Reg. datum: 07 maart 2004
Reg. datum: 07 maart 2004
Je kan er ook een computergestuurde hamsterkooi van maken.quote:Arek schreef op 09 mei 2004 @ 13:48:
Of je doet gewoon lekker goedkoop en koopt 6 goudvissen en hangt er een ccfl aan
Edit:
Waarom stop je er niet gewoon een aapje in ofzo , is toch ook een goed alternatief voor vissen als het met het water niet lukt
[ My System ][ My Tweakblog ][ WoW: Zeror @ Al'Akir realm ]
Dus we gaan binnenkort de glasplaten te lijf met deze airrotor. We zullen hier wat foto's posten, dus jullie zullen weten of het is gelukt.
EINDELIJK WEER VOORUITGANG!!
ktipr wijzigde dit bericht 10-05-2004 17:51 (5%)
And that's the way the cookie crumbles
Reg. datum: 07 december 2001
Suc6 verder. Keep up the good work
AMD Athlon XP 2400+ 512mb DDR 400 Kingston
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Maar goed, dat is een kwestie van even formatteren (die fix tool wil niet) er was verder toch nog niks op geinstalleerd, maar ik dacht ik zeg het even.
Reg. datum: 12 maart 2004
Hier het resultaat: www.r.geusens.easynet.be/Logo/hydronica.wmv
Het is een aquarium gekoelde pc met 20 tropische vissen. Aqua temp: +- 25°
Op film is hij nog maar 60% af.
Hydronica Tower Casemod
Reg. datum: 13 mei 2004
je hebt in dat onderste deel een dubbele wand met water?..
Goed.. goed.. en hoe is het nou met die nieuwe versie van deze mod?
Maar het is dus nog geen pc in een aquarium. Net even iets anders dus. Maar ziet er verder wel fraai uit! tof man. Heb jij ook gaten in het glas moeten boren? Hoe heb je dat gedaan?quote:Hydronica schreef op 12 mei 2004 @ 23:49:
Ik heb een jaar geleden ook zo'n idee gehad en heb zo ook uitgevoerd.
Hier het resultaat: www.r.geusens.easynet.be/Logo/hydronica.wmv
Het is een aquarium gekoelde pc met 20 tropische vissen. Aqua temp: +- 25°
Op film is hij nog maar 60% af.
quote:ktipr schreef op 13 mei 2004 @ 17:12:
[...]
Maar het is dus nog geen pc in een aquarium. Net even iets anders dus. Maar ziet er verder wel fraai uit! tof man. Heb jij ook gaten in het glas moeten boren? Hoe heb je dat gedaan?
is die van ons wel een pc in een aquarium? in beide gevallen zit de pc niet in het water maar is het daarvan afgesloten. en tsja, dat is hier wat eenvoudiger gedaan als onze mod.
hij's iig wel retegaaf alleen heb ik medelijden met die visjes. er is iets wat ze doodbang maakt o.i.d.
- geen verwarmingselement
- neonkleuren (zou vreemd zijn want die dragen ze zelf ook)
- ze zitten er net in
- teveel trillingen
Reg. datum: 08 mei 2004
T-H kun je mij een mailtje sturen ivm de sleeving, dank je
Als het goed is wordt er bij deze mod wel over nagedacht over de plantjes en het grind dat er later in komt, daarmaa kan je meteen de lijkebodem verbergen.
Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Mijn foto's
Buizen op de bodem van je aquarium laten lopen, geeft warmte af aan je aquarium water. Is ook goed voor je waterplanten. omdat er een watercirculatie ontstaat. Warm water stijgt en koelwater daalt. Dit brengt ook zuurstof in de bodem, wat goed is voor de aerobe bacterieen die op de bodem leven.
What is impossibility but a challenge http://home.tiscali.nl/multitainer/
Reg. datum: 08 augustus 2002
Emmeriss <Glorify> Narsil lvl 60 Paladin, <Jammer Joh> Echidna lvl 60 Rogue
Dit zou je in acht kunnen nemen. Kan je niet iets doen met heatpipes die over de bodem heen lopen?quote:Mr.Nonflex schreef op 14 mei 2004 @ 20:35:
Kun je beter je waterkoeling gebruiken als bodemverwarming voor je aquarium.
Buizen op de bodem van je aquarium laten lopen, geeft warmte af aan je aquarium water. Is ook goed voor je waterplanten. omdat er een watercirculatie ontstaat. Warm water stijgt en koelwater daalt. Dit brengt ook zuurstof in de bodem, wat goed is voor de aerobe bacterieen die op de bodem leven.
Mijn kunnen | My goal is to replace my soul with coffee and become immortal. | Java programmers grow on trees
Vissen hebben gemiddelt maar een geheugen van 30 seconden, dus ze weten de vorige temperatuur al niet meer als er een nieuwe is. Verder mooie casemod!Ik wacht vol ongedultquote:theike schreef op 15 mei 2004 @ 18:47:
Alleen vraag ik mij af hoe vissen het doen in gedeminitraliseerd water, en de tempratuur schommelingen zijn ook niet lekker voor die beestjeselke dag sushi eten is ook niets..
maar als dat alles niet zo uit zou maken, denk ik aan wat uv reactive meuk d`r in gooien, en dan zo`n vijver filter d`r in maken, die de bacteriën in het water dood maken
houd je Waterblok ook schoon
Software op maat van uw behoeften aan voordelige prijzen op www.GoodSoft.be.
Reg. datum: 08 augustus 2002
quote:Ives schreef op 15 mei 2004 @ 22:05:
[...]
Vissen hebben gemiddelt maar een geheugen van 30 seconden, dus ze weten de vorige temperatuur al niet meer als er een nieuwe is. Verder mooie casemod!Ik wacht vol ongedult
/offtopic
Nah ze vergeten het waarschijnlijk omdat ze niet zo goed tegen extreme tempratuurs verschillen kunnen, zo moet je bijvoorbeeld een vis wanneer je die gehaald hebt eerst in het zakje met water, waarin je het gehaald hebt bij bijiv. de dierenspeciaalzaak op de hoek, laten zitten welke je in je aquarium legt gesloten, zodat de tempratuur van het water in het zakje langzaam aan gelijk wordt aan de tempratuur in het aquarium zodat de vis niet meteen stuk gaat nadat je hem gekocht hebt
Emmeriss <Glorify> Narsil lvl 60 Paladin, <Jammer Joh> Echidna lvl 60 Rogue
Ben benieuwd naar het eind resultaat, en of alles goed gaat met de vissen ed....
Maar áls je waterkoeling maakt, pak dan NIET het aquarium zelf als reservoir, ivm vervuiling in het water (de bak is nl aan de bovenkant open, en als je er vissen in doet, dan wordt het water al helemaal smerig). Lijkt me dat dan je koeling dan vanbinnen dichtslibt
maar prachtige mod... ik wacht (net als iedereen op GoT) vol ongeduld op nieuwe resultaten...
Reg. datum: 13 mei 2003
bouw je een filtertje voor de ingang....quote:FrankNStein schreef op 16 mei 2004 @ 17:48:
Het zal vast al gezegt zijn, maar het is zo'n lang topic...
Maar áls je waterkoeling maakt, pak dan NIET het aquarium zelf als reservoir, ivm vervuiling in het water (de bak is nl aan de bovenkant open, en als je er vissen in doet, dan wordt het water al helemaal smerig). Lijkt me dat dan je koeling dan vanbinnen dichtslibt... Je kan volgens mij gewoon het beste een watertankje in het water hangen... Zo heb je het koelwater gescheiden van het aquariumwater en maak je toch gebruik van het feit van de enorme hoeveelheid aquariumwater ervoor zorgt dat je nauwelijks temperatuurstijgingen hebt...
maar prachtige mod... ik wacht (net als iedereen op GoT) vol ongeduld op nieuwe resultaten...
Maar we gebruiken het aquarium niet als koelwater.quote:FrankNStein schreef op 16 mei 2004 @ 17:48:
Het zal vast al gezegt zijn, maar het is zo'n lang topic...
Maar áls je waterkoeling maakt, pak dan NIET het aquarium zelf als reservoir, ivm vervuiling in het water (de bak is nl aan de bovenkant open, en als je er vissen in doet, dan wordt het water al helemaal smerig). Lijkt me dat dan je koeling dan vanbinnen dichtslibt... Je kan volgens mij gewoon het beste een watertankje in het water hangen... Zo heb je het koelwater gescheiden van het aquariumwater en maak je toch gebruik van het feit van de enorme hoeveelheid aquariumwater ervoor zorgt dat je nauwelijks temperatuurstijgingen hebt...
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.