Reg. datum: 04 december 2004
[MP3/Ogg] iRiver H-3x0 serie
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 04 december 2004
Let er dus bijvoorbeeld eens op dat je HDD niet blijft spinnen nadat je via de NAV-knop naar de file-tree bent gegaan, en daar zonder een nieuw nummer te kiezen weer uit bent gegaan (door op stop de blijven drukken, of één keer op a/b te drukken). Ook schijnt de batterij sneller leeg te gaan wanneer je veel .Ogg-bestanden afspeelt, omdat deze moeilijker te decoderen zijn dan mp3's.
quote:borg2997 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 16:27:
[...]
Neen, helaas, heb reactie teruggehad van IRiver dat ik de reset moest gebruiken, maar dat hielp niet, geen enkele ractie, dood als een pier.
Heb mijn mijn leverancier in Rotterdam contact opgenomen om eregens in Nederland iemand te zoeken die de data kan restoren, want als ie terggaat naar weet ik waar, dan weet ik het wel, dan krijg ik weer een nieuwe en dat wil ik niet. De garantie ben ik dan kwijt, maar goed, punt 1 kon ik hem toch al niet gebruiken de meeste tijd en inmiddels ga ik het risico toch niet meer aan met de H340; had hem met name gekocht voor mijn reizen om de wereld. Denk dat ik overstap naar Archos.
Ik breng de H340 tussendoor naar wat bedrijfjes in Apeldoorn om te kijken of ze er wat mee kunnen. De 1e is al afgehaakt. Deze week hoor ik waarschijnlijk of het andere bedrijf er wat mee kan. Er schijnt een normale notebook schijf in te zitten, maar wel een klein formaat, dus dat zou een makkelijke klus moeten zijn, maar bij mij zal er wel weer iets bijzonders zijn, waardoor dit alles niet werkt.
Als je geinteresseerd bent hou ik je wel op de hoogte.
Ben er inderdaad wel nieuwsgierig naar ja. Maar misschien kunnen andere gebruikers er in de toekomst ook nog wat aan hebben, mocht je een oplossing vinden.
[edit]
Gaat Omni trouwens een nieuwe startpost maken? We zitten al bijna op de 1000 posts.
NrG_82 wijzigde dit bericht 08-02-2005 22:28 (3%)
EOS 450D | 24-105 F/4L IS USM | 70-300 IS USM | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | Samsung Omnia
quote:NrG_82 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 22:27:
Gaat Omni trouwens een nieuwe startpost maken? We zitten al bijna op de 1000 posts.
Ik denk het niet, ik heb hem wel eens wat gevraagd maar nooit reactie gehad. Volgens mij komt the_Omniscient hier niet meer, in ieder geval niet met die account.
Ik ben overigens nog steeds erg tevreden met mijn H340. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, dus zeker niet iedereen heeft troubles met dit apparaat.
De_Klusjesman wijzigde dit bericht 08-02-2005 23:40 (18%)
20D | 35 | 17-40 | 28-75
Wat is redelijke werktijd voor mp3's van 192-320 kB ? Ik hoop inderdaad dat dat schrijven en deleten veel van de batterij vraagt.
Dat scherm lijkt trouwens wel een vuurtoren: brightness 1 is meer dan genoeg.
Reg. datum: 22 januari 2005
Ik heb al eens gekeken op de site qua accesoires maar ik vroeg me toch af of ik er nu een remote bij zou krijgen? Is dat normaal gezien zo?
Reg. datum: 12 februari 2004
quote:Guust-Fi schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 10:33:
Ik heb zonet mijn H320 besteld van www.4launch.com
Ik heb al eens gekeken op de site qua accesoires maar ik vroeg me toch af of ik er nu een remote bij zou krijgen? Is dat normaal gezien zo?
Ik heb er daar zondag toevallig ook een besteld, hij komt vandaag binnen.
Helaas komt er geen afstandsbediening, battery pack en dock bij.
Reg. datum: 12 mei 2004
dan nog een vraag:
Is hier iemand het al gelukt een Memory Stick (standaard) op de H3*0 aansluiten?
BrBuggyB wijzigde dit bericht 09-02-2005 14:48 (54%)
quote:Bluto schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 18:45:
[...]
Hij staat inderdaad uit als ik hem aansluit,ik kan hem niet eens aanzetten.Denk dat ie dus gewoon kapot is.Begint lekker...
Ik heb nu hetzelfde probleem!
Als ik hem aansluit op de voeding gaat het scherm uit en als ik hem weer loskoppel blijft het scherm grijs en hij gaat niet meer uit.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
mstx wijzigde dit bericht 09-02-2005 14:44 (9%)
Reden: typfoutje
quote:pisart schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:58:
Heb je al geprobeerd te resetten?
Ja, er gebeurde niks.
Als ik heb A-B knopje indruk of dat knopje erboven wordt het scherm iets lichter en als ik ze allebei tegelijk indruk wordt het nog lichter.
En als ik hem via de USB poort op mijn PC aansluit hoor ik wel het standaard belletje van windows maar er komt geen schijf bij.
mstx wijzigde dit bericht 09-02-2005 19:18 (116%)
Reg. datum: 30 januari 2005
-bij www.mp3cdspeler.nl kan je een afstandsbediening kopen met scherm, maar vreet dat geen stroom? of valt dat wel mee?
- en wat kost een battery pack??
hij is echt groot, ipod past er 2x in zo ongeveer (in de breedte)
tis wel een mooie speler maar hij is gewoon te groot voor mij.
zo wie zo is hij ook 30 euro duurder en zwaarder.
de iriver heeft wel meer functies magoed, wanneer gebruik je dat nou. alleen de foto overzet functie kan je nog wel is gebruiken.
http://sheetmania.tk download & upload hier je piano sheets :)
Reg. datum: 20 oktober 2001
quote:jojarno schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:59:
vandaag stond ik in media markt de keuze te maken tussen deze mp3 speler en de ipod, ben voor de ipod gegaan omdat ik schrok van de afmetingen van de h320
de iriver heeft wel meer functies magoed, wanneer gebruik je dat nou. alleen de foto overzet functie kan je nog wel is gebruiken.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een mp3 speler en zit er sterk aan te denken om een h320 te halen. Maar ik wil hem graag eerst een keer in het echt zien, zeker nu jij aangeeft dat hij groter is dan verwacht. Alleen is hij hier bij geen enkele winkel (meer) te krijgen lijkt het wel.
- MediaMarkt hier(rijswijk) zei dat ze iRiver uit het assortiment hadden gehaald en hem niet meer hadden en ook niet konden bestellen.
- Dixons, had hem niet meer op voorraad en kreeg hem ook niet meer binnen, was alleen nog bij een ander filiaal als restpartij te krijgen.
en ga zo maar door.
Iemand die toevallig weet bij welke winkel hij nog te zien is in de omgeving Den Haag?
Gelijk nog een vraag: Zijn er mensen die hem veel gebruiken om filmpjes op te kijken? het lijkt me namelijk niet echt praktisch op zo'n klein schermpje (zoals eerder gezegd heb ik hem nog niet in het echt gezien dus mischien is het scherm wel groter dan ik verwacht)
Stroomverbruik schijnt mee te vallen. Maar maak je geen illusies over die remote...die is er voorlopig niet. MP3CDSpelers hebben er ook bij staan dat ie er niet is, maar op Mistycriver heb ik gelezen dat ie er voorlopig niet komt door problemen. Hij is wel in Korea te koop. Je zou proberen of je aan een remote voor de H100 serie kunt komen. Die past ook en werkt prima. Alles is te bedienen met dat model. De nieuwe is alleen iets anders geworden. iRiver kennende duurt het nog wel een paar maanden voor de H300 remote komt.quote:mp3-gek schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:37:
ik ben van plan om een H320 te kopen maar dan had ik 2 vragen;
-bij www.mp3cdspeler.nl kan je een afstandsbediening kopen met scherm, maar vreet dat geen stroom? of valt dat wel mee?
- en wat kost een battery pack??
Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...
Reg. datum: 07 januari 2004
Ik zou dit eigenlijk ook wel willen weten.... Iemand?quote:BrBuggyB schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:33:
........
dan nog een vraag:
Is hier iemand het al gelukt een Memory Stick (standaard) op de H3*0 aansluiten?
Reg. datum: 27 september 2003
In den haag centrum mediamarkt kan je het bekijken (showmodellen staan uitgestald), de H340 dan. Was gisteren ook nog effe geweest en ik vond het ook nogal een groot ding, dik vooral. Qua breedte en lengte is wel wat groter dan ipod, maar niet overdreven dat ie niet in je broekzak past, maak me alleen een beetje zorgen over dikte. Daarnaast lagen er iaudio's en das nogal een verschil.quote:wayeax schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:15:
[...]
Iemand die toevallig weet bij welke winkel hij nog te zien is in de omgeving Den Haag?
Gelijk nog een vraag: Zijn er mensen die hem veel gebruiken om filmpjes op te kijken? het lijkt me namelijk niet echt praktisch op zo'n klein schermpje (zoals eerder gezegd heb ik hem nog niet in het echt gezien dus mischien is het scherm wel groter dan ik verwacht)
Jimmy123 wijzigde dit bericht 09-02-2005 23:48 (13%)
Als je een passende cardreader kunt aansluiten maakt het toch niet uit wat daar in gaat? Ik denk gewoon dat het werkt. Er zijn zat mensen die een x-in-1 USB cardreader hebben en dat werkt gewoon.quote:Roelos schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:25:
[...]
Ik zou dit eigenlijk ook wel willen weten.... Iemand?
Team Short Way Down 2009 Net als de horizon, ben ik meer een concept dan een persoon in levende lijve...
Wat mij betreft is ie niet gemaakt om op de fiets of tijdens joggen mee te nemen; meer als je in een stoel oid zit en dan wil luisteren. Dan maakt grootte niet uit, integendeel, dit formaat vind ik beter in de hand liggen dan een iPod. Voor andere momenten dat je een MP3 speler wil hebben heeft iRiver ook hele mooie: N10 of ifp995 oid. met goede firmware kan je de N10 laden vanaf de H340.
Ik vind de gebruikersvrijheid van de H340 doorslaaggevend: je kan je muziek (maar ook foto's en video) precies zo organiseren, opslaan en terughalen als je wilt. De spelers past trouwens prima in borstzakje overhemd, korte draadje Sony ..71 erbij, perfect. Trouwens FM radio, en (voice) record werkt ook prima.
Momenteel de batterij aan het testen, maar net gelezen dat je er anders ook een 1900/200 batterij in kan stoppen voor zo'n 25 uur muziek, yeesss
De sony P71 is dus compatible met de iriver h3x0? Dat zou mooi zijn...quote:Barney-two schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:19:
...... korte draadje Sony ..71 erbij, perfect.....
30 euro duurder dan een iPod? De enige iPod die ik kan vinden voor ¤270 is de iPod mini. Dat is geen eerlijke vergelijking IMO, je zou hem dan moeten vergelijken met de iRiver H10 en niet met de H320.quote:jojarno schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:59:
vandaag stond ik in media markt de keuze te maken tussen deze mp3 speler en de ipod, ben voor de ipod gegaan omdat ik schrok van de afmetingen van de h320
Volgens mij bedoeld Barney-two de MDR-EX71SL, en dat zijn oordopjes.quote:Roelos schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:53:
[...]
De sony P71 is dus compatible met de iriver h3x0? Dat zou mooi zijn...
De_Klusjesman wijzigde dit bericht 10-02-2005 11:08 (8%)
20D | 35 | 17-40 | 28-75
Ai.....verkeert begrepen,,,,,jammer, jammer..quote:De_Klusjesman schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 11:05:
[...]
Volgens mij bedoeld Barney-two de MDR-EX71SL, en dat zijn oordopjes.
Waar heb je dat gelezen? En volgens mij heb je dan geen garantie meer...is dat het waard? Om de ene dag op zijn dock leggen als je naar bed gaat is toch niet zo erg?quote:Barney-two schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 10:19:
Momenteel de batterij aan het testen, maar net gelezen dat je er anders ook een 1900/200 batterij in kan stoppen voor zo'n 25 uur muziek, yeesss
Winkel: www.dapstore.de (ook een .com versie)
Forum met foto's: http://forum.iriverlounge.de/viewtopic.php?t=284
En site: www.iriverlounge.de (ook .com versie)
@Roelos: ik bedoelde inderdaad die oordopjes
@mphilipp: ik heb gemerkt dat als je veel met het scherm werkt, bestanden bekijkt etc. dat je batterijlevensduur dan hard terugloopt. Zoals eerder gepost: met veel gebruik zo'n 5 uur, terwijl de speler het nu al 14 uur volhoudt met uitsluitend afspelen van 128-320 mp3's. Kortom 1900/2000 mAh kan geen kwaad.
Wat ik ook voordeel van H340 vind is dat je elke 3.5 mm jack koptelefoon kan gebruiken itt (volgens mij) iPod die proprietary stekkertjes voor de koptelefoon heeft.
Barney-two wijzigde dit bericht 10-02-2005 12:43 (49%)
Pagina: 1 2 3 4 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.