Gathering of Tweakers

Quicksearch
Dope Rapper

nice aan/uit knopje :*)

en die resetknop is ook niet mis (8>
Mooie mod hoor!
Waar haal je die GoT casebadge eigenlijk?

Prometeia 2 GT OWNAGE

Lord of the Vegetables

Dat was hier: plan: Tweakgear shop tijdelijk offline

maar die badges heb ik ook al een tijdje

Helemaal LEIP !

Ik zag al dat mooi's hierzo op het forum, toen d8t ik bij mezelf laat ik eens gek doen.
Ik gaat Case-Modden... :9

Eerst in mijn '' Vrij normale Case '' een simpele window dremelen...( Vorm zat er al in )...

http://img86.exs.cx/img86/3765/PICT39.th.jpg

En omdat ik een zwaar verslaafde Halo fan ben, d8t ik zo ik ga " HALO '' in mijn window modden...JoepI !...

Eerst het halo logo van Inet uitgeprint en de letters uitgeknipt, toen de letters met PRIT :P...op me window geplakt en met de dremel er langs gegaan.
Aangezien ik dit nog NOOIT gedaan heb, is het vrij goed gelukt.
En ben ik ook zeer tevreden _/-\o_ ......

http://img4.exs.cx/img4/3307/PICT130.th.jpg

TADA: het eindresultaat...voor een 1e keer toch niet zo slechT ! 8)

Edit - Een paar keer beetje uitgeschoten ( Zie de Letter '' A '' ) en je gaat schikken als je ziet waar mee ik dit gedaan heb :)....

http://img86.exs.cx/img86/2131/PICT53.th.jpg

Er was niks anders meer over in mijn Dremel koffertje, dan maar dit :9 lol...

Q6600@2.93GHZ || OCZ PC6400 SLI@4.4.4.12 1T || ASUS P5N32-E SLI || MSI 8800GT 512MB OC || WD Raptor 150GB || Enermax Liberty 620W SLI || X-FI Fatal1ty Xtreme || Logitech Z5400 || Samsung 940BW || Antec Nine-Hundred ||

VET COOL

quote:
Fusion_XT schreef op 04 oktober 2004 @ 23:46:
Ik zag al dat mooi's hierzo op het forum, toen d8t ik bij mezelf laat ik eens gek doen.
Ik gaat Case-Modden... :9

Eerst in mijn '' Vrij normale Case '' een simpele window dremelen...( Vorm zat er al in )...

[afbeelding]

En omdat ik een zwaar verslaafde Halo fan ben, d8t ik zo ik ga " HALO '' in mijn window modden...JoepI !...

Eerst het halo logo van Inet uitgeprint en de letters uitgeknipt, toen de letters met PRIT :P...op me window geplakt en met de dremel er langs gegaan.
Aangezien ik dit nog NOOIT gedaan heb, is het vrij goed gelukt.
En ben ik ook zeer tevreden _/-\o_ ......

[afbeelding]

TADA: het eindresultaat...voor een 1e keer toch niet zo slechT ! 8)

Edit - Een paar keer beetje uitgeschoten ( Zie de Letter '' A '' ) en je gaat schikken als je ziet waar mee ik dit gedaan heb :)....

[afbeelding]

Er was niks anders meer over in mijn Dremel koffertje, dan maar dit :9 lol...

Joh ik zie nergens HALO staan geloof er niks van :P :+

hehe yust kidding ziet er zeer mooi uit moet ik maar eens een keer in het echt komen bekijken O-)

Big Falcon wijzigde dit bericht 04-10-2004 23:51 (8%)

AMD Athlon XP 3200+ @ 2.34 Ghz || Gigabyte 7NNXP NForce 2 || 2x 512 PC3200 Corsair Dual Channel || XFX GeForce 6800 GT || Western Digital Raptor 36 GB & 2x Maxtor 120 GB ATA 133 @ Raid 0 || Thermaltake Xaser III V1000A || Philips 19" 12 ms 190S5

Black Metal!

ik heb n bril, en zie t nog eerder dan jij B)
vet :D dan is een bril duz toch beter >:)

|| A64 3500+ - 1024MB G-skill - 6600GT - 440GB || EOS 350D 18-55mm Kitlens 75-300mm Canon (non-USM)||

veerboot met underscores

quote:
willy1986 schreef op 03 oktober 2004 @ 18:14:
[...]

die glassnijder heb ik ook, maar het werkt voor geen centimeter. k krijg er geen kerf of kras in het glas (/spiegel) . hoe heeft hij het gedaan?

Me vader doet glas in lood maken, en ik heb een paar keer meegekeken, en kan het nu zelf ook wel aardig.

T gaat er niet om dat je een zo diep mogelijke barst maakt in t glas, daardoor heb je alleen maar meer kans dat t glas niet langs de kraslijn barst. Neem een lineaal (me pa heeft er een speciaal gedeelte van de werkbank voor, met een soort van plaat met verschuifbare klemmen/blokhaak) en trek de glassnijder er met enige snelheid langs, dus niet langzaam en hard drukken, maar gewoon een vloeiende beweging met precies voldoende druk om een volledige kras achter te laten. Alsof je een dikke stift in je handen hebt en daarmee een lijn trekt.
Vervolgens kun je met de achterzijde wat tikjes op t glas geven, je hoort em dan wel eens springen/barsten. En als laatste de 2 helften vastpakken, en met 1 ruk doorbreken. je kan evt ook de ene helft op t bureau leggen, en ietsjes optillen en vervolgens de helft die je moet afbreken naar beneden trekken.
T kost echt tijd voordat je t doorhebt, maar oefening baart kunst, zo snijd me pa met t grootste gemak een banaan uit in glas :D

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

Music is my life
Reg. datum: 15 januari 2003

Graag verder in [CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 9. Misschien wat vroeg, maar het had ook al bij 500 posts gemogen. :) Nu even met een schone lei beginnen.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws