyMan wijzigde dit bericht 25-08-2004 19:45 (19%)

KEFalicious..

nou binnen nu en niet al te lange tijd krijg ik als alles goed gaat mijn 'nieuwe' Vincent SP-996 mono-eindversterkers. Die kunnen nog niet op mijn receiver, maar ik wist zeker dat ik dit type wilde hebben en ik zag ze gebruikt aangeboden staan, dus ik kon het niet laten! Staan ze alvast klaar voor als mijn nieuwe receiver er eindelijk komt! (Dat wordt bij deze dus nog weer een eindje verder uitgesteld....)

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

Tweak or die

[quote]Friedchicken schreef op 23 augustus 2004 @ 11:15:
Bij deze even mijn home cinema:

http://www.fxp-network.nl/friedchicken/beamer/images/DSCF0117.jpg

Mag ik vragen hoe je dit mooie scherm gemaakt hebt?

en wat zit er onder op het scherm?

MCCarrot wijzigde dit bericht 25-08-2004 22:56 (20%)

Reg. datum: 27 januari 2000

quote:
MikeyMan schreef op 25 augustus 2004 @ 00:03:edit: goed, aangezien deze tv wel s-video over scart ondersteunt, nu maar via s-video aangesloten, ipv die brakke composiet (Wat eigenlijk een cheap-ass audiokabeltje was), en dat scheelt al een slok op een borrel... Maargoed, nu nog een definitieve oplossing...
Dat verschil ligt overigens niet aan de kabel die je gebruikte maar aan het verschil tussen composite en s-video. Composite is echt gewoon klote, s-video is wel ok. Maar RGB is gewoon nog een stuk beter.

Een mogelijke oplossing voor de 3/4 meter is om scart blokjes te kopen met RGB in/outputs erop. En dan drie losse coax kabels leggen. Dat is goedkoop per meter te koop, super standaard kabel. RG52 heet het geloof ik.
Maar er zijn ook wel lange scart kabels te koop denk ik. Laat je iig niet zo gek maken dat je een superdure kabel koopt, helemaal niet nodig, pure bangmakerij. Dit is een goed adres voor dit soort spullen. Je kan een 5m scart kabel kopen voor ¤8.60 en reken een paar euro verzendkosten erbij. Ik betwijfel zeer sterk of het nut heeft om een duurdere te kopen, maar ze hebben ook duurdere voor ¤12, ¤15.20 of ¤25.

Vidi, Vici, Veni

Thanx jag, maar dat wist ik al wel hoor... ;) Daarom probeer ik het ook. Dat idee van jou van die scart-blokken vind ik eigenlijk wel een erg goed idee... Maar zou dat geen mindere kwaliteit geven dan een scart kabel aan één stuk? Lijkt mij wel namelijk... Maar ik ga eens op zoek... Bedankt voor de tip iig... Was trouwens wel van plan om in iedergeval een wat betere kabel te kopen hoor... En 5m scart voor 8,60 klinkt mij niet echt geweldig...

KEFalicious..

quote:
MikeyMan schreef op 25 augustus 2004 @ 23:04:
Thanx jag, maar dat wist ik al wel hoor... ;) Daarom probeer ik het ook. Dat idee van jou van die scart-blokken vind ik eigenlijk wel een erg goed idee... Maar zou dat geen mindere kwaliteit geven dan een scart kabel aan één stuk? Lijkt mij wel namelijk... Maar ik ga eens op zoek... Bedankt voor de tip iig... Was trouwens wel van plan om in iedergeval een wat betere kabel te kopen hoor... En 5m scart voor 8,60 klinkt mij niet echt geweldig...

zeker voor een langere afstand denk ik wel dat dat iets loont hoor.. En bovendien; voor een bedrag van 25 euro hoef je het ook niet te laten toch :)

van die losse blokken lijkt mij ook geen ideale oplossing en bovendien onzinnig als er gewoon kabels van die lengte zijn..

KEFalicious..

[quote]MCCarrot schreef op 25 augustus 2004 @ 22:54:
quote:
Friedchicken schreef op 23 augustus 2004 @ 11:15:
Bij deze even mijn home cinema:

Mag ik vragen hoe je dit mooie scherm gemaakt hebt?

en wat zit er onder op het scherm?
is dat niet gewoon een kant en klaar scherm, met het merk van het scherm er op?

Vidi, Vici, Veni

quote:
Gemineye schreef op 25 augustus 2004 @ 23:10:
[...]

zeker voor een langere afstand denk ik wel dat dat iets loont hoor.. En bovendien; voor een bedrag van 25 euro hoef je het ook niet te laten toch :)

van die losse blokken lijkt mij ook geen ideale oplossing en bovendien onzinnig als er gewoon kabels van die lengte zijn..
Sjah, mijn idee, heb er ondertussen iets van 4000 euro ex speakers ingestoken, dan zal een dure kabel me ook de kop niet kosten... Maar zit nog ff te twijfelen over die kabel... Aangezien ik niet weet of het door m'n bureau gaat passen...

Reg. datum: 27 januari 2000

quote:
MikeyMan schreef op 25 augustus 2004 @ 23:17:
[...]

Sjah, mijn idee, heb er ondertussen iets van 4000 euro ex speakers ingestoken, dan zal een dure kabel me ook de kop niet kosten... Maar zit nog ff te twijfelen over die kabel... Aangezien ik niet weet of het door m'n bureau gaat passen...
Van kabels heb je er best een hoop zodat het uiteindelijk toch best wel wat kost. En het gaat er natuurlijk om of je er iets aan hebt. ¤25 is natuurlijk goed te doen, maar het kan een stuk duurder. Kijkend op een andere site zie ik bijvoorbeeld al een scart naar RGB kabel voor ¤150,-. Kijk, ik bedoel maar :). Pure oplichterij. Ik probeerde alleen maar te zeggen dat het geen meerwaarde heeft om zo'n dure te kopen, alleen psychisch misschien.

KEFalicious..

quote:
Jag schreef op 25 augustus 2004 @ 23:47:
[...]
Van kabels heb je er best een hoop zodat het uiteindelijk toch best wel wat kost. En het gaat er natuurlijk om of je er iets aan hebt. ¤25 is natuurlijk goed te doen, maar het kan een stuk duurder. Kijkend op een andere site zie ik bijvoorbeeld al een scart naar RGB kabel voor ¤150,-. Kijk, ik bedoel maar :). Pure oplichterij. Ik probeerde alleen maar te zeggen dat het geen meerwaarde heeft om zo'n dure te kopen, alleen psychisch misschien.
geen kabeldiscussies mensen :O

quote:
rikkienator schreef op 25 augustus 2004 @ 17:10:
[...]

heb je geen trechter gebruikt? :o
wij hebben hier thuis diverse trechters liggen, maar geen van alle trechters was op het eind dun genoeg. dus toen heb ik trechters van papier gemaakt, maar dat werkte heel slecht. uiteindelijk met een envelop die aan 2 kanten open was, het er in gegoten.

ads by Google
Reg. datum: 24 juni 1999

quote:
Winterpeen schreef op 23 augustus 2004 @ 12:29:
Njoe Tjoeb 4000 cd speler
NAD C370 2 kanaals versterker
Quadral Pico speakers
Nordost blue heaven interconnect
Van de Hull royal jade speaker kabel
Solidsteel audiorek

heb al eerder over die njoe tjoebs gevraagd, maar geen respons. winterpeen, waar heb je die aangeschaft en hoe duur was ie.
ik wil mischien die aangepaste 6000 kopen.

heb nog steeds geen kwaliteitsvergelijking gevonden tussen de cd5400 en zon njoe tjoeb.
mn lokale dealer raadde mij trouwens zon tjoeb af.
Times like these...
Reg. datum: 28 september 2000

quote:
MUSTIS schreef op 26 augustus 2004 @ 14:17:
[...]

heb al eerder over die njoe tjoebs gevraagd, maar geen respons. winterpeen, waar heb je die aangeschaft en hoe duur was ie.
ik wil mischien die aangepaste 6000 kopen.

heb nog steeds geen kwaliteitsvergelijking gevonden tussen de cd5400 en zon njoe tjoeb.
mn lokale dealer raadde mij trouwens zon tjoeb af.
Alleen de naam al :P >:)

...call for a Big Lebowski

Mac Softie
Reg. datum: 04 november 1999

man, wat veel offtopic :P geen plaatjes, alleen maar geblaat... en ik kan niet lezen, ik kom hier voor de pics!

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2G + 3G | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

KEFalicious..

nou dan maar een fotootje van mijn kant van mijn hopelijk zo snel mogelijk te arriveren eindversterkers!

http://markt.hifi.nl/suite/classifieds/default/pictures/61415.jpg

Deze schatjes zijn slechts 88 x 234 x 220 mm groot, maar leveren 125W @8ohm 100% klasse A. Ze zijn naar mijn mening qua geluid te vergelijken met veel duurdere systemen. Het geluid laat zich beschrijven als uitermate helder en tranparant met een krachtig laag. Vooral die hoge tonen leveren in combinatie met mijn Kef Q5 naar mijn mening een mooi geluid op, omdat de Kef uit zichzelf wat gedempte hoge tonen lijkt te hebben.

Nu nog maar op zoek naar iets geschikts om ze aan te sturen, zolang blijven ze in de kast staan :'(

quote:
Gemineye schreef op 26 augustus 2004 @ 15:43:
nou dan maar een fotootje van mijn kant van mijn hopelijk zo snel mogelijk te arriveren eindversterkers!

[afbeelding]

Deze schatjes zijn slechts 88 x 234 x 220 mm groot, maar leveren 125W @8ohm 100% klasse A. Ze zijn naar mijn mening qua geluid te vergelijken met veel duurdere systemen. Het geluid laat zich beschrijven als uitermate helder en tranparant met een krachtig laag. Vooral die hoge tonen leveren in combinatie met mijn Kef Q5 naar mijn mening een mooi geluid op, omdat de Kef uit zichzelf wat gedempte hoge tonen lijkt te hebben.

Nu nog maar op zoek naar iets geschikts om ze aan te sturen, zolang blijven ze in de kast staan :'(
125 watt klasse A?? Hoe hoog is jouw stroomrekening wel niet als die ff aanstaan?

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

KEFalicious..

quote:
Flex82 schreef op 26 augustus 2004 @ 15:46:
[...]
125 watt klasse A?? Hoe hoog is jouw stroomrekening wel niet als die ff aanstaan?

who cares :7

ach t valt wel mee schat ik in.. en als het de spuigaten uitloopt, doe ik ze weer weg! het zijn er maar 2 he, er zijn genoeg idioten die er 5 hebben, of nog meer.. En dan niet van deze kleine, maar veel grotere!

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: