My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83
je kan ook wat anders kiezenVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 18:47:
Ik heb een vermoeden dat dit spel geen beste invloed gaat hebben op mijn studie resultaten...
Krijg je die peugot in het begin, of kan je ook nog uit iets anders kiezen?
ealogo.vp6
&
THX_logo.vp6
ff uitzoeken welke de andere 2 filmpjes zijn...
Aap!
ben ik blij dat ik een paar weken niet naar school kan omdat ik in het gips zit met me rechterarmVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 18:47:
Ik heb een vermoeden dat dit spel geen beste invloed gaat hebben op mijn studie resultaten...
racuhhh
en je kan gewoon bexst veel autos kiezen hoor
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
En je kunt wel racen met je rechterarm in het gips? Dan kun je ook naar school...jarnotjuh schreef op 10 november 2004 @ 19:16:
[...]
ben ik blij dat ik een paar weken niet naar school kan omdat ik in het gips zit met me rechterarm
racuhhh
en je kan gewoon bexst veel autos kiezen hoor
Enniewee, ik verwacht 'm binnenkort ook in huis te hebben voor de PS2 (heb 'm besteld)
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
[ Voor 32% gewijzigd door bAdmuTs op 10-11-2004 19:33 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
ik heb een geforce 5600 128mb, en de laatste drivers wat is het probleem?
demo doet het wel..:s
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 19:38 ]
Verwijderd
Tja, ik zou gewoon andere drivers proberen ofzo.Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:30:
ik start nfsu 2 op... het valt uit en ik krijg zo een windows send error report error....
ik heb een geforce 5600 128mb, en de laatste drivers wat is het probleem?
Ik heb net de NFSU2 demo geprobeerd. Damn, hij draait BAGGER!
Ik denk dat ik NFSU2 niet zal spelen met me huidige systeem, helaas.
met links race ikRobIII schreef op 10 november 2004 @ 19:17:
[...]
En je kunt wel racen met je rechterarm in het gips? Dan kun je ook naar school...
gaat ook wel
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Probeer anders met safemode.bat op te starten dat zet alle settings op minimaal dan kan je kijken of het daar aan ligt. En anders misschien direct X of needfor speed opnieuw installerenVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 19:39:
kheb al 3drivers geprobeerd:s bah...
Wie weet wat dit is??

Is het draadloos?hutmannetje schreef op 10 november 2004 @ 20:20:
nee het is gewwon een ps2 toetsenbord van logitech. met nfsu1 doet ie het goed????
Heb je met met wasd hetzelfde?
Verwijderd
specs: asus a7n8x deluxe, amd 2600, 512 mb ddr, geforce 6800 LE. (win xp pro nl sp2). Iemand nog tips, of moet ik wachten op een patch

zit nu met een stock wagen terwijl die ander meer dan 10000 aan geld in zat en autosave ook nog

Ehm ff vraagje, ik kan geen body shops vinden! Iemand kaartje van waar ze zitten ? Of ff screenshot maken van je map met de lokaties ?
Bij voorbaat dank !
[ Voor 63% gewijzigd door Pandemic op 10-11-2004 21:40 ]
nee dat is mijn Hummer H2 die op de andere slot van de garage zit, is ook nog nix aan veranderd aan deze Hummer.Pandemic schreef op 10 november 2004 @ 21:38:
Je ruilt je auto niet, in je garage staat je andere auto !
Erg irritant dat mijn getunede bak nu weg is voor een stock auto met te weinig geld om 'm ver genoeg te tunen...

(ik had ook de optie om 'm te ruilen tegen m'n 240sx of tegen m'n hummer en ik zat zo te denken van je krijgt vast wel je parts op je nieuwe bak zoals nfsu1 of iig geld terug... maar nee)
Ik wacht wel tot er een geld cheat is ofzo want heb echt geen zin om al die races over te doen
http://members.lycos.co.uk/sardaukar/map.jpgEhm ff vraagje, ik kan geen body shops vinden! Iemand kaartje van waar ze zitten ? Of ff screenshot maken van je map met de lokaties ?
Hier is een map met de shops die ik tot nu toe heb gevonden.
[ Voor 26% gewijzigd door Jimmie op 10-11-2004 21:49 ]
Verwijderd
Bron = www punt nfsunlimited punt net
"NFSCars got official word about the difference in carlist between the US version and the version for the rest of the world.
The US version will receive what we announced as the official car list here.
The rest of the world will get the Peugeot 106 and Opel/Vauxhall Corsa INSTEAD of the Honda Civic Si Coupe and Acura RSX".
Halen ze voor Europa en de rest van de wereld gewoon de 2 leukste tuning bakken uit deel 1 er uit!!! (vind ik persoonlijk dan)
Kijk, met die Peugeot kan je nog wel leuke dingen doen, maar wat moet ik in hemelsnaam van die Corsa maken?
Eigenlijk hebben ze gewoon de Dodge Neon vervangen met de Corsa. Is niks, kan niks en is eigenlijk niet mooi te krijgen
Ik ga dus wel op zoek naar de Amerikaanse versie.
Beetje jammer EA
daag
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
wat een lelijke schijtbak zeg!bAdmuTs schreef op 10 november 2004 @ 19:25:
Heb maar de Toyota Corolla genomen aka de Trueno AE86. Ziet er zeer mooi uit maar racen is weer even wennen. Voel weer een verslaving opkomen
.
[afbeelding]
GoT is geen uitwisselforum. Posts zoals deze zorgen er voor dat een topic wordt gesloten, a.u.b. niet doen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Nu nog wel jah maar wacht maar als die af is, heb em ook niet echt genomen voor het uiterlijk maar om het rijgedrag
/me bAdMuTs heeft teveel Initial D gekeken
[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 10-11-2004 22:33 ]

Mijn karretje trouwens:

[ Voor 23% gewijzigd door Mior op 10-11-2004 22:44 ]
Ik heb dezelfde problemen bij de demoBrammel schreef op 10 november 2004 @ 21:15:
Bij de demo kon ik alleen maar tot een resolutie van 1024 bij 768 kiezen en ik had gehoopt dat het bij de full nu wel goed zou zijn. Maar helaas, nog steeds niet. De hoogste resolutie die ik kan kiezen is 1024. Klik ik nog een keer op naar rechts, dan knippert het beeld ff, waarna hij meteen weer op 1024 staat. Heb al 3 verschillende drivers geprobeert.
specs: asus a7n8x deluxe, amd 2600, 512 mb ddr, geforce 6800 LE. (win xp pro nl sp2). Iemand nog tips, of moet ik wachten op een patch

snap er nix van, dacht dat het wel weg zou zijn met nieuwe/andere drivers (61.22 - 61.77 - 66.93) maar mooi niet dus en daarbij komt ook nog dat 1024x768 nou niet echt is om van naar huis te schrijven op een 17" TFT.
Specs:
Asus A7N8X Deluxe Rev2.0 - AMD 2600+ - 512MB DDR - Asus V9280S (Ti4200 AGP8x)
Iemand een oplossing voor mij en Brammel (en misschien meer)? Want voordat ik de game in de winkel koop wil ik graag dit *probleem eerst zien verdwijnen in de demo
* is vast weer een BUG
oh jah - OS is WinXP Prof SP2
[ Voor 3% gewijzigd door rlkz op 10-11-2004 22:42 ]
I browse with Vivaldi
op een 17'' tft is het inderdaad niet ideaal, ik heb zelf een 19'' tft dus dat is helemaal behelpen...x86-based schreef op 10 november 2004 @ 22:41:
[...]
Ik heb dezelfde problemen bij de demo![]()
snap er nix van, dacht dat het wel weg zou zijn met nieuwe/andere drivers (61.22 - 61.77 - 66.93) maar mooi niet dus en daarbij komt ook nog dat 1024x768 nou niet echt is om van naar huis te schrijven op een 17" TFT.
Specs:
Asus A7N8X Deluxe Rev2.0 - AMD 2600+ - 512MB DDR - Asus V9280S (Ti4200 AGP8x)
Iemand een oplossing voor mij en Brammel (en misschien meer)? Want voordat ik de game in de winkel koop wil ik graag dit *probleem eerst zien verdwijnen in de demo
* is vast weer een BUG![]()
edit:
oh jah - OS is WinXP Prof SP2
(We hebben trouwens dus bijna hetzelfde systeem, behalve de videokaart dan. Wel allebei gforce)
[ Voor 8% gewijzigd door Brammel op 10-11-2004 22:45 ]
corolla is wel vet, moet 'm alleen in het wit zwart hebben met "fujiwara tofu shop" op de zijkant.
* marshal kijkt ff naar z'n dvd plank, ik heb initial D ook niet teveel gezien
Lig eerste met 3.5 sec voorsprong, rij maybe een 10 sec door en kijk weer op me kaartje en lig ik in een keer 4 sec achter op de tweede plaats terwijl ik zeker weten geen auto voorbij heb zien razen
Blijft een lelijke schijtbak!Maxow schreef op 10 november 2004 @ 22:32:
Dit is mijn Toyota Corolla. Iets verder ontwikkeld zegmaar
[afbeelding]
Verwijderd
18 November is toch pas de release?
sst, niet te hardVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 23:12:
???? jullie praten of hij al uit is - of hebben jullie heb allemaal gedownload? (en als hij in de winkel is kopen natuurlijk)
18 November is toch pas de release?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
beide met spinners op de velgen
zeer relaxed spel, ben best wel ver geloof ik
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
[ Voor 20% gewijzigd door bAdmuTs op 10-11-2004 23:51 ]
Hachi Roku!!!!!!

oldie hou es ff op dat ie lelijk is... je snapt het gewoon niet en dat zal je wss ook niet :-/
Bij extra auto kiezen kies ik wel voor de ae86 en dan maak ik em zwart/wit
Initial D style

Verwijderd
Krijg zelf een opel corsa, dus kan ik meteen ff kijken hoe ik mijn bakkie kan pimpen dalijkVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 21:58:
Ik vind dit toch wel heeeel erg om te lezen hoor
Bron = www punt nfsunlimited punt net
"NFSCars got official word about the difference in carlist between the US version and the version for the rest of the world.
The US version will receive what we announced as the official car list here.
The rest of the world will get the Peugeot 106 and Opel/Vauxhall Corsa INSTEAD of the Honda Civic Si Coupe and Acura RSX".
Halen ze voor Europa en de rest van de wereld gewoon de 2 leukste tuning bakken uit deel 1 er uit!!! (vind ik persoonlijk dan)
Kijk, met die Peugeot kan je nog wel leuke dingen doen, maar wat moet ik in hemelsnaam van die Corsa maken?
Eigenlijk hebben ze gewoon de Dodge Neon vervangen met de Corsa. Is niks, kan niks en is eigenlijk niet mooi te krijgen
Ik ga dus wel op zoek naar de Amerikaanse versie.
Beetje jammer EA
Wat je misschien kan proberen is de 45.23 drivers installeren. Ik heb opgemerkt dat bij spellen die de resolutie 1280*960 (c&c generals, colin mcrae, perimeter etc) ondersteunen, alle drivers hoger dán 45.23 (dus niet die zelf) deze niet weergeven. Echter dit spel is 1280*1024 maak ik op uit de reactie's.Brammel schreef op 10 november 2004 @ 22:43:
[...]
op een 17'' tft is het inderdaad niet ideaal, ik heb zelf een 19'' tft dus dat is helemaal behelpen...
(We hebben trouwens dus bijna hetzelfde systeem, behalve de videokaart dan. Wel allebei gforce)
Dit is trouwens allemaal alleen bij mij het geval lijkt het. Ik heb ook een gf4 (Asus V9280TD). Maar ik heb de strijd al opgegeven omdat ik de meeste spellen niet eens in 1280*960 kan draaien vanwege die gf4
- Dit is ff voor de mensen die dus moeten kiezen tussen optie's ivm performance.
Vind je de optie motion blur nou echt de moeite waard? Bij mij zorgt dit voor een flinke fps drop. Maar het ziet er wel strak uit
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Verwijderd
PC:
AMD1600+
512DDR
GeforceFX5700LE
WinXP
Laptop
P4 2.8
1 GB DDR
Ati 9700
WinXP
Kleine variatie daarop. Done
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 09:21 ]
Verwijderd
Morgen maar eens lekker 1280x1024 8xfsaa 16xani Vlammen
Trouwens die foto van die 206 lijkt sprekend op mijn omgebouwde RC
Heerlijk een peus

al gezien op 3 pc's vandaag
morgen post ik mn civic wel
Verwijderd
Hier is de 1.1 Patch
Nu alleen nog 1tje die ook die texture foutjes corrigeert.This patch was released to address the following issues:
* Improvements to lobby mouse control
* Online fix for issues regarding Windows XP Firewall preventing correct Ping functionality
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 01:44 ]
ik had deel 1 nooit geprobeerd maar het is dolle pret
beetje cruisen door de stad op zoek naar winkels, hier een daar een race doen en dan maar lekker pimpen die bak
Systeem eisen vallen ook mee zo te zien, draait hier prima hoewel niet met alle details open
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Hierook op een 9800 Pro.Maegrim schreef op 11 november 2004 @ 01:30:
ja, oerlelijke pixelgrond en muurtextures
al gezien op 3 pc's vandaag
morgen post ik mn civic wel
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Dit is wel een naar bericht, ik heb me aan die Civic in NFSU helemaal suf getuned, Japanse auto's zijn over het algemeen het beste te tunen, daarom is het zeker jammer dat deze er uit zijn.Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 00:16:
[...]
Krijg zelf een opel corsa, dus kan ik meteen ff kijken hoe ik mijn bakkie kan pimpen dalijk
Ik hoop dat er van beiden EU auto's dan wat te maken valt, dat zal wel want ik weet dat er voor de Peugeot's en Opel's hele stoere bodykits te krijgen zijn, maar ben benieuwd naar de prestaties in NFSU2 in de game!
Meeste van ons hebben het spel net. Dan ga je hele tijd zitten klooien met resoluties en FSSA en andere instellingen.
Uiteindelijk heb je een acceptable framerate en ga je direct spelen en heb je blokjes. Waarschijnlijk veroorzaakt doordat de textures corrupt raken van het diverse malen wisselen van resolutie en andere grafische instellingen.
Bij mij was het ongelost door een simple reboot van windows en daarna het spel opnieuw opstarten.
Dat over de blokjes. Verder over het spel
Het spel is weer echt kikke. Het ziet er prachtig uit en het is weer fantastisch om langzaam je auto helemaal up te graden
Ik vind het wel een "gamepad" spel en niet een "stuurwiel" spel.
Waar spelen jullie dit spel mee?
[ Voor 23% gewijzigd door Henkus op 11-11-2004 09:04 ]
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Verwijderd
Ik ga het spel waarschijnlijk met toetsenbord spelen op de PC! net als ik heb gedaan met NFSUHenkus schreef op 11 november 2004 @ 09:01:
Het spel is weer echt kikke. Het ziet er prachtig uit en het is weer fantastisch om langzaam je auto helemaal up te graden
Ik vind het wel een "gamepad" spel en niet een "stuurwiel" spel.
Waar spelen jullie dit spel mee?
Ga in het menu naar: Options > Display > Customize Display Settings > Horizon Fog > Off. Toen ik deze optie uit had gezet, wat mij vrij voor de hand liggend leek, was het probleem bij mij verholpen. Voor de rest staat bij mij alles op high/max.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
ik moet zeggen dat ze dit keer niet veel vergeten zijn, jammer genoeg is het verhaal nog steeds redelijk lineair; maar ja... dat doet niet onder aan de fun ! de LAN optie die er in zit is ook heerlijk trouwens; eindelijk !!
Deze plek is te koop.

Grote versie:
http://img5.exs.cx/img5/8245/NFSU.jpg
[ Voor 39% gewijzigd door El Snorro op 11-11-2004 09:52 ]
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, ik kan nu alleen nog maar kleine dingetjes doen zoals driften voor 350bank ipv URL races en dergelijke.Fr3aKER schreef op 10 november 2004 @ 23:32:
ik heb allen banen van stage 1 uitgespeeld, staan er geen meer op de map, maar er gebeurt verder nixIk heb van die smsjes gekregen dat ik naar de car lot moet gaan maar als ik hier naar toe ga gerbeurt er ook nix, weten jullie wat ik moet doen?
Weet iemand hoe ik verder kan?
moet je een graphic shop vinden. Gewoon rondrijden naar gekleurde lichten zoeken. Je krijgt ook vaak SMSjes met hints over de locatie. Oh de graphic shops hebben rode lichtenVerwijderd schreef op 11 november 2004 @ 09:55:
waar kan ik ergens kleuren en stikkers op mn wagen plakkenben volgens mij overal geweest
[ Voor 6% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 11-11-2004 10:30 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Wat voor bak is dat?
En ik heb een vraagje over de spinners, hoe zien die er precies uit? Naar wat ik uit de demo op kon maken is het gewoon een lelijk ronddraaiend ding voor je velgen, geen echte spinner velgen.
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Verwijderd
beetje omslachtig: middelste muisknop (wieltje) ingedrukt houden en met je muis bewegen.tranztaz schreef op 11 november 2004 @ 11:21:
Hoe kan ik nu eigenlijk eens mijn Peugotje van alle kanten bekijken dan? Ik klik erop met de muis, maar nada... Of moet ik Ctrl+pijltoetsen doen ofzo?
Honda Civic I guess._Oldie_ schreef op 11 november 2004 @ 10:28:
[...]
Wat voor bak is dat?
En ik heb een vraagje over de spinners, hoe zien die er precies uit? Naar wat ik uit de demo op kon maken is het gewoon een lelijk ronddraaiend ding voor je velgen, geen echte spinner velgen.
Hoe de spinners eruit zien weet ik niet, heb de full nog niet.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
want ik heb bijvoorbeeld een
amd thlon xp 1500+
512 mb ddr
nvidia geforce 4 ti 4200 64 mb
maar ik moet ALLES op laag zetten , en anders draait die gewoon kut.
heb verschillende drivers geprobeert , maar da maakt niet veel uit
Yep mijn 1337 civicFire_escape schreef op 11 november 2004 @ 11:51:
[...]
Honda Civic I guess.
Hoe de spinners eruit zien weet ik niet, heb de full nog niet.
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Dat is misschien wel een goed idee, ik heb bijvoorbeeld dezelfde videokaart, maar een Athlon64 2800+ met 512MB en ik draai 1024 en bijna alles op high. Heb alleen een paar dingen als Motion Blur enzo uitgezet, omdat ik dat gewoon irritant vind tijdens het rijden.Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 12:12:
kunnen we misschien een topic opengooien over wat de beste instelling en welke drivers voor welke systeem goedzijn..
amd thlon xp 1500+
512 mb ddr
Nog een ander dingetje: ik heb light glow uitgezet, maar nu geven mijn lampen geen licht, ook niet bij remmen enzo. Zodra ik het aanzet, worden het strepen tijdens het rijden en dat vind ik dus weer irritant. Is er een manier waarop je wel de lichten ziet, maar dat ze niet zo uitrekken tot strepen tijdens het rijden?
Verder is het spel trouwens echt geweldig! Ik ben nog niet zo ver, maar ik ben begonnen met de 240SX. Ik heb nu net de eerste paar sponsorraces gehad en de eerste 3 covers. Ik kreeg van mijn sponsor ook al een extra auto, daar heb ik de Civic gekozen. Tot nu echt een tof spel, ik denk dat dit wel weer een nieuwe verslaving wordt. Niet goed voor mijn studie dus.
[ Voor 16% gewijzigd door Muse op 11-11-2004 12:26 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Maar toch een vervelend punt, de lichten ed schijnen door andere textures heen.
plaatje:
http://home.planet.nl/~huntj039/clan_evo/nfsU2-neon.jpg
Dat is niet alleen met de neonverlichting, maar ook met lampen van andere auto's die je bijvoorbeeld door het wegdek en bruggen kunt zien.
Ati 9800 Pro met de 4.10 Catalyst drivers van de officiële site.
[ Voor 14% gewijzigd door TheGHunter op 11-11-2004 13:04 ]
met dat probleem zit ik ookTimocos schreef op 11 november 2004 @ 12:53:
Pfff wat is dat Street X klote zeg![]()
Hoef alleen die 2 te halen en dan kan ik denk ik naar volgende area .. maar het lukt me gewoon niet om eerste te worden ... in het begin zijn ze al sneller weg dan ik ... dan haal je nummer 2 in en sta je 2de maar die 1ste is totaal niet in te halen .. of doe ik het verkeerd? ?
Denk dat er gewoon veel geoefend moet worden.
Verwijderd
Dat is toch wel een behoorlijk puntje, vooral als het hinderlijk is..beetje jammer had ik toch niet verwacht!TheGHunter schreef op 11 november 2004 @ 12:58:
Topspel, ben alweer verslaafd
plaatje:
Dat is niet alleen met de neonverlichting, maar ook met lampen van andere auto's die je bijvoorbeeld door het wegdek en bruggen kunt zien.

Dit had ik gister ook, Toen ik AA en AAF aan had gezet.TheGHunter schreef op 11 november 2004 @ 12:58:
Topspel, ben alweer verslaafd
plaatje:
Ik speel idd met AA en FSAA, maar het kan toch niet zo zijn dat ik dat niet aan kan zetten omdat ik anders rare dingen op mn beeldscherm zie?NoLiMiTSoLDieR schreef op 11 november 2004 @ 13:13:
[...]
Dit had ik gister ook, Toen ik AA en AAF aan had gezet.

Tuurlijk rijdt dat prima ! Messscherp door de bochten, strakke wegligging, precies wat je van zo'n auto zou verwachten ...Crash schreef op 11 november 2004 @ 13:22:
[...]
En rijd dat nu ook zo'n beetje? Of is het gewoon een bakbeest op wielen?

en dat noemt zich moderator ..

[ Voor 3% gewijzigd door Arfman op 11-11-2004 13:39 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
MAAR:
Waar is die local car lot?????
Ze hadden beter een Opel Calibra kunnen nemen, dan heb je nog het idee om te kunnen scheurenVerwijderd schreef op 11 november 2004 @ 00:16:
[...]
Krijg zelf een opel corsa, dus kan ik meteen ff kijken hoe ik mijn bakkie kan pimpen dalijk
Verwijderd
330pk dus dat is dan wel het minimum voor in een spel anders ken je net zo goed in een panda gaan scheuren
ps. ze hadden de renault 5 gt turbo erin moeten doen :-)
Verwijderd
Of de oude Calibra uit het DTM 3.0l V6, of de DTM auto van vorig jaar Opel Astra Coupe met V8 of de nieuwe DTM Vectra met V8.cardinal808 schreef op 11 november 2004 @ 14:07:
[...]
Ze hadden beter een Opel Calibra kunnen nemen, dan heb je nog het idee om te kunnen scheuren(4X4, 16v
)

Mario Kart FC 1590-4774-1019
Verwijderd
Wat verwacht je dan met zo een systeem? Dat alle nieuwe spellen lekker draaien?Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 12:12:
kunnen we misschien een topic opengooien over wat de beste instelling en welke drivers voor welke systeem goedzijn..
amd thlon xp 1500+
512 mb ddr
Verwijderd
eerst alles aanzetten (verborgen systeem enz bestanden weergeven en dan in
c:\ducumenten\naam\iets van appsdata\ nfs underground 2?
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground.
Zal in NFSU2 ook wel zo zijn.
Zoals de vorige posters al zei moet je niet vergeten 'toon verborgen bestanden' aan te zetten (bij mapopties), anders zie je de map 'Application Data' niet.

Hier mijn 'schatje'
Het is de Tiburon, ben in stage 2 bezig.. wat een gruwelijk lekker spel.
[ Voor 10% gewijzigd door JohnnyBravo op 11-11-2004 15:25 ]
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
Verwijderd
Qua vermogen was de tegenstander beter, maar na uren bochtenwerk training, is het mij dan eindelijk gelukt
Hier staat ie dus
En hij doet het alweer correct. Geluidskaart zat niet vast en tiefte bijna uit m'n pc

[ Voor 4% gewijzigd door neggix op 11-11-2004 15:24 ]
Dit topic is gesloten.