Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 oktober 2003

De Nederlandse Orange SPV C500 heeft Operator versie 4.1.3.0, dit is precies dezelfde versie als de 4.1.1.0 die de Engelse (UK) SPV C500 heeft.
Het derde cijfer staat gewoon voor de taal, dit is in UK 1, en in NL 3.

De nieuwe update van Orange UK heeft Operator versie 4.1.1.4, deze is in het Engels maar wel degelijk een nieuwere versie dan 4.1.3.0. Je kunt hem proberen te installeren, maar Orange UK geeft aan:

quote:
Please note that this update is for UK devices only and cannot be used on SPV C500s sold in other countries.
Ik ga zelf wachten op versie 4.1.3.4 wat de NL update zal worden, wanneer deze komt is niet bekend. Ik wil het risico met de Engelse update nu niet nemen.

quote:
MyTi schreef op 21 oktober 2004 @ 15:51:
De Nederlandse Orange SPV C500 heeft Operator versie 4.1.3.0, dit is precies dezelfde versie als de 4.1.1.0 die de Engelse (UK) SPV C500 heeft.
Het derde cijfer staat gewoon voor de taal, dit is in UK 1, en in NL 3.

De nieuwe update van Orange UK heeft Operator versie 4.1.1.4, deze is in het Engels maar wel degelijk een nieuwere versie dan 4.1.3.0. Je kunt hem proberen te installeren, maar Orange UK geeft aan:

[...]

Ik ga zelf wachten op versie 4.1.3.4 wat de NL update zal worden, wanneer deze komt is niet bekend. Ik wil het risico met de Engelse update nu niet nemen.
Inderdad...ik wacht ook..maar wat ik zo vreemd vind is dat je dus wel de taal van je telefoon kunt wijzigen..dus waarom brengen ze niet in heel Europa een SPV uit :) had hem vandeweek op z'n Engels staan..maar heb hem toch maar weer teruggezet op NL :)
Reg. datum: 04 juli 1999

de metallic spv c500 is nu ook te koop in de erg strakke nieuwe orange online shop:

shop.orange.nl :)

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

De metallic versie is toch gewoon de zilveren versie? Of is daar ook nog onderscheid tussen?

Reg. datum: 08 juni 2002

ik zag dat orange de prijs van dit toestel heeft verhoogd.

eerst was ie 100 euro met een 1 jaar 30e, nu 180 :(

Reg. datum: 26 oktober 2003

Slecht nieuws:
Ik las op een ander forum dat Orange niet verwacht voor December een NL update voor de SPV C500 te hebben...

Dus nu twijfel ik om het risico te nemen en de UK Update te installeren.

Reg. datum: 11 juni 2002

mocht je het risico nemen laat ons dan even weten hoe het gegaan is _/-\o_

het leven is als een neus....haal eruit wat erin zit

Sheepproductions (503794)
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
pb_dj schreef op 21 oktober 2004 @ 09:05:
[...]

Mijne ook

Bij die info staat ook: "Radioversie" met een serienummer erachter. Maar een radio heb ik nog niet kunnen ontdekken.

Of is dat de radio uit: "General Packet Radio Service (GPRS)" ??
Dat "radioversie" was me ook al opgevallen, vroeg me ook al af wat het was. Misschien dat er in "duurdere types telefoons" van dezelfde fabrikant wel een radio zit en dat we daar een overblijfsel van zien?

☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

| Love All - Serve All |
Reg. datum: 26 november 2002

hmm heb nu de I-mate SP3 binnen maar er zit geen nederlandse T9 op :(
Weet iemand of dat te veranderen is?

Als ik de straks de nederlandse orange update er overheen gooi dan verlies is mijn garantie, dus da's geen optie...
Reg. datum: 08 januari 2003

quote:
Marzman schreef op 21 oktober 2004 @ 20:46:
[...]

Dat "radioversie" was me ook al opgevallen, vroeg me ook al af wat het was. Misschien dat er in "duurdere types telefoons" van dezelfde fabrikant wel een radio zit en dat we daar een overblijfsel van zien?

Volgens mij is radioversie niets anders dan een beetje vage vertaling voor versie van het besturingsysteem of iets dergelijks.
Ik heb het dacht ik ook in Pocket PC's zien staan...

2x Dell 2001FP 20,1" TFT / E6750 @ 3,2Ghz / 2x 2GB PC6400 DDR2 / Peak Radeon x1950pro 256MB / 2x 80GB SATA Raid0 / Gigabyte P35C-DS3R / NEC ND-3550a / NEC ND-2510a / Tagan 480W / Logitech MX500 / HP Laserjet 4250

Reg. datum: 04 juli 1999

de Orange World content die ik met mijn c500 kan bekijken is trouwens
totaal niet up to date en er missen veel opties, die ik wel heb ingesteld
als zijnde dat mijn toestel die moet weergeven.

dit had ik met m'n nokia 6600 ook ooit en destijds had Orange "gewoon"
een ander beleid voor de World Portal mbt smartphones :? iemand???

Sheepproductions (503794)
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
koen schreef op 21 oktober 2004 @ 21:13:
de Orange World content die ik met mijn c500 kan bekijken is trouwens
totaal niet up to date en er missen veel opties, die ik wel heb ingesteld
als zijnde dat mijn toestel die moet weergeven.

dit had ik met m'n nokia 6600 ook ooit en destijds had Orange "gewoon"
een ander beleid voor de World Portal mbt smartphones :? iemand???
Je kunt die pagina toch zelf veranderen? Ik kreeg op mijn vorige telefoon ook een andere pagina, maar die heb ik er gewoon bijgezet in mijn favorieten.

☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Le Mans LMP2 winner 2008

Waarom wil iedereen zonodig updaten? Werkt de telefoon niet goed?
quote:
Smarron schreef op 21 oktober 2004 @ 21:58:
Waarom wil iedereen zonodig updaten? Werkt de telefoon niet goed?

vanwege een kleine issue met GAPI.. sommige toepassingen die GAPI gebruiken functioneren niet helemaal tot behoren.

desontdanks heb ik er niet zoveel last van.. M'n eigen GAPI gebaseerde software heeft er kennerlijk ook geen last van.. de bug treedt op wanneer er een aanvraag naar de functie GXIsDisplayDRAMBuffer

nIghtorius wijzigde dit bericht 21-10-2004 22:30 (27%)

Powered By Orange
Reg. datum: 22 september 2002

quote:
Marzman schreef op 21 oktober 2004 @ 21:32:
[...]

Je kunt die pagina toch zelf veranderen? Ik kreeg op mijn vorige telefoon ook een andere pagina, maar die heb ik er gewoon bijgezet in mijn favorieten.
Dit kan niet bij SPV's! ( je dan heb je een super geavanceerd toestel, en dan kan het niet, naja) Ook sommige content van Orange W. kan je met je spv niet bekijken. Dat is bijna altijd de betaalcontent. Wel jammer dat het met zo'n nieuw toestel niet kan.

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

quote:
carlvanloo schreef op 21 oktober 2004 @ 22:49:
[...]

Dit kan niet bij SPV's! ( je dan heb je een super geavanceerd toestel, en dan kan het niet, naja) Ook sommige content van Orange W. kan je met je spv niet bekijken. Dat is bijna altijd de betaalcontent. Wel jammer dat het met zo'n nieuw toestel niet kan.
daar is gewoon een programmatje voor (tenminste voor de spv (e100)) waarmee je je spv zich voor kan laten doen als bijv. een nokia of een pocketpc en zodoende alsnog de normale share pagina's kan bekijken :)

even inspiratieloos..

zie mophor
Reg. datum: 08 juni 2001

ik ben inmiddels ook de trotse eigenaar van een SPV C500. Mooi toestel. Alleen 1 probleem.

Als ik in outlook een nummer noteer gaat dat in +31 (55) 3332 555 formaat.
In de SPV is dat +31 55 3332 555.

Als je belt met Outlook (en dus nog geen SPV hebt) dan gebruik je bovenste notatie. Daar kan outlook mee werken. Als je vervolgens synct met de SPV, kan de SPV daar niks mee; hij meldt 'ongeldig nummer gekozen'.
Als je de SPV-notatie gebruikt in Outlook, geeft deze een foute nummer suggestie en kun je dus ook niet direct bellen (modem in de PC met outlook hangt dus aan een telefoon). Stel je nummer was 0622 555 333, dan vul je dat in als +31 622 555 333. Outlook probeert vervolgens 62255533 te bellen zonder 0 vooraan; dat gaat niet zo soepel ;)

Resultaat is dus dat als ik outlook sync met de SPV, ik m'n Outlook-contacts niet kan bellen op m'n SPV, en m'n SPV-contacts niet kan bellen met Outlook. Beiden behoorlijk gaar.

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

HunterPro wijzigde dit bericht 21-10-2004 23:20 (11%)

it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!

Reg. datum: 16 oktober 2004

quote:
MyTi schreef op 21 oktober 2004 @ 19:42:
Slecht nieuws:
Ik las op een ander forum dat Orange niet verwacht voor December een NL update voor de SPV C500 te hebben...

Dus nu twijfel ik om het risico te nemen en de UK Update te installeren.
Ik ben erg benieuwd wat het resultaat is. Laat t ff weten alsjeblieft...

The truth is out there...

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

Ik heb TomTom mobile op mijn C500 gezet.
Ziet er erg mooi uit,
zoeken gaat ook erg snel in vergelijking met Mapopolis..
Maar inderdaad werkt het BT gedeelte nog niet icm de C500.

Pamas wijzigde dit bericht 22-10-2004 08:51 (84%)

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
Pamas schreef op 22 oktober 2004 @ 00:36:
Ik heb TomTom mobile op mijn C500 gezet.
Ziet er erg mooi uit,
zoeken gaat ook erg snel in vergelijking met Mapopolis..
Maar inderdaad werkt het BT gedeelte nog niet icm de C500.
Hoe zit het precies met de BT-ontvangers. Schijnt dat je alleen kunt connecten (na de C500 patch) via TomTom GPS-ontvangers ?
zie mophor
Reg. datum: 08 juni 2001

quote:
carlvanloo schreef op 21 oktober 2004 @ 22:49:
[...]

voor dat laatste zijn browser-emu's :)

it ain't about the pictures, it ain't about the camera's, it's about the journey and the experience. Live it - every second of it. Smile, have fun, and dream wild! Live in the now!

Touch
Reg. datum: 01 maart 2003

quote:
Smarron schreef op 22 oktober 2004 @ 00:48:
[...]
Hoe zit het precies met de BT-ontvangers. Schijnt dat je alleen kunt connecten (na de C500 patch) via TomTom GPS-ontvangers ?

Andere BT ontvangers werken ook.
Je moet alleen de naam van je BT GPS op je telefoon wijzigen in "TomTom Wireless GPS"
Alleen werkt ie dan nog niet op de C500.
Kijk hier ook eens.

404error in "TomTom Mobile BeNeLux"

Reg. datum: 26 juni 2003

quote:
HunterPro schreef op 21 oktober 2004 @ 23:15:
ik ben inmiddels ook de trotse eigenaar van een SPV C500. Mooi toestel. Alleen 1 probleem.

Als ik in outlook een nummer noteer gaat dat in +31 (55) 3332 555 formaat.
In de SPV is dat +31 55 3332 555.

Als je belt met Outlook (en dus nog geen SPV hebt) dan gebruik je bovenste notatie. Daar kan outlook mee werken. Als je vervolgens synct met de SPV, kan de SPV daar niks mee; hij meldt 'ongeldig nummer gekozen'.
Als je de SPV-notatie gebruikt in Outlook, geeft deze een foute nummer suggestie en kun je dus ook niet direct bellen (modem in de PC met outlook hangt dus aan een telefoon). Stel je nummer was 0622 555 333, dan vul je dat in als +31 622 555 333. Outlook probeert vervolgens 62255533 te bellen zonder 0 vooraan; dat gaat niet zo soepel ;)

Resultaat is dus dat als ik outlook sync met de SPV, ik m'n Outlook-contacts niet kan bellen op m'n SPV, en m'n SPV-contacts niet kan bellen met Outlook. Beiden behoorlijk gaar.

Iemand die hier een oplossing voor heeft?
En als je dan in je PC gewoon de kiesregel aanpast zodat ie automatisch de benodigde voorloop +31 draait???
Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
Pamas schreef op 22 oktober 2004 @ 08:59:
Andere BT ontvangers werken ook.
Je moet alleen de naam van je BT GPS op je telefoon wijzigen in "TomTom Wireless GPS"
Alleen werkt ie dan nog niet op de C500.
Kijk hier ook eens.

404error in "TomTom Mobile BeNeLux"
Nice! Wordt dus binnenkort toch een overstap naar Tomtom!
Reg. datum: 09 januari 2004

Snap niet dat zo moeilijk gedaan wordt door tomtom? Ze kunnen die software toch op cd gooien en daarbij een gps module doen?

Er is toch ook zat andere windows mobile software die op verschillende telefoons werkt.

:r eikels

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: