Hoofdcategorieën
Topicacties

[CIP] Aquarium PC

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Ugh
Reg. datum: 22 november 2001

quote:
stevenP schreef op 21 oktober 2004 @ 18:26:
hmm als dit zo doorgaat moet er gewoon een 2de deel komen! eigenlijk nog nooit gezien!
Ja een 2de deel met als startpost een update/samenvating van de progress tot nu en een lijstje met alle updates die er geweest zijn. Zou lekker overzicht geven ...

-------

Reg. datum: 12 juni 2004

Ik denk ik heb tog nog wat tijd over, ik lees dat topic eens even door.

_/-\o_ Echt geweldig!!! Mooi idee en fantastisch uitgewerkt! _/-\o_

FF een vraagje. Denk je niet dat er condens op de binnenkant van de pc kubus gaat neerslaan? Aangezein dit vrij koud is en er continu verse lucht wordt aangevoerd. Dit zou je hele moederbord kunnen verknallen!

Ik wens jullie er nog veel succes mee! Ik kan niet wachten om hem helemaal af te zien.

Ugh
Reg. datum: 22 november 2001

quote:
KoboC schreef op 22 oktober 2004 @ 12:42:
Ik denk ik heb tog nog wat tijd over, ik lees dat topic eens even door.

_/-\o_ Echt geweldig!!! Mooi idee en fantastisch uitgewerkt! _/-\o_

FF een vraagje. Denk je niet dat er condens op de binnenkant van de pc kubus gaat neerslaan? Aangezein dit vrij koud is en er continu verse lucht wordt aangevoerd. Dit zou je hele moederbord kunnen verknallen!

Ik wens jullie er nog veel succes mee! Ik kan niet wachten om hem helemaal af te zien.
Hmm, dat zou kunnen, maar alleen aan de zij/onderkant van de interne kubus, dus je zou onderin de voet een opvangbakje moeten om te voorkomen dat het daar nat wordt (met al die voeding spul enzo ...).

-------

Reg. datum: 10 december 2002

hij blijft mooi die mod..

goeie raad..ga geen halogeen lampjes gebruiken of lampen die teveel UV uitstralen.
de planten groeien daar idd goed op,echter de alg ook.en die heb je er niet zo snel uit :(
ook zou ik planten gebruiken die weinig licht nodig hebben en nog beter zou zijn als die ook nog eens snel groeien.dan heeft alg geen kans om op de planten te groeien.regelmatig nitraat/nitriet meten is ook een pré.dit zijn nl alg voedingsbodems.

iig blijf ik dit topic goed volgen B)

Phyxion.net | ><((((º>

Ik vind het er echt prachtig uitzien, 1 van de mooiste mods die ik gezien heb, maar 1 ding vind ik erg erg erg jammer. Ik vind dat je de stripjes van het aquarium in verstek had moeten doen, en niet over elkaar heen had moeten doen. Zo ziet het er echt niet uit...Lijkt erg rommelig eigenlijks zo...

De rest is echt prachtig, keep up the good work :)
Maar toch zou ik het nog in verstek zetten...

Dus zo:

__| |
__ \|

FnF

Phyxion.net | 'Liefde maakt vaak droef tot ziek aan toe, maar 'k merk er weinig van, tot nu toe.' - Herman Finkers | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May | 'Is dit nu later.' - Stef Bos

pas maar op dat je pc niet wegzwemt 8)7 8)7

mooi gedaan _/-\o_ _/-\o_

[www.ganzz.nl]

Reg. datum: 23 december 2003

quote:
ktipr schreef op 17 oktober 2004 @ 23:34:
Ja die leds komen echt niet met hun pootjes op het aluminium daar hebben we wel voor gezorgd. Maar het maakt toch niet veel uit, want ze zijn toch al doorgefikt :S
Beetje raar verhaal, de Leds deden niet wat ze volgens een of ander scriptje op het internet zouden moeten doen.

je hebt ze toch niet verkeerd aangesloten he (vast niet maar het zou kunnen)
LED, Light Emitting Diode
Oftwel het is een diode.. als hij niet doet draai polen om en hij doet het. of niet en dan is hij doorgebrand.
waarschijnlijk wist je dit wel maar ik dacht laat ik het toch maar even melden
je weet maar nooit O-)

Cooling @ WC

Damm de mod is wel erg gaaf :D.
Wanneer krijgen we weer een update :D.? Het is nou weekend :P.
Komt deze ook op HCC dagen te staan :D ?
Dan kan ik hem namelijk met eigen ogen bekijken _/-\o_ , denk dat ik niet de enigste ben die dat zou willen :P.

Specs Pctje : Klik hier<- Nieuwe casemod!

Reg. datum: 09 september 2004

quote:
bopitje schreef op 23 oktober 2004 @ 11:17:
huur jij de vrachtwagen ;)
Reg. datum: 11 september 2003

quote:
Damm de mod is wel erg gaaf :D.
Wanneer krijgen we weer een update :D.? Het is nou weekend :P.
Dan kan ik hem namelijk met eigen ogen bekijken _/-\o_ , denk dat ik niet de enigste ben die dat zou willen :P.

Ze mogen hem best een paar daagjes lenen (dan hebben we nog 3 weken om het af te maken.....) :p

M'n e-mail staat wel in m'n profiel.... ;)

Robertstoppels wijzigde dit bericht 23-10-2004 13:45 (12%)

Effe tjekke!
Reg. datum: 14 november 2000

quote:
Dat zou inderdaad tof zijn. Deze UberMod wil ik wel in het eggie bewonderen! _/-\o_

Geen enkel dier heeft schade ondervonden bij de creatie van mijn usericon

Waar blijven de updates????????????? Ik wil weer fotos zien :9~

_/-\o_

AMD Athlon 64 3800+, Asrock 939Dual-VSTA, Dual-channel PC3200 1024MB geheugen, 160GB Maxtor 8MB, 60GB Maxtor 2MB, Leadtek 6800GT 256MB DDR3, 400W Zalman voeding, HQ48 PRO Aopen ATX kast

Reg. datum: 15 september 2004

Wacht nou gewoon rustig af dan komen ze vanzelf.
8)

Reg. datum: 30 juli 2003

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Bikkels _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Morgen weer een klu(n)sdag :D

Bovendien zijn we druk bezig met het maken van een nieuwe startpost. Hierin komen een mooie inleiding en een overzicht van ca. 50 foto's die een mooi verloop weergeven van ons project. Verder een overzicht van alle kosten en een lijstje met handige links.

Robertstoppels wijzigde dit bericht 29-10-2004 13:44 (3%)

www.luciferdesigns.nl

Kijk, dat willen we zien... respect voor deze mod :D

www.luciferdesigns.nl

Reg. datum: 04 januari 2002

Als logo zou je natuurlijk iets als "Nemo inside" kunnen doen :)

(complimenten voor de mod tot nu toe)

* Update *

Vandaag met z'n tweeen aan het werk geweest (ik en Daan) maar we hebben niet superveel kunnen doen. We hebben de 2 led strips die aan de zijkanten komen van de pc-kubus inelkaar gezet. Deze waren de vorige keer mislukt maar nu doen ze het prima. Hieronder een paar fototjes.

http://home.zonnet.nl/robertstoppels/216.jpg
De strip inelkaar gezet en de kabels ff vastgelijmd.

http://home.zonnet.nl/robertstoppels/217.jpg
Hier een mooie foto in het donker. Het lijkt trouwens heel veel licht, maar dat valt op zich best mee. Deze foto geef tniet helemaal het juiste beeld weer.

http://home.zonnet.nl/robertstoppels/218.jpg

Water & Arctic Cooled!
Reg. datum: 14 februari 2004

ziet er erg 1337 uit hoor! :)

dit is wel erg goed bedacht en uitgevoerd!

[:- last.fm -:] [:- flickr -:]

Reg. datum: 18 juni 2004

haha ziet er weer mooi uit, respect! _/-\o_ ik volg dit topic al een tijd en ik blijf me verbazen wat jullie elke keer weten te doen :9~

Dell Studio 1555: C2D P8600 - 4GB DDR2 - 500GB HDD - Ati Radeon 4570 512mb -15,6" WLED - Backlit Keyboard - Intel Wifi 5300 - BT - Samsung 206bw

It's Alive!!!
Reg. datum: 25 april 2004

wow, die kleuren zien er suppermooi uit :9~

ik hoop voor jullie dat het deksel neit gaat lekken als het eindelijk dichtgekit wordt
ik wacht, net als heel veel anderen op Got-CME op het moment dat het erop zit...
sterkte

en het ziet er prachtig uit... :*)

Reg. datum: 19 augustus 2002

Zeer gave mod!!

Is het geen leuk leuk idee om er een webcam in de 'kubus' te plaatsen zodat je kan zien hoe het er van binnenaf gezien uit ziet, als betwijfel ik of er genoeg licht voor is.

(Ik heb het topic niet helemaal door gelezen, dus als iemand al eerder met dit idee is gekomen!! 8)7 )

XyRuS wijzigde dit bericht 01-11-2004 00:34 (32%)

Modder-eter?
Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
XyRuS schreef op 01 november 2004 @ 00:30:
Zeer gave mod!!

Is het geen leuk leuk idee om er een webcam in de 'kubus' te plaatsen zodat je kan zien hoe het er van binnenaf gezien uit ziet, als betwijfel ik of er genoeg licht voor is.

(Ik heb het topic niet helemaal door gelezen, dus als iemand al eerder met dit idee is gekomen!! 8)7 )
Ja is idd al een paar keer voorgesteld, maar ik denk niet dat we dat gaan doen hoor. Je kunt immers aan de buitenkant ook alles wel zien.

And that's the way the cookie crumbles

Reg. datum: 20 oktober 2004

mm, ten eerste zeer mooi vakwerk.
grote klasse.

------------------------------------
een ding waar jullie denk ik te makkelijk over hebben gedacht is zoals ook al eerder gezegt: Materiaal Keuze.

MDF: geperst *soort van karton* kan dus totaal niet tegen water/vocht. Ook is MDF vrij zacht er breken snel hoekjes vanaf, dit gebeurt minder snel wanneer het goed is gescheurd etc.. maar toch zou het jammer zijn als een of andere kluns perongeluk ergens een hoekje vanaf stoot of wat dan ook.. (dicht gebeurt met andere hout soorten minder snel, alleen die zijn ook moeilijker te bewerken).

Lampen: ik heb zelf het idee dat de lampen die jullie in de kap hebben zitten er te veel zijn, ik heb hier zelf weinig verstand van maar ik zou het toch zeker even na vragen bij een vis winkel :)

trouwens voor het MDF, misschien zou je eens naar de Gamma kunnen gaan, iemand opzoeken op de afdeling met verstand van Verfen etc.. en vragen of der geen blanke lak ofzo is waarmee je de leeftijd van je MDF kan verlengen.

Ook is het misschien slim om de onderkant van de MDFen aluminium hoekjes over heen te plaatsen zodat het iig niet kapot kan gaan door iemand die er met de schoen tegen aan tikt zo'n strip is vrij goedkoop bij gamma (2 euro's ofzo) heb je hem 1.5cm*1.5cm en dan 1 meter lang. (verschillende diktes alluminium.)

(hopelijk helpt men post een beetje)

hier kon iets grappigs staan
Reg. datum: 13 oktober 2004

Die lichteffecten zijn echt dik strak!!!! _/-\o_

wanneer komt eigluk de nieuwe startpost met alle fotos en verslag enz enz enz..... zin om dat door te gaan spitten O-) :*) &gt;:)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: