IP Rocks
ik wil een image tank, maar welke, tests ?
Gerelateerde producten
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last
Reageer Nieuw TopicDe_Klusjesman wijzigde dit bericht 22-06-2004 22:50 (7%)
20D | 35 | 17-40 | 28-75
Reg. datum: 22 februari 2000
Reg. datum: 18 december 2001
huh?
De nieuwe generatie MP3 HD spelers zullen allemaal uitgerust zijn met de features die de iRiver H320 (en nog wat anderen) nu heeft.
Voor mensen die op zoek zijn naar een imagetank zijn dan misschien die mp3's niet belangrijk, maar de functie dat je je plaatjes ook meteen op dat ding kan bekijken is dat wellicht wel.
En wat nog belangrijker is: USB on the GO
Je camera dus rechtstreeks in dat ding stoppen (met een kabeltje) en niet alleen je flashkaartje. Vervolgens komt een vriend langs met zijn usb-stick die er dan even ingeplugd wordt om hem wat foto's mee te geven.
MP3 HD spelers zijn dan wel duurder dan een X-drive (ja...ik weet dat die ook mp3 speelt...maar daar is het dan ook mee gezegd) maar bieden wel een hoop functionaliteit die voor veel mensen handig kan zijn.
volgens mij gaan deze twee markten/producten (mp3HD spelers en imagetanks) steeds meer op elkaar lijken. De x-drive en de Gmini die mp3 afspelen, en de HD players die usb on the go krijgen worden zo geduchte concurrenten van elkaar....en volgens mij mag de producent van de X-drive zich zorgen gaan maken...
Voor de TS:
Bedenk nu wat je met die imagetank wil gaan doen.
Als je hem echt alleen als imagetank wil gebruiken is een X-drive waarschijnlijk de beste oplossing, maar als je ook nog af en toe wat muziek wil luisteren, een mooie portable HD wil hebben, kun je ook eens in dat segment kijken.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Acid_Burn wijzigde dit bericht 23-06-2004 00:09 (192%)
Glass Eye Photography | Nu D70 enhanced | Zelfbouw wireless fightstick
De_Klusjesman wijzigde dit bericht 23-06-2004 00:25 (8%)
20D | 35 | 17-40 | 28-75
En hij is enorm klein tov die slagschip-imagetanks.
Senile! Senile Oekaki
maar wel duurder dan een xdrive.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Reg. datum: 14 maart 2003
Maar hoe zit het met de batterijduur van de verschillende image tanks? Dat vind ik toch wel vrij belangrijk, het moet niet zo zijn dat je na 5x tanken je batterijen moet vervangen...
Kennis is macht, karakter is meer
Reg. datum: 02 juli 2003
Reg. datum: 08 februari 2003
Als je bij PowerInNumbers besteld krijg je er een autolader snoertje bij, voor vakantie vaak ook wel ideaalquote:Colicab schreef op 24 juni 2004 @ 10:47:
de batterij van de X Drive VP300 gaat twee uur mee
+echt mini!
+ook externe hd (20GB)
+kan plaatjes afbeelden
+goedkoop
+ook mp3 speler
+adapter (via usb!!) werkt op 110 volt (handig voor in noord- en zuid-amerika etc.)
+je hoeft geen software te installeren
-er kunnen geen batterijen in
-meegeleverde oordopjes niet optimaal qua geluid
Ow, en hij heeft me 295¤ gekost. Koop een paar CF kaartjes en je haalt dat bedrag makkelijk.
MrWilliams wijzigde dit bericht 25-06-2004 14:05 (15%)
Elke minuut is een kans om je leven te veranderen. Abre los ojos.
En ik zie trouwens op de site van archos nergens dat 'ie een CF-cardreader heeft???
Zijn er al ervaringen met deze X-Drive ?
IP Rocks
Reg. datum: 24 juni 2004
Belkin is momenteel ook bezig met een adapter waar je de USB connector van de camera in kan pluggen, en die dan direct in de iPod kan pluggen.
De accu van de iPod kan ongeveer 700 mb schrijven met 1 lading.
Reg. datum: 16 december 2003
Heeft me met een 40 Gbyte HDD in totaal 169 euro gekost, er gaan gewoon penlites in als de meegeleverde nimh leeg zijn en hij is van aluminium, dus lekker stevig
Nee. (helaas) Dus je batterij zal vol moeten zijn voor dit festijn.quote:Tijs_a schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:53:
Kan de ipod aan het lichtnet als je de belkin reader er aan hebt hangen?
Nuages du monde
Reg. datum: 16 december 2003
Die batterijen van die Ipod zijn echt way too snel leeg.
Hoeveel kost zo'n reader eigenlijk. Volgens mij is het bijna nog goedkoper om de goedkoopste xdrive er bij te kopen ipv de belkin reader.
Ditkomt er overigens ook aan. Nu kan je in ieder geval wel wel per bestand overzetten, maar nog steeds niet met je ipod op het lichtnet.
Tijs_a wijzigde dit bericht 25-01-2005 09:38 (38%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last