Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik las net op de Yamigo site het volgende:
quote:
However, we would like to stress the fact that we see a benefit in using some chat clients over others. For example, most of the existing Nokia phones use a compressed version of the data exchange protocol, known as WBXML, while SonyEricsson and Motorola chat clients use plain XML. SonyEricsson or Motorola generate data transfers ten times higher than Nokia phones.
Volgens deze tekst gebruiken de meeste Nokia toestellen WBXML dat het datagebruik aanzienlijk zou verminderen in tegenstelling tot de SonyEriccson en Motorola toestellen. Is dit nogsteeds het geval?

To be, or not to be...

Mmm ... heb even op die website gezien, en ook in het forum, maar het is me toch niet helemaal duidelijk hoe dat ik al die dingen instel op m'n Nokia 5140 .... Heeft 't iemand hier al aan de praat op z'n Nokia 5140?

| weyland.be | shaidar@gmail.com | system specs

Acties: [view][quote]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

Niet dat ik weet, maar als je wil, dan kan ik je wel proberen te helpen. Het moet namelijk gewoon lukken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Proud T630 owner

help ik heb een t630 unbranded versie in belgie gekocht met R6C005 erop
en er staat geen myfriends op, is dit mssn omdat geen van onze 3 providers
dit ondersteune en bestaat er gn software om erop te ramme vo toch iets
van msn te kunne gebruike, hoorde iets van e-messenger ma wete ni hoe
of wat om het op men gsm te krijgen dus ja
help!

hij is ook erg traag, iemand een idee om de overdragd van berichten te ontvangen sneller te maken????

DaveD

Trek 6500 powered

Dat is omdat deze dienst nog volop in ontwikkeling is. Er zijn soms een paar dagen dat het iets langzamer gaat. Maar meestal gaat het bij (bijna) even snel als dat het met gewonen MSN/ICQ gaat

-
-

Dat weet ik maar het gaat om die polling die kan je enkel alleen op het aller snelst van 2 minuten zetten terwijl eerst het bij mij toch echt sneller ging, en dat terwijl ik nu een nieuwe telefoon heb, de 6230i.

DaveD

weet iemand of de service center in amsterdam wel weet hoe het moet?

nog meer mensen die problemen hebben met inloggen? Krijg ziens 2 dagen steeds de melding server fout!

N95 | Wii | Digitenne |

Trek 6500 powered

quote:
_NRN_Dutchman schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:06:
weet iemand of de service center in amsterdam wel weet hoe het moet?

Reken er maar niet op.

Volgens mij is de enige manier de manier die hier niet te bespreken is.

-
-

Ik heb nu al zoveel informatie gelezen maar het wil helaas nog niet lukken.
Ik heb een Nokia 6230i via T-Mobile.
Heb me aangemeld bij Yamigo. De vebinding via GPRS werkt wel. (geen proxi nodig?)
Als ik iemand van Yamigo als contactpersoon toevoeg, werkt het wel en kan ik zien of die persoon online is of niet.
Nu probeer ik MSN contacten toe te voegen. Dat lukt ook wel met dat @msn erachter, zonder dat lukte het dus niet. Moet ik wel allemaal handmatig toevoegen, kan dat ook anders?
Maar ik kan niet zien of ze online zijn, terwijl ze dat wel zijn!
Hoe kan ikzelf zien of ik online ben bij MSN?
Wat doe ik fout, welke instelling heb ik gemist?
Dus via Yamigo lukt het wel maar MSN niet....
Hoor graag van jullie.

Oh ja, Nickname Yamigo=Roxette

D-san wijzigde dit bericht 12-05-2005 12:10 (8%)

Hmm, het werkt opeens???
Zal wel een server probleem zijn geweest?

Nu maak afwachten wat het gaat kosten, heb nu veel dataverkeer gehad met al dat proberen...

Trek 6500 powered

Dat valt erg mee.

Maar blijf proberen, testen en nog eens een keer proberen. Dat is allemaal ten goede voor de ontwikkeling van dit prachtige programmatje

-
-

Leuk is het zeker MAAR dan moe het wel werken...
Wanneer ik op de pc ingelogt ben op MSN en ik dan ga aanmelden op de telefoon dan werkt het prima, Pc msn logt dan vanzelf uit.
Maar als ik niet op de pc ben ingelogt en me dan aanmeld op de GSM dan werkt het niet????
Niet handig dus....

Kosten volgens T-mobile, heb met klanten service gebeld.
1 kb zou 15 eurocent kosten.
Voor 1 kb zou je 8000 tekens kunnen verzenden en/of ontvangen.
Dat zijn een hoop smsjes van 160 tekens en dus heel erg goedkoop.
Hoop dat die man aan de T-mobile gelijk heeft....

Maar eerst moet het goed werken.....

Ben ik echt de enige met dit probleem??
Ik moet dus op een pc ingelogt zijn op msn om via de gsm te kunnen zien wie er online is.
Als ik me dan aanmeld stop de msn op de pc.

Ben ik niet ingelogt op msn en meld ik me aan op mijn gsm dan kan ik niet zien wie online is en ben ik ook niet online.

Wie o Wie weet wat ik fout doe???

D-san wijzigde dit bericht 13-05-2005 13:23 (3%)

Ik ben nu toch wel erg benieuwd geworden naar het My Friends-gebeuren!
Ik heb zelf een K700i (unbranded), en zoals vele anderen in dit topic is My Friends eruit gesloopt. Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om hem om te laten flashen zodat hij het wel doet? En zo ja, waar?
quote:
D-san schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:27:
Voor 1 kb zou je 8000 tekens kunnen verzenden en/of ontvangen.
een byte is 1 karakter, 1 kb is duizend bytes, dus 8000 is een factor 8 teveel. 1000 tekens dus.

ik snap er helemaal niks meer van ik kon eerst gewoon volop chatten met mijn 6230i en nu opeens meld die me wel aan maar op mijn pc blijf ik ook gewoon ingelogd en ik zie op mijn telefoon alleen maar offline contacten??????
ik heb het hele yamigo forum en site al uit gepluist maar kan niks vinden hierover.......
Zou het aan de firmware kunnen liggen van de 6230i???

DaveD

quote:
D-san schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:22:
Ben ik echt de enige met dit probleem??
Ik moet dus op een pc ingelogt zijn op msn om via de gsm te kunnen zien wie er online is.
Als ik me dan aanmeld stop de msn op de pc.

Ben ik niet ingelogt op msn en meld ik me aan op mijn gsm dan kan ik niet zien wie online is en ben ik ook niet online.

Wie o Wie weet wat ik fout doe???

Ik heb prcies hetzelfde ik snap er niks van! eerst deed ie het wel altijd en in eens niet meer ik heb nu mijn firmware laten upgraden maar nog steeds niks!
Hij meld me wel aan op mijn mobiel alleen op de pc blijf ik dan ook nog ingelogt... en al mijn contacten zijn volgens mijn telefoon offline

DaveD

Wat zou my friend ongeveer per maand verbruiken aan data ?
om te pollen

en gemiddeld berichten te versturen dus zeg bij een gem. sms als voorbeeld.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Geen inspiratie

Yamigo.com is niet meer de pagina die het was. Heb een nieuwe telefoon (W800i) en heb de K500 niet meer bij de hand om de instellingen over te nemen, wilde dus even naar de site, maar ik kom op een site over moblogging :S

Iemand die hier meer over weet ?

Geen inspiratie

He martijn

Hier geen problemen met de site

N95 | Wii | Digitenne |

Ik kwam net een andere optie tegen voor im en dat is http://www.smartvas.com. Ik heb hem nog niet uitgeprobeert. Zal dalijk eerst Yamigo proberen wanneer gprs weer werkt hiero.

To be, or not to be...

Geen inspiratie

Doet WV het bij jullie nog ? Ik kom wel online, maar de rest is altijd offline, zelfs de BBC en CNN bot zijn er niet...

Geen inspiratie

quote:
martijn12345 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:10:
Doet WV het bij jullie nog ? Ik kom wel online, maar de rest is altijd offline, zelfs de BBC en CNN bot zijn er niet...
Ik heb het net ff ingesteld op mijn SE W800i en het werkt perfect :)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws