ik kan via Debitel GPRS gewoon online komen, echter, het aanmelden wil niet....
vziw heb ik de Yamigo gegevens er goed in staan.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
GoT Index » GSM's » Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Doe eens gek, doe gezond...
quote:Mauritz schreef op 27 augustus 2004 @ 23:16:
Goed, ik heb het volgende grapje. Ik heb als provider Vodafone. Ik heb echter net een nieuwe telefoon (SE T630) bestelt en ontvangen. Deze heb ik onafhankelijk van Vodafone besteld. Nu zet ik mijn phone aan en wat zie ik..... GEEN MY FRIENDS!!! Hoe kan dit? En beter nog, wat doe ik eraan?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
N95 | Wii | Digitenne |
quote:Setup your Motorola V525 or V600 phone
Thursday, 26 February 2004
GPRS APN: operator specific
User: operator specific
Pass: operator specific
IM server: www.yamigo.com
Port: 80
Post URL: /wv/control
At the time of the connection type in the Yamigo username and password you obtained.
Or please follow the discussion forum here or here.
bron: Yamigo
quote:Motorola V525
Vodafone live instellingen voor de Motorola V525
Ga naar menu Vodafone live en druk op kies
Ga naar WEB profielen
Ga naar [Nieuw] En druk op kies
Voer de gegevens in.
Naam: vodafone live
startpagina: http://live.vodafone.com
Gateway IP: 192.168.251.150
GPRS APN: live.vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
om dit profiel als standaard in te stellen dient men naar wap profielen te gaan en op het nieuw aangemaakte profiel te staan dan drukken op de menuknop boven de ronde navigatie toets en klik op Standaard instellen
bron: Vodafone
[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]
http://www.morphcore.com Free MP3's, Mixes, etc...
Asus P5B Dlx - C2D E6600@3,0Ghz - 4x1GB Kingston/Corsair RAM - Asus Radeon XT1950Pro - Hauppauge PVR500mce - WD Raptor 150GB - Maxtor Maxline III 300GB - MacBook Pro C2D 2,33
Iemand?quote:robert-630 schreef op 28 augustus 2004 @ 12:05:
Ik probeer IM in te stellen op mijn gsm met onderstaande instellingen op mijn motorola V525(@v600; incl. IM), maar het lukt niet. Mijn provider is Vodafone, is er iemand die me kan helpen??
[...]
[...]
Opgesomd kom ik zo dan dus tot deze instellingen:
- Wachtwoord vodafone
- IM-server www.yamigo.com
- IM-poort 80
- IM-URL /wv/contol
- Beveiligd aanmelden Geen
-
-
quote:Ginz schreef op 29 augustus 2004 @ 14:54:
je gebruikersnaam en wachtwoord zijn niet goed, daar moet je de gegevens invullen die je heb ontvangen bij de registratie van jouw Yamigo account.
/EDIT: Helaas werkt nog niet...quote:User: operator specific
Pass: operator specific
robert-630 wijzigde dit bericht 29-08-2004 16:35 (4%)
[T-Mobile Sony-Ericsson K850i] [T- Mobile MDA Pro] [Orange SPV M500]
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
quote:QuarK schreef op 01 september 2004 @ 11:47:
Ik heb een SE T630 met een Telfort abo.
Het knopje "My Friends" is echter nergens te vinden.
De mensen bij SE vertelden mij dat het waarschijnlijk een provider specifieke instelling is. Dus ik naar Telfort bellen.
Die vrouw aan de telefoon vertelde mij na wat uitzoeken dat Telfort geen express berichtjes ondersteunt, en dat daarom My Friends uit staat.
Zijn er mensen met Telfort die My Friends wel werkend hebben? Zo ja, wat heb je daarvoor moeten doen?
En als je een T630 hebt, welke firmware versie?
quote:partypas schreef op 01 september 2004 @ 16:38:
[...]
Ik heb mijn T630 los gekocht.... Myfriends optie werkt zeker met een telfort abbo...
Nog geen problemen ondervonden.
"I Shall Kill You.. With Death!" || Vaneras - "CloS will not be removed, now stop trolling and learn to adapt!."
partypas wijzigde dit bericht 02-09-2004 11:40 (62%)
Wel even specifiek vragen of ze ook 'My Friends' willen activerenquote:QuarK schreef op 02 september 2004 @ 11:04:
[...]
-Waar heb jij je T630 gekocht?
-Welke firmware versie heb je?
-Heb je nog iets moeten (laten) enablen bij Telfort?
Ik ga zo even naar een SESP om m'n T630 te laten flashen naar de laatste versie, ben benieuwd..
-
-
quote:Ginz schreef op 02 september 2004 @ 12:04:
[...]
Wel even specifiek vragen of ze ook 'My Friends' willen activeren
Bij niemand, heb ik zelf gedaan.quote:QuarK schreef op 02 september 2004 @ 18:46:
[...]
Weird, ik heb er (telefonisch) om gevraagd of ze My Friends konden activeren, maar ze wisten niet waar ik het over had.
Morgen maar eens een andere SESP proberen.
Bij welke heb jij het laten flashen?
-
-
quote:QuarK schreef op 03 september 2004 @ 00:13:
Ow okay... kun je iets specifieker zijn hoe het geenabled moet worden?
Dat ik de mensen bij het SESP kan vertellen waar ze naar moeten kijken..
-
-
SixWings wijzigde dit bericht 12-09-2004 15:07 (4%)
"De waarheid is als een scheet in een motorpak, hij vindt altijd z'n weg naar boven" - Stefan
quote:steveman schreef op 13 september 2004 @ 01:30:
Ik zit erover te denken om bij een abo van een jaar een T630 te nemen, nu lijkt het me ook gaaf om met wv aan de gang te gaan, maar ik weet nu niet zeker welke provider dit ondersteunt.
Orange en vodafone hebben het dichtgetimmerd las ik al. Ik snap dat er niet hier zomaar vertelt mag worden hoe je dat dan weer erm... opentimmert maar is dat nog bijzonder lastig/risicovol om te doen ?
-
-
GoT Index » GSM's » Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos