Hoofdcategorieën
Topicacties

Earth 2160

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
IceStorm schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 16:56:
Nou, zojuist ook maar even gespeelt maar ik vind hem heel erg matig speelbaar. Hij speelt sowieso vrij sluggish voor mijn gevoel.

Erg jammer want ik heb vooral deel 1 (2140) erg veel gespeelt. Hij ziet er duidelijk wel heel mooi uit hoor maar hij speelt erg matig imho. Ik heb net de eerste missie in de campaign gespeelt maar ik krijg gewoon geen lekker 'grip' op de game.
De camera bevalt me bijv niet (je ziet te weinig als je overzicht wil hebben en je ziet te veel als je inzoomed :P) maar ook het feit dat je basis op elkaar gepropt wordt doordat je alles aan elkaar bouwt zorgt ervoor dat je overzicht vrij snel kwijt is.

Ik ga het nog wel even proberen maar het is geen 2140-ervaring.

je kunt je basis ook verder uitelkaar bouwen hoor :)
dat is maar precies hoe je het zelf wilt hebben :)

'ON ERROR RESUME NEXT

De basissen van ED zijn altijd dichtbebouwd, close en druk idd, maar die van de UCS en LC zijn altijd groot en uitgespreid :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Mean Machine! ay ?

iemand enig id waarom mijn LC karretjes weigeren aan te vallen/schieten wanneer ik er zo'n PSI ding opzet ?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Hbass
Reg. datum: 07 juni 2004

quote:
Tusk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:47:
iemand enig id waarom mijn LC karretjes weigeren aan te vallen/schieten wanneer ik er zo'n PSI ding opzet ?

geen id bij mij valle ze ook niet aan :?

k vind sommige dingen heel iritant. vooral die k*t wapens die alleen je popetje molle en voertuig heel laten . echt vreselijk gewoon.

HStyles wijzigde dit bericht 09-09-2005 20:17 (22%)

Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod

Mean Machine! ay ?

dat is juist het mooie aan dit spel. zo uitgebreid je kunt echt op 1001 manieren winnen en verliezen

Hbass
Reg. datum: 07 juni 2004

quote:
Tusk schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 21:27:
dat is juist het mooie aan dit spel. zo uitgebreid je kunt echt op 1001 manieren winnen en verliezen
ja leuk dat de vijand alleen maar met long range aanvalle aan komt zette en van die iri vliegtuig gevalle die na paar schote je popetje uit voertuig mikke :r

Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod

Mean Machine! ay ?

geduld.

This place is GoT-like!!!
Reg. datum: 23 februari 2000

quote:
StarLite schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:34:
De basissen van ED zijn altijd dichtbebouwd, close en druk idd, maar die van de UCS en LC zijn altijd groot en uitgespreid :)
Ok dat is goed om te weten, dan begin ik met die campaign :P Ik vind het echt niet werken om geen overzicht te hebben in je basis.

LANparty hulp gezocht Heerlen

quote:
BaCoNL schreef op donderdag 08 september 2005 @ 17:39:
Spel kan me ook niet boeien, het speelt niet lekker en loopt inderdaad erg slecht.

(p4 2.8 1GB RAM 9800PRO 128MB)
Ik heb vandaag met iemand bij mij thuis wat potjes MP gedaan. Mijn PC heeft 9800TX 256MB en de ander PC had een 9800Pro 128MB. een kaart met 128MB is grap dan heb je om de paar tellen een schok. Je heb 256MB nodig om het schok vrij te spelen.

AMD Athlon 64 3500+/1GB DDR3500 Level 2 Mushkin/ATI Radeon 200 128MB/2x S-ATA 250GB MaxtorMaxLine Plus II/Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinum Pro/

Reg. datum: 02 april 2002

Ik vind het er weer gelikt uit zien, ik heb er nog maar een paar skirmishes opzitten maar vermaak me opperbest.

Ik vraag me alleen 1 ding af... hoe werken die fuckin reloaders? Mijn figuurtjes raken uit ammo, ik heb alle gebouwen en researches zo'n beetje maar die reloaders blijven stil hangen.

Je moet ze tegenwoordig dus meesturen :P

sPENKMAN wijzigde dit bericht 10-09-2005 01:32 (9%)

Reg. datum: 12 april 2003

De Aliens zijn echt weird maar wel grappig bedacht. Maar als je een paar van die Ultieme cruisers hebt en zo'n gebouw vernietiger dan ben je wel een beetje erg onverslaanbaar :/

10100111001

Don't say that word
Reg. datum: 01 december 2000

is er ook een mogelijkheid om bij de ED je gebouwen te roteren ? ik heb vanalles opgezocht en geprobeerd maar geen knopje gevonden ervoor.

als ik bijvoorbeeld een poort bouw wil ik hem ook anders kunnen zetten wat dus niet lukt.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

quote:
knightofn1 schreef op zondag 11 september 2005 @ 01:34:
is er ook een mogelijkheid om bij de ED je gebouwen te roteren ? ik heb vanalles opgezocht en geprobeerd maar geen knopje gevonden ervoor.

als ik bijvoorbeeld een poort bouw wil ik hem ook anders kunnen zetten wat dus niet lukt.

zat ik eerst ook mee :(.

Bij settings zie je al snel dat je de enter van je keypad kan gebruiken :P.
'ON ERROR RESUME NEXT

Net als bij E2150 [en volgens mij ook E2140] :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 18 november 2001

Bij mij draait het echt superslecht ... volgens mij maar 15 fps :? en ik heb geen geluid ....

en dat op een 2600+, 1 gig geheugen en een geforce 5900

te huur ....

quote:
Aggressor schreef op zondag 11 september 2005 @ 12:52:
Bij mij draait het echt superslecht ... volgens mij maar 15 fps :? en ik heb geen geluid ....

en dat op een 2600+, 1 gig geheugen en een geforce 5900
same here, alleen ik heb een 2400+, 512 mb en een fx 5900 xt

Reg. datum: 18 november 2001

ik ook een xt ja :)
het menu draait zelfs langzaaam .. heel apart.

te huur ....

Don't say that word
Reg. datum: 01 december 2000

quote:
executor schreef op zondag 11 september 2005 @ 04:35:
[...]

zat ik eerst ook mee :(.

Bij settings zie je al snel dat je de enter van je keypad kan gebruiken :P.

arg stom stom :D
maar goed eerst spelen en prutsen en dan pas echt goed gaan kijken hé :P

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Viktor

Wat een _o_ game.

Na de installatie maar direct een skirmish match gestart en gekozen voor de ED. Basis opzetten, nieuwe technologiën researchen, units bouwen, ... Je bent wel een tijdje bezig :p Ik ben meer dan 2h bezig geweest aan deze match. Het leuke is dat je zelf units kan samenstellen. Wat de resources betreft: deze zijn nogal vlug op, gelukkig is er veel te vinden over de hele map. De AI lijkt niet erg goed gebalanceerd te zijn, ik heb echter begrepen dat dit in de 1.4 patch gefixt zal worden.

(klik voor grote versie, 1280x1024)
http://users.telenet.be/betapics/earth_2160_thumb.JPG

Wreah
Reg. datum: 26 januari 2000

ED campaing uitgespeeld. Binnenkort maar eens met LC beginnen. Vond ED campaing nogal kort eigenlijk.

Grappige game. dat wel. RPG elementen zijn ook leuk.
Reg. datum: 11 januari 2004

quote:
executor schreef op maandag 12 september 2005 @ 06:00:
ED campaing uitgespeeld. Binnenkort maar eens met LC beginnen. Vond ED campaing nogal kort eigenlijk.

Grappige game. dat wel. RPG elementen zijn ook leuk.
volgens mij is ED een beetje tutorial :P

Reg. datum: 23 juni 2004

Ik verbaas me weer over hoeveel mensen al niet klagen over de performance. Een systeempje met een rating van 3000+ kan vandaag de dag al bestempeld worden als een budget model. We zitten inmiddels al tegen de 5000+. vervolgens ook een hoop geblaat over verplicht 256mb kaarten om het vloeiend te laten draaien. Verwijder al die crap van je systeem dat scheelt al een hoop. Ik draai het op het moment op een 3,2 Ghz Pentium 4 en een Radeon 9800 pro 128MB en een gig geheugen. Meer dan genoeg om alles op de hoogste instellingen zonder schokken te draaien.

Ik vindt het een pracht spel. De ED fractie voelt niet echt aan als de oude bekende ED van 2150. Ik krijg er meer een Dune gevoel bij. De sfeer zit er in ieder geval goed in. De LC vindt ik als vanouds. Met de andere fracties heb ik helaas nog niet kunnen spelen. Wat ik wel een gemiste kans vindt is die apparte stances zoals Hold fire en fire at will. Ik zie nagenoeg geen verschil in de stances en het is me dan ook niet helemaal duidelijk welke ik steeds aan heb staan. In beide gevallen openen ze vrijwel nooit het vuur tenzij je ze opdraagt een unit aan te vallen.

sethchaos47 wijzigde dit bericht 12-09-2005 10:11 (35%)

Reg. datum: 28 augustus 2003

heb het spel ook sinds een paar dagen het is wel een leip spel :D

graphics zijn echt superrrr (8>

speel nu op

1280x1024 en alles op max AA 4x
draait als een tiet :D :Y)

3200+ venice @ 2760mhz
sapphire x850XT @ PE
1024ddr 400

infinnity86 wijzigde dit bericht 12-09-2005 10:35 (3%)

Reg. datum: 25 januari 2005

Tips voor performance verbetering zijn:
- force 1.3 shaders
- shaduwen uit

Ik zit nu te kijken of ik misschien een nieuwe videokaart zal aanschaffen om mijn 9800XT te vervangen.... Aangezien dit spel toch wel redelijk trekt :P

Maar ik was eigenlijk van plan pas volgend jaar een upgraden uit te voeren :X

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: