Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 06 augustus 2002

quote:
Deacon schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:51:
[...]

De Acoustic Energy Aego M series. Ze zijn alleen net als de Klipsch set bijna nergens te verkrijgen. Ik ben er al een tijdje naar opzoek, ik wilde voor de Aego gaan, maar als de Promedia beter verkrijgbaar is dan vind ik het niet erg om te switchen.
Een Klipsch speakersetje zag ik in een reclame van Correct staan, mischien verkopen ze ook andere modellen.
http://img.photobucket.com/albums/v156/pinobot/klipsch.jpg

I'm a one-man jostiband.

musica musica

quote:
MuSeLive schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:17:
Wat zijn nou de beste speakers voor <100 euro? logitech Z4 ? Heb hem in de Mediamarkt eens geluisterd en vond hem al redelijk klinken, maar vond dat hij niet erg hard kon op maximaal volume. Dit kan natuurlijk aan de mediamarkt zelf liggen, dus kan iemand me vertellen of hij een beetje hard kan en in hoeverre dit nog goed klinkt?
Verder heb ik nu een mini hifi set van 10 jaar oud en een Soundblaster Connect geluidskaart http://nl.europe.creative...ory=207&product=15911
Als ik dan een Z4 neem, is dit een behoorlijke vooruitgang? (of moet er ook nog een andere geluidskaart in?)

Black Holes & Revelations

musica musica

quote:
MuSeLive schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 00:15:
[...]

Verder heb ik nu een mini hifi set van 10 jaar oud en een Soundblaster Connect geluidskaart http://nl.europe.creative...ory=207&product=15911
Als ik dan een Z4 neem, is dit een behoorlijke vooruitgang? (of moet er ook nog een andere geluidskaart in?)
Anyone, zou hem morgen willen halen :P

quote:
MuSeLive schreef op donderdag 17 april 2008 @ 14:07:
[...]

Anyone, zou hem morgen willen halen :P
beste kun je de boel digitaal aansluiten, bijv audigi extern icm Logitech Z5500. Maar dat kost bij elkaar al snel 400 euro.

Sport_Life wijzigde dit bericht 17-04-2008 20:29 (8%)

Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een dergelijke set als de Z5500. Het gaat me dan vooral ook om de console die je erbij krijgt om alles te beheren. Het straalt iets uit wat toch wel erg goed voelt.

Iemand die nog andere sets weet met zo'n dergelijke console erbij ? De Z5500 is namelijk al een lange tijd op de markt er moet toch wel iets vergelijkbaars zijn als de Z5500.

Er zijn wel sets van creative maar die hebben dan weer zo'n gierig apparaat erbij dat je dan toch wel weer een Z5500 wilt imo.

Iemand tips ? De SP is helaas wat gedateerd. Heb even op de fabrikanten websites gekeken maar die bleken ook niet echt wat te hebben.

musica musica

quote:
Sport_Life schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:28:
[...]

beste kun je de boel digitaal aansluiten, bijv audigi extern icm Logitech Z5500. Maar dat kost bij elkaar al snel 400 euro.
Ik wil eigenlijk niet meer dan 69 euro uitgeven :P (prijs logitech z-4).
Maar ga ik er een stuk op vooruit met deze set of is het echt nodig om een betere geluidskaart oid te kopen?

quote:
MuSeLive schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:07:
[...]

Ik wil eigenlijk niet meer dan 69 euro uitgeven :P (prijs logitech z-4).
Maar ga ik er een stuk op vooruit met deze set of is het echt nodig om een betere geluidskaart oid te kopen?
Ik heb ook de Z4 met een SB Live 5.1 geluidskaart die ook al behoorlijk oud is, maar er komt gewoon goed geluid uit de boxen. Denk dat een nieuwe geluidskaart overbodig zal zijn.
musica musica

Ik krijg maandag of dinsdag de z-4 binnen, ben benieuwd. Hoop wel dat die een beetje hard kan.
ookal is mijn kamer maar 20m2, vind het soms wel lekker om hem helemaal open te zetten :P
Misschien een stomme vraag, maar wanneer komt de subwoofer het best tot z'n recht? gewoon onder het bureau?

H&K Soundsticks II voor onder de 100 euro gekocht, wat een subliem geluid, heerlijk design (krijg erg veel complimenten over het design) voor zo'n beetje geld.

Enige wat ontbreekt is een koptelefoon aansluiting, gelukkig is dat 'geen issue' dankzij de breakoutbox van mijn geluidskaart. Nog een nadeel is dat de set niet helemaal 'uit' kan, tenzij je de stroom verbreekt.

KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !

quote:
Taenadar schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:54:
Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een dergelijke set als de Z5500. Het gaat me dan vooral ook om de console die je erbij krijgt om alles te beheren. Het straalt iets uit wat toch wel erg goed voelt.

Iemand die nog andere sets weet met zo'n dergelijke console erbij ? De Z5500 is namelijk al een lange tijd op de markt er moet toch wel iets vergelijkbaars zijn als de Z5500.

Er zijn wel sets van creative maar die hebben dan weer zo'n gierig apparaat erbij dat je dan toch wel weer een Z5500 wilt imo.

Iemand tips ? De SP is helaas wat gedateerd. Heb even op de fabrikanten websites gekeken maar die bleken ook niet echt wat te hebben.
Wat maakt het nou uit dat de Z5500 al lang op de markt is? Het is een goede set die zich heeft bewezen na wat aanloopprobleempjes, maar het is z'n geld meer dan waard.

Resistance is futile (if << 0.01 Ohm)
Op de vraag 'mijn *ding* doet het niet' moet je altijd de wedervraag 'wat doet hij wel' stellen.

quote:
Resistor schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:02:
[...]

Wat maakt het nou uit dat de Z5500 al lang op de markt is? Het is een goede set die zich heeft bewezen na wat aanloopprobleempjes, maar het is z'n geld meer dan waard.
Nouja bijvoorbeeld dat er al andere sets zijn met een verbeterde console ? Of andere leuke futures die niet op de Z5500 zitten.

Tja het wiel hoeft toch niet 2x uitgevonden te worden? hehe :P.

Maargoed er is geloof ik inmiddels een nieuwere versie van de Z5500, met draadloze speakertjes.

Er is een nieuwe versie van de Z-5400, die heeft draadloze achterspeakers. De Z-5450 is dat. De Z-5500 is tot nu toe gewoon de Z-5500 met bedrade speakers ;)

Reg. datum: 17 januari 2008

ik zou graag een 5.1 setje aankopen tussen de 250 en 300 euros
natuurlijk zit daar ook de z5500 tussen.
dus ik twijfel een beetje tussen creative progamer g500 , logitech z5500 en pioneer S-V24-QL (of S-V50N-K maar die ligt net boven mn limiet).
zijn er mensen die de pioneer setjes hebben of die van creative?
van de z5500 weet ik dat het een zeer goed 'machientje' is, maar van die andere zou ik het niet echt kunnen zeggen...
ik zou het setje dan vooral voor multimedia gebruiken==> films, muziek, en in mindere mate gaming

of heeft iemand andere aanbevelingen?

.joeri. wijzigde dit bericht 17-07-2008 12:36 (13%)

Reg. datum: 18 januari 2007

Dit topic lijkt een beetje doodgebloed, maar ik wil toch nog wel even proberen het wat nieuw leven in te blazen, aangezien het lijkt dat veel mensen er wat aan hebben gehad.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een 2.1 setje voor m'n pc om m'n oude Aiwa stereo te vervangen. Mijn budget ligt rond de 150 euro, en hiermee was ik op de Altec Lansing MX5021 uitgekomen. Ik zie nu echter dat de reviews voor deze set vaak al een aantal jaren oud zijn en lees op sommige plekken dat ze in 2006 al moeilijk te vinden waren :X. Hierdoor vraag ik me de volgende dingen af:

-Heeft iemand recentelijk nog de AL MX5021 (Zwart) besteld of ergens toevallig zien staan? Ik zie in de pricewatch wel dat Pixmania 'm heeft, maar hun voorraadsindicatie geloof ik niet helemaal, mede omdat de shopreviews niet heel gunstig zijn.

-Voor als de MX5021 niet meer te vinden is: Wat is dan het beste alternatief rond de 150 euro volgens jullie? De AL FX6021 lijkt goed te zijn maar is een stukje duurder en persoonlijk vind ik 'm totaal niet mooi, en de Logitech Z-2300 worden afgeraden door iedere reviewer die verder kijkt dan harde bas. Misschien zouden bookshelves ook wel een alternatief zijn, maar daar ben ik helemaal niet in thuis en waarschijnlijk is m'n budget daar ook iets te laag voor.

Heeft iemand ideeën?

Trotse oom

Ik heb de Logitech Z-4 en die bevalt mij prima eigenlijk. De bass kan je zelf regelen door een knopje op de console en het geluid verder vind ik in orde. Ook handig is dat je op de console je koptelefoon kan aansluiten en er ook een line in op zit. Wat niet voor je mic is maar wel handig als je even een mp3 speler of handheld oid op wil aansluiten.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws