Hoofdcategorieën
Topicacties

De HTC Typhoon (Orange SPV C500)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 januari 2003

quote:
King Beetje schreef op 17 oktober 2004 @ 13:13:
[...]

Zit er bij mij ook gewoon op. En om ff te reageren op de berichten hierboven. Ik vind de zwarte c500 ook het mooist :*)
Bij mij ook, gewoon ff * indrukken tijdens het tikken van een sms-je en NL kiezen.

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

quote:
King Beetje schreef op 16 oktober 2004 @ 16:22:
[...]

Ik heb een 256 mb kaartje (zie signature ;)) Maarre waarmee convert jij dan naar mpg? En speelt Betaplayer ook mpg af?

ik gebruik TMPGenc om te encoden (van mpg naar mpg voor smartphone).
Pockettv kan het afspelen (ook gratis)

voor TMPGenc zijn er ook speciale templates voor smartphones waar de instellingen al goed staan (ik gebruikte @ spv1 smartphone fullscreen 224x176.
Je hebt fast templates (snel encoden ruk kwaliteit) en de normale (traag encode goede kwaliteit).

Voor de c500 kan je gewoon de normale nemen, en dan bijv. stereo sound ipv mono sound erbij nemen.. dat kan ie makkelijk aan :)

mockingbird wijzigde dit bericht 17-10-2004 21:06 (20%)

even inspiratieloos..

Vond net een "remote desktop" voor je smartphone. Ook best geinig.

kan je tenminste wat sneller een smsje sturen, als je toch achter de pc zit :-)

Microsoft

Left Softkey: F1
Right Softkey: F2
D-Pad Navigation: Cursor Keys
Action Button: Enter
Home Screen: Windows Key
Back: Backspace/ESC
Volume Up: F6
Volume Down: F7

(op de C500)

pb_dj wijzigde dit bericht 17-10-2004 21:34 (24%)

Reg. datum: 10 oktober 2004

Ik vind de spv c500 ook mooier dan de sda en de zilvere weer mooier dan de zwarte. Ik heb gelukiig ook de zilvere gehaald :)

Goo goo g'joob
Reg. datum: 13 september 2003

quote:
stevie73 schreef op 17 oktober 2004 @ 00:41:
Jongens, ben ik nou de enige die er zo over denkt of....In andere forums lees ik dat men de T-Mobile SDA zo mooi vindt. Ik vind de SDA echt niet mooier dan de c500. Sterker nog, de c500 is qua afmeting en vormgeving naar mijn mening toch echt aantrekkelijker dan de SDA. Natuurlijk zal dat voor een goed gedeelte smaak zijn, maar ik ben het inderdaad eens met de opmerking van de review op msmobiles.com:

"The sleek finish of the SDA may be a question of taste. We love the Orange c500’s black stealth like finish and we think the SDA looks more like a bright shining powder box. "

Misschien zijn er meer die er zo over denken. Aangezien de SDA overeenkomt met de Qtek 8020 en de functies daarvan gelijk zijn aan de Qtek 8010 (Orange c500, of ook bekend als de Imate sp3 of Audiovox 5600), gaat mijn voorkeur echt uit naar dit laatste model........

- niet dat dit bericht iets toevoegt aan de discussie maar goed... -
Ik vind de C500 (Qtek 8010) ook mooier dan de T-mobile SDA... De Qtek 8020 (zie foto) vind ik echter het allermooiste, de SDA is de T-mobile versie hiervan. De 8020 glimt ook niet en heeft een mooier toetsenbord naar mijn mening. Verder zijn ze intern ook helemaal hetzelfde. Ik ben zelf echter van plan om een Qtek S100 te kopen :D

http://www.smartphone-web.com/modules/wysiwyg_editor/upload/8020_logo.jpg

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Reg. datum: 14 december 2000

Ik heb net een paar dagen mijn c500 binnen. Ik merk regelmatig dat het omhoog scrollen niet werkt. Ik kan alleen niet zeggen dat ie iedere keer op eenzelfde punt hapert. Het gebeurt dus regelmatig in allerlei programma's. Iemand anders hetzelfde probleem of moet die van mij terug?

In de buglist op:

http://www.modaco.com/vie...58&highlight=bug+c500

kon ik er iig niets over vinden.

Reg. datum: 09 januari 2004

Kan iemand mij vertellen wat het driehoekje betekent op het hoofdscherm? Zeg maar naast de g en bt teken enzo...

Ik ben naar het buitenalnd verhuist en ben de handleiding vergeten mee te nemen :P

Reg. datum: 16 oktober 2004

quote:
asp schreef op 18 oktober 2004 @ 11:00:
Ik heb net een paar dagen mijn c500 binnen. Ik merk regelmatig dat het omhoog scrollen niet werkt. Ik kan alleen niet zeggen dat ie iedere keer op eenzelfde punt hapert. Het gebeurt dus regelmatig in allerlei programma's. Iemand anders hetzelfde probleem of moet die van mij terug?

In de buglist op:

http://www.modaco.com/vie...58&highlight=bug+c500

kon ik er iig niets over vinden.
Als je overhaast omhoog scrollt (vooral als je net een menu bent binnengegaan en gelijk begint te scrollen) heeft ie nog wel eens de neiging om eventjes te blijven steken. Dit is geen defect, maar het ligt aan de processor, die als het ware even 'bij moet benen'. Tsja...jammergenoeg zijn ze nog niet uitgerust met een 1 gig processor...komt nog wel. ;)

The truth is out there...

quote:
Low-Fi schreef op 12 oktober 2004 @ 15:57:
ff naar developer site van orange software lock uitzetten ;)

En nog een andere manier die ook op je spv c500 werkt vond ik hier:

You simply download this file : http://www.coolsmartphone...=51&func=selectfolder

...then unzip the file. Then...

1) Place the Shortcut file to in the "\Storage\windows\Start Menu" folder on your SPV model

2) Place the AEConfig.exe and Disablesecurity.XML into the "\Temp" folder.

3) Run the shortcut and your done.

Alleen je moet je wel even registreren op de site van coolsmartphone.

stevie73 wijzigde dit bericht 18-10-2004 15:09 (9%)

Reg. datum: 21 maart 2004

Goed zuig!! Haal ik op school mijn c500 uit mijn zak zitten er allemaal krassen op het scherm :(. Misschien zat er een steentje in mijn zak dat tegen het scherm aankwam ofzo, maar ik voelde niks. Dit is zeker wel goed zuur..... :(
Weet iemand misschien een oplossing, om de krassen wat te laten verdwijnen? Ik heb hier thuis een of ander kras-verwijder middeltje, maar volgens mij werkt dat niet geweldig.

Reg. datum: 10 oktober 2004

Owww dat klinkt ontzettend kut! ik weet eerlijk gezegd niet wat je zou kunnen doen. Miss moet je ff terug naar de orange winkel, daar zullen ze het wel weten.

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

Hoe diep zijn je krassen wel niet, dat ze niet zijn weg te poetsen? En zie je ze ook goed als het beeldscherm aanstaat? Meestal heb je er dan namleijk geen last van, ik draag altijd mijn sleutles bij mijn telefoon en heb dus ook zeer veel krassen op beeldscherm (niet echt diep ofzo), maar hinderlijk is dat zeker niet.

Probeer het trouwens eens met een wat agressiever poetsmiddel.

Hobo en Techniek
Reg. datum: 27 juni 2004

quote:
Low-Fi schreef op 18 oktober 2004 @ 14:40:
Kan iemand mij vertellen wat het driehoekje betekent op het hoofdscherm? Zeg maar naast de g en bt teken enzo...

Ik ben naar het buitenalnd verhuist en ben de handleiding vergeten mee te nemen :P
dat betekent dat je in het buitenland bent, oftewel "te gast ben op een ander netwerk" dus meer kosten. Teminste dat is mijn ervaring ermee. Voor de rest zeggen ze in het boekje er volgens mij niks over, Alleen: Roaming dient voordat u naar het buitenland gaat geactiveerd te worden.

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Reg. datum: 09 januari 2004

kan kloppen zit nu in frankrijk :Y)

Reg. datum: 28 oktober 2001

quote:
Weet iemand misschien een oplossing, om de krassen wat te laten verdwijnen?
Commandant poetsmiddel, de groene bus.

quote:
King Beetje schreef op 18 oktober 2004 @ 16:01:
Goed zuig!! Haal ik op school mijn c500 uit mijn zak zitten er allemaal krassen op het scherm :(. Misschien zat er een steentje in mijn zak dat tegen het scherm aankwam ofzo, maar ik voelde niks. Dit is zeker wel goed zuur..... :(
Weet iemand misschien een oplossing, om de krassen wat te laten verdwijnen? Ik heb hier thuis een of ander kras-verwijder middeltje, maar volgens mij werkt dat niet geweldig.

Displex Display Polish is één van de allerbeste krassenverwijderaars. Er staan goede aanbiedingen op ebay, waaronder hier:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...;rd=1&ssPageName=WD4V

succes ermee

Hoepel op!
Reg. datum: 25 februari 2001

FF offtopic:

Waarom is er eigenlijk nog niet net zoals SymbianOS - Software & Discussie een centraal "Windows Mobile - Software & Discussie" topic. Er zijn nu al behoorlijk wat smartphones op de markt, alle Orange Smartphones, de Motorola MPx en binnenkort ook de T-Mobile SDA. Dan is het toch makkelijker om de software, die neem ik aan op al deze telefoons in principe draait, centraal te bespreken? Ik zelf ben nog niet helemaal thuis in de wereld van Smartphone, en ben ook geen mooie TS maker. Dus vandaar mijn vraag. Is er misschien iemand die het wil en kan doen?

Le Mans LMP2 winner 2008

quote:
stevie73 schreef op 18 oktober 2004 @ 17:20:
Displex Display Polish is één van de allerbeste krassenverwijderaars. Er staan goede aanbiedingen op ebay, waaronder hier:

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...;rd=1&ssPageName=WD4V

succes ermee
Displex is inderdaad de beste. Ik heb er ook een tube van en zelfs mijn autoradio frontje glimt weer ;) Heb hem voor mijn phone gelukkig nog niet nodig gehad.

Verkrijgbaar bij de Halfords.

quote:
Oscar Mopperkont schreef op 18 oktober 2004 @ 17:30:
FF offtopic:

Waarom is er eigenlijk nog niet net zoals SymbianOS - Software & Discussie een centraal "Windows Mobile - Software & Discussie" topic. Er zijn nu al behoorlijk wat smartphones op de markt, alle Orange Smartphones, de Motorola MPx en binnenkort ook de T-Mobile SDA. Dan is het toch makkelijker om de software, die neem ik aan op al deze telefoons in principe draait, centraal te bespreken? Ik zelf ben nog niet helemaal thuis in de wereld van Smartphone, en ben ook geen mooie TS maker. Dus vandaar mijn vraag. Is er misschien iemand die het wil en kan doen?

Zo'n topic starten is niet moeilijk. Ik heb alvast de voorzet voor je gegeven en ben een nieuwe topic gestart onder de door jou geadviseerde titel: 'Windows Mobile - Software & Discussie':

Windows Mobile - Software & Discussie .

Nou maar kijken of daar werkelijk behoefte aan is... :*)

stevie73 wijzigde dit bericht 18-10-2004 20:29 (9%)

Reg. datum: 23 september 2004

quote:
pb_dj schreef op 17 oktober 2004 @ 20:32:
[...]

Bij mij ook, gewoon ff * indrukken tijdens het tikken van een sms-je en NL kiezen.

Hmmm daar ben ik nu alle een paar weken naar opzoek.... 8)7 8)7 8)7

Staat dat ook in de handleiding?? |:( |:(

quote:
rklunder schreef op 18 oktober 2004 @ 20:32:
[...]
Staat dat ook in de handleiding?? |:( |:(
Yep, pag. 44. onder het kopje: tijd besparen met T9, puntje 1 :)

DivDaXV rijder
Reg. datum: 03 oktober 2002

Laten we de SDA gerelateerde dingen nou lekker in het SDA topic houden, anders word het straks hier zo'n zooitje ;)
het Hardware-Hondje :]

Ik heb twee vragen:

1. Ik heb veel last van stof onder mijn display. Weet iemand of hier wat te doen aan is.. En zou ik aanspraak kunnen maken op de garantie?

2. Mijn t9 functie staat momenteel op engels.. Weet iemand hoe ik dit aanpas? (OS zelf staat op NL)

http://www.xbmcfreak.nl/

| Love All - Serve All |
Reg. datum: 26 november 2002

Erhnam: voor vraag 2: kijk eens 3 posts boven je eigen... ;)
Reg. datum: 14 december 2000

quote:
stevie73 schreef op 18 oktober 2004 @ 14:45:
Als je overhaast omhoog scrollt (vooral als je net een menu bent binnengegaan en gelijk begint te scrollen) heeft ie nog wel eens de neiging om eventjes te blijven steken. Dit is geen defect, maar het ligt aan de processor, die als het ware even 'bij moet benen'. Tsja...jammergenoeg zijn ze nog niet uitgerust met een 1 gig processor...komt nog wel. ;)
Zijn er meer gebruikers die dit kunnen bevestigen? Volgens mij is het idd een software probleem...

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: