Hoofdcategorieën
Topicacties

[CIP] Aquarium PC

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 07 maart 2004

ja, een printer in het aquarium en als je dan iets uitprint uit een spleetje een papiertje... of helemaal nat als het mislukt :D

Fotosnoepert

quote:
Arek schreef op 09 mei 2004 @ 13:48:
Of je doet gewoon lekker goedkoop en koopt 6 goudvissen en hangt er een ccfl aan

Edit:
Waarom stop je er niet gewoon een aapje in ofzo , is toch ook een goed alternatief voor vissen als het met het water niet lukt
Je kan er ook een computergestuurde hamsterkooi van maken.
Modder-eter?
Reg. datum: 23 maart 2004

We hebben goed nieuws. Binnenkort gaan we opnieuw proberen om 8 gaten in de platen te krijgen. Deze keer met behulp van MIJN vader. Mijn vader is nl. tandarts. JAHA, en die heeft een bepaald apparaatje waarmee die in glazuur kan snijden. En daarmee kan hij ook prima in glas snijden zegtie.
Dus we gaan binnenkort de glasplaten te lijf met deze airrotor. We zullen hier wat foto's posten, dus jullie zullen weten of het is gelukt.

EINDELIJK WEER VOORUITGANG!!

ktipr wijzigde dit bericht 10-05-2004 17:51 (5%)

And that's the way the cookie crumbles

Swedish Chef
Reg. datum: 02 oktober 2000

Offtopic replies getrashed

Swedish Chef
Reg. datum: 02 oktober 2000

Nogmaals offtopic replies getrashed. OWs uitgedeeld. Ontopic aub.

Reg. datum: 07 december 2001

ik vind het idee geweldig, vol verwachting voor nieuwe pic's ;)
Suc6 verder. Keep up the good work :D

AMD Athlon XP 2400+ 512mb DDR 400 Kingston

Drinkin&Boardin

ik weet toch wel dat ik dan niet meer jouw pa mijn tanden laat doen (niet dat ik dat ooit gedaan heb overigens...) nahja iig blij dat er weer wat vooruitgang in zit... hopelijk snel NOG MEER vooruitgang

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Modder-eter?

Haha, ik hoor net van robert dat hij een virus heeft op de computer die er in komt. Hij was namelijk al in gebruik als server, en heeft sasser opgelopen.

Maar goed, dat is een kwestie van even formatteren (die fix tool wil niet) er was verder toch nog niks op geinstalleerd, maar ik dacht ik zeg het even.

Ik heb een jaar geleden ook zo'n idee gehad en heb zo ook uitgevoerd.

Hier het resultaat: www.r.geusens.easynet.be/Logo/hydronica.wmv

Het is een aquarium gekoelde pc met 20 tropische vissen. Aqua temp: +- 25°
Op film is hij nog maar 60% af.

Hydronica Tower Casemod

Reg. datum: 13 mei 2004

Damn.. DAS mooi!!..

je hebt in dat onderste deel een dubbele wand met water?..

Goed.. goed.. en hoe is het nou met die nieuwe versie van deze mod?

Modder-eter?

quote:
Hydronica schreef op 12 mei 2004 @ 23:49:
Ik heb een jaar geleden ook zo'n idee gehad en heb zo ook uitgevoerd.

Hier het resultaat: www.r.geusens.easynet.be/Logo/hydronica.wmv

Het is een aquarium gekoelde pc met 20 tropische vissen. Aqua temp: +- 25°
Op film is hij nog maar 60% af.
Maar het is dus nog geen pc in een aquarium. Net even iets anders dus. Maar ziet er verder wel fraai uit! tof man. Heb jij ook gaten in het glas moeten boren? Hoe heb je dat gedaan?

Reg. datum: 02 maart 2004

quote:
ktipr schreef op 13 mei 2004 @ 17:12:
[...]

Maar het is dus nog geen pc in een aquarium. Net even iets anders dus. Maar ziet er verder wel fraai uit! tof man. Heb jij ook gaten in het glas moeten boren? Hoe heb je dat gedaan?

is die van ons wel een pc in een aquarium? in beide gevallen zit de pc niet in het water maar is het daarvan afgesloten. en tsja, dat is hier wat eenvoudiger gedaan als onze mod.

hij's iig wel retegaaf alleen heb ik medelijden met die visjes. er is iets wat ze doodbang maakt o.i.d.
- geen verwarmingselement
- neonkleuren (zou vreemd zijn want die dragen ze zelf ook)
- ze zitten er net in
- teveel trillingen
Reg. datum: 08 mei 2004

offtopic:
T-H kun je mij een mailtje sturen ivm de sleeving, dank je

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

Dat is een pc onder een aqurium, en je bent de plantjes, grind, ect vergeten. Ik vraag me af hoe lang die vissen het bij je vol gehoudem hebben.

Als het goed is wordt er bij deze mod wel over nagedacht over de plantjes en het grind dat er later in komt, daarmaa kan je meteen de lijkebodem verbergen.

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

Drie maanden
Reg. datum: 26 september 2000

Ik zie dus dat het een met aquariumwater gekoelde pc is.... Ik denk dus niet dat het de bedoeling is om daar plantjes, grind en planten in te zetten. Sowieso al het idee dat het water in contact komt met de lucht en hierdoor vervuilt is niet echt goed voor het systeem. Als je daar dan ook nog eens met vissen, planten en grind 'vervuilt' water aan gaat toevoegen, dan lijkt me dat niet echt bevorderlijk voor de gezondheid van je waterblok op de cpu, gpu of en/northbridge.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Mijn foto's

Kun je beter je waterkoeling gebruiken als bodemverwarming voor je aquarium.
Buizen op de bodem van je aquarium laten lopen, geeft warmte af aan je aquarium water. Is ook goed voor je waterplanten. omdat er een watercirculatie ontstaat. Warm water stijgt en koelwater daalt. Dit brengt ook zuurstof in de bodem, wat goed is voor de aerobe bacterieen die op de bodem leven. :*)

What is impossibility but a challenge http://home.tiscali.nl/multitainer/

Reg. datum: 08 augustus 2002

Alleen vraag ik mij af hoe vissen het doen in gedeminitraliseerd water, en de tempratuur schommelingen zijn ook niet lekker voor die beestjes >:) elke dag sushi eten is ook niets.. 8)7 maar als dat alles niet zo uit zou maken, denk ik aan wat uv reactive meuk d`r in gooien, en dan zo`n vijver filter d`r in maken, die de bacteriën in het water dood maken >:) houd je Waterblok ook schoon :P

Emmeriss <Glorify> Narsil lvl 60 Paladin, <Jammer Joh> Echidna lvl 60 Rogue

\o/
Reg. datum: 25 augustus 2000

quote:
Mr.Nonflex schreef op 14 mei 2004 @ 20:35:
Kun je beter je waterkoeling gebruiken als bodemverwarming voor je aquarium.
Buizen op de bodem van je aquarium laten lopen, geeft warmte af aan je aquarium water. Is ook goed voor je waterplanten. omdat er een watercirculatie ontstaat. Warm water stijgt en koelwater daalt. Dit brengt ook zuurstof in de bodem, wat goed is voor de aerobe bacterieen die op de bodem leven. :*)
Dit zou je in acht kunnen nemen. Kan je niet iets doen met heatpipes die over de bodem heen lopen?

Mijn kunnen | My goal is to replace my soul with coffee and become immortal. | Java programmers grow on trees

- GoodSoft Developer -
Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
theike schreef op 15 mei 2004 @ 18:47:
Alleen vraag ik mij af hoe vissen het doen in gedeminitraliseerd water, en de tempratuur schommelingen zijn ook niet lekker voor die beestjes &gt;:) elke dag sushi eten is ook niets.. 8)7 maar als dat alles niet zo uit zou maken, denk ik aan wat uv reactive meuk d`r in gooien, en dan zo`n vijver filter d`r in maken, die de bacteriën in het water dood maken &gt;:) houd je Waterblok ook schoon :P
Vissen hebben gemiddelt maar een geheugen van 30 seconden, dus ze weten de vorige temperatuur al niet meer als er een nieuwe is. Verder mooie casemod!Ik wacht vol ongedult

Software op maat van uw behoeften aan voordelige prijzen op www.GoodSoft.be.

Reg. datum: 08 augustus 2002

quote:
Ives schreef op 15 mei 2004 @ 22:05:
[...]

Vissen hebben gemiddelt maar een geheugen van 30 seconden, dus ze weten de vorige temperatuur al niet meer als er een nieuwe is. Verder mooie casemod!Ik wacht vol ongedult

/offtopic
Nah ze vergeten het waarschijnlijk omdat ze niet zo goed tegen extreme tempratuurs verschillen kunnen, zo moet je bijvoorbeeld een vis wanneer je die gehaald hebt eerst in het zakje met water, waarin je het gehaald hebt bij bijiv. de dierenspeciaalzaak op de hoek, laten zitten welke je in je aquarium legt gesloten, zodat de tempratuur van het water in het zakje langzaam aan gelijk wordt aan de tempratuur in het aquarium zodat de vis niet meteen stuk gaat nadat je hem gekocht hebt :Y) of je moet zelfde dag nog sushi willen eten natuurlijk :)

Emmeriss <Glorify> Narsil lvl 60 Paladin, <Jammer Joh> Echidna lvl 60 Rogue

Reg. datum: 04 april 2004

Respect, word echt vet! _/-\o_ _/-\o_ complimenten _/-\o_

Ben benieuwd naar het eind resultaat, en of alles goed gaat met de vissen ed.... B)

It's Alive!!!
Reg. datum: 25 april 2004

Het zal vast al gezegt zijn, maar het is zo'n lang topic...
Maar áls je waterkoeling maakt, pak dan NIET het aquarium zelf als reservoir, ivm vervuiling in het water (de bak is nl aan de bovenkant open, en als je er vissen in doet, dan wordt het water al helemaal smerig). Lijkt me dat dan je koeling dan vanbinnen dichtslibt 8)7 ... Je kan volgens mij gewoon het beste een watertankje in het water hangen... Zo heb je het koelwater gescheiden van het aquariumwater en maak je toch gebruik van het feit van de enorme hoeveelheid aquariumwater ervoor zorgt dat je nauwelijks temperatuurstijgingen hebt...

maar prachtige mod... ik wacht (net als iedereen op GoT) vol ongeduld op nieuwe resultaten...

Reg. datum: 13 mei 2003

quote:
FrankNStein schreef op 16 mei 2004 @ 17:48:
Maar áls je waterkoeling maakt, pak dan NIET het aquarium zelf als reservoir, ivm vervuiling in het water (de bak is nl aan de bovenkant open, en als je er vissen in doet, dan wordt het water al helemaal smerig). Lijkt me dat dan je koeling dan vanbinnen dichtslibt 8)7 ... Je kan volgens mij gewoon het beste een watertankje in het water hangen... Zo heb je het koelwater gescheiden van het aquariumwater en maak je toch gebruik van het feit van de enorme hoeveelheid aquariumwater ervoor zorgt dat je nauwelijks temperatuurstijgingen hebt...

maar prachtige mod... ik wacht (net als iedereen op GoT) vol ongeduld op nieuwe resultaten...
bouw je een filtertje voor de ingang....

Modder-eter?

quote:
FrankNStein schreef op 16 mei 2004 @ 17:48:

Maar we gebruiken het aquarium niet als koelwater.

Drankorgeltje
Reg. datum: 02 maart 2003

wanneer komt er weer een updeet ? ik wil gebakken vis :+

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: