Hoofdcategorieën
Topicacties

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 03 januari 2004

oke heeft iemand een Sony Ericsson Service punt voor mij in de buurt?

Ik woon in Deventer & in Lelystad. (jaja :P )

Ik heb een Sony Ericsson K700i en Orange Free 20 abo dus mijn telefoon is Orange-branded en niet simlock vrij!

Ik ga het dus mooi flashen met de nieuwste firmware en ik wil my friends erop :)

alvast bedankt!

vanpeltje

Reg. datum: 11 december 2004

Ik heb een Nokia 6820 met een telfort-abbo. Het lukt me neit op WV in te stellen. Iemand hier ervaring mee? Ik kom er echt niet uit.

Reg. datum: 13 december 2004

ik heb de 6230 en ik probeer die chat functie in te schakelen maar het lukt niet met de info van deze site of die van yamigo. Ik heb een abo van orange met orange world heeft iemand van jullie de juiste instellingen en kan die mij vertellen hoe ik alles moet instellen voor te msn via de chat functie op de 6230? ik heb al een acount bij yamigo.

DaveD

hey,

ik probeer te msnen met wv op mijn k500i maar het werkt niet helemaal, ik kan me aanmelden (op mn pc wordt ik afgemeld omdat ik ergens anders aangemeld ben) maar kan geen contacts adden/vinden/berichten ontvangen/versturen. Voor zover ik weet staan al mijn instellingen goed (zowel gprs/wv instellingen), ik heb geprobeerd "@msn.com" achter email adressen te doen etc... maar hij vindt nooit contacts. Iemand enig idee?

warsow.net

Wat kijk je nou?

Mensen al enige idee hoe het met een K700i moet? Ik heb sinds gisteren een unbranded versie, en ik kan het ook nergens vinden :S Is die van mij zelfs ook gemod? Is dat terug te zetten bij een service punt? Ik heb hele topic al gezocht op k700 geen van de post had relevante info :(

Digital DJ - Chillism weblog: Waarom boycot idereen toch een Duits woord?

Ik heb nu een motorola v3 en ik heb alles werkend gekregen. maar ik kan geen contact personen toevoegen ik kan wel berichten ontvangen maar niet versturen weet iemand daar iets op?

DaveD

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

Heb jij al op Yamigo gelezen hoe je ze moet toevoegen?

Waarschijnlijk niet....

ICQ users: icqnumber@aol.com
MSN users: username@hotmail.com@msn.com*

* Als het email adres van de user username@msn.com is, dan is het niet nodig om ook @hotmail.com te noteren. Dan is username@msn.com dus genoeg

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Geen inspiratie
Reg. datum: 31 oktober 2000

Correct me if i'm wrong. Ik krijg geen MSN Contacten in mijn K500 omdat deze NAAM@hotmail.com@msn.com niet accepteerd. Op de WV website staat dat hieraan wordt gewerkt :?
Maar ik lees hier NERGENS iets van iemand die moeite heeft dit stukje tekst in zijn tel. te krijgen. Heeft de T610/630 hier geen last van ?ben ik de enige met een KX00, volgens mij heeft de 700 serie de blokkade ook nl.

maak mij wijzer :)

Geen inspiratie

Wat kijk je nou?

Ik heb via een PDF file van de K700 topic gelezen dat er onder berichten een optie my friends zou moeten zijn. Alleen dat staat het niet bij mij. Mijn k700 is unbranded maar toch heb ik dat er niet staan :(. Als ik naar een SE service point ga kunnen zij dit voor me weer terug zetten?

iki heb alles al geprobeerd ook dat hotmail.com@msn.com maar het werkt niet! er staat ook over op de sitre van yamigo dat er problemen zijn met motorola's en sezoals ik al zei kan ik wel berichten ontvangen en zie ik dan ook de naam van die contact persoon staan in hotmail.com@msn.com maarb kan ze niet toevoegen of wat terug sturen

DaveD

quote:
martijn12345 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:54:
Correct me if i'm wrong. Ik krijg geen MSN Contacten in mijn K500 omdat deze NAAM@hotmail.com@msn.com niet accepteerd. Op de WV website staat dat hieraan wordt gewerkt :?
Maar ik lees hier NERGENS iets van iemand die moeite heeft dit stukje tekst in zijn tel. te krijgen. Heeft de T610/630 hier geen last van ?ben ik de enige met een KX00, volgens mij heeft de 700 serie de blokkade ook nl.

maak mij wijzer :)
quote:
Bong-One schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:59:
hey,

ik probeer te msnen met wv op mijn k500i maar het werkt niet helemaal, ik kan me aanmelden (op mn pc wordt ik afgemeld omdat ik ergens anders aangemeld ben) maar kan geen contacts adden/vinden/berichten ontvangen/versturen. Voor zover ik weet staan al mijn instellingen goed (zowel gprs/wv instellingen), ik heb geprobeerd "@msn.com" achter email adressen te doen etc... maar hij vindt nooit contacts. Iemand enig idee?
Yamigo.com:
quote:
Note (15th Sept 2004):
We noticed that the above naming convention is NOT accepted by the Motorola and SonyEricsson phones. We are currently investigating how to overcome the situation. Basically the above mentioned phones dont allow the double "@" representation. We'll try to correct this as soon as possible. Keep visiting our pages for updates.

warsow.net

Geen inspiratie
Reg. datum: 31 oktober 2000

quote:

Thnx, ik word echter op mijn wenken bedient :D Met %40 werkt het nu. Kan berichtjes heen en weer sturen met mijn vriendin. Alleen behoorlijk irri dat je AL je msn contacten zelf met de hand moet gaan zitten invoeren. maar goed, ik moet er wat voor over hebben blijkbaar :P

Thnx voor alle hulp hier, vreemd dat ik niemand anders met een SE hoorde over het dubbele@ probleem. Maar ik ga maar eens slapen... zit al weer veel te lang te prutsen, morgen weer werken

Geen inspiratie

Wat kijk je nou?

Ik heb met een Sony Ericsson Service point in Amsterdam gebeld om te vragen over hoe het zat met de 'My Friends' optie. Deze hoort normaal gesporken onder het menutje 'berichten' moeten zitten. Daar zit het dus niet. Hij zei dat Sony Ericsson het waarschijnlijk op verzoek van de providers heeft uitgehaald omdat het te goed concureerde met SMS. Ik ben benieuwd of het mogelijk is of dit terug te krijgen is door een oude firmware of iets dergelijks op de K700i te zetten? En waar zou ik dat dan moeten doen? De man aan de lijn zei dat het opzich megelijk moest zijn, en dat ze het eventueel konden doen...

Melpomene

Ik heb een K700i 2e hands gekocht. Heb zelf Telfort, die man waarvan ik hem had had KPN... Die halen het er dus ook uit want ik kan het nergens vinden.
Overigens staat op die site van Yamigo wel: "Also you may try to obtain an installable client (a Symbian or J2ME application)."
Dat is natuurlijk een optie, maar weet iemand waar ik zo'n JAR-file kan vinden (legaal)?

En ik heb nog ruim garantie. dan is flashen bij een SESP toch gratis?
Wat kijk je nou?

Ik heb nu ergens gelezen dat de my friends optie uit de europese versies is gesloopt op verzoek van ISP's

!!!!!!!!!!!

Ik heb een Nokia 6230 maar ik krijg het niet voor mekaar op het te bewerken want ik heb het op begin verkeerd ingesteld, waar moet je bewerken...??? Je moet waarschijnelijk ook je aanmelden op de site van Wireless Village, of niet. Alsast bedankt, diegene die mij helpt

Trek 6500 powered

Ja, meld je eerst maar even aan op www.yamigo.com. Lees eventjes door de site verschillende uitleggen. Kijk eens in de startpost.

Als je dat allemaal eens doe, dan ben ik er zeker van dat jij het ook werkzaam kan krijgen.

-
-

!!!!!!!!!!!

quote:
Ginz schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:11:
Ja, meld je eerst maar even aan op www.yamigo.com. Lees eventjes door de site verschillende uitleggen. Kijk eens in de startpost.

Als je dat allemaal eens doe, dan ben ik er zeker van dat jij het ook werkzaam kan krijgen.

Het wil nu wel allemaal goed, GPRS werkte al maar dan zegt die dat ik verbindingsinstellingen moet controleren terwijl ik wel kan GPRS'en. Volgens mij hoor er bij de Primaire proxy bij Instellingen verbinding anders zijn want er staat 8080 en dat staat bij secundaire proxy ook al, en ik kan het ook niet veranderen. Bij Diensten staat de Primaire proxy wel met cijfers. En als ik zelf Actieve Instelingen Verbindingen er eentje aan wil maken en ik ga weer Wappen dan doet die ut niet... Wie kan mij helpen....

Edit: Ben nu al ietsje verder, heb het wat hieronder staat nu ingevuld van paar pagina's terug. Hij zegt nu al: Aanmelding vind plaats. Daarna weer op het oude: Controleer Verbindingsinstellingen.

berichten -> chatten -> verbindingsinstellingen -> bewerken:

naam : Yamigo
Homepage: http://www.yamigo.com/wv/control
gebruikers-ID: wv:username

instellingen verbinding:
naam: Yamigo
proxy's: inschakelen
Primaire proxy: 192.168.251.150:8799
Secundaire proxy: :8080
Gegevensdrager: GPRS

instellingen drager:
Toegangspunt: live.vodafone.com
Verificatietype: normaal
login-type: automatisch
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone

Dus wie wil mij nu helpen

wiebje12345 wijzigde dit bericht 18-01-2005 18:29 (45%)

Reg. datum: 03 januari 2004

quote:
EVILSalami schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:36:
Ik heb nu ergens gelezen dat de my friends optie uit de europese versies is gesloopt op verzoek van ISP's
Het schijnt dat je het gewoon kan activeren bij de Sony Ericsson Service Points :)

vanpeltje

Wat kijk je nou?

quote:
vanpeltje schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:17:
[...]

Het schijnt dat je het gewoon kan activeren bij de Sony Ericsson Service Points :)
Hoe kom je aan die info? Ik heb met 2 SE Service points gebeld en hun deden er vaagjes over...? Bij welke kan het sowieso?

Melpomene

quote:
EVILSalami schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:07:
[...]

Hoe kom je aan die info? Ik heb met 2 SE Service points gebeld en hun deden er vaagjes over...? Bij welke kan het sowieso?
In Den Haag wisten ze nieteens wat "My Friends" was. "Ohja, dat heb je zeker van tweakers? daar komen wel vaker vragen vandaag die ik niet weet." Verder wist hij me wel te vertellen dat ze flashen met een gewone datakabel... geen terminator-dongle ofzo :/
Is er iemand die mij kan helpen dit in te stellen op mijn Motorola V525?
Ik zie het nergens, ik denk dat Vodafone het eruit heeft gesloopt :(

Trek 6500 powered

quote:
Kr3Kr schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:42:
[...]

In Den Haag wisten ze nieteens wat "My Friends" was. "Ohja, dat heb je zeker van tweakers? daar komen wel vaker vragen vandaag die ik niet weet." Verder wist hij me wel te vertellen dat ze flashen met een gewone datakabel... geen terminator-dongle ofzo :/
Met de EMMA II, en dat is wel degelijk een speciale kabel

-
-

Reg. datum: 24 mei 2000

Bij mij heeft my friends altijd aangestaan, ik heb me geregistreerd enzo, maar kom er niet in..
Hij zegt altijd dat het ww fout is

The Hunter

Hier werkt ie prima. Na de startpost (thx Ginz) te lezen, mezelf aan te melden en een beetje te experimenteren ging het erg makkelijk.

Alleen het toevoegen van contacten kan nog wel eens problemen op leveren. Ik heb zelf een SE K700i en dus moet ik voor de eerste @ in een msn contact een %40 gebruiken dus username%40hotmail.com@msn.com (misschien iets voor in de startpost). ;)

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: