Hoofdcategorieën
Topicacties

[Orange] Nieuwe tarieven?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 januari 2001

http://www.prikpagina.nl/...amp;i=162526&t=162479

Orange Nederland N.V
t.a.v. Klantenservice
Postbus 5127
6802 EC Arnhem

Wooonplaats: ../05-2004

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs bereikte mij het bericht dat u de tarieven voor het bellen naar het buitenland en het versturen van een sms vanuit het buitenland per 7 juni aanpast.
Het tarief wordt op bovenstaande punten verhoogd en valt dus nadelig voor mij uit.

Ik wil u bij deze laten weten dat ik niet akkoord ga met deze wijziging. Ik wil mijn abonnement dan ook vervroegd en kosteloos opzeggen per ingang van deze tariefswijziging (7 juni 2004).
En omzetten naar een orange ready,zodat ik mijn nummer en beltegoed niet kwijtraak.

Het gaat hierbij om de volgende aansluiting:

Telefoonnummer: 06
Simkaartnummer:
Type abonnement: Free ¤

Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en
ik zou van deze opzegging graag nog een schriftelijke bevestiging ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Naam:
Adres:
postcode: woonplaats:

Bijlage: Kopie legitimatiebewijs

handtekening:

ff uitprinten en klaar ;)
Faxen kan ook:0648996005

talita wijzigde dit bericht 14-05-2004 21:44 (4%)

Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

quote:
Phoolie schreef op 14 mei 2004 @ 20:51:
Wat kost dat eigenlijk extra als je hem aangetekend verstuurd?
niks extra, je betaalt totaal 5,75 euro

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Reg. datum: 04 juli 1999

ook van prikpagina:
quote:
Auteur: Slimpie (---.wolve1.fr.home.nl)
Datum: 14-05-2004 21:07

Ik heb vorige week een aangtekende brief verstuurd voor opzegging.
Vandaag een bevestiging daarvan gehad dat het per 7 juni wordt afgesloten. Ik had een abbo tot 2005.

Het kan dus wel. Mij is het gelukt!
:*)

'09 Street Triple
Reg. datum: 30 juli 2001

quote:
koen schreef op 15 mei 2004 @ 00:21:
ook van prikpagina:

[...]

:*)
goed nieuws idd! Morgen dan maar toch echt op de post doen.

XBL GamerTag: PhuSioN360

Reg. datum: 21 maart 2002

de tarieven moeten nog gaan veranderen is het dan wel slim om nu al een brief te versturen?

Reg. datum: 04 juli 1999

nieuwe tarieven staan op de site,
bijvoorbeeld Spanje

oude tarieven
gebeld worden ¤ 0,70
bellen naar nummers in het land van verblijf ¤ 0,95
bellen naar Nederland (en andere landen binnen West Europa) ¤ 1,20
sms-berichten versturen ¤ 0,35
sms-berichten ontvangen gratis
bellen naar Spanje ¤ 0.45

nieuwe tarieven
gebeld worden ¤ 0,65
bellen naar nummers in het land van verblijf ¤ 1,15
bellen naar Nederland (en andere landen binnen zone 1) ¤ 1,15
sms-berichten versturen ¤ 0,45
sms-berichten ontvangen gratis
bellen naar Spanje ¤ 0,60

Reg. datum: 13 maart 2001

de verhogingen zijn dus veel groter dan de kostenafname voor gebeld worden en naar nederland bellen :|

Ik had afgelopen maandag een brief gestuurd (die staat ook in het begin van dit topic), en werd gisteren gebeld dat mijn brief goed is aangekomen en dat mijn abonnement per 7 juni wordt afgesloten.

Voor iedereen die nog twijfeld: lekker opsturen dus.

(Ik heb trouwens niet voor lange tijd in het buitenland gezeten dus dat hoeft ook niet perse.)

 Macbook 2,4 GHz Core 2 Duo - 4GB - 160GB

Reg. datum: 29 juli 2003

Ik heb gister uitgebreid gebeld met de klantenservice, en mijn verhaal gedaan
ik ga namelijk 2 maanden naar het buitenland, en ik neem mijn mobiel uiteraard mee, ik zal dan veel smssen naar NL en veel bellen in het buitenland naar het buitenland....

ze zeiden dat ik gewoon een nieuwe abonement bij een andere provider mocht nemen met nummerbehoud,
en een brief naar orange gestuurd dat ik om die rede opstap.

dit zou goed moeten zijn volgens 4 (met mij gesproken) medewerkers van Orange :)

Ga nu naar KPN (waar ik ook werk) met nieuw toestel (Das gewoon mooi mee genomen)

6 maanden te vroeg van mn abo af :)

Reg. datum: 02 april 2003

quote:
marteltor schreef op 15 mei 2004 @ 02:43:
de verhogingen zijn dus veel groter dan de kostenafname voor gebeld worden en naar nederland bellen :|
Voor andere landen was bellen naar NL ¤ 6,95 per minuut en dat wordt ¤ 2,50. Dat scheelt dan wél weer veel. Ook voor landen als Turkije en Marokko gaan de beltarieven omlaag en dat is ook handig voor de vele mensen die daar familie etc. hebben. Maar goed, dit is niet om het allemaal goed te praten, maar het wordt dus niet alleen maar slechter.

Life is funny!

Mag ik vragen waarom er zóveel mensen van hun abonnement afwillen? Je hebt er toch gewoon voor gekozen? En je wilt er echt niet af vanwege hogere buitenlandsms kosten ;)

Of zijn jullie indertijd gewoon voor een hip toestel gegaan, en een boutabonnement voor lief genomen, en hoop je er nu makkelijk onderuit te komen?

Klachten, vragen of opmerkingen? DM of mail mij, of ga naar het NSTM terugkoppelingstopic

Think Different

quote:
eamelink schreef op 15 mei 2004 @ 12:28:
Mag ik vragen waarom er zóveel mensen van hun abonnement afwillen? Je hebt er toch gewoon voor gekozen? En je wilt er echt niet af vanwege hogere buitenlandsms kosten ;)

Of zijn jullie indertijd gewoon voor een hip toestel gegaan, en een boutabonnement voor lief genomen, en hoop je er nu makkelijk onderuit te komen?
Ik wil er vanaf omdat Orange hier, notabene in het centrum van Eindhoven, een k*t bereik heeft en dat dit geen reden is om het op te kunnen zeggen.
Kortom, omdat ik nauwlijks tot geen bereik heb ben ik genoodzaakt een abonnement te nemen bij een andere provider en dus betaal ik nu 2 abonnementen.

Nikon D50 | 18-200 VR -- Xbox Live Gamertag: Chaser2600

...
Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
eamelink schreef op 15 mei 2004 @ 12:28:

idd voor een hip toestel gegaan. en het abbonnement is niet bout maar juist wel goed. en ik heb 2 abbo's bij orange en zeg er 1 af

...

Reg. datum: 05 mei 2004

Ik ben (op enkele niet bereik-plaatsen na) wel goed te spreken over Orange.
Anders zou ik hem nu ook opzeggen ivm de tariefwijziging maar laat hem voorlopig gewoon actief.
Anderen zou ik idd aanraden om het toch te stoppen en bovenstaande brief te verzenden of te faxen.

Reg. datum: 19 december 2003

wat voor bevestiging krijg je van Orange? Een schriftelijke of mondelinge? want als je wordt opgebeld door Orange nadat je een brief heb gestuurd en het mondeling wordt toegezegd dan kunnen ze zich er toch ook onderuit kletsen? :?
weet iemand hier wat meer over?

Reg. datum: 25 december 2003

Op FOK! heeft iemand al een schriftelijke bevestiging gekregen van zijn opzegging. De bron kun je op het klikplekje vinden.

Reg. datum: 03 juni 2002

Ik had mijn brief afgelopen maandag al de deur uitgedaan, maar niet aangetekend. Nog niks van gehoord, dus voor de zekerheid net dezelfde brief aangetekend verstuurd :) Ik wacht af...

Marshall VS 100 RH Top - Marshall 4 * 100 SpeakerCabinet - Boss GT-3 - Ibanez Artist 250 - Ibanez Stagestar - Marlin 12-String | Chaintech 7AJA2 - AMD TB 1.2 - GeForce 2MX400 64MB - Realtek 8139

...
Reg. datum: 26 februari 2001

die brieven komen heus wel aan hoor. daar hoef je echt geen aangetekende brief van te maken.

...

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

ik ga morgen ook maar m'n briefje opstellen zodat ie maandag de deur uit kan :Y)
* mockingbird zoekt cashback

even inspiratieloos..

Reg. datum: 03 juni 2002

quote:
Zjemm schreef op 15 mei 2004 @ 17:30:
die brieven komen heus wel aan hoor. daar hoef je echt geen aangetekende brief van te maken.
Ach, laten we zeggen dat ik wil voorkomen dat ze hem 'niet ontvangen' :P

Marshall VS 100 RH Top - Marshall 4 * 100 SpeakerCabinet - Boss GT-3 - Ibanez Artist 250 - Ibanez Stagestar - Marlin 12-String | Chaintech 7AJA2 - AMD TB 1.2 - GeForce 2MX400 64MB - Realtek 8139

Reg. datum: 02 juli 2001

quote:
mockingbird schreef op 15 mei 2004 @ 17:31:
ik ga morgen ook maar m'n briefje opstellen zodat ie maandag de deur uit kan :Y)
* mockingbird zoekt cashback
gsmeasy.nl heeft imo de leukste cashbacks....als iemand betere heeft gezien....
quote:
Je ontvangt van GSMEASY incl. BTW 296,00
en da's een 1 jarig free 40

got oh got....
Reg. datum: 01 september 2002

das best te doen dunkt mij zo :) maandag dan maar even briefje in busje doen :)

even inspiratieloos..

Reg. datum: 15 april 2003

Tuk heeft samen met zijn zus gistern de brief gepost. Dus nu maar afwachten of we over worden gezet naar een pre paid kaartje.

Reg. datum: 25 december 2003

quote:
mockingbird schreef op 15 mei 2004 @ 18:07:
das best te doen dunkt mij zo :) maandag dan maar even briefje in busje doen :)
GSMEasy heeft ook een leuke cashback i.c.m. Telfort. Een jaar lang 200 minuten per maand voor in totaal 60 euro. Niet slecht :)

Reg. datum: 30 maart 2000

Ik verhuis lekker 3x naar vodafone 300.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: