BalusC, mijn mobo is de DRV4, mss kan je dat er nog even bijplaatsenquote:
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
GoT Index » Processors, Moederborden & Geheugen » [mobo]instabiele windows + lekkende condensator
BalusC, mijn mobo is de DRV4, mss kan je dat er nog even bijplaatsenquote:BalusC schreef op 28 juni 2004 @ 06:28:
[...]
Nog eentje. Ik heb deze toegevoegd aan de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Kan best zijn dat je de keerzijde van die vicieuze cirkel hebt- omdat je voeding gewoon goed was zijn de condensatoren nauwelijks belast, wat hun levensduur verlendt heeft. Maar wel goed in de gaten houden idd, het is een zeldzame K7TPro(133) die er totaal geen last van heeft. Wel kan het zijn dat je een K7TPro266 of hoger hebt, die hebben doorgaans goede condensatoren (MSI was NIET blij met hun leverancier toen ze erachter kwamen...)quote:StupidMonkey schreef op 28 juni 2004 @ 04:19:
Wel vreemd dan, dit verhaal geldt kennelijk niet voor alle MSI K7T mobo's want ik heb er ook 1, en die werkt al 3 jaar lang perfect![]()
(even afkloppen)
Onlangs wel even de voeding vervangen, omdat deze te weinig power kon leveren voor mijn nieuwe vid-kaart. Maar die vicieuze cirkel klinkt heeeel erg akelig... misschien dat ik toch maar eens regelmatiger in mijn mobo ga kijken
Knoflookworst + LANparty = overtreding Genève Protocol (gas...)
quote:BalusC schreef op 28 juni 2004 @ 06:28:
[...]
Nog eentje. Ik heb deze toegevoegd aan de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
koraks243 wijzigde dit bericht 28-06-2004 11:00 (25%)
This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot
euss wijzigde dit bericht 28-06-2004 12:14 (3%)
Specs: IBM ThinkPad T41 - P-M 1600 2MB - 2GB RAM - 60GB 7200rpm - 14" SXGA+
GoT Index » Processors, Moederborden & Geheugen » [mobo]instabiele windows + lekkende condensator
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona