Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 oktober 2002

Ik zoek heel hard naar een gecombineerde MSN/ICQ client voor MS Smartphone, zoals er bijvoorbeeld TipicME voor Symbian bestaat. Zijn er mensen die werken met de beta van Agile messenger? Hoe bevalt die, bekende bugs, voor/nadelen t.o.v. Tipic etc.?

-edit-
Ben blijkbaar nog niet helemaal wakker, haal verhalen en knoppen door elkaar... :/

epoman wijzigde dit bericht 19-10-2004 13:53 (77%)

maar nu even niet

Reg. datum: 10 oktober 2004

Ik heb zo snel mogelijk geprobeert te scrollen als ik kan net in het menu ga maar hij schokt niet ofzo hij gaat gewoon naar boven.....

| Love All - Serve All |
Reg. datum: 26 november 2002

quote:
stevie73 schreef op 18 oktober 2004 @ 14:45:
[...]

Als je overhaast omhoog scrollt (vooral als je net een menu bent binnengegaan en gelijk begint te scrollen) heeft ie nog wel eens de neiging om eventjes te blijven steken. Dit is geen defect, maar het ligt aan de processor, die als het ware even 'bij moet benen'. Tsja...jammergenoeg zijn ze nog niet uitgerust met een 1 gig processor...komt nog wel. ;)
Lijkt me ook een kwestie van de hoeveelheid beschikbaar werkgeheugen. Hoeveel programma's er al actief zijn etc...
Reg. datum: 21 maart 2004

quote:
stevie73 schreef op 18 oktober 2004 @ 17:20:
[...]

Displex Display Polish is één van de allerbeste krassenverwijderaars. Er staan goede aanbiedingen op ebay, waaronder hier:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...;rd=1&ssPageName=WD4V

succes ermee
Ke bedankt voor de tip :) . De krassen zijn niet heel erg diep en als je het beelscherm aan hebt zie je het ook niet echt, maar het is toch zonde natuurlijk...

Reg. datum: 28 oktober 2001

Hoe stel je eigenlijk een andere ringtone in? :? Ik heb echt m'n telefoon driedubbel binnenstebuiten gekeerd maar kan de optie niet vinden. Ik las op een ander forum dat
je via "begin/instellingen/geluiden" je ringtone kunt veranderen (wat mij idd ook logisch lijkt), maar de optie "ringtone" komt dus bij mij niet voor in het instellingen/geluiden menu. :/ :|

C500 van m'n maat idem. Die is ook al 3 dagen aan het zoeken hoe je een ringtone kunt veranderen. :/

quote:
Apple schreef op 19 oktober 2004 @ 19:30:
Hoe stel je eigenlijk een andere ringtone in? :? Ik heb echt m'n telefoon driedubbel binnenstebuiten gekeerd maar kan de optie niet vinden. Ik las op een ander forum dat
je via "begin/instellingen/geluiden" je ringtone kunt veranderen (wat mij idd ook logisch lijkt), maar de optie "ringtone" komt dus bij mij niet voor in het instellingen/geluiden menu. :/ :|

C500 van m'n maat idem. Die is ook al 3 dagen aan het zoeken hoe je een ringtone kunt veranderen. :/

het is idd.. "begin/instellingen/geluiden".. de term die de telefoon gebruikt voor "ringtone" is "site".. vraag me niet waarom.. 't is gewoon zo.

ps). ik vond 'm in 20 seconden toen ik het wou hebben (en dat zonder handleiding)
Reg. datum: 28 oktober 2001

Onder "site" stond een ander geluid ("aflopend") ingesteld dan m'n telefoon laat horen als ik gebeld word, vandaar dat ik er van uitging dat dit niet de ringtone was.
Maar bedankt voor de tip, want ik zie nu dat als ik "gereed" indruk direct na het instellen van een ander geluid dat het geluidje wel ingesteld blijft staan onder "site". :>

En "Site" is idd een logische term voor ringtone. :? :/ :)

Apple wijzigde dit bericht 19-10-2004 20:18 (17%)

Proud newbie!
Reg. datum: 12 september 2001

quote:
pb_dj schreef op 17 oktober 2004 @ 20:32:
[...]

Bij mij ook, gewoon ff * indrukken tijdens het tikken van een sms-je en NL kiezen.

Dankje sms-sen was een nachtmerrie, nu niet meer :)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Powered By Orange
Reg. datum: 22 september 2002

quote:
Apple schreef op 19 oktober 2004 @ 20:16:
Onder "site" stond een ander geluid ("aflopend") ingesteld dan m'n telefoon laat horen als ik gebeld word, vandaar dat ik er van uitging dat dit niet de ringtone was.
Maar bedankt voor de tip, want ik zie nu dat als ik "gereed" indruk direct na het instellen van een ander geluid dat het geluidje wel ingesteld blijft staan onder "site". :>

En "Site" is idd een logische term voor ringtone. :? :/ :)
Ja er staan wel meer kromme vertalingen in die foon, ook in de handleiding. Naja gelukkig geen ramp maar dit is wel verwarrend ja.( ziet Orange dit zelf niet vraag je je af? Ze kunnen beter even een evt. nieuwe ROM hier posten en dan kunnen wij m checken :-)

Reg. datum: 29 januari 2003

quote:
epoman schreef op 19 oktober 2004 @ 13:47:
Ik zoek heel hard naar een gecombineerde MSN/ICQ client voor MS Smartphone...[/sub]
http://www.agilemobile.com/downloads.html

Reg. datum: 29 oktober 2002

quote:
Ik weet dat Agile bestaat, dat staat namelijk ook in die post, maar ik vroeg me af of daar wellicht alternatieven voor bestaan.

maar nu even niet

Reg. datum: 10 oktober 2004

Het zijn wel beta versie's maar miss het proberen waard ik ga et iig proberen.

Ik heb hem nu ook en ben er erg tevreden mee. Dank ook aan alle posters in dit topic voor de nuttige info.

Ik heb alleen 1 vraag, ik snap de werking van de meegeinstalleerde Outlook niet helemaal. Als ik in het account setup menu een account wil maken, dan is deze als het ware niet geintegreerd in outlook. Ik krijg dan een aparte mail-account (Outlook email is 3, mijn@email.com is 4) die ik niet kan synchroniseren.

Echter, als ik op mijn normale pc een message binnenkrijg en ik synchroniseer dan komt hij in de inbox van Outlook Email.) Ontvang ik eerst op mijn telefoon een mailbericht, dan komt hij in de Inbox van mijn@email.com. Hier moet ik toch 1 Inbox van kunnen maken? Wat doe ik fout?

Of is de Outlook enkel om mailberichten naar je telefoon toe te halen, en niet om mail op te ontvangen en via gprs te sturen. Het edit vakje (bij New-edit-delete) is namelijk gewoon grijs.
Reg. datum: 09 november 2002

quote:
epoman schreef op 19 oktober 2004 @ 13:47:
Ik zoek heel hard naar een gecombineerde MSN/ICQ client voor MS Smartphone, zoals er bijvoorbeeld TipicME voor Symbian bestaat. Zijn er mensen die werken met de beta van Agile messenger? Hoe bevalt die, bekende bugs, voor/nadelen t.o.v. Tipic etc.?

-edit-
Ben blijkbaar nog niet helemaal wakker, haal verhalen en knoppen door elkaar... :/
ik gebruik Agili Messenger en moet zeggen het werkt goed ook het aanmelden gaat sneller als met het msn programma. Bugs nog niet kunnen ondekken.

Reg. datum: 20 november 2003

Kun je met een willekeurige bluetooth headset ook muziek luisteren via mediaspeler? Of is deze alleen geschikt voor spraakweergave?

Reg. datum: 11 juni 2002

ik heb vandaag toevallig de mr.handsfree BT butterfly ontvangen.

Hiermee kun je alleen telefoongesprekken voeren, en nog wat dingetjes zoals spraakherkenning.

Overigens denk ik dat de c500 helemaal geen mp3 geluid naar headsets stuurt omdat de foon automatisch op headset modus springt waarbij de mp3 geluiden gewoon uit je foon komen :)

het leven is als een neus....haal eruit wat erin zit

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

Er is een nieuwe upgrade beschikbaar die het "gaming"-probleem oplost!
http://www.coolsmartphone.com/index.php voor meer info :)

Oscar Mopperkont wijzigde dit bericht 20-10-2004 21:51 (9%)

Knowledge Is Power
Reg. datum: 12 juni 2001

Ik ga die update erop zetten, jammer dat het engels is want ik ben bang dat mms het dan niet meer doet. en uiteraard ook geen NL t9 meer. hmm misschien toch maar wachten op de NL update?

SPECSP35-DS4_C2D-6300@3500mhz_8GB A-DATA@1000MHZ_4850----TD2 WM 6.5