Hoofdcategorieën
Topicacties

ik wil een image tank, maar welke, tests ?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Reageer Nieuw Topic
Can Cow come out to to play ?
Reg. datum: 14 augustus 2000

Hey mede digigrafen..

Morgen is de grote dag dat ik een D70 ga kopen.. Zit dan wel een 1Gb kaartje in maar op vakantie ene tikkie krap, dus ik ga voor de digitank..

Alleen welke, ik zie er zo veel, en de prijzen schelen idioot veel..

Weet iemand goede testen en overzichten te vinden op het net ? Ik zoek me rot..

Aanraders ?

IP Rocks

One Minute Shakin
Reg. datum: 11 oktober 2000

"the way to go" is wel zo'n beetje een X-drive II, verschillde varianten erop ala x aantal gigs. ergens hier in fotografie is er een topic over de x-drive.

Natural beauty
Reg. datum: 03 maart 2004

Dit topic dus.

De_Klusjesman wijzigde dit bericht 22-06-2004 22:50 (7%)

20D | 35 | 17-40 | 28-75

Reg. datum: 22 februari 2000

Op het storage forum van dpreview.com staat een overzicht van alle digitanks. Zelf heb ik de Archos Gmini 220. Omdat deze lekker klein is, lang mee gaat en ook nog eens mp3s kan afspelen.

Reg. datum: 18 december 2001

http://www.mp3man.nl/product/3328 totaal offtopic maar toch een beetje on :P

Zo'n geil ding :9~

huh?

Reg. datum: 05 november 2000

helemaal niet offtopic.
De nieuwe generatie MP3 HD spelers zullen allemaal uitgerust zijn met de features die de iRiver H320 (en nog wat anderen) nu heeft.

Voor mensen die op zoek zijn naar een imagetank zijn dan misschien die mp3's niet belangrijk, maar de functie dat je je plaatjes ook meteen op dat ding kan bekijken is dat wellicht wel.

En wat nog belangrijker is: USB on the GO
Je camera dus rechtstreeks in dat ding stoppen (met een kabeltje) en niet alleen je flashkaartje. Vervolgens komt een vriend langs met zijn usb-stick die er dan even ingeplugd wordt om hem wat foto's mee te geven.

MP3 HD spelers zijn dan wel duurder dan een X-drive (ja...ik weet dat die ook mp3 speelt...maar daar is het dan ook mee gezegd) maar bieden wel een hoop functionaliteit die voor veel mensen handig kan zijn.

volgens mij gaan deze twee markten/producten (mp3HD spelers en imagetanks) steeds meer op elkaar lijken. De x-drive en de Gmini die mp3 afspelen, en de HD players die usb on the go krijgen worden zo geduchte concurrenten van elkaar....en volgens mij mag de producent van de X-drive zich zorgen gaan maken...

Voor de TS:
Bedenk nu wat je met die imagetank wil gaan doen.
Als je hem echt alleen als imagetank wil gebruiken is een X-drive waarschijnlijk de beste oplossing, maar als je ook nog af en toe wat muziek wil luisteren, een mooie portable HD wil hebben, kun je ook eens in dat segment kijken.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

^ Kylian ^

450 euro voor dat.. of voor de helft een 40gb XS..

Acid_Burn wijzigde dit bericht 23-06-2004 00:09 (192%)

Natural beauty
Reg. datum: 03 maart 2004

USB on-the-go kan vooralsnog geen usb 2.0 aan. Bovendien werken veel digitale camera's niet met on-the-go omdat ze drivers nodig hebben.

De_Klusjesman wijzigde dit bericht 23-06-2004 00:25 (8%)

20D | 35 | 17-40 | 28-75

Reg. datum: 30 oktober 2000

Archos heeft ook een mp3-speler met 20GB hdd en een CF slot erin. Die was een stuk goedkoper dan die imagetanks en ondersteunde ook USB2 dacht ik.

En hij is enorm klein tov die slagschip-imagetanks. :)
^ Kylian ^

welke dan bas?.. ik heb een beetje op de Archos site zitten kijken en ik kan alleen de Gmini SP 20 GB vinden en daar wordt niet van gezegd dat er een CF slot inzit. Er stond ook een prijs van 299 britse pond voor, duurder dus dan een XS drive met 40gb.
Reg. datum: 05 november 2000

die gmini heeft inderdaad een CF slot. speelt ook mp3 af en is zo klein als een sigarettenpakje....
maar wel duurder dan een xdrive.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

^ Kylian ^

mischien maar eens zo'n xs aanschaffen voor mijn volgende vakantie :p
Afgelopen zaterdag was ik naar de open dagen luchtmacht in Volkel, en had toen even laptopje mee als imagetank... Werkt perfect, alleen je moet wel goed opletten want zo'n ding is toch vrij diefstalgevoelig. Ik zit er ook aan te denken om een XS-Drive, of een hdd mp3 speler met CF-reader want dan heb je natuurlijk 2 vliegen in 1 klap ;)
Maar hoe zit het met de batterijduur van de verschillende image tanks? Dat vind ik toch wel vrij belangrijk, het moet niet zo zijn dat je na 5x tanken je batterijen moet vervangen...

Kennis is macht, karakter is meer

Reg. datum: 10 november 2002

de batterij van de X Drive VP300 gaat twee uur mee

Reg. datum: 02 juli 2003

wat trouwens genoeg is voor een paar keer overzetten, maar als je echt MP3 wil gaan luisteren zou ik een andere kiezen.

jah dan heb je idd wel wat meer nodig ;) Mijn huidige NetMD Speler gaat 20 uur op z'n batterij, dat vind ik pas netjes :Y)

Reg. datum: 08 februari 2003

quote:
Colicab schreef op 24 juni 2004 @ 10:47:
de batterij van de X Drive VP300 gaat twee uur mee
Als je bij PowerInNumbers besteld krijg je er een autolader snoertje bij, voor vakantie vaak ook wel ideaal
The problem is choice
Reg. datum: 23 februari 2000

Ik heb een archos gmini 220:

+echt mini!
+ook externe hd (20GB)
+kan plaatjes afbeelden
+goedkoop
+ook mp3 speler
+adapter (via usb!!) werkt op 110 volt (handig voor in noord- en zuid-amerika etc.)
+je hoeft geen software te installeren

-er kunnen geen batterijen in
-meegeleverde oordopjes niet optimaal qua geluid

Ow, en hij heeft me 295¤ gekost. Koop een paar CF kaartjes en je haalt dat bedrag makkelijk.

MrWilliams wijzigde dit bericht 25-06-2004 14:05 (15%)

Elke minuut is een kans om je leven te veranderen. Abre los ojos.

Weet je ook ongeveer hoe lang de accu die erin zit meegaat? Dat vind ik namelijk best wel belangrijk voor zo'n apparaat ;)
En ik zie trouwens op de site van archos nergens dat 'ie een CF-cardreader heeft???

Can Cow come out to to play ?
Reg. datum: 14 augustus 2000

Op de website van Vosonic zie ik inmiddels ook de VP3310 verschijnen. Helaas zijn de specs daar vrij sumier dus buitn het uiterlijk kan ik niet veel verschil vinden.

Zijn er al ervaringen met deze X-Drive ?

IP Rocks

Als je een iPod hebt, kun je daar de MediaReader van Belkin inpluggen, die accepteerd de 6 meest gebruikte kaarten, en gebruikt de schijfruimte van de iPod.

Belkin is momenteel ook bezig met een adapter waar je de USB connector van de camera in kan pluggen, en die dan direct in de iPod kan pluggen.

De accu van de iPod kan ongeveer 700 mb schrijven met 1 lading.

Reg. datum: 16 december 2003

Kan de ipod aan het lichtnet als je de belkin reader er aan hebt hangen?

Reg. datum: 04 maart 2000

Ik heb een PD7x (of een willekeurige andere combinatie van die lettertjes ;))
Heeft me met een 40 Gbyte HDD in totaal 169 euro gekost, er gaan gewoon penlites in als de meegeleverde nimh leeg zijn en hij is van aluminium, dus lekker stevig

/16
Reg. datum: 18 mei 2000

quote:
Tijs_a schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:53:
Kan de ipod aan het lichtnet als je de belkin reader er aan hebt hangen?
Nee. (helaas) Dus je batterij zal vol moeten zijn voor dit festijn.

Nuages du monde

Reg. datum: 16 december 2003

Ohh maar volgens mij wordt het overhevelen van een 1 gig kaartje al krap.
Die batterijen van die Ipod zijn echt way too snel leeg.
Hoeveel kost zo'n reader eigenlijk. Volgens mij is het bijna nog goedkoper om de goedkoopste xdrive er bij te kopen ipv de belkin reader.
Ditkomt er overigens ook aan. Nu kan je in ieder geval wel wel per bestand overzetten, maar nog steeds niet met je ipod op het lichtnet.

Tijs_a wijzigde dit bericht 25-01-2005 09:38 (38%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: