Hoofdcategorieën
Topicacties

Earth 2160

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 april 2004

Voor degene met een FX5900 kaart of 9800 kaart.. Hier een shader 1.3 reg patch:
http://www.earth2160.com/en/UseShaderVersion1.3.zip

Kwam ehm tegen op hun website, schijnbaar werkt de force 1.3 inagme niet helemaal..

Ik vind het een slechte game.. Ik heb altijd 2150 gespeeld en daarvoor zelfs 2140.. :) Heb 2150 nog eens geinstalleerd maar daar vermaak ik me stukken beter mee! :) Soieso is de spanning weg.. Ook zijn de geluiden niet egt geweldig! Ik vind het de slechte versie tot nu toe, kan aan mij liggen hoor..

Reg. datum: 11 januari 2004

Hij draait bij mij ook prima alles op zijn hoogst:

AMD Athlon 64 3000+
Ati Radeon 9700 Pro
1024 DDRAM Ultra Fast
Audigy 2 of zoiets... 24 bit geluid nou jah

quote:
Xepsol schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 06:41:
Hij draait bij mij ook prima alles op zijn hoogst:

AMD Athlon 64 3000+
Ati Radeon 9700 Pro
1024 DDRAM Ultra Fast
Audigy 2 of zoiets... 24 bit geluid nou jah

Of het echt prima draait, kun je bij je onderzoekscentra zien :)
Als de teller daar gewoon per seconde gaat, klopt het :)

Bij mij ging ongeveer elke 2 seconden, een seconde van resterende onderzoekstijd af :P

Reg. datum: 23 juni 2004

quote:
HStyles schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:27:
[...]

ja leuk dat de vijand alleen maar met long range aanvalle aan komt zette en van die iri vliegtuig gevalle die na paar schote je popetje uit voertuig mikke :r
Kwestie van tactisch nadenken, iets wat schijnbaar niet aan jou is besteed. Voor elk wapen in het spel is er een tegen actie.

Don't say that word
Reg. datum: 01 december 2000

iemand al die spaceport missie gehaald van de LC campaign ?
ik kom er namelijk even niet uit.

spoiler:
Ik heb alles maar dan ook alles verrot geknald op die map (ik heb het ook even geprobeerd om alle stroomvretende gebouwen te laten staan maar dat maakte weer eens niet uit) behalve het spaceport gedeelte. daar staan eventjes 6 lasers op je te knallen en ga je binnen notime dood. das gewoon prut en nogal irritant aangezien dat de enige manier om binnen de spaceport te komen is. geen rotsen om over de verdediging te laten denderen of andere dingen.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

$ su - vuursteen
Reg. datum: 10 augustus 2001

quote:
knightofn1 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 14:08:
iemand al die spaceport missie gehaald van de LC campaign ?
ik kom er namelijk even niet uit.
spoiler:
Haal je mannetjes(bevrijden). De onderste hebben 2 artillerie voertuigen(knop L om te moven)

Wel een rot level btw. Die Ariah kan niks hebben.

Firestone wijzigde dit bericht 13-09-2005 14:12 (3%)

Real Eyes, Realise, Real Lies

Freude am fahren
Reg. datum: 01 februari 2000

Waarschijnlijk zie ik iets gigantisch over het hoofd, maar het lukt me maar niet om vliegtuigen op te laten stijgen van een ED airport :?. Ik mag ze gewoon nergens heen sturen en ik kan ze ook geen commando 'Lift Off' geven. Wat doe ik nou toch verkeerd?

De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht | specs

$ su - vuursteen

Je kan ze alleen dmv 'targetten' commando's geven. Op de enemy klikken of via 'a' op een gebied klikken(wel handig zodra je radar hebt).

Er is btw een mod uitgekomen; Superstorm. Deze was al bekend bij E2150, en geeft verbeteringen voor mp en skirmishen :)
quote:

SuperStorm V3.0 - for Earth 2160 - has now been released. SSV3.0 offers the following in Skirmish and Multiplayer modes:

-Team games including alliances with AI players
-Control over weather effects - wind, rain or none
-Explored Map mode which lifts Fog of War
-Notifications throughout the game of the time every minute, every 25 personal kills and 50 game kills.
-Mining options which make resources last longer, more Uncle Sam options or Unlimited resources
-Multiplayer - automatic teaming of human players without having to use Alliances dialogue
-Skirmish - Observer mode where you can sit back and watch the AI battle it out
Download

Firestone wijzigde dit bericht 13-09-2005 15:32 (81%)

Viktor
Reg. datum: 26 januari 2002

Thx, dat van die resources klinkt goed, vanavond even uitproberen.

Hbass
Reg. datum: 07 juni 2004

quote:
tjah ligt eraan. met 100fps zou je een heele andere spelervaring krijge mishien :+

Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod

Reg. datum: 24 februari 2001

Ik zal het zelf ook eens even proberen zodra ik weer aan de gang kan met mn PCtje...

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

Reg. datum: 01 juni 2001

quote:

Die gasten zijn wel heel erg negatief. 'k zou haast zeggen dat de reviewer normaal enkel FPS games speelt. Echt alles wat ie af kon kraken, word afgekraakt.

Imo biedt de game veel meer dan wat er in de review staat en is de review het niet eens waard online te staan |:( Eindelijk een game met een fatsoenlijke researchtree, veel customizable zut, ipv die CC troep ;)

Ik zou die review maar heel erg met een korreltje zout nemen.

'ik snap er geen zak van, maar ik vind de kleurtjes wel leuk...' - girlfriend vs Syntax Highlighting :+

quote:

Nee,

Deze game heeft de beste verhaal lijn naast warcraft 3 die ik tot noch toe gezien heb. Je raakt door het hero systeem meer betrokken bij je fractie. Je krijgt weinig inzicht in de verhaal lijn omdat je het spel ervaart vanuit het perspectief van je hero. Door alle 4 de fracties uit te spelen krijg je pas een kompleet beeld van het verhaal en de achtergrond. Iets wat deze waardeloze reviewer schijnbaar niet heeft gedaan. Het feit dat de verschillende fracties in vrijwel ieder opzicht van elkaar verschillen maakt het zo'n geweldig spel.

ED speelt weg als Dune. Zelfde soort units en de bekende muren van de Dune reeks. Door het gebruik van die gigantische complexen met luchtsluizen krijg je echt het idee dat je je op een andere planeet bevindt.

LC geeft een hele apparte ervaring. Alles is modulair. Je bouwt een basis met 3 gigantische acro's (bekend van simcity). Vervolgens bouw je op een andere locatie de voet van een nieuwe basis en kan je de modules die op je acro's geklikt zijn laten overvliegen naar de nieuwe basis. Als je van dynamiek houdt is dit echt de fractie voor jou. Binnen een paar minuten heb je de halve map in handen.

UCS puur terminator jat werk. Je bouwt een basis. Een soort gigantische fabriek. En spuw je terminators maar uit. Ben je een rusher hou je van indrukwekkende units dan is UCS echt iets voor jou.

Aliens. Ze zijn vrij moeilijk te omschrijven. Ze zijn meesters in genetische manipulatie en evolutie. Ze gaan uit van een basis unit die je kunt laten transformeren in weer andere units. Geen ingewikkelde basissen bouwen. Het is erg moeilijk hier een degelijke strategie voor te verzinnen gezien het zo compleet anders in elkaar steekt als de bekende strategie games.

Het mag duidelijk zijn dat ik dit een geweldig spel vindt. Het enigste min puntje dat ik kon vinden. Is het ontbreken van greppels en tunnels. Dit maakte het spel toch vrij appart. De tunnelaars kon je gebruiken. Om grote ondergrondse complexen te bouwen waar je units kon opslaan zonder dat de tegen partij een idee had van de omvang van je leger tot het te laat was. :*)

with ^^

En dat het grafisch niet super loopt, moet je daar het spel de schuld van geven, of je systeem?
3D mark 05, loopt ook niet lekker bij mij :P ligt toch echt aan m'n systeem?

Die review slaat gewoon nergens op. En het lijkt erop dat de reviewer idd het systeem niet helemaal gespeeld heeft. En 2140 en 2150 ook niet :P

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

quote:
sethchaos schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:50:
[...]

Het mag duidelijk zijn dat ik dit een geweldig spel vindt. Het enigste min puntje dat ik kon vinden. Is het ontbreken van greppels en tunnels. Dit maakte het spel toch vrij appart. De tunnelaars kon je gebruiken. Om grote ondergrondse complexen te bouwen waar je units kon opslaan zonder dat de tegen partij een idee had van de omvang van je leger tot het te laat was. :*)

Wat, geen tunnels meer. :'(
Kan je nog wel bruggen over het water bouwen en moet je de grond egaliseren?

Heb me in 2150 altijd prima vermaakt met volledige tunnelsystemen.

hvoortj wijzigde dit bericht 14-09-2005 10:33 (3%)

-

This place is GoT-like!!!
Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
DarthRaider schreef op woensdag 14 september 2005 @ 09:16:
Ik zou die review maar heel erg met een korreltje zout nemen.

Mwa, dat ben ik weer niet helemaal met je eens.

Ik vind Earth2160 duidelijk een matig toegankelijk spel bijv. Dat is niet meteen een nadeel maar het zal sowieso geen spel worden dat een breed publiek aanspreekt. Ik vond het persoonlijk ook gewoon niet lekker spelen.

Ik zeg neit dat het een slecht spel is, daarvoor zijn er bijv. te veel mogelijkheden en zijn de verschillende partijen te divers maar het is wel een vrij specifiek spel. Ik vond hem niet lekker soepel spelen, iets dat ik wel hoog in het vaandel heb. Ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die het een heerlijk spel vinden maar ik vind het wel typisch een spel dat ik voor aanschaf zelf zou checken en niet zomaar op advies van iemand anders zou kopen.

quote:
hvoortj schreef op woensdag 14 september 2005 @ 10:32:
[...]

Wat, geen tunnels meer. :'(
Kan je nog wel bruggen over het water bouwen en moet je de grond egaliseren?

Heb me in 2150 altijd prima vermaakt met volledige tunnelsystemen.
Nee alles is nu gebaseerd op ruimte kolonisatie. De hoofd basis land op de planeet en verankerd zich. Het modulair bouwen van je basis maakt een hoop goed. Het egaliseren mis ik totaal niet. Je kunt naar ik weet geen bruggen bouwen. Wat leuke elementen zijn weg genomen en vervangen met nieuwe leuke elementen. Het is er een stuk realistischer op geworden.

$ su - vuursteen

Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn/haar mening, maar de (echte) auteur van de review had duidelijk geen zin om dit spel te reviewen. De review is trouwens vertaald van hun sponser(zie replies).

Ten eerste gebruikt hij plaatjes van de Alpha en vroege Beta versie en geeft hier kritiek op.
quote:
de LC, de ED, Aliens en de USC. Die namen spreken al boekdelen niet? Moesten ze echt moeite gedaan hebben, zou het nog slechter kunnen ?
Het is duidelijk dat hij alleen skirmishen heeft gespeeld. De volledige namen krijg je nml te horen tijdens de campagne(of bij enig onderzoek)
Dat de verschillen in factions en gebouwen een nadeel zijn ga ik niet eens op in. Verder geeft de auteur aan dat er te veel researchen zijn. Dit geeft weer aan dat hij puur de skirmish heeft gedaan, aangezien je dan alles in één keer krijgt. Verder nog meer onzin.
Nee, deze review kan je compleet negeren want het is zo subjectief als het maar kan zijn.

Viktor
Reg. datum: 26 januari 2002

Voor een goede review moet je maar eens de laatste PCGP lezen, goed uitgebreid en het game scoorde daar 88%.

Reg. datum: 12 oktober 2003

Aardig spel, ziet er erg goed uit en vind de verschillende rassen/factions ( whatever) origineel en afwisselend...

maar.... vind ik de combat af en toe vrij chaotisch, de tech tree te uitgebereid ... en werd knetter van de AI die lijkt wel een way point in me basis had en tig factories ( of hoe ze ook heten) voertuigen/infanterie laten uitspuwen om dan maar zerg style gebied te veroveren...

ok ok " tech tree te uitgebreid" is dan niet echt een nadeel en is het meer een persoonlijke voorkeur om niet teveel te upgraden, zelfde met de optie om je eigen voertuigen samente stellen is mij weer iets te uitgebreid...

vanzelfsprekend dat het alien ras mij dan ook aansprak..
mede doordat het in het begin goed mogelijk is om de boel vast te zetten met enkele "turrets" om dan zo snel mogelijk units te replicaten en verder te evolueren... en als dan uiteindelijk de grote ruimteschip-achtige destroyers ( of hoe het ook precies heet) klaar zijn de aanval in te zetten...

nog geen tijd gehad om elk ras goed uit te diepen dus het kan zijn dat ik van mening verander...

in ieder geval is Earth 2160 het proberen waard, al dan niet voor de graphics
aka MARAUD3R

Ik heb net het spel geïnstalleerd, krijg ik een foutmelding.
Er staat :" this version cannot be run in your location" :? .
Zouden ze daar mee bedoelen, het land of installatie locatie.
Ik heb het gewoon op een andere partitie geinstalleerd, dat moet toch wel kunnen dacht ik.

Ik heb het spel trouwens bij play.com besteld.
quote:

Een kwoot van de discussie thread, gepost door de reviewer:

quote:
Dit is niet iets dat ik op mijn eentje heb beslist. Ik heb dit in overleg met een ander redactielid besloten. En deze vond het ook vrij terecht om de score te verlagen. Alvorens ik begon met de vertaling heb ik eerst de review volledig doornomen en toen al stelde ik mij vragen bij de score.

Ben je het er nu me eens of niet, de score staat er en voor zover ik er iets mee te maken heb zal die niet veranderen.

Als ik het spel wel degelijk gespeeld zou hebben, dan zou er niet Powered by Eurogamer staan maar dan zou ik zelf een review hebben geschreven, dat lijkt me logisch. Dus we houden er een andere mening op na.
'Nuff said.

http://www.flickr.com/photos/wcborstel/

LANparty hulp gezocht Heerlen

quote:
RAZORDUDE schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:56:
Ik heb het gewoon op een andere partitie geinstalleerd, dat moet toch wel kunnen dacht ik.

Je heb een USA versie denk ik. Er zit een land check in het spel. Hier werkt alleen de Euro versie. Maar je kan nog altijd zoeken met Google. linkje

AMD Athlon 64 3500+/1GB DDR3500 Level 2 Mushkin/ATI Radeon 200 128MB/2x S-ATA 250GB MaxtorMaxLine Plus II/Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinum Pro/

Reg. datum: 13 april 2004

quote:
RAZORDUDE schreef op woensdag 14 september 2005 @ 13:56:

Misschien de taal en locatie van windows naar V.S. veranderen :*) ?

Sure, I can fly that thing

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: