Heb een lak van FLEXA gebruikt, om krassen te voorkomen de bus licht in de container
Gaat iedereen ineens zijn beeldscherm spuiten?
PPanic wijzigde dit bericht 20-07-2004 20:52 (11%)
GoT Index » Casemodding » [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
[Nieuw Topic]PPanic wijzigde dit bericht 20-07-2004 20:52 (11%)
nee.. ik heb al een mooie zilveren 18" TFTquote:PPanic schreef op 20 juli 2004 @ 20:51:
Onder de kappen zitten inderdaad zeer hoge spanningen, maar mijn monitor was afgeschermd met een kooi constructie
Heb een lak van FLEXA gebruikt, om krassen te voorkomen de bus licht in de container
Alles beter dan beige, maar ik ben huiverig voor de spanningenquote:PPanic schreef op 20 juli 2004 @ 20:51:
Onder de kappen zitten inderdaad zeer hoge spanningen, maar mijn monitor was afgeschermd met een kooi constructie
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
Prometeia 2 GT OWNAGE
en als je em nou es uit zou doen tijdens het eraf halen en spuiten??? denk dat je er dan geen last van hebt.quote:Maf schreef op 20 juli 2004 @ 22:15:
[...]
Alles beter dan beige, maar ik ben huiverig voor de spanningen
(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
quote:PPanic schreef op 20 juli 2004 @ 20:51:
Gemiddeld blijft een monitor nog een paar maanden onder zeer hoge spanning staanquote:Danjel schreef op 21 juli 2004 @ 02:25:
[...]
en als je em nou es uit zou doen tijdens het eraf halen en spuiten??? denk dat je er dan geen last van hebt.
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
quote:RMB schreef op 21 juli 2004 @ 10:46:
Je kunt misschien ook de beeldbuis helemaal intapen, en dan alle ventilatiegaatjes in je monitor vullen met papier, en dan je ding spuiten..... dan hoef je de monitor nieteens open te maken...
quote:Maf schreef op 21 juli 2004 @ 10:34:
[...]
Gemiddeld blijft een monitor nog een paar maanden onder zeer hoge spanning staan
(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!
quote:Brabus Freak schreef op 20 juli 2004 @ 23:09:
pp panic:
Ik heb exact hetzelfde beeldscherm, en ik wil dit ook al super lang doen, maar ik ben niet zo goed in spuiten
Als ik nou langs kom, ik betaal spuitbussen, en ik betaal je nog wat voor het spuiten zelf, wil je het dan doen?
quote:Digital-DNA schreef op 21 juli 2004 @ 00:36:
Als je matte verf hebt is het dan nog steeds aan te raden om er blanke lak overheen te spuiten, of gaat het dan weer glanzen?
Ik heb nou geen blanke lak over mijn gespoten kast en het stof dat er op komt te liggen gaat er nu redelijk moeilijk af. Gaat dat dan beter als er blanke lak overheen zit?
quote:malle jopie schreef op 21 juli 2004 @ 10:08:
[...]
Waar heb je het eigenlijk gespoten?
Binnen is vaak geen optie door de nevel die vrijkomten buiten stikt het van de rotzooi, 1 zuchtje wind
Geen slim idee, ventilatiegaatjes vullen? moet je ook eerst je monitor openmakenquote:RMB schreef op 21 juli 2004 @ 10:46:
Je kunt misschien ook de beeldbuis helemaal intapen, en dan alle ventilatiegaatjes in je monitor vullen met papier, en dan je ding spuiten..... dan hoef je de monitor nieteens open te maken...
Plaatje is nu gefixt?quote:
quote:BioHazard schreef op 21 juli 2004 @ 12:56:
Ja dan klopt er toch echt iets niet bij jullie volgens mij? Ik heb wat vrienden uit mun MSN lijst gevraagd of ze het konden zien. Iedereen kon het zien. Ikzelf ook. Dus tzal wel![]()
(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!
Doet het hier...mss je security setting ff nacheckenquote:peddro schreef op 21 juli 2004 @ 13:14:
http://www.onzebordercollies.nl/jory/xwindow.jpg
deze doet het ook niet bij mij
Specs or Specs
Meest recente aankoop: Sparkle Geforce 8800GT 512MB
Peugeot 308 fan?
ik krijg een gewone 404 fout...quote:YellowNeck schreef op 21 juli 2004 @ 14:34:
[...]
Doet het hier...mss je security setting ff nachecken
Nls87 wijzigde dit bericht 21-07-2004 15:12 (8%)
Specs: 'Main system', 'Test system', 'Laptop'
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Casemodding » [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea