Gathering of Tweakers

Quicksearch
Imagination

quote:
TotallySPY schreef op 17 maart 2004 @ 15:54:
[...]

hey beste tweaker... als ik jou was zou ik die lui echt niet vertrouwen.. kan hij wel goedkoop zijn, maar het lijkt mij beter als je hem ergens anders bestelt; Belcompany ofzo... Heb je al betaald?? IIG.. heel veel succes!!
Ik heb het abbonement al, alleen de telefoon nog niet.

AMD 800 Thunderbird A7V Socket A ATA 100 512 MB 133 Mhz Geforce 2 MX Soundblaster Live! 1024 WD 20 GB DMA Zip 100 intern Vision master 410 pro

morgen weer?

ok... da's bale kale... wachten dan maar.. :S

There's NO life without MUSIC!

Imagination

quote:
TotallySPY schreef op 17 maart 2004 @ 16:05:
ok... da's bale kale... wachten dan maar.. :S
heb wel het gevoel dat het er bonafide er aan toe gaat daar

AMD 800 Thunderbird A7V Socket A ATA 100 512 MB 133 Mhz Geforce 2 MX Soundblaster Live! 1024 WD 20 GB DMA Zip 100 intern Vision master 410 pro

morgen weer?

bonafide?? hahaha SUCCES :D

Representing the harder styles
Reg. datum: 23 februari 2004

quote:
100%TUKKER schreef op 17 maart 2004 @ 16:01:
[...]

Ik heb het abbonement al, alleen de telefoon nog niet.
Hey Tukker ik had m'n toestel ook besteld bij GSMweb en ik heb er ook ongeveer een maand opgewacht! Ik heb ongerveer 3x gebeld en 6x gemaild! Bij de laatste mail een beetje boos geworden omdat ze elke keer vertelde dat hij er volgende week moest zijn ( niet dus }) ) En toen stuurde ik mijn laatste mailtje op woensdag en toen kreeg ikeen mailtje terug dat deze woensdag a.s. verstuurd zal worden. En de volgende dag had ik hem in 1x . Heb nooit een verzend mail of iets dergelijks gehad...? Als ik jou was zal ik gewoon nog ff een paar x mailen en bellen en er lekker vaart achter zetten... Ps mijn toestel komt uit week 7 Dus het was wel echt een nieuwe zending!

JLT

morgen weer?

okee good ending dus :D nogmaaaals... zuukzes

quote:
100%TUKKER schreef op 17 maart 2004 @ 15:48:
[...]

Beste klant,

Helaas duurt het wat langer dan we hadden voorzien. Ik kan u alleen vragen nog enig geduld op te brengen. Excuses hiervoor. Zodra we het toestel binnen krijgen versturen we hem naar u. U krijgt dezelfde dag nog een mail met barcode van de zending erbij.

Na het zoveelste mailtje wat ik gestuurd heb, ze hebben de T630 al van hun site afgehaald
Als het goed is hebben veel Mediamarkten (bijvoorbeeld Zwolle) de T630 gewoon ruimschoots op voorraad, gewoon ff bellen of ie op voorraad is gelijk ophalen! Hij kan dan bijvoorbeeld wel 20.- euro goedkoper zijn elders, majah als je 3 maanden moet wachten heb je er ook nix aan :P

|AMD 64 3000+|MSI K8N Neo-Platinum|1024 MB 400 Mhz Transcend|Club3D 7800GS AGP|Creative Xi-Fi XtremeMusic|Samsung SH-S162L|Logitech Z-5500D/diNovo Media Desktop|Tiscali T12 - 12 Mbit|SonyEricsson M600i|Ceramic White Sony PSP|MSI S270 MT-37 100 GB|

Toet Toet Boing Boing

offtopic:
Ik heb m gewoon voor weinig bij 2call besteld. Formulieren gefaxt, uurtje later bevestigingsmail, anderhalve dag later in huis. Prima dus, want de verzendkosten zaten ook nog eens bij het toestel inbegrepen.

Wat zijn er trouwens geweldige ringtones te vinden met p2p proggies!

Zoek een medicijn tegen kanker: Join de Power Cows

Iemand anders er ook last van? Mijn toetsen 'kraken', volgens mij de 8 of de 0 ofzo.. als je erover gaat maakt ie een raar geluid :| hoor het alleen als het helemaal stil is.. eht viel mij op m'n werk eigenlijk op. daar is het vrij stil en als ik dan loop hoor ik het..
niet zo boeiend maar wel raar.. :{

Ik ben mijn gymspullen vergeten. Hoezo je gymspullen vergeten? Wat heb je aan dan.

morgen weer?

quote:
Nofuturekid schreef op 17 maart 2004 @ 19:16:
offtopic:
Ik heb m gewoon voor weinig bij 2call besteld. Formulieren gefaxt, uurtje later bevestigingsmail, anderhalve dag later in huis. Prima dus, want de verzendkosten zaten ook nog eens bij het toestel inbegrepen.

wat zijn p2p proggies??? en btw.. er word gezegd dat er ook een programma is waarmee je mp3'tjes tot mid'jes kan converteren zodat je ze als beltoon kan gebruiken!!! wie is hiermee bekend?? plzz zeg het!! :*) :*) :*) :*)

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
TotallySPY schreef op 17 maart 2004 @ 22:11:
[...]

wat zijn p2p proggies???
KaZaA etc....
quote:
En btw.. er word gezegd dat er ook een programma is waarmee je mp3'tjes tot mid'jes kan converteren zodat je ze als beltoon kan gebruiken!!! wie is hiermee bekend?? plzz zeg het!! :*) :*) :*) :*)

Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik denk niet dat het bestaat.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Peer 2 Peer, Kazaa , lite , Winmx , enzzzzzzzz. ;)

Telaat :z

-Skyhawk- wijzigde dit bericht 17-03-2004 22:16 (12%)

Als het verstand met de jaren komt, word ik heel oud...

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
Ginz schreef op 17 maart 2004 @ 22:15:
[...]

KaZaA etc....

[...]

Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik denk niet dat het bestaat.

Inderdaad. Ik heb het gebruikt.

Prul. Rotzooi. Rommel. Werkt echt niet gewoon. Het klink voor geen meter naar wat het zou moeten zijn!! Zoek er dus niet meer naar :(

Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R

quote:
THE_BASE schreef op 17 maart 2004 @ 22:42:
[...]

Inderdaad. Ik heb het gebruikt.

Prul. Rotzooi. Rommel. Werkt echt niet gewoon. Het klink voor geen meter naar wat het zou moeten zijn!! Zoek er dus niet meer naar :(
ik had er ook wel eens van gehoord, maar ik wist gewoon al dat het niet zou werken, hoe ontleed zo'n proggie in godsnaam de drums en alle instumensten uit een mp3tje :X

| specs |

quote:
Nofuturekid schreef op 17 maart 2004 @ 19:16:

je kan natuurlijk ook gewoon midi sites zoeken :)

| specs |

quote:
Naj_Geetsrev schreef op 17 maart 2004 @ 13:08:
Ik krijg die 13 seconden truck maar niet goed op mijn T630, heeft iemand het al werkend gehad?
quote:
Naj_Geetsrev schreef op 17 maart 2004 @ 13:19:
Hmm, ik kan nergens iets op internet vinden hoe je via de pc via bluetooth op je T630 kan internetten, heeft iemand hier ervaring mee??

Weet iemand waar ik de witte versie kan krijgen? Overal waar ik informeer krijg ik de mededeling dat deze nog niet beschikbaar is en dat alleen de gesimlockte zwarte versie geleverd kan worden.

bedankt,
Lars

quote:
kapotmoederbord schreef op 18 maart 2004 @ 14:26:
Weet iemand waar ik de witte versie kan krijgen? Overal waar ik informeer krijg ik de mededeling dat deze nog niet beschikbaar is en dat alleen de gesimlockte zwarte versie geleverd kan worden.

bedankt,
Lars
dat slaat echt nergens op, kijk even op de pricewatch, daar staan alleen de winkels met simlockvrije T630's

| specs |

Toet Toet Boing Boing

quote:
kapotmoederbord schreef op 18 maart 2004 @ 14:26:
Weet iemand waar ik de witte versie kan krijgen?

Ik heb m bij 2call besteld afgelopen week en binnen anderhalve dag thuis. Kunt ze wel even mailen of ze m op voorraad hebben, ze reageren over het algemeen echt binnen 2 uurtjes ofzo. (ook dit is mijn ervaring)

Misschien ten overvloede: een mp3-naar-midi of een wav-naar-midi converter heb ik allebei geprobeerd maar bespaar je de moeite. Echt helemaal compleet k*t. Ik herkende niet eens meer welke song ik had geconverteerd. 8)7

Beperk je dus maar tot bovenstaande sources.

[suggestie]misschien om dit hele ringtone verhaal toe te voegen aan de (overigens zeer goede) startpost?[/suggestie]

Zoek een medicijn tegen kanker: Join de Power Cows

Ik heb hem gewoon bij de PhoneHouse gereserveerd en na een maand was die er. Wel de enige die ze hadden. Dus als je geduld heb komt ie vanzelf.

Pentax K10D user

Ik heb vandaag eindelijk mijn t630 binnen gekregen. Natuurlijk meteen opgeladen. Krijg ik nu alleen na het opladen het klepje niet meer van de accu af! Ik kan dus mijn simkaart er niet in steken. Heb ik eindelijk die telefoon kan ik hem niet gebruiken! :'(

Hebben anderen ook wel een moeilijkheden gehad om de batterijcover te verwijderen? Ik sta nu al bijna een uur te trekken. ;(

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | IBM Thinkpad T60

world wide anarchy

Schroevendraaier doet wonderen >:)

...

je moet er niet aan trekken
1 duim links van het spiegeltje en 1 rechts en dan naar beneden duwen en drukken :)

Je weet niet wat je niet weet!

Flinke prijsverlaging in 2 zaken :

http://www.tweakers.net/pricewatch/75376

de laagste zit nu hier in Enschede, morgen es bellen of ie op voorraad is....

Nintendo DS Lite | Cyclo DS Evo, R4 DS, M3 DS Real, Supercard DS One, G6 DS Real, Acekard R.P.G., G6 Lite

quote:
TotallySPY schreef op 17 maart 2004 @ 22:11:
[...]

wat zijn p2p proggies??? en btw.. er word gezegd dat er ook een programma is waarmee je mp3'tjes tot mid'jes kan converteren zodat je ze als beltoon kan gebruiken!!! wie is hiermee bekend?? plzz zeg het!! :*) :*) :*) :*)

ff zoeken en je had nu al een mp3 op je telefoon kunnen hebben ;)
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart
http://www.google.nl/sear...-8&q=convert+mp3+midi

Je weet niet wat je niet weet!

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws