Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
aval0ne schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:58:
Dit spel is zoveel beter dan supreme commander.

En draait supervlot
Core 2 duo E6600 @ 3.5Ghz
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
dat mag ik hopen ja, dat ie daar supervlot op draait! :)

g0dV3r $@$@# dat doe ik nou altijd bij CNC, de verkeerde gebouwen verkopen...naja morgen maar opnieuw :)
quote:
-Thunder- schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:34:
[...]

Heb straks namelijk ( als het kantoortje klaar is nog een monitor over namelijk :) )
Wel cool dus :) Kost het dan eigenlijk nog veel meer kracht van de computer ?
Het kost ZEKER meer kracht van de pc. Als je alle 2 de schermen wilt benutten gebruik je de resolutie 2560x1024. Dit is natuurlijk veel zwaarder dan 1280x1024. Vergelijk het maar ongeveer als van 640x480 naar 1280x1024, zoveel meer kracht kost het om naar 2560x1024 te gaan. Ik heb hier 2x17inch monitors staan, en met sommige games is het wel handig, dat dubbele scherm. Ik hoop alleen wel dat het met dit spel ook werkt, over 5 minuten weet ik het >:) Als je een proc hebt slomer dan een amd3500+ en minder dan 1gb ram zal ik er al niet aan beginnen. Om nog AA aan te doen in de meeste spellen in deze resolutie heb je wel een 7900gt of 1900pro/xt nodig.

EDIT: Dit is wel heeel fijn, zit ik net vanaf kwart voor 11 (bijna 3 uur lang dus) die demo binnen te halen, zegt ie nu dat het bestand een unexpected end of the archieve heeft :X Nou, lekker is dat :(

Ik zet hem nu weer aan, en laat hem deze nacht dan maar doorlopen. Nu is het bedtijd :O ;)

SOEDARKMASTER wijzigde dit bericht 27-02-2007 02:34 (13%)

Master of the Edit-button

ben de demo nu ook aan et binnnen sleuren van ben.hahlen's linkje :) screenshots zagen er wel leuk uit :) kan ik em morgen ook ff uitproberen :)

Mijn naam is Gasaansteker! De duistere heerser van de 21ste eeuw! Want ook Lucifer raakt verouderd....
[hr]McKaamos heeft nu ook een blogje

EVE is a way of life

Coole demo, heb zin in de full version, die filmpjes zijn gaaf en de actrices die ze gestrikt hebben zijn hot :)

ik wil geen signature! :(

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Wow!
Voor het eerst sinds lange tijd dat een modern spel lekker loopt op mijn Geforce FX 5950Ultra op 1650x1050! (bijna alles op low... maar dat ben ik ondertussen wel gewend :) )
Reg. datum: 19 augustus 2001

Poe dat speelt echt heerlijk, tis overzichtelijk. Speelt lekker snel weg wat de gameplay wel erg fijn en vertrouwt maakt. Dit kan wel eens een lekkere multiplayer game worden (als EA niet besluit weer een 'out of sync' error er in te bouwen :X de reden waarom ik generals niet gekocht heb)

50 Burglar -> Laurelin (kinship: Annon Amarth raidgroup: Raids R Us)

quote:

En draait supervlot
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
Beter wil ik niet zeggen, eerder simpeler :9 . Maar het loopt idd super vloeiend ja.

Ik heb trouwens wél een beetje last van het uitzoom syndroom, zit maar te scrollen met me muiswieltje maar hij wil niet verder lol. Na Supcom is het ff wennen weer :)

uploader26 wijzigde dit bericht 27-02-2007 03:38 (7%)

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

Loopt als een zonnetje hier met alles op maximaal.

P4 HT 3.0Ghz
3x 512MB DDR400
Club3D GeForce 7800GS
Asus P4P-800e Deluxe

Echt een heel tof gevoel om weer eens een fatsoenlijke C&C te spelen. EA heeft zowaar een spel eens niet verkloot. Heerlijk om weer met de sidebar zo te spelen, Generals was echt bagger imo. mooie effects en toffe units (ook bij NOD >:) )

Die special actions links zijn ook wel grappig soms. Eentje van NOD is wel uber. Insta-money (nouja, bijna dan).

Ga em zeker kopen.

And so it's come to this.

vet spel! toch zou ik wel wat meer uit willen zoomen maar dat ligt denk ik aan het feit dat ik nu surpreme commander al gewend ben. Heb namelijk het probleem dat ik al snel naar mn units loop te zoeken.

Citizen of Vienna

BMW

ik heb even gespeeld en vond het leuk. De GUI is goed, alles is makkelijk te vinden en de units zijn stoer

Mammoth tank 8)

Koffie?
Ja, Lekker

Extreme Edition of koekoek

zo net even een paar uurtjes gespeeld, (gnagna ik ben lekker de laatste)
maar ik moet zeggen dat ik aan de gebruikersinterface moet wennen, vooral met die gebouwen bouwen enzo.
maar het was allemaal wel grappig,
ik speel het momenteel op
amd3000+
1gig
xfx 5200 (x800xt = rma)
maar ik moet wel alles op low en op 800x600 draaien anders word het een slideshow

een paar dingen die me opvielen:
Kane is dikker geworden :+
bij de GDI loop zoon koreaanse meid rond (Lt. Sandra Telfair) en die speeld ook in de serie Battlestar galactica hehe ik zag het meteen, wat een mooie vrouw is dat toch... imdb
fototje
En die juggernauts zijn cool de lopen een stuk minder houtje toutje dan in ts, en je hoort ze ook echt op de grond stampen, klinkt erg goed...

koekoek2003nl wijzigde dit bericht 27-02-2007 05:28 (10%)

~Those who walked in the dark have seen a bright light. And it shines upon everyone who lives in the land of darkest shadows.~

Ik vind de game een domper. Het is gewoon generals, maar dan met een C&C skin. Alleen dat menu is een plus punt :) voor de rest :'(.
quote:
Rddr schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 05:31:
Ik vind de game een domper. Het is gewoon generals, maar dan met een C&C skin. Alleen dat menu is een plus punt :) voor de rest :'(.
ben ik helemaal niet met je eens, generals speelde kut, de units waren ook verreweg van goed/fijn.

dat gevoel heb ik al veel minder bij C&C3 vind het meer als RA2 spelen dan als Generals. en dat is een pluspunt in mijn ogen.

//\\RoCkS//\\
Reg. datum: 20 december 2001

Vanmorgen wassie klaar, even geïnstalleerd en opgestart om 5.30, toen moest ik toch écht verder, want ik moest naar mijn werk. Niet echt kunnen spelen dus. Vanavond na mijn werk weer een afspraak, woensdag ook... :( Wordt dus pas donderdag. Shit man, ik heb een leven.... :( :(

Pentium 4 3.0 GHz, 1024MB Intern, GeForce 4 256MB, Sound onboard, BENQ DVD+/- DL RW, Plextor DVD, IIyama Vision Master Pro 1411, Epson Stylus Photo 870, Iomega 100MB Zip

Chikara

Gelukkig loopt hij hier heel soepel met een 8800GTX en 2 gig, 2,2 AMD x2 .

Op 1920x1200 en alles maxed out ook AA.

Me processor is niet meer de snelste maar op hoge resoluties merk je volgends mij best weinig met een snellere

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Hmm resources lijken alweer een probleem te zijn bij mij ;) In welke game is dat niet zo :P

Nee erg fijne demo; kijk uit naar de final :)

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

1259.2512.124522
Reg. datum: 30 augustus 2004

quote:
darkphoenix schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 07:34:
Gelukkig loopt hij hier heel soepel met een 8800GTX en 2 gig, 2,2 AMD x2 .

Op 1920x1200 en alles maxed out ook AA.

Me processor is niet meer de snelste maar op hoge resoluties merk je volgends mij best weinig met een snellere
pimp....kzag dat ie vnacht binnen was gekomen , zal m vanmiddag ook is aan een test onderwerpen _/-\o_

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver.

Draait hier ook prima, fijn dat er eindelijke een EA game is met widescreen support :X

1440x900 Alles hoog (AA ook)

Straks ff op mn werklaptop testen, zit een Intel 950GMA in, volgens de specs zou het moet lukken, als een R9200 het draaien, dan mijn 950 ook :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝

quote:
Voxie2 schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 07:28:
Vanmorgen wassie klaar, even geïnstalleerd en opgestart om 5.30, toen moest ik toch écht verder, want ik moest naar mijn werk. Niet echt kunnen spelen dus. Vanavond na mijn werk weer een afspraak, woensdag ook... :( Wordt dus pas donderdag. Shit man, ik heb een leven.... :( :(
Zolang het afspraakjes met vrouwen zijn, neem ik het je in ieder geval niet kwalijk ;)

http://specs.tweak.to/15333

quote:

En draait supervlot
8800GTX @ 16xAA en 16xAF
whoaaaaaaaaaaaaaaah was ik maar zo tof!

*SPECS* : amd64.4400x2@2.65GHZ-ASROCK Dual Sata 2 mobo - Arctic freezer 64pro - ATi x1900xtx@ 685/750 - AcceleroX2 - 2GB CorsairTwinx 2-3-3-6 / HTT250 -Hitachi 500gb Deskstar

quote:
koekoek2003nl schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 05:25:

een paar dingen die me opvielen:
Kane is dikker geworden :+
bij de GDI loop zoon koreaanse meid rond (Lt. Sandra Telfair) en die speeld ook in de serie Battlestar galactica hehe ik zag het meteen, wat een mooie vrouw is dat toch... imdb
fototje
En die juggernauts zijn cool de lopen een stuk minder houtje toutje dan in ts, en je hoort ze ook echt op de grond stampen, klinkt erg goed...
Kende dat vrouwtje, maar ze zit dus in de avatar van wildhagen :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗ T.net ID en Specs
╚═╩═╩═╝

Ben best wel onder de indruk ! voor mij haalt het in ieder geval het RA2 speelgevoel weer terug
Graphics zijn goed, ui ook

de manier waarop je goals worden weergegeven met kleine pijltjes in het midden van je scherm is ook superhandig

draait tot nu toe goed op mijn systeem met alle opties op zn hoogst
en een resolutie van 1280/1024
specs:
Shuttle Sb77G5
Pentium IV 3.0 Ghz Ht
2GB intern mem.
XFX 7600GT

Als ik het niet had gedacht...xboxlive gamertag http://live.xbox.com/member/DevilTinus

quote:
Rddr schreef op dinsdag 27 februari 2007 @ 01:54:
Vind het jammer dat het allemaal zo 3D is. Beetje nep lijkt het zo.
Pak de Amiga maar de kast of hoe zo'n ding ook heet, en val ons niet lastig.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws