Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 12 september 2001

Onder de kappen zitten inderdaad zeer hoge spanningen, maar mijn monitor was afgeschermd met een kooi constructie :)

Heb een lak van FLEXA gebruikt, om krassen te voorkomen de bus licht in de container :|

Gaat iedereen ineens zijn beeldscherm spuiten?

PPanic wijzigde dit bericht 20-07-2004 20:52 (11%)

PC || XboX 360 Cl!ck!

The Warrior
Reg. datum: 12 juli 2004

quote:
PPanic schreef op 20 juli 2004 @ 20:51:
Onder de kappen zitten inderdaad zeer hoge spanningen, maar mijn monitor was afgeschermd met een kooi constructie :)

Heb een lak van FLEXA gebruikt, om krassen te voorkomen de bus licht in de container :|

nee.. ik heb al een mooie zilveren 18" TFT _/-\o_ .... maar GEEN mooie case... dus ik ga eerst eens wat CCFL's erin pleuren }) (rooie ofzo...)
quote:

Alles beter dan beige, maar ik ben huiverig voor de spanningen

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

pp panic:

Ik heb exact hetzelfde beeldscherm, en ik wil dit ook al super lang doen, maar ik ben niet zo goed in spuiten :'(

Als ik nou langs kom, ik betaal spuitbussen, en ik betaal je nog wat voor het spuiten zelf, wil je het dan doen?

Prometeia 2 GT OWNAGE

Als je matte verf hebt is het dan nog steeds aan te raden om er blanke lak overheen te spuiten, of gaat het dan weer glanzen?

Ik heb nou geen blanke lak over mijn gespoten kast en het stof dat er op komt te liggen gaat er nu redelijk moeilijk af. Gaat dat dan beter als er blanke lak overheen zit?
zie, vouw, zwaai, kijk :)

quote:
Maf schreef op 20 juli 2004 @ 22:15:
[...]

Alles beter dan beige, maar ik ben huiverig voor de spanningen
en als je em nou es uit zou doen tijdens het eraf halen en spuiten??? denk dat je er dan geen last van hebt. ;)

(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!

AARGH, er blijft restspanning achter op de condensatoren die ook heeel pijnlijk kan zijn.,!!!
veerboot met underscores

http://home.zonnet.nl/fam-meijden/p3/IMG_4189TN.JPG
Even wat lampen+wit kleed opgehangen om zo wat mooiere pics kunnen maken.
Lampen zijn 300watt/stuk (par 56)

http://home.zonnet.nl/fam-meijden/p3/IMG_4184TN.JPG
En dit soort foto's krijg je dan :)
Project is nog in progress, hopelijk voor het einde van de maand af. Want dan ga ik naar campzone.

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

quote:

Waar heb je het eigenlijk gespoten?
Binnen is vaak geen optie door de nevel die vrijkomt :| en buiten stikt het van de rotzooi, 1 zuchtje wind :|

quote:
Danjel schreef op 21 juli 2004 @ 02:25:
[...]

en als je em nou es uit zou doen tijdens het eraf halen en spuiten??? denk dat je er dan geen last van hebt. ;)
Gemiddeld blijft een monitor nog een paar maanden onder zeer hoge spanning staan

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

The Warrior
Reg. datum: 12 juli 2004

Je kunt misschien ook de beeldbuis helemaal intapen, en dan alle ventilatiegaatjes in je monitor vullen met papier, en dan je ding spuiten..... dan hoef je de monitor nieteens open te maken...
quote:
RMB schreef op 21 juli 2004 @ 10:46:
Je kunt misschien ook de beeldbuis helemaal intapen, en dan alle ventilatiegaatjes in je monitor vullen met papier, en dan je ding spuiten..... dan hoef je de monitor nieteens open te maken...

Dat deden ze vorige week toch ook bij de oude aflevering van eigen huis en tuin.
Dat zag er goed uit zover ik kon zien :)

quote:
Maf schreef op 21 juli 2004 @ 10:34:
[...]

Gemiddeld blijft een monitor nog een paar maanden onder zeer hoge spanning staan

OMG dit wist ik niet. had d8 altijd stekker der uit spanning eraf...
gelukkig is mijn crt al zwart en hoeft ie niet gespoten te worden ;)

(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!

Reg. datum: 12 september 2001

quote:
Brabus Freak schreef op 20 juli 2004 @ 23:09:
pp panic:

Ik heb exact hetzelfde beeldscherm, en ik wil dit ook al super lang doen, maar ik ben niet zo goed in spuiten :'(

Als ik nou langs kom, ik betaal spuitbussen, en ik betaal je nog wat voor het spuiten zelf, wil je het dan doen?

Ik vindt het best maar het spuiten duurt ruim 1 dag, (24 droogpauze). dus je moet wel in de buurt wonen.

quote:
Digital-DNA schreef op 21 juli 2004 @ 00:36:
Als je matte verf hebt is het dan nog steeds aan te raden om er blanke lak overheen te spuiten, of gaat het dan weer glanzen?

Ik heb nou geen blanke lak over mijn gespoten kast en het stof dat er op komt te liggen gaat er nu redelijk moeilijk af. Gaat dat dan beter als er blanke lak overheen zit?

Je moet het stof er gewoon afborstelen met een een stoffer, met blanke lak verhelp je dit niet, en de kleur is nog steeds mat bij mij.

quote:
malle jopie schreef op 21 juli 2004 @ 10:08:
[...]

Waar heb je het eigenlijk gespoten?
Binnen is vaak geen optie door de nevel die vrijkomt :| en buiten stikt het van de rotzooi, 1 zuchtje wind :|

Schuur

quote:
RMB schreef op 21 juli 2004 @ 10:46:
Geen slim idee, ventilatiegaatjes vullen? moet je ook eerst je monitor openmaken ;) en anders wordt het gewoon niet mooi.

PC || XboX 360 Cl!ck!

nee

(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!

Ja dan klopt er toch echt iets niet bij jullie volgens mij? Ik heb wat vrienden uit mun MSN lijst gevraagd of ze het konden zien. Iedereen kon het zien. Ikzelf ook. Dus tzal wel 8)7 :O
MHz Matters
Reg. datum: 12 april 2002

quote:
BioHazard schreef op 21 juli 2004 @ 12:56:
Ja dan klopt er toch echt iets niet bij jullie volgens mij? Ik heb wat vrienden uit mun MSN lijst gevraagd of ze het konden zien. Iedereen kon het zien. Ikzelf ook. Dus tzal wel 8)7 :O

ik zie het hier wel hoor :)
een rode X in de sidepanel :9

als ik op dat linkje [afbeelding] klik dan krijg ik te zien dat De pagina kan niet worden gevonden.
doe ik nou iets fout dan :?

(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!

Water & Arctic Cooled!

http://www.onzebordercollies.nl/jory/xwindow.jpg
deze doet het ook niet bij mij :?

[:- last.fm -:] [:- flickr -:]

Dure hobby....:\

quote:
Doet het hier...mss je security setting ff nachecken :P

Specs or Specs
Meest recente aankoop: Sparkle Geforce 8800GT 512MB
Peugeot 308 fan?

Water & Arctic Cooled!

quote:
YellowNeck schreef op 21 juli 2004 @ 14:34:
[...]

Doet het hier...mss je security setting ff nachecken :P
ik krijg een gewone 404 fout...

[:- last.fm -:] [:- flickr -:]

Vorige week me nieuwe onderdelen binnen :D en ff alles in elkaar gezet,
Ik vond de standaart temperatuur sensor niet mooi dus ik heb 'm in een frontje van m'n kast gedremeld en de 2 displays er weer in geklikt:

http://home.wanadoo.nl/kok.fam/Niels%20PC.JPG

Het eerste display geeft de temperatuur van de case aan (warm op zolder) en het tweede display geeft de temperatuur van de heathsink van me CPU (AMD2800+) weer.

offtopic:
Specs:
Behuizing: Chieftec Matrix Medium Tower MX-01WD-D, front USB & Firewire Black 47.0 x 20.5 x 52.2cm
Voeding: Chieftec 360Watt PSU (HPC-360-202)
Moederbord: MSI K7N2 Delta-ILSR LAN S-ATA RAid nVIDIAŽ nForce2 MCP2/MCP2-T Chipset
Processor: AMD Athlon XP 2800+ 2.083Ghz 333MHz Barton
Geheugen: 512MB PC 3200 MDT
256MB PC 2700 Nanya
Grafische kaart: MSI Geforce FX5600XT-VTDR 128 VIVO + remote controller
Harde schijf: Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB S-ATA 6Y160M0 7200RPM 9ms Cache 8192 KB
Seagate 10GB ST310014ACE 5400 rpm Seek time 12.7ms
Cd-rom speler: LG CDR 48x
DVD brander: LiteOn LDW-812S 8x+/- writer
Floppydrive: Standaart 3,5" floppy drive
Netwerkkaart: Digitus 10/100Mbit Ethernet card met Realtek chipset
Hdd wisselframe: Q-tec mobile rack basic cool IDE ATA-133
Cooling CPU: Spire Whisperrock IV SPA04B4 Design fangrill
Arctic Cooling Silicone koelpasta
Cooling Case: 2x Coolermaster Casefan SAF-B82 80 x 80 x 25mm 26dB(A) Dual Ball Bearing
2x Zalman fanmate 1 regelbare weerstand
1x Coolermaster Casefan DAF-B82 80 x 80 x 25mm Dual Ball Bearing Thermal sensor
1x Sharkoon Fan Adapter 12Volt naar 7Volt
Guardian Digital Thermometer Monitor 2 tempsensors/displays

Nls87 wijzigde dit bericht 21-07-2004 15:12 (8%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws