Asus P5B, C2D E6600, 8800GTX 786 Mb, 2Gb 533 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD
[CM] De mislukkelingen - deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 04 december 2004
WHAHAHAHA mag ik ff lachenquote:HerbyNL schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:57:
Uhhm na mijn vorige post met de bebloeding van mijn systeemWil ik jullie ook nog vertellen over de verkrachting van mijn muis
. Ik zit lekker te gamen achter mijn systeem moet ik naar de plee. Ik helemaal ontdaan van de kogel die ik door mijn kop kreeg net dat ik verdwaast naar beneden strompel (je raad het al) met die muis in mijn hand (draadloos
) Waarop het moment dat ik binnekom de deurbel gaat en ik de muis snel neersmijt op de kruk naast de plee en deze vervolgens leuk doorstuiterd de pot in
.
offtopic:
Bijna deel 4
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Een ander reden om een muis met draad te gebruiken?quote:HerbyNL schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:57:
Uhhm na mijn vorige post met de bebloeding van mijn systeemWil ik jullie ook nog vertellen over de verkrachting van mijn muis
. Ik zit lekker te gamen achter mijn systeem moet ik naar de plee. Ik helemaal ontdaan van de kogel die ik door mijn kop kreeg net dat ik verdwaast naar beneden strompel (je raad het al) met die muis in mijn hand (draadloos
) Waarop het moment dat ik binnekom de deurbel gaat en ik de muis snel neersmijt op de kruk naast de plee en deze vervolgens leuk doorstuiterd de pot in
.
offtopic:
Bijna deel 4
EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7
l0l...quote:HerbyNL schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:57:
.
offtopic:
Bijna deel 4
Ik moet bij een maat een systeempje fiksen. Dus ik duik die kast in, en na er nieuw geheugen in te hebben gesteken wil ik net m'n hand weghalen, zet die oetlul de computer alvast aan. Ik voel een stroompje door me fikken, trek van schrik m'n hand weg en snij mezelf gigantisch open aan die cheapo alu kast. Tot overmaat van ramp, als ik naar hem toe wil lopen om te vragen waar hij in hemelsnaam mee bezig was, donder ik ook nog over z'n versterker heen, die daar over de grond slingerde, flinke deuk erin, en op de een of andere manier kreeg ik 230 door me donder en sloeg de stop door... (Was dus een hele oude versterker met een brakke alu behuizing die zo doorboog). Dus die knakker mag voortaan iemand anders om PC-hulp gaan vragen...
Zijn PC doet het overigens nog wel.
@ Herby: Hoezo verkrachting? Gewoon pure moord door verdrinking.
TeslaMaster wijzigde dit bericht 27-02-2005 14:30 (6%)
Specs Pallens mos pereo per meus manus.
quote:. Ik weer naar de winkel waar ze mij vertelden dat ze al eerder mensen over de vloer hadden gehad met dit probleem, en dat je waarschijnlijk geen garantie hebt.
Lekker winkel is dat. Op praktisch alles wat je koopt heb je garantie dus dit is blijkbaar weer zo'n zaak die er makkelijk van hun klantjes probeert te komen.
Op m'n werk sneuvel die externe harddisks om de haverklap.
Ze worden gewoon veel te warm in die behuizingen zonder fan.
Ook zijn de voedingen vaak veel te klein berekend waardoor ze doorbranden.
De laatste zag er van binnen uit alsof de voeding ontploft was. Die zwarte roet op dat witte plastic ziet er wel stoer uit. Ik zou er eigenlijk een window in moeten maken.
Dus voor de resterende drives bouw ik er maar en 4x4 fannetje in om wat airflow te krijgen.
Stoerste mislukking :
Bij het inbouwen van een oud moederbord in een kast begon een spoortjeop het moederbord eerst te gloeien om vervolgens te roken en daarna als een draad in een gloeilamp fel op te lichten, Na 2 seconden was het spectakel voorbij. Ik stond met open mond te kijken.
Grappigste mislukking :
Kreeg ik eindelijk m'n SCSI drive terug van Maxtor, was ie binnen 3 seconden weer stuk.
Leek wel of iemand papier aan het verfrommelen was in die drive. Daarna deed ie alleen nog maar zielig piiep-piiiiep-piiiiieeeep.
Wel een 2x zo grote terug gekregen.
Senile! Senile Oekaki
Reg. datum: 15 februari 2005
Ik afgelopen woensdag eens besloten om een back up te maken van m'n Windows Configuratie, dus zo gezegd zo gedaan. Ik eerst m'n pc helemaal opgeschoond, en vervolgens wil ik een image maken van de c: partitie.
Kom ik erachter dat m'n floppie niet goed is aangesloten, dus ikke ff alle kabels van m'n floppy drive er uitgetrokken. (terwijl de pc nog aanstond)
Maar toen ik alles weer goed wou aansluiten toen prikte ik het stroomstekkertje er verkeerdom op!!
En omdat ik al aardig want jointjes op had d8 ik oohh gewoon ff wat harder aanduwen!!! Dus jahh toen PATS kortsluiting!!! Pc viel uit!!!
Ik d8 mmm als da alles is dan heb ik nog geluk, maar toen ik hem aan zette was m'n 120Gig HD overleden
Eigen domme schuld want je moet eigenlijk altijd je pc uitzetten, maja daar was ik te lui voor en normaal gaat het altijd 10x goed!!! En nu helaas 1x niet
Nu draaid m'n schijfje nie meer
Ik was op een lan party en precies 30min voor dat we gingen stoppen.
*Knal vonk, knal vonk, knal vonk, knal vonk, knal vonk, knal vonk.........*
Meneer de voeding had het zo war gekregen dan hij meer even stoom ging afblazen..........
Had de week even met 450W lopen modden en tijdelijk men 300W in men pc gehangen, maar na 6 uur intenzief gamen was het allemaal zo warm geworden dat het iets te veel werdt. Dus dag voeding, naja voor 19 euri is het niet zo heel erg en gelukkig werkt de rest van men hardware nog.
AMD 64 3000+
Asus A8N-E deluxe
120GB + 160GB sata
Radion 9800pro 128MB
DVD + CD brander
dus ja zou toch erg jammer geweest zijn.
quote:Wienen schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:23:
Nou hier komt mijn slimme actie:
Ik afgelopen woensdag eens besloten om een back up te maken van m'n Windows Configuratie, dus zo gezegd zo gedaan. Ik eerst m'n pc helemaal opgeschoond, en vervolgens wil ik een image maken van de c: partitie.
Kom ik erachter dat m'n floppie niet goed is aangesloten, dus ikke ff alle kabels van m'n floppy drive er uitgetrokken. (terwijl de pc nog aanstond)
Maar toen ik alles weer goed wou aansluiten toen prikte ik het stroomstekkertje er verkeerdom op!!
En omdat ik al aardig want jointjes op had d8 ik oohh gewoon ff wat harder aanduwen!!! Dus jahh toen PATS kortsluiting!!! Pc viel uit!!!
Ik d8 mmm als da alles is dan heb ik nog geluk, maar toen ik hem aan zette was m'n 120Gig HD overleden![]()
Eigen domme schuld want je moet eigenlijk altijd je pc uitzetten, maja daar was ik te lui voor en normaal gaat het altijd 10x goed!!! En nu helaas 1x niet![]()
Nu draaid m'n schijfje nie meeriemand die hem kan reanimeren???
Vaak is de printplaat op de hdd naar de klote door een vonk oid. Probeer eens een exact dezelfde printplaat te krijgen en dan monteren, dat zou evt nog een hoop moeten zegen.
Schiet al op, kmoet deel 4 binnenkort gaan aanmaken
De car club community | Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
pc open maken.. bleek IDE-kabel gewoon los te hangen...
/sdoh!
ach, zo kan je ook geld verdienen
Asus P5B, C2D E6600, 8800GTX 786 Mb, 2Gb 533 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD
Reg. datum: 21 november 2004
Ik moest laatst bij iemand de oude computer upgraden. Een maat van me had nog wat geheugen liggen, dus dat kon er mooi in. Buiten (in de regen
En zo had ik eind 2004 nog een mooie fout. Ik had een Asus p4c800 deluxe moederbord en volgens Asus kan daar een 3.2Ghz processor op. Bij mij zat er een 1.8 in, dus upgraden die hap! Nieuwe processor gekocht en erin gemikt. Geen beeld, geen boot. Uhm...tja.. Oude processor er weer in, bios upgrade en proc. weer gewisseld en jawel. Wel beeld, wel boot. Helaas werd de in nieuwe bios telkens alle waarden weer op default gezet bij het opnieuw opstarten, met de melding bad cmos. Werkte dus niet. Ik weer een oudere bios erop gezet, maar wel nieuw genoeg om de processor te ondersteunen. Werkte 1 keer. Vervolgens weer de nieuwste bios, daarna nieuw geheugen gekocht en erin gezet...Geen effect. Oude processor er weer in en eruit en opeens start er helemaal niets meer op. Alle mobo lampjes gingen wel branden, maar geen beeld en geen boot meer, wat je ook doet. Vervolgens maar een p4p800 deluxe gekocht en die werkt als een trein. Dat andere mobo heb ik maar beschaamd in de kast gezet met de 1.8 proc. erop en staat nu stof te verzamelen. Jammer de bammer.
magel725 wijzigde dit bericht 03-03-2005 23:02 (3%)
Had ff een fan aangesloten op 5 volt met een molex verleng kabeltje zeg maar. Dan heb je dus aan de andere kant 5 volt op de gele kabel en 12V op de rode. Die was nog vrij en een goede. Dus ik pak natuurlijk de verkeerde om m'n hd aan te sluiten en de pc wil niet meer aan. Ik snap et allemaal niet en denk tering. Ik nog wat andere dingen proberen maar ik ben blij dat ik niet ook m'n 200 gig schijf eraan heb gehangen voordat ik erachter kwam dat ik de verkeerde aansluiting heb gepakt. Ik moet echt eens leren voorzichtiger te zjin.
Reg. datum: 22 december 2004
Ik kreeg net een gigantische schok van mn net aangekomen liquid neon buisje, de computer ging uit en ik sta nog steeds te shaken. Enig idee hoe dit komt?
quote:Willem Haanstra schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:10:
Niet echt een mislukking, maar wel een teleurstelling.
Ik kreeg net een gigantische schok van mn net aangekomen liquid neon buisje, de computer ging uit en ik sta nog steeds te shaken. Enig idee hoe dit komt?
Door de spanning/stroom
Waarschijnlijk zit er ergens een lek of maakt de inverter contact met de behuizing. Probeer eens of de CCFL ook schokken geeft als je m buiten de computer aanzet (leg alles op iets isolerends, stuk karton ofzo).
Anders is de inverter waarschijnlijk faulty, ff omruilen.
Christianity: The belief that a cosmic Jewish zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him you accept him as father, so he removes evil from your soul... yeah, makes perfect sense!
vraag me niet waarom, maar was kromme droom....
Nu ga ik bij een Waal
http://www.tweakers.net/gallery/sys/5984
rapture wijzigde dit bericht 13-03-2005 13:30 (26%)
EOS 30D, kitlens, EF 50mm/1.8, EF 85mm/1.8 | EOS D60 & Sigma 70-210mm/2.8 APO | Minolta X-700, MD 28mm/2.8, MD 50mm/1.7
Eerst hield ik m'n duim vast in m'n andere hand en durfde ik niet eens te kijken maar toen er bloed tussen m'n vingers door begon te sijpelen moest ik toch wel aktie ondernemen. Toen voelde ik me wel een mislukkeling.
Maar meteen een wat minder scherpe gekocht?
Specs: 'Main system', 'Test system', 'Laptop'
Reg. datum: 09 augustus 2004
quote:rapture schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 20:09:
[...]
Een ander reden om een muis met draad te gebruiken?
Nee...
Stel je het volgende voor:
sjaakdaak aan de ene kant van zijn kamer, druk in de weer met zijn lekker gedachteloze werk.
Telefoon aan de andere kant van de kamer, druk bezig niets te doen (sjaakdaak wordt nooit gebeld)
Ja?
Telefoon gaat toch af.
Sjaak springt op, en rent naar telefoon.
KNAL!
Sjaak kijkt beteutered naar muis met halve draad in zijn hand.
Helaas... Printplaat overzetten zal vaak niet werken omdat de calibratie van de schijf in het flashgeheugen op de print zit.quote:Meneer aard schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:32:
[...]
Vaak is de printplaat op de hdd naar de klote door een vonk oid. Probeer eens een exact dezelfde printplaat te krijgen en dan monteren, dat zou evt nog een hoop moeten zegen.
Schiet al op, kmoet deel 4 binnenkort gaan aanmaken(kom je ook eens een maand niet op GoT
)
Ja en probeer het nu eens? .... ZET HEM UIT ZET HEM UIT!!!!
ik zelf ga voor eentje met draad;
- beter voor milieu
- doet het altijd! reageert nooit te traag
- kan je niet kwijt raken, en valt niet in de toilet pot!

aan wie de eer voor het volgende deel?
nog maar 2 posts... morgen maar ff mijn pc t raam uit gooien!
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.