I second thatquote:
www.SamenKopen.net
GoT Index » Audio en HiFi » Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [Deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]I second thatquote:Tjapperonnetje schreef op 16 september 2004 @ 13:39:
Zijn er nog steeds geen mensen die ervaring hebben met de setjes van ozaki? Volgens mijn local pc boer zijn t supersetjes, maar ik vertrouw t nog niet helemaal....
Ze zien er wel heerlijk uit, en de prijs valt ook wel best mee.
Ik zit er wel over te denken om voor de Ozaki HM050 te gaan, maar aangezien ik er verder geen info over kan vinden twijfel ik nog n beetje.
Ik hoor graag wat jullie van de setje denken/vinden.
www.SamenKopen.net
In omnibus requiem quaesivi et nusquam inveni nisi in angulo cum libro

Gallery | Mijn Home Cinema | ASUS F3Ja
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG
quote:_Fonz schreef op 22 september 2004 @ 08:02:
Dan ken jij de Klipsch ProMedia niet.
Creative komt bij mij over als goedkoop en plastic. Zelfs mijn 2 Magnat Vector Needle zuilen blaast dat setje er zo uit (in combinatie met Yamaha RX-V1400 RDS receiver)
quote:We tested the decoder in 5.1 and 6.1 with all the available Dolby and DTS standards associated with Creative Labs' Gigaworks S750 in comparison with a system using a Pioneer VSXAX3S 7.1 amplifier and Mission Idoines speakers, in other words, top-of-the-range Hi-Fi.
Richub wijzigde dit bericht 22-09-2004 20:29 (5%)
quote:richub schreef op 22 september 2004 @ 20:27:
Voor de mensen die een 2.1 setje zoeken: De Philips mms430 is het beluisteren waard!
Ik heb dit setje vanmiddag gekocht en weet een ding zeker: voor muziek is dit beter dan mijn Creative p380.
Vooral de woofer is veel beter, en de satelieten hebben door hun vormgeving geen last van staande golven, iets wat je duidelijk merkt.
De set klinkt erg dynamisch en gedetailleerd en gaat best hard zonder te vervormen. (arme buren) En dat terwijl de set nog niet echt ingespeeld is...
Klein nadeel: Door de 5 cm grote weergevers in de satelieten mis je wat hoog boven de 10 kHz, maar dit vind ik niet echt storend.
Voor 70 euro vind je imho niet snel iets beters. De Logitech z-3 is vergelijkbaar maar die set vind ik een mindere kwaliteit woofer hebben. (teveel boembas)
Edit: Mijn geluidskaart: Creative Live player in 2 kanaals modus.
Yellowneck wijzigde dit bericht 22-09-2004 20:36 (7%)
Specs or Specs
Meest recente aankoop: Sparkle Geforce 8800GT 512MB
Peugeot 308 fan?
Kennis is macht, karakter is meer.
Mail of bel ze eens, vragen of ie uberhaupt nog wordt geleverd, de set wordt namelijk niet meer door philips geproduceerd, dus mss wacht je op iets wat nooit komtquote:Positron schreef op 22 september 2004 @ 20:55:
Ik heb bij Central Point al ongeveer een maand een Philips A5.600 setje in bestelling, maar het schiet echt niet op. Hij wordt maar niet geleverd.Ik betaal er bovendien ongeveer 80 euro voor, terwijl de set daar nu 120 euro kost.. Ik heb er geen haast mee, maar het begint allemaal lang te duren..
Ik heb deze set overigens gekozen voor het design en de goede testresultaten van de CT!.
Specs or Specs
Peugeot 308 fan?
quote:Positron schreef op 22 september 2004 @ 20:55:
Ik heb bij Central Point al ongeveer een maand een Philips A5.600 setje in bestelling, maar het schiet echt niet op. Hij wordt maar niet geleverd.Ik betaal er bovendien ongeveer 80 euro voor, terwijl de set daar nu 120 euro kost.. Ik heb er geen haast mee, maar het begint allemaal lang te duren..
Ik heb deze set overigens gekozen voor het design en de goede testresultaten van de CT!.
Athlon XP 3100+ systeem | Asus A6Va | HTC Touch Diamond
Nikon D50 | Nikkor 18-55mm 3.5-5.6 | Tamron AF 70-300 LD 4-5.6 | Nikkor AF-D 50MM 1.8 | en wat filters
Dat laatste is meestal softwarematig te regelenquote:supern0va schreef op 27 september 2004 @ 19:20:
Ik ben van plan een 5.1 speakerset te kopen. Nu zit ik met de volgende kwestie:
Speelt de vorm van de kamer waarin de speakers staan een grote rol in het uiteindelijke resultaat dat je speakerset oplevert? Dat wil zeggen, klinkt je speakerset het best in een rechthoekige of vierkante kamer?
Ik heb een zolderkamer, de muren lopen dus taps toe tot de nok van het dak. Dat is mijn plafond. Is het mogelijk dat dit een vertekend geluid oplevert?
Zijn er speakersets waarbij je afzonderlijk de linker- en de rechterkant een volume kan toekennen? Of is dit een standaard optie... Dit ivm de plaats van mijn pc in mijn kamer, die staat aan de rechterkant. Dus wil ik de twee linker speakers iets harder zetten zodat ik toch optimaal stereo geluid hoor.
Specs or Specs
Peugeot 308 fan?
Als ik de tijd ervoor kan vinden zal ik de .1 sets toevoegen. Ik heb er in het begin voor gekozen om de 2.0 setjes buiten beschouwing te laten en op dit moment wil ik daar bij blijven. Maar wie weet als ik nog eens de kriebels krijg, ik de logitech creative en dus ook Philips 2.0 setjes toevoeg.quote:Cavorka schreef op 18 september 2004 @ 19:16:
[...]
Mijn hartelijke dank hiervoor, echter, nu ik dit zo zag, dacht ik: waar de heck zijn de Philipsen in de startpost? Afwezig! Juist.
Dus heb ik maar even wat in elkaar gedraaid (zou je dit kunnen toevoegen aan de startpost Play?Cheers!)
---------------------------------------
www.hospitalitylife.nl
quote:In_The_Aire schreef op 25 september 2004 @ 18:21:
[...]
Ik heb m pas ook bij 2 winkels besteld en hij blijkt nergens meer leverbaar te zijn. Kortom: eis je geld terug en zoek een andere leuke set.
Ik had daarna gekozen voor de Creative T5400 »was ook niet meer leverbaardus ik wacht nu op Logitech Z-640
www.SamenKopen.net
--++--++--
GoT Index » Audio en HiFi » Het kiezen van een PC-Speakersysteem topic [Deel II]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius