Hoofdcategorieën
Topicacties

[Orange] Nieuwe tarieven?

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Kei-goed...
Reg. datum: 12 november 2001

quote:
eamelink schreef op 15 mei 2004 @ 12:28:
Mag ik vragen waarom er zóveel mensen van hun abonnement afwillen? Je hebt er toch gewoon voor gekozen? En je wilt er echt niet af vanwege hogere buitenlandsms kosten ;)

Of zijn jullie indertijd gewoon voor een hip toestel gegaan, en een boutabonnement voor lief genomen, en hoop je er nu makkelijk onderuit te komen?
Bij het tweede huis van mijn ouders (klein gehuchtje 3 kilometer van het andere huis) is het bereik echt zwaar slecht. Er was al meerdere keren beloofd, dat er iets aan zou gebeuren, maar dat is nooit gebeurd. Ik heb dus een Orange-abo genomen, omdat het slechte bereik daar niet zo'n grote ramp was en ze toch al toegezegd hadden er iets aan te gaan doen. Tja, als ze dat dan vervolgens niet doen.....

Ik denk, dat ik nu eens ga kijken naar zo'n Hi-abo van KPN. SMS en belminuten in 1 bundel. Lijkt me wel wat.

Think smart........ Act stupid........
Nieuwe PC is binnuh! SPECS: hier dus.

Reg. datum: 11 september 2003

Reg. datum: 21 maart 2002

Ik vraag me af of ik wel weer opnieuw lid kan worden bij orange.

Reg. datum: 25 december 2003

quote:
NightForce schreef op 16 mei 2004 @ 13:46:
Dat hangt er vanaf. In de toekomst zal Orange wellicht de afweging maken hoe groot de kans is dat jij met een wijziging van tarieven en/of AV de benen neemt. Dit zal w.b.t. Orange een beslissing zijn. Als je niet meer bij Orange terecht kan dan zijn er nog 4 andere mobiele operators ;)

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

quote:
NightForce schreef op 16 mei 2004 @ 13:46:
quote:
Er is geen officiële zwarte lijst van mensen die hun contract hebben ontbonden. Je bent immers geen wanbetaler en je hebt niets strafbaars gedaan. Dan mogen de netwerken dus officieel ook geen database aanleggen. Het is wel mogelijk, dat het netwerk in de toekomst geen zaken meer met je wenst te doen. Dat mogen ze gewoon beslissen. Eenieder is vrij om zaken te doen met de personen die hij als klant wenst, zo lang hij maar geen pure discriminatie pleegt.
Bron
X-tras.nl

quote:
Maakt mij nog niks uit als dit zo is, want het abbo staat nu op moeders naam en straks op mijn eigen ;)
Shellslaaf
Reg. datum: 17 september 2003

ff voor alle duidelijkheid:

ik heb c.a. 4 a 5 maanden bijgetekend bij orange voor 1 jaar.
nu wil ik het dus opzeggen aan de hand van de brief die in dit topic voor kwam!

Kan ik hem nu wel opzeggen omdat ik c.a. 4 a 5 maanden geleden heb bij getekend ?
Zo ja, dat houd dus in dat mijn abbo een prepaid van organe word en ik geen kosten meer heb aan een abbonoment en dat ik vrijwillig kan overstappen naar een andere provider ofdat ik gewoon een nieuwe abbo bij hun aflsuit ?

Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.

Shellslaaf
Reg. datum: 17 september 2003

ff snel vraagje tussen door me simkaart is nog van dutchtone, naast het logo van dutchtoon staat een heel lan g nummer en een paar letters! is dat me simkaartnummer ?

Multiply it by infinity, and take it to the depth of forever, and you will still have barely a glimpse of what I'm talking about.

Reg. datum: 07 maart 2003

quote:
Sark schreef op 16 mei 2004 @ 20:27:
ff voor alle duidelijkheid:

ik heb c.a. 4 a 5 maanden bijgetekend bij orange voor 1 jaar.
nu wil ik het dus opzeggen aan de hand van de brief die in dit topic voor kwam!

Kan ik hem nu wel opzeggen omdat ik c.a. 4 a 5 maanden geleden heb bij getekend ?
Zo ja, dat houd dus in dat mijn abbo een prepaid van organe word en ik geen kosten meer heb aan een abbonoment en dat ik vrijwillig kan overstappen naar een andere provider ofdat ik gewoon een nieuwe abbo bij hun aflsuit ?
Ik weet niet of Orange hier aan doet maar dit staat dus op telecomvergelijker.nl
quote:
Geen enkel netwerk mag jou dus expliciet verbieden om op te stappen als er een prijswijziging plaats vindt binnen 3 maanden na aanvang van je abonnement. Dit wordt door de meeste juristen geïnterpreteerd als: als er binnen 3 maanden na aanvang van je abonnement een prijswijzing optreedt, dan mag je kosteloos opstappen.
Aangezien sommige mensen al een bevestiging hebben gehad van Orange dat het abbonement definitief wordt opgezegd heb je veel kans dat het wel lukt.

Het is echter de keuze van Orange of ze je ook weer aannemen wanneer je een nieuw abbonement wilt afsluiten:
quote:
Het is wel mogelijk, dat het netwerk in de toekomst geen zaken meer met je wenst te doen. Dat mogen ze gewoon beslissen. Eenieder is vrij om zaken te doen met de personen die hij als klant wenst, zo lang hij maar geen pure discriminatie pleegt.

AttackNo.1 wijzigde dit bericht 16-05-2004 20:33 (24%)

Reg. datum: 07 maart 2003

Op telecom.nu een aanbieding van een Orange Free 20 abbonenement voor ¤3,95 p/m :)

Ik heb inmiddels ook een schriftelijke bevestiging van Orange gekregen dat ik 7 juni afgesloten wordt.

 Macbook 2,4 GHz Core 2 Duo - 4GB - 160GB

Reg. datum: 25 december 2003

quote:
Master__R schreef op 16 mei 2004 @ 22:47:
Ik heb inmiddels ook een schriftelijke bevestiging van Orange gekregen dat ik 7 juni afgesloten wordt.
Op zondag? :?

Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

Master__R had al telefonisch een reactie gehad, trouwens, ik maak zovaak m'n post open op zondag :P

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Behhhhh
Reg. datum: 18 mei 2003

Ik denk niet dat ik Orange opzeg zolang dit tarief blijft gelden... ik heb 3 contracten lopen die in totaal 80 euro beltegoed opleveren tegen betaling van 5 euro per maand :P :P :P

Reg. datum: 04 juli 1999

quote:
een computer werkt ook op zondag hoor :P

quote:
Nee op zaterdag,
Maar ik zit niet iedere dag achter de pc hoor...

 Macbook 2,4 GHz Core 2 Duo - 4GB - 160GB

Reg. datum: 30 mei 2002

Ik ben net gebeld geworden door de klantenservice van Orange, en ze hebben mij de bevestiging gegeven dat mijn contract per 7 juni aanstaande ontbonden word en word omgezet naar Orange Ready. Ik krijg hier nog een schriftelijke bevestiging van. Ik had mijn brief niet aangetekend verstuurd en ook geen legitimatie bijgevoegd.

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

Gaat de constructie: Orange free 40 -> orange ready -> andere provider prepaid -> orange free leuk i'net abootje werken? (ik bedoel qua nummerportatie)

En.. waarom zijn er nou nergens leuke orange abootjes zoals een tijdje geleden, free30 voor 5 euro p/m

Reg. datum: 16 november 2002

tot wanneer kan je nog opzeggen en je abbo laten omzetten in pre-paid? ik heb namelijk nog 80 euro bel tegoed... :P

AMD Athlon64 X2 3800+ @ 2.5GHz, Asus AN8 Premium, Asus NGT7800, 2x Corsair TWINX1024-3200XL @ DDR500, WD Raptor 150Gb, 3x WD 500GB, 2x Samsun 250GB, Antec 550W NeoH, Samsung 215TW, Creative Audigy 2, B&W 685 + Rotel RA-04

Reg. datum: 04 april 2001

quote:
jaffa_s schreef op 17 mei 2004 @ 15:06:
tot wanneer kan je nog opzeggen en je abbo laten omzetten in pre-paid? ik heb namelijk nog 80 euro bel tegoed... :P
Ik ben net geswitch naar een andere aanbieder nadat mijn jaar van orange was afgelopen ik heb dus niets bijgetekend of wat dan ook het is stilzwijgend verlengd of hoe noemen ze dat??

Nu kan ik natuurlijk ook gebruik maken van deze gelegendheid om snel van mijn abbonement af te komen. Maar zoals hierboven al staat hoe lang heb ik daar nog voor en wil mijn beltegoed wel behouden??

Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

quote:
Roy1985 schreef op 17 mei 2004 @ 14:56:
Ik ben net gebeld geworden door de klantenservice van Orange, en ze hebben mij de bevestiging gegeven dat mijn contract per 7 juni aanstaande ontbonden word en word omgezet naar Orange Ready. Ik krijg hier nog een schriftelijke bevestiging van. Ik had mijn brief niet aangetekend verstuurd en ook geen legitimatie bijgevoegd.
wak! :) ik heb nog niets gehoord...en ik was eerder! :D lol...nou we zien wel..

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Reg. datum: 21 december 2001

Ik heb afgelopen woensdag (12 mei) een nieuwe abonnement bij Orange afgesloten.
Is het nu voor mij ook mogelijk om op te zeggen??

Even ter info: Ik ga niet opzeggen, want ik ben al enkele jaren zeer tevreden over Orange. Ik vroeg het mij gewoon af.

Onbewust

...
Reg. datum: 26 februari 2001

Zo, afgelopen zaterdag ook maar 2 opzeg brieven de deur uit gedaan (niet aangetekend) voor mij en mn vriendin.

ben benieuwd hoe snel ze zullen reageren

Zjemm wijzigde dit bericht 17-05-2004 16:21 (1%)
Reden: typ fout

...

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

quote:
Rekkie schreef op 17 mei 2004 @ 16:16:
Ik heb afgelopen woensdag (12 mei) een nieuwe abonnement bij Orange afgesloten.
Is het nu voor mij ook mogelijk om op te zeggen??

Even ter info: Ik ga niet opzeggen, want ik ben al enkele jaren zeer tevreden over Orange. Ik vroeg het mij gewoon af.
wss niet, denk dat jij al getekend hebt voor de nieuwe algemene voorwaarden

Reg. datum: 21 december 2001

quote:
KzmZ schreef op 17 mei 2004 @ 16:23:
[...]

wss niet, denk dat jij al getekend hebt voor de nieuwe algemene voorwaarden
Hoe kun je zien voor welke AV je hebt getekend dan?

Onbewust

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: