My Gallery || Specs
Gezocht: Sony Ericsson T630 Zwart!
Laatste vraagje, hoe zit het dan met nummerbehoud? Is dat over te zetten wanneer je Smart (dus beltegoed) hebt of moet je dat eigenlijk doen voordat ze het opzeggen (of overzetten naar smart) ?quote:Jelte schreef op 13 mei 2004 @ 21:48:
[...]
In de brief zetten dat je het over wil laten zetten op een Orange Ready (= prepaid). Als het goed is word het geld wat je nu nog in je bundel omgezet in prepaid-tegoed
shuttle sk41g -=- xp2000 -=- 256 mb cas 2 -=- en een mooi frontje erop -=- klik!
Reg. datum: 11 juli 2001
shuttle sk41g -=- xp2000 -=- 256 mb cas 2 -=- en een mooi frontje erop -=- klik!
Reg. datum: 11 juli 2001
beetje doorvragen. and besides, vandaag zou bij de klantenservice alles bekend zijn, dus ik zou ze vooral vandaag bellen. en gewoon vasthouden aan je standpunt dat je kostenloos op wilt zeggen!quote:wZa schreef op 14 mei 2004 @ 09:08:
ga ik ook doen maar aangezien hier iedereen met mooie verhalen komt dat ze het ontkennen...en allemaal moeilijk gaan doen![]()
ik ga ze zo ook nog even bellen.
hij kwam toen terug en hij zei: "Je hebt absoluut gelijk, je kan kosteloos opzeggen dus onder je contract uit, maar we zijn veel goedkoper dan andere providers dit en dat..." dus mensen, brieven de deur uit
thnx
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
My Gallery || Specs
Gezocht: Sony Ericsson T630 Zwart!
Wel heel relaxed weer dit!
-+--=_=-=-_=-===____=--+==---_--=-==+++-=-=-=
m0nk!! gozert
damn, heb ik aangetekend verstuurd, ben ik m'n kopie legitimatie vergeten mee te sturen
@Crashone, gewoon weer bij Orange
Nitai wijzigde dit bericht 14-05-2004 11:57 (13%)
Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
quote:Nitai schreef op 14 mei 2004 @ 11:57:
offtopic:
m0nk!! gozertalles goed? Bevalt je nieuwe huis...
damn, heb ik aangetekend verstuurd, ben ik m'n kopie legitimatie vergeten mee te sturen
@Crashone, gewoon weer bij Orange
Zo dan, weet je gewoon nog, bevalt erg goed, woon er nu alweer een half jaar
Woont je vriendin er nog steeds? Welke hoogte van de wormerveerstraat?
-+--=_=-=-_=-===____=--+==---_--=-==+++-=-=-=
even inspiratieloos..
Nee, ze is verhuisd naar Andrej Sacharowstraat (bij de BP en Gamma...)
Nou, ik ga straks maar es dezelfde brief MET legitimatie opnieuw aangetekend versturen...stupid ik
Anders krijg ik straks een lullig briefje van ja, het kan niet, we hebben uw legitimatie niet
Nitai wijzigde dit bericht 14-05-2004 12:09 (3%)
Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83
Reg. datum: 14 november 2003
Reg. datum: 10 april 2003
Niet aangetekend dus. Ik hoop dat hij dan gewoon wordt geaccepteerd..... dat ze niet gaan zeggen van ja.... nooit ontvangen. Anders moet ik hem nog maar een keer sturen.
XBL GamerTag: PhuSioN360
...
goh,.. lees dit topic eens helemaal doorquote:Zjemm schreef op 14 mei 2004 @ 16:48:
heeft iemand misschien een voorbeeld brief? een beetje een standaard waar je niet veel in hoeft aan te passen?
of kijk op telecomvergelijker voor een standaard opzegbrief (hoef je alleen maar blaatverhaal in te zetten over tarieven nog)quote:
voor gem 6,5 p/m één jaar lang Orange Free 30 ?quote:mockingbird schreef op 14 mei 2004 @ 12:07:
wanneer is het slimste een brief te sturen? en weet er al iemand een leuke cashback actie om nog jaartje goedkoop te kunnen bellen (dus geen breedbeeld crap enzo)
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
even inspiratieloos..
Reg. datum: 23 juni 2002
Reg. datum: 30 mei 2002
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.