Gathering of Tweakers

Quicksearch
Errug netjes gedaan TS :9~ :9~
Heel mooi weggewerkt.

Maar even een vraagje: Waar heb je die trackball vandaan? Ben er namelijk ook al een tijdje naar opzoek maar kan ze steeds maar niet vinden :/ .

Ik ben ook bezig met een carputer, alleen dan met een 12.1" touchscreen schermpje :9 .

Ik moet alleen nog een goede voeding vinden. Ik gebruik een moederbordje uit een barebone icm een p3 500. Dit geheel zal ongeveer 70 watt gaan trekken en dus zou ik die ITPS ook kunnen gebruiken waren het niet dat ik het scherm ook op de PC-voeding aan wil sluiten (dit ivm stabiliteit). Heeft iemand hier toevallig een idee over?

Ik wil natuurlijk niet 200 euro uit gaan geven aan een gestabiliseerde DC-DC voeding en 12V->230V->12V is ook geen optie.

PS @TS Heb je toevallig nog zo'n GPS reciever over van je IA? :P

Smart is when you believe only half of what you hear. Brilliant is when you know which half to believe.

echt geniaal die auto!! _/-\o_ _/-\o_

maar pas je wel een beetje op voor inbrekers enzo..

May the force of cafëine be with you!

quote:
J-M-J schreef op 18 mei 2004 @ 01:20:
Maar even een vraagje: Waar heb je die trackball vandaan? Ben er namelijk ook al een tijdje naar opzoek maar kan ze steeds maar niet vinden :/ .
pricewatch: Trust Ami Hand Track

IS toch het eerste waar je kijkt als tweaker?
quote:
Vermicellisoep schreef op 17 mei 2004 @ 21:17:
_/-\o_ zeer 1337 gedaan. vooral de afwerking achterin is erg strak, voorin mag je nog wat zoals mooi front voor hubje enzo (ja ik moet ook altijd zeiken :P )
Waarom zou ik eigenlijk een front voor mijn hub maken? Asbak duw ik gewoon weer terug zie je nix van, ik heb 2 poorten gebruikt met kabeltjes die weer binnendoor gaan. En ik heb 2 poorten vrij, waar soms de usb lamp ingaat en soms een digitale camera of mem-stick. Zit er nix in dan is de asbak dicht. En zie je helemaal nix.

hmmz, mooi gedaan TS (ik heb hetzelde scherm in de bestelling zitten). Ik heb alleen een vraag, ik heb namelijk oook aan zoiets gedacht alleen heb ik het idee al snel overboord gegooid omdat de diefstalgevoeligheid van een huidig scherm veel te groot is imo. Het is namelijk heel makkelijk om, wanneer je ergens geparkeerd staat, je ruitje in te tikken en je scherm mee te nemen. En een beetje goed voorgelicht persoon weet ook wel dat die van lilliput van zeer goede kwaliteit zijn....

Wat heb je gedaan om zulke dingen te voorkomen... (of hou je dat liever geheim :D)

It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it (Upton Sinclair)
Website
Los Alcoholicos

quote:
thekip schreef op 18 mei 2004 @ 09:05:
hmmz, mooi gedaan TS (ik heb hetzelde scherm in de bestelling zitten). Ik heb alleen een vraag, ik heb namelijk oook aan zoiets gedacht alleen heb ik het idee al snel overboord gegooid omdat de diefstalgevoeligheid van een huidig scherm veel te groot is imo. Het is namelijk heel makkelijk om, wanneer je ergens geparkeerd staat, je ruitje in te tikken en je scherm mee te nemen. En een beetje goed voorgelicht persoon weet ook wel dat die van lilliput van zeer goede kwaliteit zijn....

Wat heb je gedaan om zulke dingen te voorkomen... (of hou je dat liever geheim :D)
Het scherm is uitneembaar, ik heb een oude VDO dayton behuizing op de kop getikt voor de bevestiging van het scherm, zodat hij kantelbaar en afneembaar is. Ik neem m'n scherm dus gewoon mee.

quote:
J-M-J schreef op 18 mei 2004 @ 01:20:
Errug netjes gedaan TS :9~ :9~
Heel mooi weggewerkt.

Ik ben ook bezig met een carputer, alleen dan met een 12.1" touchscreen schermpje :9 .

Ik moet alleen nog een goede voeding vinden. Ik gebruik een moederbordje uit een barebone icm een p3 500. Dit geheel zal ongeveer 70 watt gaan trekken en dus zou ik die ITPS ook kunnen gebruiken waren het niet dat ik het scherm ook op de PC-voeding aan wil sluiten (dit ivm stabiliteit). Heeft iemand hier toevallig een idee over?

Ik wil natuurlijk niet 200 euro uit gaan geven aan een gestabiliseerde DC-DC voeding en 12V->230V->12V is ook geen optie.

PS @TS Heb je toevallig nog zo'n GPS reciever over van je IA? :P
Tja met de lilliput lcd is het niet nodig gebleken om deze op de pc voeding aan te sluiten. ik heb em gewoon direct op de 12volt lijn van mijn auto zitten. De Opus voeding waar je het over hebt, is een zeer stabiele voeding. En voldoet zeker aan je eisen, behalve de prijs. misschien het schermpje op een aparte accu aansluiten? let wel op dat accu's "gassen" bij het laden. Nee, ik heb geen GPS-en meer, transport kosten werden te hoog voor mij om nog een IA te doen, maar je kunt direct bestellen bij dconnex. verzendingen zijn erg snel hier uit singapore. En verzendkosten voor enkele stuks zijn niet hoog.

geek 3l337

Eén van de mooist afgewerkt (weggewerkte) carputers die ik al gezien heb!
Proficiat! _/-\o_

When you think you've made it completely idiot-proof, nature just provides bigger and better idiots...

quote:
sdomburg schreef op 18 mei 2004 @ 02:15:
[...]

pricewatch: Trust Ami Hand Track

IS toch het eerste waar je kijkt als tweaker?

Ja dat heb ik ook gedaan maar 5 maanden geleden toen ik aan het zoeken was stond die er nog niet bij 8)7 ;)
Bedankt iig :P

quote:
videodok schreef op 18 mei 2004 @ 09:36:
[...]

Tja met de lilliput lcd is het niet nodig gebleken om deze op de pc voeding aan te sluiten. ik heb em gewoon direct op de 12volt lijn van mijn auto zitten. De Opus voeding waar je het over hebt, is een zeer stabiele voeding. En voldoet zeker aan je eisen, behalve de prijs. misschien het schermpje op een aparte accu aansluiten? let wel op dat accu's "gassen" bij het laden. Nee, ik heb geen GPS-en meer, transport kosten werden te hoog voor mij om nog een IA te doen, maar je kunt direct bestellen bij dconnex. verzendingen zijn erg snel hier uit singapore. En verzendkosten voor enkele stuks zijn niet hoog.

Bedankt!
Die voeding wordt misschien dan maar een zelfbouw-project :P .

Smart is when you believe only half of what you hear. Brilliant is when you know which half to believe.

Where wind is Trouble

ok dan ziet er allemaal strak gelikt uit. ZO ben zelf bezig een laptop in een porche te bouwen

in een porsche? hebben die dat niet standaard dan? en waarom zou je in een porsche gaan boren? magoed, iig succes ermee :D
Where wind is Trouble

ow echt wel leuk. Ik zal vanavond fotos posten. Het is een mooie gele.

quote:
Johannusvanudos schreef op 18 mei 2004 @ 12:22:
in een porsche? hebben die dat niet standaard dan? en waarom zou je in een porsche gaan boren? magoed, iig succes ermee :D
Mooie auto natuurlijk zo'n porsche (heb je meer verstand van pc's dan van auto's of wil je niet vertellen wat voor een porsche het is behalve dat ie geel is? ;) ;) ) en waarschijnlijk minimaal zo lastig om in te bouwen. Maar boren hoefde ik ook niet hoor, ik heb nix blijvends veranderd aan de auto. En dat hoeft met zo'n porsche ook niet volgens mij.
Goed plannen, en 1 dag apart uit trekken voor kabels trekken zonder de druk dat je het gelijk aan wilt sluiten, domweg omdat je de spullen niet hebt bv, heeft mij enorm geholpen. Als je alles in 1 keer koopt, ben ik zo'n kind dat gelijk wil spelen, en het dus werkend wil hebben. En pas daarna ga nadenken hoe ik het netjes aan had moeten sluiten en verbergen.
Zo ben ik ook eens goed gaan kijken naar verborgen gaten e.d. om bv de grote VGA connector doorheen te voeren. Het is niet altijd logisch hoe je sommige dingen moet demonteren. Zo moet bij mij de hele middenconsole eruit van achter tot het dashboard wil ik bij de dashboard zelf kunnen komen. Als je het weet is er natuuurlijk nix aan, maar ligt er een moederbord op je te wachten of wil je gelijk weer kunnen rijden dan kan dat nogal wat stress op leveren.

Succes

videodok wijzigde dit bericht 18-05-2004 13:24 (6%)

Missdivine L70 Priest @ TN

Bij een porsche hoef je niet heel ver alleen voor de kofferbak ruimte ( dat kan iedereen weten of niet, bij deze dan.) dus dat maakt het bij een porsche wat makkelijker, ik heb zelf al een paar keer gekeken hoe dat zou moeten vanwege het feit dat mijn carkit het niet meer deed (ik had hem niet zelf ingebouwd), dus moest ik gaan kijken, maar gelukkig lag het aan de antenne kabel, was het tenminste snel opgelost, Ik hoop ook niet dat je wat sloopt aan je porsche om de laptop er in te bouwen, zou zonde zijn. (ik persoonlijk kan het niet aanzien, als ie uitelkaar gehaald wordt voor een onderhoudsbeurt)

ff ontopic nu: Een erg strakke nx 100 zo met alles in gebouwd. Petje af.

Speedy55 wijzigde dit bericht 18-05-2004 13:54 (6%)

GIGABYTE P35-DS4 | Core 2 Duo 6850 | 4,0 GB GEIL| | ASUS 8800 Ultra | WDraptor 150gb | Plextor 810-SA | LG H20 |

FreeBSD | Windows2k3 +Xp

betreft je USB 2.x

zou kijken bij www.compaq.com en dan bij de laptop bijplug gevallen
die hebben leuke shit zelfs slimline

kijk naar de volgende link
http://www.hpstore.hp.co....777fe:1222&sku=DC373A

past slimline dvd/cd-rw en zelfs IDE HD (met bracket) in gebruikte ze bij een bedrijf waar ik gedetacheerd was zeer ideaal (tip als je een bracket voor de latptop HD bemachtigd kan je zelf natuurlijk een grotere HD erin mikken ;)) en marktplaats.nl heeft vast wat slimline compaq armada laptop onderdelen

Netjes echt een voorbeeld voor de mooie car PC. _/-\o_ _/-\o_ :9~

http://students.imsa.edu/~crazycub/tolkienwin98.htm <--- Tolkien vs Microsoft

heel strak man _/-\o_

Nu alleen nog een beetje geld uitgeven aan een fastoenlijk alarmsysteempje :)
Of heeft die auto er wat fatsoenlijks inzitten ;)

Mind explorer

* metro zit weer vol ideeën _/-\o_

Mind explorer

11000001100000001
Reg. datum: 16 maart 2004

Videodok, zeer mooi gemaakt _/-\o_ !! Het scherm is niet te groot, en alles is netjes weggewerkt.
Ik kan anders zeggen, hulde daarvoor :9

11000001100000001

zit hier ook een FM ontvanger in, of is dat gedaan via de radio. Als hij namelijk in je pc zit vraag ik me af hoe dat je die aanstuurt omdat dat geen standaard functie is van winXP (d0h :D). Nu wil ik zelf wel een pc gaan bouwen waarmee ik ook radio zou kunnen luisteren. Ik zou alleen niet weten heo ik dat voor elkaar moet krijgen dat ik bijvoorbeeld in windows zenders kan zoeken.

It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it (Upton Sinclair)
Website
Los Alcoholicos

11000001100000001

quote:
thekip schreef op 19 mei 2004 @ 08:31:
zit hier ook een FM ontvanger in, of is dat gedaan via de radio. Als hij namelijk in je pc zit vraag ik me af hoe dat je die aanstuurt omdat dat geen standaard functie is van winXP (d0h :D). Nu wil ik zelf wel een pc gaan bouwen waarmee ik ook radio zou kunnen luisteren. Ik zou alleen niet weten heo ik dat voor elkaar moet krijgen dat ik bijvoorbeeld in windows zenders kan zoeken.

Ik heb een TV-kaart waarmee ik ook radio kan ontvangen.
TV-kaart in je PC, bijhorende software installeren. Antenne/kabel aansluiten en je heb een radio op je PC :9

11000001100000001

quote:
Yotta schreef op 19 mei 2004 @ 08:36:
[...]

Ik heb een TV-kaart waarmee ik ook radio kan ontvangen.
TV-kaart in je PC, bijhorende software installeren. Antenne/kabel aansluiten en je heb een radio op je PC :9

Hoe selecteer je dan zenders? En welke tv-kaart is dat?

is die ingang voor antenne 3.5 mini-jack ofzow?

thekip wijzigde dit bericht 19-05-2004 09:02 (8%)

Website
Los Alcoholicos

Erg gaaf! Leuke auto en leuk spul erin! Wat wil je nog meer?!!! :P

Dit is een kwaliteitspost, mijn sig ruleert!

11000001100000001

quote:
thekip schreef op 19 mei 2004 @ 08:59:
[...]

Hoe selecteer je dan zenders? En welke tv-kaart is dat?

is die ingang voor antenne 3.5 mini-jack ofzow?

Je moet het heel simpel bekijken. ;)
Op je PC heb je de bijgeleverde software geinstalleerd. Daarmee kan je de zenders selecteren, dit gaat inprincipe het zelfde als op een standaard radio. Met de << en de >> kan je van frequentie veranderen. ze zoek gewoon de juist frequentie op die je wil hebben, bijvoorbeeld 101.50. En klaar, je hebt muziek!

De TV-kaart die ik had was er een van het merk Medion. Ik heb deze bij de Aldi gekocht voor toen de tijd EUR 49,50. Dit is twee jaar geleden ofzo. Maar ik denk dat er op elke TV-Kaart wel een antenne aansluiting zit

De ingang is een standaard kabel connector, weet niet of dat 3.5 is :?

11000001100000001

3.5 is zon standaard connector, dezelfde als die bijvoorbeeld aan je boxen zitten...

Website
Los Alcoholicos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws