Gathering of Tweakers

Quicksearch
Love my lindsey...
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
BalusC, mijn mobo is de DRV4, mss kan je dat er nog even bijplaatsen :)

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties: [view][quote]

Door: dion_b Moderator PMG/VB/OH
quote:
StupidMonkey schreef op 28 juni 2004 @ 04:19:
Wel vreemd dan, dit verhaal geldt kennelijk niet voor alle MSI K7T mobo's want ik heb er ook 1, en die werkt al 3 jaar lang perfect _/-\o_ :) (even afkloppen)

Onlangs wel even de voeding vervangen, omdat deze te weinig power kon leveren voor mijn nieuwe vid-kaart. Maar die vicieuze cirkel klinkt heeeel erg akelig... misschien dat ik toch maar eens regelmatiger in mijn mobo ga kijken ;)
Kan best zijn dat je de keerzijde van die vicieuze cirkel hebt- omdat je voeding gewoon goed was zijn de condensatoren nauwelijks belast, wat hun levensduur verlendt heeft. Maar wel goed in de gaten houden idd, het is een zeldzame K7TPro(133) die er totaal geen last van heeft. Wel kan het zijn dat je een K7TPro266 of hoger hebt, die hebben doorgaans goede condensatoren (MSI was NIET blij met hun leverancier toen ze erachter kwamen...)

Knoflookworst + LANparty = overtreding Genève Protocol (gas...)

quote:

Oh, als we toch toevoegingen gaan doen:
AOpen MX3T
AOpen AX3SP
AOpen AX3SP-Pro
In feite alle mobo's met Lelon elco's erop; herkenbaar aan het gestileerde Lelon logo. De Lelon elco's zijn zwart met gouden opdruk.

Overigens kun je, als je een beetje handig bent, bij AOpen vervangende elco's krijgen of een defect mobo laten repareren (kost iets van ¤ 15,-).
Ik heb onlangs nog met succes enkele tientallen mobo's van nieuwe elco's voorzien, alle borden draaiden daarna weer foutloos.

koraks243 wijzigde dit bericht 28-06-2004 11:00 (25%)

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Ik heb het ook gehad bij een Abit KA7. Ik heb toen Abit gemaild en ze hebben me een zakje nieuwe elco's gestuurd _O_

Heb de oude eraf gesloopt en nieuwe er weer opgezet.

Deze hele rij net onder de proc was helemaal gesprongen:

http://home.deds.nl/~erik1337/elco1.jpg

Die drab die eruit komt kun je trouwens ook nauwelijks van je mobo afkrijgen, heb het redelijk schoon kunnen krijgen maar op sommige plekken zie je nog wel wat van die meuk zitten:

http://home.deds.nl/~erik1337/elco2.jpg

euss wijzigde dit bericht 28-06-2004 12:14 (3%)

Specs: IBM ThinkPad T41 - P-M 1600 2MB - 2GB RAM - 60GB 7200rpm - 14" SXGA+

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws