Een Klipsch speakersetje zag ik in een reclame van Correct staan, mischien verkopen ze ook andere modellen.quote:

I'm a one-man jostiband.
GoT Index » Audio en HiFi » Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [Deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Een Klipsch speakersetje zag ik in een reclame van Correct staan, mischien verkopen ze ook andere modellen.quote:Deacon schreef op zondag 06 april 2008 @ 23:51:
[...]
De Acoustic Energy Aego M series. Ze zijn alleen net als de Klipsch set bijna nergens te verkrijgen. Ik ben er al een tijdje naar opzoek, ik wilde voor de Aego gaan, maar als de Promedia beter verkrijgbaar is dan vind ik het niet erg om te switchen.

I'm a one-man jostiband.
Verder heb ik nu een mini hifi set van 10 jaar oud en een Soundblaster Connect geluidskaart http://nl.europe.creative...ory=207&product=15911quote:MuSeLive schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 22:17:
Wat zijn nou de beste speakers voor <100 euro? logitech Z4 ? Heb hem in de Mediamarkt eens geluisterd en vond hem al redelijk klinken, maar vond dat hij niet erg hard kon op maximaal volume. Dit kan natuurlijk aan de mediamarkt zelf liggen, dus kan iemand me vertellen of hij een beetje hard kan en in hoeverre dit nog goed klinkt?
Black Holes & Revelations
Anyone, zou hem morgen willen halenquote:MuSeLive schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 00:15:
[...]
Verder heb ik nu een mini hifi set van 10 jaar oud en een Soundblaster Connect geluidskaart http://nl.europe.creative...ory=207&product=15911
Als ik dan een Z4 neem, is dit een behoorlijke vooruitgang? (of moet er ook nog een andere geluidskaart in?)
beste kun je de boel digitaal aansluiten, bijv audigi extern icm Logitech Z5500. Maar dat kost bij elkaar al snel 400 euro.quote:
Sport_Life wijzigde dit bericht 17-04-2008 20:29 (8%)
Ik wil eigenlijk niet meer dan 69 euro uitgevenquote:Sport_Life schreef op donderdag 17 april 2008 @ 20:28:
[...]
beste kun je de boel digitaal aansluiten, bijv audigi extern icm Logitech Z5500. Maar dat kost bij elkaar al snel 400 euro.
Ik heb ook de Z4 met een SB Live 5.1 geluidskaart die ook al behoorlijk oud is, maar er komt gewoon goed geluid uit de boxen. Denk dat een nieuwe geluidskaart overbodig zal zijn.quote:MuSeLive schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 00:07:
[...]
Ik wil eigenlijk niet meer dan 69 euro uitgeven(prijs logitech z-4).
Maar ga ik er een stuk op vooruit met deze set of is het echt nodig om een betere geluidskaart oid te kopen?
| PC Specs | Laptop Specs |
KooZ - Level70 Prot warrior, and proud of it !
Wat maakt het nou uit dat de Z5500 al lang op de markt is? Het is een goede set die zich heeft bewezen na wat aanloopprobleempjes, maar het is z'n geld meer dan waard.quote:Taenadar schreef op donderdag 17 april 2008 @ 22:54:
Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar een dergelijke set als de Z5500. Het gaat me dan vooral ook om de console die je erbij krijgt om alles te beheren. Het straalt iets uit wat toch wel erg goed voelt.
Iemand die nog andere sets weet met zo'n dergelijke console erbij ? De Z5500 is namelijk al een lange tijd op de markt er moet toch wel iets vergelijkbaars zijn als de Z5500.
Er zijn wel sets van creative maar die hebben dan weer zo'n gierig apparaat erbij dat je dan toch wel weer een Z5500 wilt imo.
Iemand tips ? De SP is helaas wat gedateerd. Heb even op de fabrikanten websites gekeken maar die bleken ook niet echt wat te hebben.
Resistance is futile (if << 0.01 Ohm)
Op de vraag 'mijn *ding* doet het niet' moet je altijd de wedervraag 'wat doet hij wel' stellen.
Nouja bijvoorbeeld dat er al andere sets zijn met een verbeterde console ? Of andere leuke futures die niet op de Z5500 zitten.quote:Resistor schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 10:02:
[...]
Wat maakt het nou uit dat de Z5500 al lang op de markt is? Het is een goede set die zich heeft bewezen na wat aanloopprobleempjes, maar het is z'n geld meer dan waard.
.joeri. wijzigde dit bericht 17-07-2008 12:36 (13%)
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
GoT Index » Audio en HiFi » Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [Deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 ... 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea