Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia 6230 [Deel 9]

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
La Marmotte
Reg. datum: 21 mei 2004

quote:
Middlevillage schreef op 19 juli 2004 @ 19:17:
Hey...ik heb een vraag over Bluetooth'

Ik heb een sitecom usb adapter gekocht voor een bleutooth verbinding. Deze heb ik geinstalleerd en hij herkend de telefoon direct. Maar als ik dan mijn nokia suite installeer krijg ik geen verbinding. Ik heb het net zo gedaan als in de handleiding. Eerst heb ik een verbinding gemaakt bij Modem en verbindingen onder het configuratie scherm maar zodra ik met de Manager een verbinding wil maken kan hij de telefoon niet vinden. Weet iemand de oplossing hiervoor??? Alvast bedankt!

Dit heb ik ook gehad. Daarom zit ik nu met kleine oogjes achter de pc omdat het hierdoor laat werd :O. Ik zou je advisieren om de nieuwste software van nokia.com te downloaden. Daar deed die eht bij mij wel heel snel mee. Ik neem aan de je met de Sitecom drivers zelf wel verbinding kan maken?

Ik wil wel zeggen dat de nokia software behoorlijk suckt en dat het niet makkelijk werken ermee is!

Paul Rusesabagina: If I give a businessman 10,000 francs, what does that matter to him? He is rich. But, if I give him a Cohiba cigar straight from Havana, Cuba. Hey, that is style, Dube.

of frank
Reg. datum: 08 september 2003

quote:
SNAIL schreef op 19 juli 2004 @ 16:40:
Nokia 6230 + Bluetooth + MMC

Als ik bv. een mp3 op de MMC wil zetten wordt de verbinding na 1 of 2mb verbroken.
Doe ik hetzelfde naar het SIM-geheugen dan gaat het wel goed.
Met een bestand kleiner dan 1mb ging het tot nu toe nog wel goed.
Firmware = 3.15

Iemand met hetzelfde probleem?
Gaat het scherm van je 6230 dan even flikkeren op het moment dat de verbinding verbroken wordt? Zo ja: toestel omruilen :) had ik ook.

whoei

Reg. datum: 28 juni 2001

Iemand al de 4.28 firmware geprobeerd ?

Ben hem nu aan het downloaden maar heb nog nooit een firmware geflashed op een telefoon.

Greetz Dracster

Dracster wijzigde dit bericht 20-07-2004 01:13 (22%)

Reg. datum: 14 juni 2004

En hou wou jij die flash dan op je telefoon zetten?

Reg. datum: 28 juni 2001

Daar ben ik nog naar aan het zoeken.

Je hebt iets van Phoenix software nodig.
Die melding kreeg ik toen ik het package installeerde.
Verder weet ik ook nog niet.
Maar wel een grote sprong van 3.17 naar 4.28

Heb zelf nog versie 3.15 er op staan.

Reg. datum: 13 mei 2003

waar vind je die firmware eigenlijk? toch niet op de nokia site? en install je dat gewoon met application installer van nokia? en is het nuttig, dat updaten? Ik hoef alleen maar korte antwoorden hoor, ben gewoon benieuwd...

Wie ?!
Reg. datum: 01 april 2001

Eh, jongens, volgens de policy mag er hier niet gesproken worden over het flashen van je toestel, en die firmware is copyrighted materiaal welke niet zomaar ter download aangeboden mag worden. Is dus gewoon warez.

Ik zou die link dus maar weghalen dracster..

Reutel

gamedev

uhm, klopt het dat het gekozen kleurprofiel (van de selectiebalken enzo) niet de kleur van de ontvangst/batterei beinvloeden ?
Zonee, is dit mogelijk ?

de 3510i van m'n moeder had dit namelijk wel afaik

...gamen blijft leuk...

Reg. datum: 19 juli 2004

quote:
Onshore schreef op 19 juli 2004 @ 14:48:
kon het nergens vinden, maar ja zullen wel weer mensen zeggen dat het toch echt te vinden is. maar wat zijn precies de goede wap instellingen voor kpn. Kpn gebruikt GIN voor zijn wap en daar staan ook instellingen maar lukt me niet om hem aan de praat te krijgen. iemand ervaring met knp Hi Mobiel en wap?

Gaarna instellingen die zeker werken
Heb je een abbonnement? Met kpn-prepay kun je niet wappen.

ja gewoon, enzo....
Reg. datum: 16 oktober 2001

quote:
Selachii schreef op 20 juli 2004 @ 01:22:
uhm, klopt het dat het gekozen kleurprofiel (van de selectiebalken enzo) niet de kleur van de ontvangst/batterei beinvloeden ?
Zonee, is dit mogelijk ?

de 3510i van m'n moeder had dit namelijk wel afaik
neej, dat klopt niet, bij mij is het ook gewoon de kleur van de batterij en ontvangst die aangepast wordt... klinkt nie goed

:D

* SNAIL 8)7

SNAIL wijzigde dit bericht 20-07-2004 09:25 (110%)
Reden: snail moet smorgens beter lezen...

Reg. datum: 31 oktober 2002

Ik heb de 6230 met een Hi 20 abonnement, maar mijn MMS werkt nog steeds niet...

Ik heb alle instellingen goed staan, maar toch wil het niet lukken. Komt dat gewoon doordat de 6230 bij KPN nog niet geschikt is voor MMS of doe ik toch wat fout??

Arc Nature

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn agenda te synchroniseren met een Exchange Server 2003 over internet. Dus niet via bluetooth, dat heeft voor mij geen nut. Ik wil mijn agenda synchroniseren wanneer ik on-the-road ben.
Nergens kan ik een handleiding of wat dan ook vinden die beschrijft hoe je met een server kan verbinden. Ook vage instellingen als "Agenda database", ja wat moet ik daar nou invullen, de server? Nee, want die moet weer bij het veld "Server" worden ingevuld.
Ik ben inmiddels een beetje hopeloos...
Google groups/web search gaf geen nuttige resultaten.

98% of the population is asleep. The other 2% are staring around in complete amazement, abject terror, or both

Reg. datum: 11 augustus 2003

quote:
br0wn schreef op 20 juli 2004 @ 09:52:

Ik heb alle instellingen goed staan, maar toch wil het niet lukken. Komt dat gewoon doordat de 6230 bij KPN nog niet geschikt is voor MMS of doe ik toch wat fout??
bel effe naar de klantenservice van kpn, zij kunnen je vast wel de juiste instellingen toe sturen

Ik heb het idee dat mijn HDS-3 headset niet helemaal meer goed is. Hij zit aardig los onderin de telefoon, en als ik muziek luister dan slaat hij af en toe over? Sterker nog, het gebeurd wel eens dat hij 10sec terug springt?

[Xbox 360 Gamertag] [Neejoh]
[www.miniwerk.nl] [Restauratie fotoblog Mini Cooper]

Guild wars - Orphix Brag Elem

quote:
Neejoh schreef op 20 juli 2004 @ 11:09:
Ik heb het idee dat mijn HDS-3 headset niet helemaal meer goed is. Hij zit aardig los onderin de telefoon, en als ik muziek luister dan slaat hij af en toe over? Sterker nog, het gebeurd wel eens dat hij 10sec terug springt?
Dit fucking probleem heb ik dus ook ik ga vandaag ff naar een nokia service point ff checken of ze er daar wat aan kunnen doen heb alles al geprobeert lees eerder. hopelijk kom ik tot de oplossing ik laat het iig weten.

<a href="http://www.sirikonline.com">[www.sirikonline.com]</a>

Reg. datum: 13 mei 2003

quote:
Smoke_screen schreef op 20 juli 2004 @ 11:38:
[...]

Dit fucking probleem heb ik dus ook ik ga vandaag ff naar een nokia service point ff checken of ze er daar wat aan kunnen doen heb alles al geprobeert lees eerder. hopelijk kom ik tot de oplossing ik laat het iig weten.
Ik heb wel het probleem dat als ik radio luister, hij steeds van 1 oordopje naar 2 springt en weer terug. Echt super storend is het niet maar ik weet ook niet waar het aan kan liggen.

Zalman hooligan ;)
Reg. datum: 24 maart 2004

dat ligt gewoon aan brakke FM ontvangst :7
Reg. datum: 18 mei 2004

quote:
airliner schreef op 18 juli 2004 @ 21:56:
ik heb net een shop gevonden in duitsland die 1GB mmc kaartjes verkoopt voor ¤ 158,20 van A-Data, leek me wel boeiend om te vermelden :)
is namelijk ongeveer de helft van de prijs die in de startpost wordt vermeld

ik heb er net geheugen voor mijn systeem gekocht, verzendkosten zijn 7,50 via GLS

ik laat het wel even weten of alles is goedgegaan (als ik wat meer weet) :9

zie ook: cheeep!

Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen met die winkel. Anders ga ik ook wel ff 1GB MMC bestellen . Laat idd maar even je ervaringen achter.

Grt Ray

Asus with Guru Clock, P4, 3.6Ghz@3,93, 850XT PE, 1GB DDR, Preatorian, G15, G5, Samsung 930BF, Audigy 2 NX, Z2300, Saitek X45. -> Though enough?

Marc Hoekstra

Telefoonnummer uit sms halen en bekijken wie het is bij de nokia 6230!
Hoe doe je dat?

Als je bijvoorbeeld een smsje krijgt van je voicemail (Orange) dat een bepaald nummer geen bericht heeft achtergelaten dan wil je natuurlijk weten van wie dat nummer is.
Het volgende kan wel:
Opties->Gebruik gegev.->Telefoonnummer;
Dan zie je het nummer welke in het smsje staat, maar dan wil ik weten welke naam uit mijn telefoonboek bij dit nummer hoort en DAT kan dan niet.
Ook als ik dan kies voor "bellen" en ik laat em 2 of 3 keer overgaan, komt nog steeds niet de naam van de persoon op het scherm te staan, zelfs niet als ik het telefoonnummer van die persoon volledig opgeslagen heb (+316********)

Is hier toch een oplossing voor, misschien dmv. een software update ofzo?

offtopic:
ik hoop niet dat deze vraag al een keer gesteld is, maar om alle 9000 posts door te lopen van de Nokia 6230
Reg. datum: 04 november 2001

quote:
Crusader schreef op 20 juli 2004 @ 10:54:
Ik krijg het niet voor elkaar om mijn agenda te synchroniseren met een Exchange Server 2003 over internet. Dus niet via bluetooth, dat heeft voor mij geen nut. Ik wil mijn agenda synchroniseren wanneer ik on-the-road ben.
Nergens kan ik een handleiding of wat dan ook vinden die beschrijft hoe je met een server kan verbinden. Ook vage instellingen als "Agenda database", ja wat moet ik daar nou invullen, de server? Nee, want die moet weer bij het veld "Server" worden ingevuld.
Ik ben inmiddels een beetje hopeloos...
Google groups/web search gaf geen nuttige resultaten.

Het kan ook helemaal niet, vandaar dat je niets kunt vinden.

De 6230 kan alleen syncen met een SyncML server, Exchange 2003 ondersteund alleen ActiveSync.

Microsoft zal SyncML voorlopig niet ondersteunen aangezien de licentievoorwaarden vereisen dat de broncode van ActiveSync openbaar wordt gemaakt.

Er is afaik 1 3th party product Synchronica, maar dat kost je 970 euro + 47 euro per client.

Je kunt dus alleen via PC Sync synchroniseren, waardoor je dus altijd ook nog een laptop bij je zult moeten hebben wil je on-the-road syncen.

Reg. datum: 29 oktober 2001

quote:
br0wn schreef op 20 juli 2004 @ 09:52:

ik heb precies het zelfde abo als jou. mms werkt echter bij mij wel en wap juist niet. dus wie kan me helpen. ik heb de mms instellingen door die nokia site laten opsturen. staat in de start post en link naar. en je moet nog de service starten geloof ik. je moet hem activeren.

maar wie weet voor mij de goede en juiste instellingen voor wap met een hi 20 abo. op gin site staan ze maar krijg het niet werkend

Check

Reg. datum: 31 oktober 2002

quote:
Onshore schreef op 20 juli 2004 @ 14:36:
[...]

ik heb precies het zelfde abo als jou. mms werkt echter bij mij wel en wap juist niet. dus wie kan me helpen. ik heb de mms instellingen door die nokia site laten opsturen. staat in de start post en link naar. en je moet nog de service starten geloof ik. je moet hem activeren.

maar wie weet voor mij de goede en juiste instellingen voor wap met een hi 20 abo. op gin site staan ze maar krijg het niet werkend

Mmm, jouw situatie is inderdaad ook vreemd, maar ik kan je er helaas niet verder mee helpen, ik heb wap nog niet geprobeerd. Maar zou je mij nog effe iets verder kunnen helpen?

Wat zijn je mms instellingen (waarschijnlijk heb ik die ook al wel goed, maar voor de zekerheid...) en waar heb je deze allemaal ingesteld?

Berichten-->Berichtinstellingen-->Multi med. berichten-->Instellen verbinding

Of ook bij: Instellingen-->Connectiviteit-->GPRS

En bij: Diensten-->Instellingen-->Instellen verbinding

:?

Ik snap echt niet waarom het niet zou werken... Ik heb het ook al via 313 geactiveerd. Zit er toch iets fout met het GPRS gebeuren? Moet het via een andere weg? Ik snap er de ballen niet meer van...

Reg. datum: 04 februari 2004

quote:
Dracster schreef op 19 juli 2004 @ 22:28:
Iemand al de 4.28 firmware geprobeerd ?

Ben hem nu aan het downloaden maar heb nog nooit een firmware geflashed op een telefoon.

Greetz Dracster

Heb er zelf 4.28 ingezet....
maar zie weinig verschil....

alleen me toestelgeheugen is kleiner

Reg. datum: 04 november 2001

ze kunnen die firmware toch ook gewoon bij Nokia in de kalverstraat erop zetten? Deden ze nooit erg moeilijk over dacht ik

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: