Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
g00fy schreef op 18 maart 2004 @ 20:21:
Flinke prijsverlaging in 2 zaken :

http://www.tweakers.net/pricewatch/75376

de laagste zit nu hier in Enschede, morgen es bellen of ie op voorraad is....
Ben je nog niet toe aan een nieuw abbo dan ?

Je weet niet wat je niet weet!

Pentax K10D user

Bedankt voor de tips. Op de standaard manier met twee duimen wilde het dekseltje er niet meer af maar voorzichtig er een schroevendraaiertje tussen zetten heeft wel geholpen.

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61

quote:
EurOtiC schreef op 18 maart 2004 @ 20:23:
[...]

Ben je nog niet toe aan een nieuw abbo dan ?
ik heb een Orange Free 30 abo nu, sim only voor net 4 maanden. En zovel goedkoper is t niet icm. abo zover ik gezien heb.....

Alles over Nintendo Homebrew op nentindo.nl en community.nentindo.nl

Bij GSM-Shop is die gratis plus een bluetooth USB stick en bluetooth headset.
Bij een 2 jarig T-Mobile 150

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

dan koop ik liever in 1 keer een losse.... :X

anders zit ik voor 2 jaar vast aan een abo a teveel geld per maand. :(

Mja.. wie kan jou garanderen dat hij het 2 jaar foutloos blijft doen?
Ik zie hier en daar echt allemaal telefoontoestellen dood gaan net na 1 jaartje.
En dan ????

>verkeerdeknopje<

EurOtiC wijzigde dit bericht 18-03-2004 22:39 (75%)

quote:
EurOtiC schreef op 18 maart 2004 @ 22:34:
Mja.. wie kan jou garanderen dat hij het 2 jaar foutloos blijft doen?
Ik zie hier en daar echt allemaal telefoontoestellen dood gaan net na 1 jaartje.
En dan ????
denk dat dat best mee zal vallen. En ben nu flink goedkoper uit als ik het los koop, daar trek ik zwaar aan. En nu kan ik t betalen, en misschien is dat over een jaar weer anders en heb ik toch nog verplicht een jaar een abo.

Representing the harder styles
Reg. datum: 23 februari 2004

Gewoon een 1 jarig abo nemen met toestel (T630!!!) En na een jaar weer de nieuwe van Sony! Om het jaar een nieuwe tel... Voor weinig! Voor de T630 42 euri betaald &gt;:)

JLT

morgen weer?

Dit hoort hier niet, zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

intoxicated wijzigde dit bericht 19-03-2004 21:07 (214%)

There's NO life without MUSIC!

Reg. datum: 19 maart 2004

Heej beste mensen, dit is me eerste keer dat ik hier een bericht post...

maar ff to the point: ik wil een nieuwe telefoon maar kan niet kiezen tussen een SE T630 of Z600. Persoonlijk zou ik voor de Z600 gaan maar ik wil ook ff jullie mening horen.

mvg TSK86

Aviation - You were my everything

morgen weer?

ik zelf zou voor de T630 kiezen... ze hebben ong dezelfde specs, alleen de Z600 heeft minder talktime en standby time.. hij is ook zwaarder dan de T630... duhs.. als ik jou was zal ik gewoon naar het ontwerp kijken ;)

TotallySPY wijzigde dit bericht 19-03-2004 15:05 (70%)

SonyEricsson W960i

quote:
tsk86 schreef op 19 maart 2004 @ 15:01:
Heej beste mensen, dit is me eerste keer dat ik hier een bericht post...

maar ff to the point: ik wil een nieuwe telefoon maar kan niet kiezen tussen een SE T630 of Z600. Persoonlijk zou ik voor de Z600 gaan maar ik wil ook ff jullie mening horen.

mvg TSK86

Ik vind de Z600 eigenlijk té dik, dus ik zou eerder voor de T630 gaan.
Technisch zijn ze practisch 't zelfde.

Bloem [70] Undead Mage [Shattered Halls .EU]

Appeltje voor de dorst!

Ik heb een t630 sinds daarnet!

Bij mij vraagt hij telkens bij het verzenden van een sms naar wat voor soort berciht en geldigheidsduur enzo, en dat terwijl ik toch duidelijk niet de opties 'bij verzenden?' heb aangeklikt! Weet iemand hoe ik dit kan wegkrijgen? En kan ik adnere default linkjes aan de joystick hangen?

bedankt!

De hartelijke groeten van mij!

dat is een bekend bug van t_mobile simkaartje. lees ff op je gemakje de 1e post van dit topic door. je zult vele info vinden. en je joystick kan je niet veranderen maar 1 richting kon je wel veranderen, naar rechts LINKS kon je aangeven wat dan geopend zou moeten worden maar moet ff nadenken hoe je dat instelde.

edit:ff naar menu en dan rechtsboven zie je MIJN TABLAD, en wat dus helemaal bovenaanstaat wordt geopend door het naar links drukken van de joystick vanuit de standbymodus. veel meer kan je niet met joystick doen dacht ik????

Mr TweaK wijzigde dit bericht 19-03-2004 18:00 (29%)

Appeltje voor de dorst!

quote:
Mr TweaK schreef op 19 maart 2004 @ 17:54:
dat is een bekend bug van t_mobile simkaartje. lees ff op je gemakje de 1e post van dit topic door. je zult vele info vinden. en je joystick kan je niet veranderen maar 1 richting kon je wel veranderen, naar rechts LINKS kon je aangeven wat dan geopend zou moeten worden maar moet ff nadenken hoe je dat instelde.

edit:ff naar menu en dan rechtsboven zie je MIJN TABLAD, en wat dus helemaal bovenaanstaat wordt geopend door het naar links drukken van de joystick vanuit de standbymodus. veel meer kan je niet met joystick doen dacht ik????

Okee, dat met de joystick is voor elkaar! Supermooi! INderdaad bovenste van mijn tabblad!

Maar ik kan verder niets vinden over die SMS bug!

Ik twijfel om deze telefoon aan te schaffen:

Mijn vragen:
Als ik een polyfone beltoon erop wil zetten van bijv. freemobile.nl staat daar dat de telefoon ze niet ondersteunt, terwijl de T300 dat wel doet en hardwarematig en stuk minder is. Kan iemand me vertellen of die het wel gewoon doet? En bij die games op de eergenoemde site staat voor de T610 en zijn die ook voor de T630?

Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen de T630 en T610?

Hebben jullie goede ervaring met deze telefoon of niet?

Is er een mogelijkheid om met software een mp3 naar een beltoon om te zetten en dan via bluetooth op de telefoon te zetten?

En ik las in de starterspost iets voor week 21 versie? Wat als je een andere hebt? Zitten er bugs in de andere versies?

Kintero wijzigde dit bericht 19-03-2004 18:31 (10%)

Appeltje voor de dorst!

Ik heb nog een raar probleem, ik hoor telkens nog eventjes 1 seconde van mijn vorige geselecteerde beltoon voordat hij mijn geselecteerde beltoon gaan afspelen!

Raar gedoe :?

world wide anarchy

quote:
Kintero schreef op 19 maart 2004 @ 18:29:
Ik twijfel om deze telefoon aan te schaffen:

Mijn vragen:
Als ik een polyfone beltoon erop wil zetten van bijv. freemobile.nl staat daar dat de telefoon ze niet ondersteunt, terwijl de T300 dat wel doet en hardwarematig en stuk minder is. Kan iemand me vertellen of die het wel gewoon doet? En bij die games op de eergenoemde site staat voor de T610 en zijn die ook voor de T630?

Alles wat op een T610 kan, kan ook op een T630, hardware verschilt niet. In hoeverre het compatable is met een T300 geen idee.

Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen de T630 en T610?

Zie het overzicht in de 1e post van deze topic

Hebben jullie goede ervaring met deze telefoon of niet?

In dit topic draait het om de gebruikers ervaringen, ik zou zeggen begin met lezen van dit draadje

Is er een mogelijkheid om met software een mp3 naar een beltoon om te zetten en dan via bluetooth op de telefoon te zetten?

http://gathering.tweakers...message/20226366#20226366
http://gathering.tweakers...message/20226889#20226889

En ik las in de starterspost iets voor week 21 versie? Wat als je een andere hebt? Zitten er bugs in de andere versies?

Je hebt dus toch de starterspost gelezen :?
Het is gewoon uitleg waar die code op je accu betekend, verder niets.

...

morgen weer?

31 maart krijg ik de t-mobile versie... nu hoor ik ineens dat er ook bugs in je toestel kunnen zitten!!! aaargh :D HOE voer je die 13SEC. TRUC UIT?!!?!? ik MOET HET WETEEEEEEEH

srry.. ik klink nogal hopeloos :D excuses voor het ongemak... maar ik bedoel.. moet ik eerst een maand wachten.. (IK KAN DAT NIET!!) en dan hoor ik nog dat de t-mobile versie (jah die krijg ik :()van de T630 eigenlijk geen echte T630 is.. duhs.. wish me luck :*) en geef me een beetje raad _/-\o_

en btw... ik hoor mensen op internet nogal klagen over de t-zones button in het stand-by menu.. iemand een idee hoe je dat weg kan krijgen?? want dat knopje is hetzelfde voor als je bv een gesprek wilt eindigen... en als je dan perongeluk op die t-zones knop drukt.. dan betaal je denk ik wel wat ja..

en is er nog een verschil tussen het lettertype en de kleur van de menus?? (origineel SE-menu en T-mobile menu?) of de icoontjes van het menu?? heeft iemand daar een foto van ??

TotallySPY wijzigde dit bericht 19-03-2004 20:57 (84%)

quote:
TotallySPY schreef op 19 maart 2004 @ 20:18:
31 maart krijg ik de t-mobile versie... nu hoor ik ineens dat er ook bugs in je toestel kunnen zitten!!! aaargh :D HOE voer je die 13SEC. TRUC UIT?!!?!? ik MOET HET WETEEEEEEEH
Oh lieve schat, tot 31 maart heb jij nog genoeg tijd om dit hele topic 10x door telezen, dan kom je het vanzelf tegen. Je bent namelijk niet de eerste met deze vraag.

quote:
ShereKahn schreef op 19 maart 2004 @ 18:25:
Maar ik kan verder niets vinden over die SMS bug!
dat is gezegd een aantal postjes geleden, een aantal users hadden dezelfde klachten als jij en 1 ervan ontdekte dat het door de simkaartje van T-mobile kwam en mailen naar t-mobile levert je een retourmail op dat je maar naar SE moet mailen en naar SE mailen levert je een mail op dat je maar naar T-mobile moet mailen. volg je het nog........? :+

quote:
TotallySPY schreef op 19 maart 2004 @ 20:18:
31 maart krijg ik de t-mobile versie... nu hoor ik ineens dat er ook bugs in je toestel kunnen zitten!
bugs? je hebt het over de zooi die je provider mee levert? de 13 seconden trick wordt volgens mij niet in deze topic behandelt maar in de vorige. je kan de search gebruiken of google. dat moet echt wat bruikbaars opleveren.
quote:
en dan hoor ik nog dat de t-mobile versie van de T630 eigenlijk geen echte T630 is..
hoezo is de T630 van t_mobile geen echte T630? hij is hardwarematig precies hetzelfde als een simlockvrye T630, softwarematig zit er providerzooi in en aan de buitenkant zie je een logo zitten.
quote:
btw... ik hoor mensen op internet nogal klagen over de t-zones button in het stand-by menu.. iemand een idee hoe je dat weg kan krijgen?? want dat knopje is hetzelfde voor als je bv een gesprek wilt eindigen... en als je dan perongeluk op die t-zones knop drukt.. dan betaal je denk ik wel wat ja..
mja moet je mee leren leven... en trouwens is er nog 1 knop om het gesprek te beindigen. namelijk de entertoets dat links onder de 1e knopje zit. en als je direkt op annuleren drukt als je per ongeluk de tzones op gaat betaal je nog niets. dat geldt ook voor sms versturen kan je annuleren maar moet je wel gelijk doen.
quote:
en is er nog een verschil tussen het lettertype en de kleur van de menus?? (origineel SE-menu en T-mobile menu?) of de icoontjes van het menu?? heeft iemand daar een foto van ??

themes zijn zo te downloaden zodat je steeds een eigen smaak kan inrichten. het enige wat niet weg wil is de t-zones logo onderin rechts in beeld.

anyways, ik begrijp dat je razend enthousiast bent en letterlijk op knappen staat voor die toestel, maar probeer het wat te temperen en niet zoveel met caps/ uitroeptekens/ kreten te typen. dat is nogal eh...... irri

Heren en misschien ook wel dames,

Mag ik jullie er even op attenderen dat zo ongeveer 99% van de vragen over de T-mobile versie allang in dit topic staan.
Dus ons allemaal een plezier en maak dit topic niet onduidelijker door met dezelfde vragen te gaat zitte gooien.

En nog even mijn mening over de keuze tussen de 600 of de 630.
Ik heb zelf een hekel aan dingen die kunnen bewegen en/of openklappen.
Kan allemaal weer kapot.
En die 600 is echt behoorlijk van formaat, om hem nog net niet groot te noemen zeg maar.
Voor de rest al die verschillende opties... nah lekker boeiend.. dat gebruikt toch geen mens :)

morgen weer?

ok, ik zallut niet meer doen... toch heeeel erg bedankt voor de antwoorden _/-\o_

TotallySPY wijzigde dit bericht 19-03-2004 22:56 (71%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws