Gathering of Tweakers

Quicksearch
morgen weer?

hmz.. over 10 dagen krijg ik de t-mobile versie.. jammer dat er nogal negatief over wordt gepraat... kan iemand mij helpen met het vinden van een 13 sec. truc bedrijf??

TotallySPY wijzigde dit bericht 16-03-2004 18:41 (71%)

There's NO life without MUSIC!

quote:
TotallySPY schreef op 16 maart 2004 @ 18:30:
hmz.. over 10 dagen krijg ik de t-mobile versie.. jammer dat er nogal negatief over wordt gepraat... kan iemand mij helpen met het vinden van een 13 sec. truc bedrijf??
Zoek met Google.nl en ge zult vinden :)

T-Mobile geeft de toestellen uit met die logo's en een lock.
Dit doen ze omdat je ten 1e makkelijker gebruik kan maken van het toestel.
Ten 2e heeft T-mobile de opdracht gegeven aan Sonyericsson om die toestellen zo te maken zodat ze voor een interessantere prijs over de toonbank kunnen gaan.

Na een discussie van een minuutje of 10 met het service nummer 1200 ben ik achter het volgende gekomen:
Als ik mijn T-mobile T630 laat flashen bij een Service centre dan ben ik mijn garantie kwijt.
Als ik mijn T630 laat flashen door t-mobile binnen 1 jaar dan zijn er kosten aan verbonden.
Als ik mijn T630 na 1 jaar laat flashen dan unlocken ze hem gratis.
Aangezien er maar een jaar garantie op zo'n toestel zit kan je hem dan ook gewoon direct naar het service centre brengen!
Dus als ik die t-mobile zooi van me telefoon ga verwijderen dan verwijder ik ook direct de garantie !!

Duidelijk ? O-)

EurOtiC wijzigde dit bericht 16-03-2004 19:32 (6%)

Je weet niet wat je niet weet!

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
EurOtiC schreef op 16 maart 2004 @ 19:30:
[...]

Zoek met Google.nl en ge zult vinden :)

T-Mobile geeft de toestellen uit met die logo's en een lock.
Dit doen ze omdat je ten 1e makkelijker gebruik kan maken van het toestel.
Ten 2e heeft T-mobile de opdracht gegeven aan Sonyericsson om die toestellen zo te maken zodat ze voor een interessantere prijs over de toonbank kunnen gaan.

Na een discussie van een minuutje of 10 met het service nummer 1200 ben ik achter het volgende gekomen:
1: Als ik mijn T-mobile T630 laat flashen bij een Service centre dan ben ik mijn garantie kwijt.
2: Als ik mijn T630 laat flashen door t-mobile binnen 1 jaar dan zijn er kosten aan verbonden.
3: Als ik mijn T630 na 1 jaar laat flashen dan unlocken ze hem gratis.
Aangezien er maar een jaar garantie op zo'n toestel zit kan je hem dan ook gewoon direct naar het service centre brengen!
Dus als ik die t-mobile zooi van me telefoon ga verwijderen dan verwijder ik ook direct de garantie !!

Duidelijk ? O-)

1: Je garantie vervalt niet, ze zullen bij een SESP je T630 ook niet zo flashen dat je T-Mobile troep kwijt bent. Ze kunnen hoogsten een nieuwere 'T-Mobile versie' op je toestel zetten.
2: T-Mobile zelf flasht hem ook niet, kan jou hoogstens de unlock code doorgeven
3: Zie boven

Het is officieel dus helemaal niet mogelijk om van je T-Mobile troep af te komen. De T-Mobile SIM-lock die op je T630 zit, ja, die kan er op verschillende manieren af (waarvan we over sommige het hier niet mogen hebben)

Ginz wijzigde dit bericht 16-03-2004 19:37 (4%)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Ook al laat jij je SE T630 bij een service point flashen in nederland dan vervalt de garantie!
Het service point die ze flashed voor T-mobile zit in duitsland kreeg ik te horen duss.
Omdat het dan onder de categorie valt "bla bla van derden".
Ik heb dit punt namelijk ook besproken met die meneer van t-mobile!

Hoelang doen jullie met de accu van de t630?
Ik gebruik de telefoon 8 keer per dag (alleen telefoneren, geen bt of ir.), en laat hem 24 uur per dag aanstaan?
Dan doe ik 4 dagen met een volle accu....jullie?

WK NIEUWS, POOLS, en MEER...http://www.wijgaanwinnen.nl

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
MillZ schreef op 16 maart 2004 @ 20:52:
Hoelang doen jullie met de accu van de t630?
Ik gebruik de telefoon 8 keer per dag (alleen telefoneren, geen bt of ir.), en laat hem 24 uur per dag aanstaan?
Dan doe ik 4 dagen met een volle accu....jullie?
Tjah, ook zoiets, maar de radio vergt wat meer energie van het toestel, en Bleutooth™ uiteraard, maar 3-4 dagen redt ie wel. Ik probeer hem overigens pas op te laden als ie echt leeg is. Des te langer doe je uiteindelijk met de batterij!

Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R

Reg. datum: 14 juni 2002

quote:
EurOtiC schreef op 16 maart 2004 @ 20:07:
Ook al laat jij je SE T630 bij een service point flashen in nederland dan vervalt de garantie!
Het service point die ze flashed voor T-mobile zit in duitsland kreeg ik te horen duss.

vanwege de sms probleem die ik heb had ik ze gebeld en hun advies is dealer of SE point om nieuwere software op te zetten. Zou een beetje vreemd zijn dat ik dan mijn garantie kwijt ben met hun adviezen.

En garantie wordt gegeven door fabriek dat zij deugelijk producten afleveren. Dus daar heeft t-mobile niks mee te maken.

Met gebruik van Bluetooth mag je blij wezen als je de 2 dagen gaat halen :)
Heeft iemand trouwens een leuke oplossing om de naam van je provider te vervangen voor een plaatje ?

EurOtiC wijzigde dit bericht 16-03-2004 22:15 (41%)

quote:
THE_BASE schreef op 16 maart 2004 @ 21:56:
[...]

Tjah, ook zoiets, maar de radio vergt wat meer energie van het toestel, en Bleutooth™ uiteraard, maar 3-4 dagen redt ie wel. Ik probeer hem overigens pas op te laden als ie echt leeg is. Des te langer doe je uiteindelijk met de batterij!
lithium batterijen zoals die in de T630 gebruikt worden hebben geen last meer van geheugen, dus dat volledig ontladen heeft geen nut.

| specs |

Alleen de eerste 2 of 3 keer raden ze het wel aan (tenminste de BelCompany)

Acties: [view]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
EurOtiC schreef op 16 maart 2004 @ 20:07:

Dan kan ik het je nog leuker vertellen:

De SonyEricsson T610 van MyNameIs hebben we samen meerdere malen de behuizing van vervangen, we hebben meerdere malen de SW zelf upgedate.
Toen ging het toestel kapot, netjes opgestuurd, en jawel. Toestel gerepareerd onder garantie

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Toet Toet Boing Boing

Hele erge noob vraag, maar ik heb zo'n beetje alle topics nou wel bekeken en k kan t echt niet vinden: welke extensie moeten ringtones voor de t630 hebben? Net zoals bij samsung .mmf?

Zoek een medicijn tegen kanker: Join de Power Cows

.mid midi :)

wat nou ondertitel?

ik heb hem ook besteld _O_
Toet Toet Boing Boing

quote:
ThanX! Maar zit er dan ook nog een maximum grootte aan verbonden zoals dat bij andere telefoons het geval is? Of is hier de enige limiterende factor het geheugen van de phone zelf?

Zoek een medicijn tegen kanker: Join de Power Cows

Ik krijg die 13 seconden truck maar niet goed op mijn T630, heeft iemand het al werkend gehad?

Hmm, ik kan nergens iets op internet vinden hoe je via de pc via bluetooth op je T630 kan internetten, heeft iemand hier ervaring mee??

morgen weer?

nog 9 dagen en ik krijg mijn T630... maar ik weet er nog steeds niet echt veel over.. met welk programma kan je je foto's naar de comp sturen?? ik heb eindelijk zown bluetooth-kit gekocht whehe.. IK KAN NIET WACHTEN!!!

Imagination

Ik zit al meer dan een maand op mijn T630 te wachten :( (via gsmweb)

AMD 800 Thunderbird A7V Socket A ATA 100 512 MB 133 Mhz Geforce 2 MX Soundblaster Live! 1024 WD 20 GB DMA Zip 100 intern Vision master 410 pro

morgen weer?

oke.. ben ik niet de enige die er met smart op wacht :9 :P hoe lang zeiden ze dat het zou gaan duren?

quote:
Nofuturekid schreef op 17 maart 2004 @ 12:59:
[...]

ThanX! Maar zit er dan ook nog een maximum grootte aan verbonden zoals dat bij andere telefoons het geval is? Of is hier de enige limiterende factor het geheugen van de phone zelf?

geheugen van de phone zelf denk ik.. heb al meerdere midi files van over de 100k op mijn telefoon gehad

alleen je hebt er weinig aan als ringtone omdat je meestal toch binnen 10 seconden opneemt, en daar zit je dan met je midi file van 10 minuten :P ;)

"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."

Imagination

quote:
TotallySPY schreef op 17 maart 2004 @ 15:22:
oke.. ben ik niet de enige die er met smart op wacht :9 :P hoe lang zeiden ze dat het zou gaan duren?

Beste klant,

Helaas duurt het wat langer dan we hadden voorzien. Ik kan u alleen vragen nog enig geduld op te brengen. Excuses hiervoor. Zodra we het toestel binnen krijgen versturen we hem naar u. U krijgt dezelfde dag nog een mail met barcode van de zending erbij.

Na het zoveelste mailtje wat ik gestuurd heb, ze hebben de T630 al van hun site afgehaald

AMD 800 Thunderbird A7V Socket A ATA 100 512 MB 133 Mhz Geforce 2 MX Soundblaster Live! 1024 WD 20 GB DMA Zip 100 intern Vision master 410 pro

morgen weer?

quote:
100%TUKKER schreef op 17 maart 2004 @ 15:48:
[...]

Beste klant,

Helaas duurt het wat langer dan we hadden voorzien. Ik kan u alleen vragen nog enig geduld op te brengen. Excuses hiervoor. Zodra we het toestel binnen krijgen versturen we hem naar u. U krijgt dezelfde dag nog een mail met barcode van de zending erbij.

Na het zoveelste mailtje wat ik gestuurd heb, ze hebben de T630 al van hun site afgehaald
hey beste tweaker... als ik jou was zou ik die lui echt niet vertrouwen.. kan hij wel goedkoop zijn, maar het lijkt mij beter als je hem ergens anders bestelt; Belcompany ofzo... Heb je al betaald?? IIG.. heel veel succes!!

morgen weer?

maar weet iemand (een trotse T630 eigenaar) hoe je foto's op de copmuter kunt zetten?? (welk programma..) met bluetooth..

quote:
TotallySPY schreef op 17 maart 2004 @ 15:55:
maar weet iemand (een trotse T630 eigenaar) hoe je foto's op de copmuter kunt zetten?? (welk programma..) met bluetooth..

je hoeft niet het hele topic door te spitten, maar lees dan tenminste de startpost 8)7

dat kan dus met FloAt's Mobile Agent

CS_maDDog wijzigde dit bericht 17-03-2004 15:58 (7%)

| specs |

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws