Hoofdcategorieën
Topicacties

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

Reageer Nieuw Topic
Opel Corsa B GSI

T-mobile heb ik net werkend gekregen :)

Nu uitzoeken hoe het werkt

Opel Corsa B GSI

Weet iemand hoe je iemand moet toevoegen.

Ik probee rhet, maar krijg bericht dat is offline is. Maar toch is ie online (msn)

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Tha Biatch schreef op 15 september 2004 @ 00:49:
Weet iemand hoe je iemand moet toevoegen.

Ik probee rhet, maar krijg bericht dat is offline is. Maar toch is ie online (msn)

Ow, wat is dat makkelijk op www.yamigo.com te vinden:

naam@hotmail.com@msn.com, Als degene een msn.com adres heeft, dan voldoet naam@msn.com.

Ginz wijzigde dit bericht 15-09-2004 00:53 (3%)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Wanna see my batteries?

quote:
Ginz schreef op 03 september 2004 @ 09:50:
[...]

Ik mag je hier niet specifiek uitleggen hoe het werkt.
Ik kan je wel vertellen dat een SESP een T630 full GDFS file moet inladen, daarmee kan je 'My Friends' enablenen in je T630. Als die gasten het dan nog niet weten, dan zijn het sukkels, en dan mag je ook wel op link in mijn signature drukken.

Ben gisteren naar het SESP in Den Haag geweest, maar was m'n bon vergeten.. ze wilden het echt niet doen.
Naja, ga vandaag nog maar eens langs met de bon.

Maar het vrouwtje wat mij hielp wist niet wat een full GDFS file was..
Wat is dat eigenlijk? Hebben ze meerdere soorten images voor de T630 ofzo?

Ik hoop dat er vandaag een ander persoon staat.

"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."

Reg. datum: 20 maart 2003

Al veel over geschreven, ben ik bang. Toch heb ik nog geen oplossing gevonden. Hoe kan ik de optie "My Friends" in mijn K700i krijgen?

Ik heb toestel zonder simlock en de laatste firmware maar geen my friends...

Alvast zeer bedankt voor evt. tips....!!!

Engineering the impossible

Ik heb het een tijdje niet gebruikt, en nu ik net met mijn telefoon wou inloggen kreeg ik een wachtwoord error. Na wat checken bleek dat mijn hele account bij yamigo.com weg is :/ Ik vraag me af of ze dat moedwillig gedaan hebben (userlijst niet vervuilen met inactieve accounts).

You can't go nowhere, I swear, without searching for my face thinking I will be there

Trek 6500 powered

quote:
QuarK schreef op 15 september 2004 @ 13:04:
[...]

Ben gisteren naar het SESP in Den Haag geweest, maar was m'n bon vergeten.. ze wilden het echt niet doen.
Naja, ga vandaag nog maar eens langs met de bon.

Maar het vrouwtje wat mij hielp wist niet wat een full GDFS file was..
Wat is dat eigenlijk? Hebben ze meerdere soorten images voor de T630 ofzo?

Ik hoop dat er vandaag een ander persoon staat.

Ze zullen waarschijnlijk niet precies hetzelfde systeem hebben als hoe ik het doe, maar het moet uiteindelijk allemaal om het zelfde draaien.

Elke SonyEricsson* is opgebouwd uit 3 verschillende delen; de mainflash, modemflash en de GDFS. De mainflash en de modemflash samen zijn zogenaamd de kernel, daar draait alles om. De GDFS is de UI die de kernel zichtbaar en handelbaar maakt op een manier dat het zonder AT code's en allerlei andere dingen te bedienen is. In die GDFS zit de toegang tot 'My Friends'. De koppeling tussen 'My Friends' in de kernel en de koppeling die jou het gebruik daarvan mogelijk maakt.

Vodafone, T-Mobile en alle ander provider die een bepaalde 'branding' op het toestel uitvoeren, maken zelf zo'n UI. Met de kernel doen de provider eigenlijk helemaal niks.

Als jouw T630 de UI heeft waarin 'My Friends' niet verwerkt zit, dan heb jij dus geen 'My Friends'. Die UI moet door een SESP te wijzigen zijn, zodat jij wel toegang krijg tot 'My Friends'.

*Disclaimer*
De woorden 'Kernel' en 'User Interface (UI)' gebruik ik even om het iets duidelijker te maken, maar die woorden zijn niet de juiste benaming voor die onderdelen.

*De SonyEricsson P800, P900 en P910 natuurlijk uitgezonderd

Ginz wijzigde dit bericht 27-09-2004 21:54 (14%)

-
-

Reg. datum: 25 september 2000

quote:
Ginz schreef op 03 september 2004 @ 09:50:
[...]

Ik mag je hier niet specifiek uitleggen hoe het werkt.
Ik kan je wel vertellen dat een SESP een T630 full GDFS file moet inladen, daarmee kan je 'My Friends' enablenen in je T630. Als die gasten het dan nog niet weten, dan zijn het sukkels, en dan mag je ook wel op link in mijn signature drukken.
Kun je als consument zo'n GDFS hier of daar krijgen zodat je je toestel zelf kunt flashen en zelf kunt bepalen wat er aan en uit moet?

Zijn er eigenlijk nog meer van die leuke verborgen grapjes?

Wat moet je nou eigenlijk precies vragen als je een SESP binnenwandelt? "Wilt u mijn telefoon voorzien van een full GDFS file en tegelijk My Friends activeren?" Of volstaat de vraag "Wilt u mijn telefoon voorzien van een full GDFS file?" en wordt daarmee automatisch de My Friends geactiveerd? (en eventuele andere leuke speeltjes?)

blah

Reg. datum: 13 september 2001

Heb het topic nu wel 3 x doorgelezen, maar kan nog niet mn MSN contacts gebruiken...

Ik heb verbinding, nog niet met iemand gechat want op dit uur is er niemand aanwezig. Maar ik voeg m'n vriendin d'r msn toe en als ik wat wil zeggen kan het bericht niet verstuurd worden.

Waarom is dat?

Thanx

In principe werkt "My friends" met MSN op mijn T630, er is alleen een probleempje. En dat is de polling interval.

Die blijkt bij SE telefoons op 12 minuten :( te staan, wat natuurlijk goedkoop is wat betreft data-verbruik, maar dit maakt de telefoon eigenlijk onbruikkbaar voor IM. Is er een manier om een update te forceren, anders dan uitloggen en weer inloggen?

python powered

Reg. datum: 25 september 2000

Ik heb nu afgelopen vrijdag mijn k700 laten flashen, maar nog steeds werkt My Friends niet. Die kerel van dat bedrijfje had er nog nooit van gehoord. Toen ik em vroeg om een full GDFS file, begreep ie geloof ik nog wel wat ik bedoelde, maar hoe je dan dingen in en uit kon schakelen wist ie niet.

Kortom, ik mag fijn naar een ander gaan... *zucht*

blah

Reg. datum: 26 april 2001

"Helaas hebben veel providers een eigen hun ondersteuning voor die mooie stukje toekomst nog niet beschikbaar."

Staat een beetje lelijk in de openings post :/

Nu met mac!
Reg. datum: 02 februari 2004

Weet iemand de instellingen voor wv via proximus?
Ik heb een nokia 6230, en vind dit wel een zeer interessante optie!
thx in advance

Posters laten printen? www.adps.be

Reg. datum: 10 augustus 2003

ik heb dat ook maar eens geprobeerd en connecten lukt al. is er nu ook nog een mogelijkheid om mijn complete msn lijst op die telefoon te krijgen? om dat nu weer allemaal handmatig te doen vind ik iets te veel van het goede :p

Zijn er al mensen die hier echt dagelijks gebruik van maken. Het is helaas niet echt te gebruiken om de SMS te vervangen.

Trek 6500 powered

ik. Maar niet als vervanging voor SMS, ik gebruik het als toevoeging

Ginz wijzigde dit bericht 26-11-2004 12:48 (32%)

-
-

helaas nogmaals een schop :|

Is er iemand die het werkend heeft gekregen met een KPN (Debitel) Abbo ?

ik heb een 6230, maar krijg hem niet aangemeld.
Duurt ong. 2 minuten, en krijg dan aanmelden mislukt :|

Wil deze service graag gaan gebruiken, maar het wil niet lukken, en een fatsoenlijke uitleg is er nog niet....

de gegevens van mijn verbinding staan een bladzijde terug :)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Trek 6500 powered

En hoe zit `t met gewoon WAP-en? lukt dat wel? via GPRS?

-
-

quote:
Ginz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:29:
En hoe zit `t met gewoon WAP-en? lukt dat wel? via GPRS?

GPRS werkt gewoon goed, no problemo.
echt puur het aanmelden vertikt ie.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

niemand :|

Trek 6500 powered

Nee, post nog eens je verse instellingen?

-
-

wh00t, even ter info, bij mij werkt het !!!

blijkt dat de proxy welke stond ingesteld in mijn GSM de boel verstierde ! :)

Reg. datum: 01 december 2004

Over Wireless Village in combinatie met Orange World - hebben jullie allemaal een abonnement bij Orange, icm Orange World, om instant-messaging goed te kunnen gebruiken (dus binnen de gratis bundel)? Als je een pre-paid kaart neemt icm Orange World krijg je namelijk een andere versie dan mensen die een abo + world hebben; met de pre-paid versiekun je o.a. niet op de site van Orange komen, en dus bepaalde diensten (zoals ook e-mail) mist.

Ik zou wel graag willen weten of ik met 'n pre-paid kaartje en Orange World wel "gratis" (voor 6 euro/maand) kan MSN/WV'en. =)

uuuuh? eeeeh?! ja...
Reg. datum: 16 januari 2002

Inmiddels heb ik m'n toestel ook zo geconfigureerd evenals een persoon waar ik VEEEEEL mee sms. Het werkt gewoon goed! Zeker wel een vervanging voor sms. Ook omdat je gewoon de 'chat' ziet'

Ramon 'Exyll' Smits

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: