Hoofdcategorieën
Topicacties

[Orange] Nieuwe tarieven?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
X-tras.nl

quote:
wZa schreef op 13 mei 2004 @ 21:32:
toll ditte, maar ik heb nu nog één vraagje voordat ik ook mijn brief op de bus ga doen. Want ik ga 5 maanden naar spanje in de zomervakantie, dus ik zal een hoop gaan sms-en. En dit werd duurder...
Het enige wat ik me nou af vraag is:
hoe zit het nou met mijn orange free 40 abo,stel dat die brief wordt geaccepteerd, deze wordt 7 juni afgesloten en dan? Ik heb op het moment 64 euro beltegoed en stel dat ik op 7 juni nog 50 euro heb, dat is dan in een keer weg? Of wordt dit over gezet naar beltegoed , smart heette dat dacht ik. Of moet ik dat nog vermelden in de brief. Graag even een duidelijke reply en niet zo eentje van, ja staat ergens anders in het topic, zoek maar op...! :P O-)
In de brief zetten dat je het over wil laten zetten op een Orange Ready (= prepaid). Als het goed is word het geld wat je nu nog in je bundel omgezet in prepaid-tegoed :)
X-Qlusive
Reg. datum: 08 april 2002

quote:
Jelte schreef op 13 mei 2004 @ 21:48:
[...]

In de brief zetten dat je het over wil laten zetten op een Orange Ready (= prepaid). Als het goed is word het geld wat je nu nog in je bundel omgezet in prepaid-tegoed :)
Laatste vraagje, hoe zit het dan met nummerbehoud? Is dat over te zetten wanneer je Smart (dus beltegoed) hebt of moet je dat eigenlijk doen voordat ze het opzeggen (of overzetten naar smart) ?

shuttle sk41g -=- xp2000 -=- 256 mb cas 2 -=- en een mooi frontje erop -=- klik!

Reg. datum: 11 juli 2001

wZa...waarom bel je de klantenservice niet even? zij kunnen je dit perfect uitleggen.

X-Qlusive
Reg. datum: 08 april 2002

ga ik ook doen maar aangezien hier iedereen met mooie verhalen komt dat ze het ontkennen...en allemaal moeilijk gaan doen :? :)

shuttle sk41g -=- xp2000 -=- 256 mb cas 2 -=- en een mooi frontje erop -=- klik!

Reg. datum: 11 juli 2001

quote:
wZa schreef op 14 mei 2004 @ 09:08:
ga ik ook doen maar aangezien hier iedereen met mooie verhalen komt dat ze het ontkennen...en allemaal moeilijk gaan doen :? :)
beetje doorvragen. and besides, vandaag zou bij de klantenservice alles bekend zijn, dus ik zou ze vooral vandaag bellen. en gewoon vasthouden aan je standpunt dat je kostenloos op wilt zeggen!
ik ga ze zo ook nog even bellen.

Reg. datum: 19 december 2003

ik ben gister naar de Orange shop geweest ( koopavond ) en die gozer in die shop zei dat ie niks wist. Nou het was redelijk druk dus ik zeg heel hard: "Ja da's logisch dat als je een wijziging in de voorwaarden doet, dat je dat niet communiceert naar de klanten toe dat je dan kosteloos van je contract af kan" en die gozer stond te zweten >:) hij belde toen met de Dealersupport en hij liep toen naar achter omdat ie volgens eigen zeggen werd geinformeerd bij de computer die achter stond en dat de medewerker daar ging inbellen om de gewijzigde tarieven te laten zien |:(
hij kwam toen terug en hij zei: "Je hebt absoluut gelijk, je kan kosteloos opzeggen dus onder je contract uit, maar we zijn veel goedkoper dan andere providers dit en dat..." dus mensen, brieven de deur uit ;)

Reg. datum: 06 juni 2001

kijk, dat is goed nieuws :)

thnx :D

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...

X-tras.nl

Idd goed nieuws :) Heeft er al iemand bericht ontvangen van Orange? (ik nog niet)
16-09-2003 15.15
Reg. datum: 07 juni 2001

Nee mij brief is gisteren de deur uit gegaan, zal nog wel een paar dagen duren dus..
Wel heel relaxed weer dit!

-+--=_=-=-_=-===____=--+==---_--=-==+++-=-=-=

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Wat wel vreemd is, ze blijven de goedkoopste (of even duur) qua sms vanuit het buitenland, dus waar gaat iedereen heen overstappen dan?
Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

offtopic:
m0nk!! gozert :) alles goed? Bevalt je nieuwe huis...

damn, heb ik aangetekend verstuurd, ben ik m'n kopie legitimatie vergeten mee te sturen :X

@Crashone, gewoon weer bij Orange ;)

Nitai wijzigde dit bericht 14-05-2004 11:57 (13%)

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Als ik Orange was zou ik die klanten gewoon weigeren.
16-09-2003 15.15

quote:
Nitai schreef op 14 mei 2004 @ 11:57:
offtopic:
m0nk!! gozert :) alles goed? Bevalt je nieuwe huis...

damn, heb ik aangetekend verstuurd, ben ik m'n kopie legitimatie vergeten mee te sturen :X

@Crashone, gewoon weer bij Orange ;)
offtopic:
Zo dan, weet je gewoon nog, bevalt erg goed, woon er nu alweer een half jaar :)
Woont je vriendin er nog steeds? Welke hoogte van de wormerveerstraat?

-+--=_=-=-_=-===____=--+==---_--=-==+++-=-=-=

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

wanneer is het slimste een brief te sturen? en weet er al iemand een leuke cashback actie om nog jaartje goedkoop te kunnen bellen (dus geen breedbeeld crap enzo)

even inspiratieloos..

Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

offtopic:
Nee, ze is verhuisd naar Andrej Sacharowstraat (bij de BP en Gamma...) :)

Nou, ik ga straks maar es dezelfde brief MET legitimatie opnieuw aangetekend versturen...stupid ik :X
Anders krijg ik straks een lullig briefje van ja, het kan niet, we hebben uw legitimatie niet :?

Nitai wijzigde dit bericht 14-05-2004 12:09 (3%)

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Reg. datum: 14 november 2003

Ik ga hem per e-mail versturen en hij gaat straks nogmaals op de post. Hebben jullie er ook in vermeld dat het sms tarief met 28% stijgt? Ik doe dat wel , dan ben ik ze voor als ze over die 3% inflatie willen beginnen..

Reg. datum: 10 april 2003

Hmm. ik heb de brief gisteren gestuurd gewoon met een postzegel erop.
Niet aangetekend dus. Ik hoop dat hij dan gewoon wordt geaccepteerd..... dat ze niet gaan zeggen van ja.... nooit ontvangen. Anders moet ik hem nog maar een keer sturen.

'09 Street Triple
Reg. datum: 30 juli 2001

Ik ga dus voor de zekerheid wel aangetekend versturen. Je weet maar nooit. Kan je geen rare smoesjes krijgen.

XBL GamerTag: PhuSioN360

...
Reg. datum: 26 februari 2001

heeft iemand misschien een voorbeeld brief? een beetje een standaard waar je niet veel in hoeft aan te passen?

...

sundrop

quote:
Zjemm schreef op 14 mei 2004 @ 16:48:
heeft iemand misschien een voorbeeld brief? een beetje een standaard waar je niet veel in hoeft aan te passen?
goh,.. lees dit topic eens helemaal door ;)
Reg. datum: 02 juli 2001

quote:
zkywalker schreef op 14 mei 2004 @ 16:52:
[...]

goh,.. lees dit topic eens helemaal door ;)
of kijk op telecomvergelijker voor een standaard opzegbrief (hoef je alleen maar blaatverhaal in te zetten over tarieven nog)

quote:
mockingbird schreef op 14 mei 2004 @ 12:07:
wanneer is het slimste een brief te sturen? en weet er al iemand een leuke cashback actie om nog jaartje goedkoop te kunnen bellen (dus geen breedbeeld crap enzo)
voor gem 6,5 p/m één jaar lang Orange Free 30 ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

6,5/maand is zeker mooie aanbieding ja :) maar ik heb nu orange 40 en dat bel ik eigenlijk ook wel makkelijk op :s dus misschien iemand leuk id voor orange 40 abbotje+ cashback ? waar vond je die van 6,5 p/m 1 jr trouwens?

even inspiratieloos..

Reg. datum: 23 juni 2002

Wat kost dat eigenlijk extra als je hem aangetekend verstuurd?

Reg. datum: 30 mei 2002

Ik heb hem ook gewoon gestuurd, zonder legitimatie, hebben ze niks over gezegd aan de telefoon tegen mij over legitimatie. Ben eens benieuwd, als ik over 1,5 week nog niks gehoord heb verstuur ik nog een brief aangetekend met legitimatie.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: