Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Voor de rest is het spel echt super!
Ga in de stad op zoek naar de shops die je nog mist.Timocos schreef op 11 november 2004 @ 15:27:
Jeuh ... eindelijk die 2 Street X races gehaald ... maar nu staan er geen dingen meer op de map die ik kan doen ( wel auto om laten bouwen - andere auto nemen - garage ) maar geen races ... wat moet ik nu dan doen ?? En ik kan nergens de kleur van mijn auto veranderen
Idd .. hoorde ik net van een vriend van me dat ik rode shops moet zoeken in de stad die niet op de map staanTheGHunter schreef op 11 november 2004 @ 15:50:
[...]
Ga in de stad op zoek naar de shops die je nog mist.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Het oogt allemaal wel leuk maar details missen gewoon, dat het zo slecht draait ligt echt niet aan mijn pc, alles draait perfect op deze game na, het valt me tot nu toe dan ook vies tegen
Ik heb ook een Ati 9800 Pro met 4.10 maar ik heb nergens last van en heb AA gewoon aan staan.TheGHunter schreef op 11 november 2004 @ 12:58:
Topspel, ben alweer verslaafd
Maar toch een vervelend punt, de lichten ed schijnen door andere textures heen.
plaatje:
http://home.planet.nl/~huntj039/clan_evo/nfsU2-neon.jpg
Dat is niet alleen met de neonverlichting, maar ook met lampen van andere auto's die je bijvoorbeeld door het wegdek en bruggen kunt zien.
Ati 9800 Pro met de 4.10 Catalyst drivers van de officiële site.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Heb je je PC al opnieuw opgestart na installatie ?Steffy schreef op 11 november 2004 @ 15:53:
Ik heb ff een vraag, zonder gelijk dit hele topic door te spitten, waarom draait dit spel als dikke stront in een ton en ziet het er uit zoals NFS2![]()
Het oogt allemaal wel leuk maar details missen gewoon, dat het zo slecht draait ligt echt niet aan mijn pc, alles draait perfect op deze game na, het valt me tot nu toe dan ook vies tegen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Mario Kart FC 1590-4774-1019
*klikbaar
Zit nu in stage 3, dat zijn er echt veel
De lvl2 upgrades druppelen nu een beetje binnen en dan te bedenken dat je ook nog lvl3 upgrades hebt
Verder de Audi A3 unlocked, die gaat nóg harder dan de Miata, met als nadeel dattie echt onbestuurbaar is
Omelette du fromage!
Toevallig wel ja, en al verschillende drivers geprobeerd, snap er geen hol van. brak spel op deze manierArfman schreef op 11 november 2004 @ 16:28:
[...]
Heb je je PC al opnieuw opgestart na installatie ?

mijn gepimpte hyundai tiburon GT

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Anoniem: 83183
Dat was bij een 2e auto, wat gebeurd er als je je hoofd auto inruild, ook alles kwijt???
(heb de 2 URL al uitgespeeld viel toch wel mee
Speel nog steeds met mijn Peugeot 206
ZO verslavende game dit!
Niemand antwoord?El Snorro schreef op 11 november 2004 @ 14:06:
ik kan nu op de local car lot een wagen gaan oppiken van mn sponsor.
MAAR:
Waar is die local car lot?????
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

mijn a3
gewoon de car dealer., check je map (M op pc)
Kan iemand mij dan ff vertellen hoe het met dat inruilen zit!!! Krijg je upgrades van je oude auto meteen in je nieuwe???
dat ga ik meteen proberen
enneh, weet iemand ook of dingen als spoilers en bumpers helpen voor de performance? In principe zou dat moeten maar ja die koop je dus niet bij de performance shop
hmm, ik zie geen verkoop optie. Ik kan eerst een auto uitkiezen (blijkbaar gekregen en niet opgelet ofzo) en als ik dan nog een keer naar binnen ga kan ik er een inruilen
[ Voor 29% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 11-11-2004 18:08 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Je kan wel aerodynamica aftellen bij dat dyno/tune gedeelte. misschien dat je daar even moet kijken.Schaapje_BlaaT schreef op 11 november 2004 @ 18:00:
verkopen? kan dat?
dat ga ik meteen proberen
enneh, weet iemand ook of dingen als spoilers en bumpers helpen voor de performance? In principe zou dat moeten maar ja die koop je dus niet bij de performance shop
Bij de rode punten op de map kan dat. Kost wel geld.eX0duS schreef op 11 november 2004 @ 18:06:
Hoe kan ik ergens mijn auto kleuren? In NFSU1 kon dat gewoon for free, toch?
* GandalfTheGrey gaat weer verder
NFSU1 draaide er redelijk op.. maar aan de screens te zien is deze grafisch toch weer wat zwaarder...
hijs niet mooier dan deel 1 wel groter, dus waarschijnlijk cpu tekort.frickY schreef op 11 november 2004 @ 18:36:
Voor ik mn download opstart.. zal dit spel gaan draaien op mn P3 733Mhz met 512MB, met een Gforce2 MX400 64MB DDR?
NFSU1 draaide er redelijk op.. maar aan de screens te zien is deze grafisch toch weer wat zwaarder...
Nog steeds niemand die weet of je upgrades meegaan naar je nieuwe wagen
wie helpt me verder??
leek me wel handig, omdat ik zelf veel moest gokken.....
iets voor in de startpost ?
dan mag het wel gewoon in tekst, maar ik wist geen code voor een rond dicht bolletje....
so, have fun
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Anoniem: 73631
Ik moet nu iig met mijn niet getunede HM2 en niet getunede Tiburon gaan racen tegen getunede auto's en dat gaat niet leuk worden.
fixedAnoniem: 122762 schreef op 11 november 2004 @ 18:52:
Blauw dicht is performance shop.
Gelig open is drift.
Ik heb een keer geprobeerd om het spel opnieuw op te starten en dan mijn savegame weer te openen en dan weer een shop binnen te gaan. Soms werkt dit wel en soms niet, maar om nu de hele tijd te gaan rebooten daar heb ik ook niet zoveel zin in.
Weet iemand waar dit aan ligt??
Anoniem: 43284
De eerste 2 car lots die ik tegenkwam deden niet aan inruilen. De car lot in het haven gebied (helemaal onderaan) schijnt het wel te doen. Daar ruil je een bestaande wagen in tegen een nieuwe alleen die area word pas veel later geopend.Anoniem: 73631 schreef op 11 november 2004 @ 18:51:
Nimand kan dus iets vinden van auto verkopen ik heb ook op de pagina van ea gekeken in de FAQ enzo forums kan helemaal niets vinden beetje vreemd.
Ik moet nu iig met mijn niet getunede HM2 en niet getunede Tiburon gaan racen tegen getunede auto's en dat gaat niet leuk worden.

Zoek even bij je career status hier staan als het goed is nog eventuele openstaande opdrachten.Anoniem: 43284 schreef op 11 november 2004 @ 19:01:
Ik ben het aan het spelen, heb em voor 20% uitgespeeld, en heb geen opdrachten meeren kan ook geen race houden met andere. Ik krijg wel een telefoontje van ga naar City Centre, het is niet moeilijk te vinden zie je zo blablabla... nou ik naar city center ik loop me rot te zoeken daaro en vind niks.... Omdat op me radar alleen nog maar die garages staan .. kan iemand mij dit uitleggen? Greetz nick
Anoniem: 73631
Auto inruilen kan ik ook maar dan nog krijg ik daar een auto voor terug en geen geld,en daar schiet ik niet veel mee ik heb nu nl. geen geld en geen auto waar ik de racens egt mee kan winnen( tenzij ik veel geluk heb en de perfecte race rij en de AI blijft crashen ).Remi schreef op 11 november 2004 @ 19:02:
[...]
De eerste 2 car lots die ik tegenkwam deden niet aan inruilen. De car lot in het haven gebied (helemaal onderaan) schijnt het wel te doen. Daar ruil je een bestaande wagen in tegen een nieuwe alleen die area word pas veel later geopend.
Dit gebeurd idd wss pas in stage 3.. heb je eerder je slots vol gemaakt, ben je het haasjeRemi schreef op 11 november 2004 @ 19:02:
[...]
De eerste 2 car lots die ik tegenkwam deden niet aan inruilen. De car lot in het haven gebied (helemaal onderaan) schijnt het wel te doen. Daar ruil je een bestaande wagen in tegen een nieuwe alleen die area word pas veel later geopend.
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Er staat wel een kruisje bij "DVD met iets van 3 sterren" ofzoiets hoe kom ik nu aan die 3 sterren ?Remi schreef op 11 november 2004 @ 19:03:
[...]
Zoek even bij je career status hier staan als het goed is nog eventuele openstaande opdrachten.
Visual van je auto moet waarschijnlijk naar 3 sterren.Anoniem: 43284 schreef op 11 november 2004 @ 19:08:
[...]
Er staat wel een kruisje bij "DVD met iets van 3 sterren" ofzoiets hoe kom ik nu aan die 3 sterren ?
Anoniem: 5270
Iemand een oplossing ofzo? Moet ik wat doen zodat ze weer op de kaart komen?
Anoniem: 122762
Hoe doe je dat?Anoniem: 122762 schreef op 11 november 2004 @ 19:33:
Ik kon mijn auto al inruilen in stage 1Daarnaast kun je snel en makkelijk geld verdienen door auto's uit te dagen, die rondrijden op de snelweg
Anoniem: 98248
Gokken?! Dude, als jij nou even op m drukt heb je daar een mooie legenda!jarnotjuh schreef op 11 november 2004 @ 18:47:
[afbeelding]
wie helpt me verder??
leek me wel handig, omdat ik zelf veel moest gokken.....
iets voor in de startpost ?
dan mag het wel gewoon in tekst, maar ik wist geen code voor een rond dicht bolletje....
so, have fun
Hoe doe je dat?Anoniem: 122762 schreef op 11 november 2004 @ 19:33:
Ik kon mijn auto al inruilen in stage 1Daarnaast kun je snel en makkelijk geld verdienen door auto's uit te dagen, die rondrijden op de snelweg
Door er vlakbij te gaan rijdenen op enter drukken.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 11-11-2004 19:37 ]
Weet iemand waar de savegames staan want ik wil hem opnieuw installeren maar m'n savegames moeten niet overschreven worden.
Remi schreef op 11 november 2004 @ 19:49:
Irritant ik heb de update 1.1 geinstalleerd en nu crashed NFS willekeurig. Het gebeurt het meest als ik het spel wil starten dan treed er een fout op in speed2.exe. Hetzelfde gebeurde 1x eerder tijdens het spel.
Weet iemand waar de savegames staan want ik wil hem opnieuw installeren maar m'n savegames moeten niet overschreven worden.
neggix schreef op 11 november 2004 @ 15:24:
C:\Documents and Settings\Naam\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
Mario Kart FC 1590-4774-1019
maarjah smaken verschillen
anyways, ik ben nu mn lesauto aan het tunen [focus:D]
enne, het ziet er al aardig uit
maar ik wil meer doen, en helaas heb ik nog niet zo veel gereden
maar ik wil eigenlijk alleen tunen... en af en toe spellejte spelen
heeft er iemand al een 100% savegame of bijna 100
stuur dan ff in mail [djmantri@gmail.com]
Anoniem: 77857
Iemand een idee?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ook naar mijdjmantri schreef op 11 november 2004 @ 20:00:
ik vind die auto's n beetje over de top
maarjah smaken verschillen
anyways, ik ben nu mn lesauto aan het tunen [focus:D]
enne, het ziet er al aardig uit
maar ik wil meer doen, en helaas heb ik nog niet zo veel gereden
maar ik wil eigenlijk alleen tunen... en af en toe spellejte spelen
heeft er iemand al een 100% savegame of bijna 100
stuur dan ff in mail [djmantri@gmail.com]
Heb jammer genoeg te weinig tijd om veel te spelen, dus ik zou direct alles willen unlocken.
Warez versie? => kopen in de winkelAnoniem: 77857 schreef op 11 november 2004 @ 20:02:
hm, hier wil die niet eens installeren, hij geeft rond de 60% aan dat ie een bepaalde file niet kan vinden (steeds een andere)
Iemand een idee?
[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 11-11-2010 15:45 ]
oh...Anoniem: 98248 schreef op 11 november 2004 @ 19:36:
[...]
Gokken?! Dude, als jij nou even op m drukt heb je daar een mooie legenda!
Rijd nu al 7 x vanaf dat punt elke uithoek opnieuw maar toch kan k m niet vinden. Iemand hier die t wel weet?
Kan je stage 1 tuning onderdelen overslaan en meteen voor stage 2 gaan, heb alleen nog maar een ecu gekocht en wil voor de rest meteen voor stage 2 gaan als dat mogelijk is
[ Voor 33% gewijzigd door bAdmuTs op 11-11-2004 20:36 ]
gebruik GPS (druk op M en dubbelklik op het sterretje)Tekn0z schreef op 11 november 2004 @ 20:34:
Ik heb nu eindelijk mijn A3, net tegen een gast geraced, en die zegt dat ik bij een maat van m, een onderdeel kan halen. Bovenin Jackson Heights is de ster in een bocht, heb vervolgens 2:35 mins op t te halen, maar waar
Rijd nu al 7 x vanaf dat punt elke uithoek opnieuw maar toch kan k m niet vinden. Iemand hier die t wel weet?
D8 al dat ik wat had over geslagenGandalfTheGrey schreef op 11 november 2004 @ 20:48:
[...]
gebruik GPS (druk op M en dubbelklik op het sterretje)
pakt ie weer zo'n 206jarnotjuh schreef op 11 november 2004 @ 20:55:
[afbeelding]
mijn, tot nu toe
snel weer verder spelen
als je nou meteen een lekkere tunebak pakt
najah ik ga toch maar es rijden, want ik wil tunen!!!
Is de multiplayer wat?
Ik heb echt problemen met het vloeiend lopen van deze game.
Mijn specs:
P4 3.0Ghz
P4C800-Deluxe
1024MB Ram
Geforce Fx 5600 356MB
Ik moet de resolutie op 640x480 zetten en de graphics onder het midden. Anders draait hij gewoon k*t. Ik snap het niet. Het zou toch gewoon moeten werken op 800x600 ofzelfs hoger?
Ik geloof dat ik al iets heb gevonden. Als ik "Overbright afzet dan doet hij het al stukken beter
[ Voor 15% gewijzigd door DaTiezl op 11-11-2004 21:30 ]
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Je hebt ook niet echt een grafisch wonder in je bakkie ^^
Zelfde settings als NFSU1 proberen?
Mijn bak op moment. Je ziet dus slot 2
[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 11-11-2004 21:35 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
mwah niet nodigdjmantri schreef op 11 november 2004 @ 21:22:
[...]
pakt ie weer zo'n 206
als je nou meteen een lekkere tunebak pakt
najah ik ga toch maar es rijden, want ik wil tunen!!!
hoe kan je zien op hoeveel % je zit?

een hersenschudding hebben is ook nie alles

Je moet ff op T (career statics ofzoiets) drukken en daar kijken wat je nog moet doen. Ik denk dat je auto 3 sterren moet hebben ...Anoniem: 5270 schreef op 11 november 2004 @ 19:28:
Kben nu aardig op weg in het spel, maar de races staan niet meer aangegeven op de kaart dus ik ben vet lang aan het zoeken om 1 race te vinden, en het schiet totaal niet meer op zo.
Iemand een oplossing ofzo? Moet ik wat doen zodat ze weer op de kaart komen?
Anoniem: 5270
Mijn races zijn ook op, af en toe als ik een half uur door de stad rij kom ik nog 1 race tegen maar ze staan niet meer op de kaart, krijg wel telkens smsjes van waar races zijn maar die kan ik ook niet vinden. Gaar...naps schreef op 11 november 2004 @ 21:48:
Ik snap er echt weinig meer vandie eigenaresse zeikt dat ze haar auto ofzo terug wil (via een smsje) snap het niet heleamaal wat ze bedoelt. en heb alles mogelijke races al gewonne, zit op 12% nu maar ken nu dus niet verder. Moet ik mn civic nou aan har terug geve ofzo??
en ik kan bijna ook nog niks verandere kwa bumbers/spoilers etc..

Is dit normaal of hoort dit? En waar zou ik dit kunnen veranderen?
Specs :
P4 2,6 Ghz
512 MB
Ati Radeon 9800 Pro (niet overclocked)
Die getunede auto die je in het begin krijgt is een auto die je even leent op van het vliegveld naar haar garage te rijdennaps schreef op 11 november 2004 @ 21:48:
Ik snap er echt weinig meer vandie eigenaresse zeikt dat ze haar auto ofzo terug wil (via een smsje) snap het niet heleamaal wat ze bedoelt. en heb alles mogelijke races al gewonne, zit op 12% nu maar ken nu dus niet verder. Moet ik mn civic nou aan har terug geve ofzo??
Alleen loopt om de paar races het spel vast, dan krijg ik een stilstaand beeld vol met gekleurde stipjes en vlakjes en moet ik rebooten
Met andere games nooit last van gehad
thx, 16% pas
* enira weer verder
Als ik details op max zet krijg ik een nagenoeg zwart beeld.
Dit gebeurd als ik de "world detail" op max zet..
Iemand enig idee wat hier aan te doen is?
(heb al 2 verschillende drivers geprobeerd)
Specs:
Athlon 64 3500+
1 gig mb
Mobo A8V
OS=XP
9700 pro Catalyst 4.8
Denk ik hoor.
[ Voor 14% gewijzigd door bAdmuTs op 11-11-2004 22:16 ]
als je via je world map races uitkiest, en je wint deze, dan krijg je geen geld en die andere shit(reputation ofzo)
als je de eerste keer verliest en opnieuw doet en je wint dan, dan krijg je wel geld...
en als je dus zelf naar de race toerijd krijg je ALTIJD meteen geld....
klote bug, zo heb ik al van 6 races geld misgelopen
Dit smsje bedoelde ik:naps schreef op 11 november 2004 @ 21:48:
From: Rachel
Subject: Get to the car Lot....Now!
Hey. I want my car back! You better haul over there ASAP or I'm puttin' the wold out on you - and that means no more racin' until i say so. Get to the car lot..NOW!
en is het normal dat je na hel stage 1 compleet (12%) nog geen 1 bumber/spoiler enzo kan veranderen?
en die auto in de car lot, zijn die alemaal van jou?! ze koste geen geld ofzo
Anoniem: 122762
Wat dacht je van motionblur uitzetten.melly schreef op 11 november 2004 @ 22:10:
Meer mensen met dit probleem?
Als ik details op max zet krijg ik een nagenoeg zwart beeld.
Dit gebeurd als ik de "world detail" op max zet..
Iemand enig idee wat hier aan te doen is?
(heb al 2 verschillende drivers geprobeerd)
Specs:
Athlon 64 3500+
1 gig mb
Mobo A8V
OS=XP
9700 pro Catalyst 4.8
Het blijft me verbazen dat veel mensen, waaronder melly, dit soort posts maken. Dit terwijl er duidelijk boven het reply veld dit staat:
"Technische vragen kunnen in SPV. Dit topic is alleen voor discussies"
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
beetje zeikerig, niet dan....Anoniem: 122762 schreef op 11 november 2004 @ 22:25:
[...]
Wat dacht je van motionblur uitzetten.
Het blijft me verbazen dat veel mensen, waaronder melly, dit soort posts maken. Dit terwijl er duidelijk boven het reply veld dit staat:

Bedankt voor je reply maar jammer van de toon waar in je reply is getikt.Anoniem: 122762 schreef op 11 november 2004 @ 22:25:
[...]
Wat dacht je van motionblur uitzetten.
Dat van die motionblur uitzetten is dus nieuw voor mij....zal vast wel ergens in 1 van de 40 tellende pagina's vermeld staan..maar je kan het me hopenlijk niet kwalijk nemen dat dit mij net iets teveel is om dit terug te vinden.
En inderdaad...boven het reply veld staat met grote letters dat problemen voor een andere topic zijn.
Helaas heb ik deze regel niet gelezen doordat ik ondertussen menig keer de reply functie gebruikt heb waardoor mijn oplettendheid op dit soort dingen wat is afgenomen.
mijn welgemeende exuses voor deze onvergevelijke fout
Je heb haar auto alleen even geleend om een start te maken en nu kan je bij de car lot een eigen auto uitkiezen die je daarna zelf kan opfokken en verbouwennaps schreef op 11 november 2004 @ 22:24:
[...]
Dit smsje bedoelde ik:
From: Rachel
Subject: Get to the car Lot....Now!
Hey. I want my car back! You better haul over there ASAP or I'm puttin' the wold out on you - and that means no more racin' until i say so. Get to the car lot..NOW!
en is het normal dat je na hel stage 1 compleet (12%) nog geen 1 bumber/spoiler enzo kan veranderen?
en die auto in de car lot, zijn die alemaal van jou?! ze koste geen geld ofzo
maar dat smsje is het laatste smsje dat ik kreeg, alang nadat ik al een auto had uitgekozen dusbAdmuTs schreef op 11 november 2004 @ 22:37:
[...]
Je heb haar auto alleen even geleend om een start te maken en nu kan je bij de car lot een eigen auto uitkiezen die je daarna zelf kan opfokken en verbouwen.

[ Voor 15% gewijzigd door naps op 11-11-2004 22:51 ]
just a question
oh, btw, "Technische vragen kunnen in SPV. Dit topic is alleen voor discussies"
nu weer int rood?
voor de verandering

http://xi.dpx.nl/datas/users/1-antirice.jpg voor de grote versie
[ Voor 26% gewijzigd door Don3k op 11-11-2004 23:00 ]
Tot nu toe moet ik zeggen, best een gaaf spel. Ik had na 1 eigenlijk verwacht dat het ontiegelijk ruk zou zijn, maar het speelt best lekker. Alleen die muziek
Ik zag iemand al vragen of dr een MP3 importer was, zou wel fijn zijn, want ik kan alle muziek wel uit zetten en winamp draaien, maar dan hoor je het motorgeluid weer minder enzow.
Ik zit nu in stage 4, coal nog-wat east unlocked en nog een hoop races te gaan.
*zet flink hard Guano Apes op om de 26"rimz-snoop-dogg smaak uit zn oren te wassen.
BTW, ben ik de enige of rijdt iedereen zowat nog voornamelijk met zijn of haar eerste auto? Ik ben nog steeds best tevreden met mn civic (al had ik liever vanaf het begin een Supra gehad, prachtige auto), en ik kan dr ook veel beter mee rijden nu dan met de andere 2 auto's die ik heb gekocht. Dus het komt er elke keer op neer dat ik toch mn civic maar pak om races te rijden.
[ Voor 16% gewijzigd door GTOfire op 11-11-2004 23:06 ]
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Waar moet je die dan op halen die je hebt gewonnen??GTOfire schreef op 11 november 2004 @ 23:02:
elke sponsor heeft als bonus dat je graetisch ende voor nietsch een auto van hun krijgt, dus daarom zijn ze gratis. Ik heb nog niet geprobeerd een nieuwe auto te kopen terwijl mn slots vol zitten (en mn sponsor zijn cadeau dus al vergeven heeft).
Dat is veel en veel mooier
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Dit topic is gesloten.