maar nu even niet
De HTC Typhoon (Orange SPV C500)
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicBerichten: 91
Reg. datum: 10 oktober 2004
Ik heb zo snel mogelijk geprobeert te scrollen als ik kan net in het menu ga maar hij schokt niet ofzo hij gaat gewoon naar boven.....
Lijkt me ook een kwestie van de hoeveelheid beschikbaar werkgeheugen. Hoeveel programma's er al actief zijn etc...quote:stevie73 schreef op 18 oktober 2004 @ 14:45:
[...]
Als je overhaast omhoog scrollt (vooral als je net een menu bent binnengegaan en gelijk begint te scrollen) heeft ie nog wel eens de neiging om eventjes te blijven steken. Dit is geen defect, maar het ligt aan de processor, die als het ware even 'bij moet benen'. Tsja...jammergenoeg zijn ze nog niet uitgerust met een 1 gig processor...komt nog wel.
Reg. datum: 21 maart 2004
Reg. datum: 21 maart 2004
Ke bedankt voor de tipquote:stevie73 schreef op 18 oktober 2004 @ 17:20:
[...]
Displex Display Polish is één van de allerbeste krassenverwijderaars. Er staan goede aanbiedingen op ebay, waaronder hier:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...;rd=1&ssPageName=WD4V
succes ermee
Hoe stel je eigenlijk een andere ringtone in?
Ik heb echt m'n telefoon driedubbel binnenstebuiten gekeerd maar kan de optie niet vinden. Ik las op een ander forum dat
je via "begin/instellingen/geluiden" je ringtone kunt veranderen (wat mij idd ook logisch lijkt), maar de optie "ringtone" komt dus bij mij niet voor in het instellingen/geluiden menu.
C500 van m'n maat idem. Die is ook al 3 dagen aan het zoeken hoe je een ringtone kunt veranderen.
je via "begin/instellingen/geluiden" je ringtone kunt veranderen (wat mij idd ook logisch lijkt), maar de optie "ringtone" komt dus bij mij niet voor in het instellingen/geluiden menu.
C500 van m'n maat idem. Die is ook al 3 dagen aan het zoeken hoe je een ringtone kunt veranderen.
quote:Apple schreef op 19 oktober 2004 @ 19:30:
Hoe stel je eigenlijk een andere ringtone in?Ik heb echt m'n telefoon driedubbel binnenstebuiten gekeerd maar kan de optie niet vinden. Ik las op een ander forum dat
je via "begin/instellingen/geluiden" je ringtone kunt veranderen (wat mij idd ook logisch lijkt), maar de optie "ringtone" komt dus bij mij niet voor in het instellingen/geluiden menu.![]()
![]()
het is idd.. "begin/instellingen/geluiden".. de term die de telefoon gebruikt voor "ringtone" is "site".. vraag me niet waarom.. 't is gewoon zo.
ps). ik vond 'm in 20 seconden toen ik het wou hebben (en dat zonder handleiding)
server || workstation || carputer || lifestory
Onder "site" stond een ander geluid ("aflopend") ingesteld dan m'n telefoon laat horen als ik gebeld word, vandaar dat ik er van uitging dat dit niet de ringtone was.
Maar bedankt voor de tip, want ik zie nu dat als ik "gereed" indruk direct na het instellen van een ander geluid dat het geluidje wel ingesteld blijft staan onder "site".
En "Site" is idd een logische term voor ringtone.

Maar bedankt voor de tip, want ik zie nu dat als ik "gereed" indruk direct na het instellen van een ander geluid dat het geluidje wel ingesteld blijft staan onder "site".
En "Site" is idd een logische term voor ringtone.
Apple wijzigde dit bericht 19-10-2004 20:18 (17%)
quote:pb_dj schreef op 17 oktober 2004 @ 20:32:
[...]
Bij mij ook, gewoon ff * indrukken tijdens het tikken van een sms-je en NL kiezen.
Dankje sms-sen was een nachtmerrie, nu niet meer
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Ja er staan wel meer kromme vertalingen in die foon, ook in de handleiding. Naja gelukkig geen ramp maar dit is wel verwarrend ja.( ziet Orange dit zelf niet vraag je je af? Ze kunnen beter even een evt. nieuwe ROM hier posten en dan kunnen wij m checken :-)quote:Apple schreef op 19 oktober 2004 @ 20:16:
Onder "site" stond een ander geluid ("aflopend") ingesteld dan m'n telefoon laat horen als ik gebeld word, vandaar dat ik er van uitging dat dit niet de ringtone was.
En "Site" is idd een logische term voor ringtone.![]()
![]()
Reg. datum: 29 januari 2003
http://www.agilemobile.com/downloads.htmlquote:epoman schreef op 19 oktober 2004 @ 13:47:
Ik zoek heel hard naar een gecombineerde MSN/ICQ client voor MS Smartphone...[/sub]
Ik weet dat Agile bestaat, dat staat namelijk ook in die post, maar ik vroeg me af of daar wellicht alternatieven voor bestaan.quote:
maar nu even niet
Het zijn wel beta versie's maar miss het proberen waard ik ga et iig proberen.
Reg. datum: 02 februari 2001
Reg. datum: 02 februari 2001
Ik heb hem nu ook en ben er erg tevreden mee. Dank ook aan alle posters in dit topic voor de nuttige info.
Ik heb alleen 1 vraag, ik snap de werking van de meegeinstalleerde Outlook niet helemaal. Als ik in het account setup menu een account wil maken, dan is deze als het ware niet geintegreerd in outlook. Ik krijg dan een aparte mail-account (Outlook email is 3, mijn@email.com is 4) die ik niet kan synchroniseren.
Echter, als ik op mijn normale pc een message binnenkrijg en ik synchroniseer dan komt hij in de inbox van Outlook Email.) Ontvang ik eerst op mijn telefoon een mailbericht, dan komt hij in de Inbox van mijn@email.com. Hier moet ik toch 1 Inbox van kunnen maken? Wat doe ik fout?
Of is de Outlook enkel om mailberichten naar je telefoon toe te halen, en niet om mail op te ontvangen en via gprs te sturen. Het edit vakje (bij New-edit-delete) is namelijk gewoon grijs.
Ik heb alleen 1 vraag, ik snap de werking van de meegeinstalleerde Outlook niet helemaal. Als ik in het account setup menu een account wil maken, dan is deze als het ware niet geintegreerd in outlook. Ik krijg dan een aparte mail-account (Outlook email is 3, mijn@email.com is 4) die ik niet kan synchroniseren.
Echter, als ik op mijn normale pc een message binnenkrijg en ik synchroniseer dan komt hij in de inbox van Outlook Email.) Ontvang ik eerst op mijn telefoon een mailbericht, dan komt hij in de Inbox van mijn@email.com. Hier moet ik toch 1 Inbox van kunnen maken? Wat doe ik fout?
Of is de Outlook enkel om mailberichten naar je telefoon toe te halen, en niet om mail op te ontvangen en via gprs te sturen. Het edit vakje (bij New-edit-delete) is namelijk gewoon grijs.
Reg. datum: 09 november 2002
Reg. datum: 09 november 2002
ik gebruik Agili Messenger en moet zeggen het werkt goed ook het aanmelden gaat sneller als met het msn programma. Bugs nog niet kunnen ondekken.quote:epoman schreef op 19 oktober 2004 @ 13:47:
Ik zoek heel hard naar een gecombineerde MSN/ICQ client voor MS Smartphone, zoals er bijvoorbeeld TipicME voor Symbian bestaat. Zijn er mensen die werken met de beta van Agile messenger? Hoe bevalt die, bekende bugs, voor/nadelen t.o.v. Tipic etc.?
-edit-
Ben blijkbaar nog niet helemaal wakker, haal verhalen en knoppen door elkaar...![]()
Reg. datum: 20 november 2003
Reg. datum: 20 november 2003
Kun je met een willekeurige bluetooth headset ook muziek luisteren via mediaspeler? Of is deze alleen geschikt voor spraakweergave?
ik heb vandaag toevallig de mr.handsfree BT butterfly ontvangen.
Hiermee kun je alleen telefoongesprekken voeren, en nog wat dingetjes zoals spraakherkenning.
Overigens denk ik dat de c500 helemaal geen mp3 geluid naar headsets stuurt omdat de foon automatisch op headset modus springt waarbij de mp3 geluiden gewoon uit je foon komen
Hiermee kun je alleen telefoongesprekken voeren, en nog wat dingetjes zoals spraakherkenning.
Overigens denk ik dat de c500 helemaal geen mp3 geluid naar headsets stuurt omdat de foon automatisch op headset modus springt waarbij de mp3 geluiden gewoon uit je foon komen
het leven is als een neus....haal eruit wat erin zit
Er is een nieuwe upgrade beschikbaar die het "gaming"-probleem oplost!
http://www.coolsmartphone.com/index.php voor meer info
http://www.coolsmartphone.com/index.php voor meer info
Oscar Mopperkont wijzigde dit bericht 20-10-2004 21:51 (9%)
Ik ga die update erop zetten, jammer dat het engels is want ik ben bang dat mms het dan niet meer doet. en uiteraard ook geen NL t9 meer. hmm misschien toch maar wachten op de NL update?
SPECSP35-DS4_C2D-6300@3500mhz_8GB A-DATA@1000MHZ_4850----TD2 WM 6.5
Er staat bij dat t niet kan, maarja uit verleden blijkt dat t je wel een engelse rom erop kan zetten... Ik wacht nog wel ff
Maar ik zie nu dat de rom in mijn tel 4.1.3.0 is en de uk update is 4.1.1.4
SPECSP35-DS4_C2D-6300@3500mhz_8GB A-DATA@1000MHZ_4850----TD2 WM 6.5
misschien handig om deze link in de (nieuwe) starterspost op te nemen?
Easy Start Menu
Easy Start Menu
MistiQue wijzigde dit bericht 20-10-2004 23:14 (6%)
Nieuwe update van Orange komt hopelijk snel in Nederlands. This is no use.
stevie73 wijzigde dit bericht 20-10-2004 23:30 (89%)
The truth is out there...
Reg. datum: 13 december 2003
Reg. datum: 13 december 2003
Ik ben al 2 uur bezig om mijn c500 te syncen via bluetooth, maar krijg steeds de melding:"Maak een verbinding met een ander bluetooth apparaat dat een seriele poort of activesync profiel ondersteunt voor gebruik als activesync partner.
Het rare is dat ik wel bestanden van mijn pc op de c500 krijg en vica versa.
Wie kan me helpen.
Het rare is dat ik wel bestanden van mijn pc op de c500 krijg en vica versa.
Wie kan me helpen.
you think youre though, NOT!
quote:Hoodlum2000 schreef op 20 oktober 2004 @ 22:09:
Maar ik zie nu dat de rom in mijn tel 4.1.3.0 is en de uk update is 4.1.1.4
Mijne ook
Bij die info staat ook: "Radioversie" met een serienummer erachter. Maar een radio heb ik nog niet kunnen ontdekken.
Of is dat de radio uit: "General Packet Radio Service (GPRS)" ??
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.