Ik ga helemaal mee met je uitspraak.
Met foto's kun je redelijk snel aan het einde zien wat goed is en wat niet. De gene die heel erg op elkaar lijken moet je dan tegen elkaar wegstrepen.
Voor film moet je ook echt alles kijken. Maar goed, dat is voor alsnog mijn vrouw d'r probleem. Ze heeft nog wat spul staan op de server wat ze mag gaan bewerken.
Mijn vakantie's zijn ook meestal niet zo boeiend om te filmen. Alhoewel we nu voor het eerst naar Hawaii gaan. Maar dan nog is het de vraag of het zo interessant is.
Met de huwelijksreis (hadden toen jammer genoeg nog een oudere camera) hebben we een dagboek bijgehouden en uiteraard ook nog gefilmt. Dat is wel een leuke bijkomstigheid tussen de film door iedere dag.
Maar goed tips iig wat betreft de tussenshots. Ik heb zelf een simpel statief voor mijn fotocamera, maar verwacht niet dat ik die mee ga nemen. Veel te veel zooi en we willen natuurlijk nog spul mee terug nemen.
Misschien is er zelfs nog een USB-host externe HDD. Dat zou geld schelen en wellicht hetzelfde doen.
Gisteren in ieder geval nog heel even over gehad (van haar kant), maar we zijn er nog niet uit. Simpelweg omdat we niet weten of we de camera wel helemaal vol filmen in die 3 weken. Wat je zegt, je moet niet té veel film hebben.
Doe me gelijk denken aan kennissen die 10 pakken foto's hadden van een weekendje Disney >_<.
alhoewel wij regelmatig gaan en nog steeds aardig wat foto's maken. Maar 10 rolletjes vol?!
Maar goed, ik dwaal gigantisch af.
Als iemand nog iets weet over de kwaliteit van die 2 welke ik genoemd heb. Het enige dat ik weet is dat ze heel snel zijn. 1GB/m als ik het goed heb begrepen.