Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
AlCoHoL? :)

Ja ik had m eerst in t wit in me handen en vroeg die lieve mevrouw direct of ze toevallig ook zwarte frontjes of modellen had die vinnik namelijk stuk strakker.

Toen kreeg ze te horen van d'r collega dat er toevallig net zwarte t-mobile toestellen waren binnen gekomen.
Dat scheelde volgens mij 73euro op het toestel ex btw!!

En aangezien ik de zwarte toch wel wat strakker er uit vind zien. :)
Klaar keuze gemaakt.

Je weet niet wat je niet weet!

It is I, Leclerq
Reg. datum: 03 april 2000

quote:
EurOtiC schreef op 15 maart 2004 @ 20:10:
Ja ik had m eerst in t wit in me handen en vroeg die lieve mevrouw direct of ze toevallig ook zwarte frontjes of modellen had die vinnik namelijk stuk strakker.

Toen kreeg ze te horen van d'r collega dat er toevallig net zwarte t-mobile toestellen waren binnen gekomen.
Dat scheelde volgens mij 73euro op het toestel ex btw!!

En aangezien ik de zwarte toch wel wat strakker er uit vind zien. :)
Klaar keuze gemaakt.
Zit je nu dan niet met zo'n lelijk t-mobile logo op je foon?

Phenom II X4 955, Gigabyte MA790XT-UD4P, 8GB RAM, XFX Radeon HD4890 XXX, Cooler Master 620m

AlCoHoL? :)

ja logo onderaan het keypad.
Jammergenoeg ook nog een logotje in het scherm.. dus de meeste thema's komen er niet zo uit zoals ze gemaakt zijn :(
Hier op nog geen 10 min rijden is een officieel service centre dus ik zal eens gaan informeren :)

Je weet niet wat je niet weet!

Ben jij ook zo Nielsgierig® ?

quote:
EurOtiC schreef op 15 maart 2004 @ 20:40:
ja logo onderaan het keypad.
Jammergenoeg ook nog een logotje in het scherm.. dus de meeste thema's komen er niet zo uit zoals ze gemaakt zijn :(
Hier op nog geen 10 min rijden is een officieel service centre dus ik zal eens gaan informeren :)

Laat even weten of zo'n servicecenter wat voor je kan doen. Daarmee bedoel ik je software flashen. Ik heb inmiddes contact met iemand in Emmeloord die het doet en die beweert dat je garantie gewoon behouden blijft omdat het toestel netjes uit een SonyEricsson fabriek komt, ongeacht de software of een SIM-lock!

Laat je het even weten? Anders via deze weg!

iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.6 :: iPhone 3G 8GB :: Wireless Keyboard :: Magic Mouse :: Samsung LE32R82B :: LG DVD/HDD RH387 :: LG Blu-Ray BD370

Weersverwachting 13 uur:
Reg. datum: 24 april 2000

Ben ik dan de engie die de zwarte maar lelijk vind en de witte echt prachtig vind :?

In de ochtend zon na mist, vanmiddag vrij zonnig, bij een maximumtemperatuur tussen de 9 en 10 °C. De wind is zwak uit ZO.

@11.437 rpm

quote:
g00fy schreef op 15 maart 2004 @ 23:23:
Ben ik dan de engie die de zwarte maar lelijk vind en de witte echt prachtig vind :?

neenee, ik vind de witte ook een stuk mooier en stijlvoller :)
blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar in mijn geval ben ik wel blij dat de simlockvrije de witte is :*)

| specs |

@11.437 rpm

zou je trouwens ook het ledje onder het stuurknuppeltje kunnen vervangen door een blauwe? of kom je daar niet bij?

CS_maDDog wijzigde dit bericht 16-03-2004 00:23 (57%)

| specs |

Reg. datum: 12 december 2003

al zou dat kunnen wat heb je eraan? hij brandt alleen maar als ie opgeladen wordt en dan nog als ie uitstaat?

@11.437 rpm

quote:
Mr TweaK schreef op 16 maart 2004 @ 00:55:
al zou dat kunnen wat heb je eraan? hij brandt alleen maar als ie opgeladen wordt en dan nog als ie uitstaat?
ach, je bent tweaker of je bent t niet (8> :9

| specs |

Representing the harder styles
Reg. datum: 23 februari 2004

keurig gelukt!! Nou mooi ik denk dat ik alle opties van het toestel wel doorheb >:) Nu de Bluetooth dongel aansluiten en nog meer ontdekken 8) Wat een fantastisch toestel..! Ps ik vind die witte ook mooier...

JLT

quote:
JLT schreef op 16 maart 2004 @ 09:25:
keurig gelukt!! Nou mooi ik denk dat ik alle opties van het toestel wel doorheb >:) Nu de Bluetooth dongel aansluiten en nog meer ontdekken 8) Wat een fantastisch toestel..! Ps ik vind die witte ook mooier...
Hier weer een fan van het zwarte toestel :9 (alleen jammer dat er T-Mobile opstaat, maar ben nog in overweging om het om te ruilen voor een normale)

iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.6 :: iPhone 3G 8GB :: Wireless Keyboard :: Magic Mouse :: Samsung LE32R82B :: LG DVD/HDD RH387 :: LG Blu-Ray BD370

Ik heb vandaag gprs laten activeren via 1200. De persoon van de helpdesk heeft gprs geactiveerd. Nadat ik via de vodafone site de instellingen had laten sms'en werkt internet. Hij had gezegd dat mms dan ook moest werken, maar als ik een mms probeer te versturen krijg ik de melding: unable to send (of zo iets), mms not provisioned.
Ik heb de mms instellingen via de sonyericsson site met zo'n configurator laten sms'en. Instellingen moeten dus goed zijn.
Of duurt het een tijdje voordat mms daadwerkelijk geactiveerd is, itt gprs?
Weersverwachting 13 uur:

ik ben gisteren bij een Orange Shop geweest en daar vertelden ze me dat de T630 nu uitvoerig getest wordt icm. Orange World. Wel dat de settings van de T610 waarschijnlijk werken. Ook zal Orange de phone binnenkort zelf leveren in de shop.

In de ochtend zon na mist, vanmiddag vrij zonnig, bij een maximumtemperatuur tussen de 9 en 10 °C. De wind is zwak uit ZO.

Reg. datum: 12 december 2003

quote:
EurOtiC schreef op 15 maart 2004 @ 10:43:
Met die 13 sec trick zou je dus ook alle t-mobile zooi kwijt zijn uit je telefoon.
Alle icoontjes e.d. weg!
Dus dan een "echte" T630 overhouden :)
Uitleggen wat het doet mag wel.. uitleggen hoe het doet mag niet ;)

En de 13 sec trick heeft ook te maken met fabrieksinstellingen dus misschien dat t op dit vlak hetzelfde resultaat geeft !

hoezo mag je niet uitleggen hoe je het doet? het is geen warez en geen overflashen? na die 13 sec ben je de shit kwijt maar bij de volgende reset heb je alle shit weer terug? dus echt weg zijn ze niet? affijn alleen over die 13 sec truuk mag wel gepraat worden lijkt mij.

als ik het mis heb hoor ik het wel.........

Reg. datum: 08 februari 2002

quote:
g00fy schreef op 16 maart 2004 @ 15:07:
ik ben gisteren bij een Orange Shop geweest en daar vertelden ze me dat de T630 nu uitvoerig getest wordt icm. Orange World. Wel dat de settings van de T610 waarschijnlijk werken. Ook zal Orange de phone binnenkort zelf leveren in de shop.
Dus als ik de t610 instellingen door laat sturen naar min t630 via orange.nl, zou Orange World wel goed moeten werken denk je?

Bladiebla!

morgen weer?
Reg. datum: 12 maart 2004

ik ben er eindelijk aan toe om een nwe telefoon te kopen.. maar voorlopig niet want ik zit heel erg te twijfelen tussen de Motorola V300 en de Sony Ericsson T630.. Ik heb echt overal gekeken naar de specs en zow... maa rik kan er ECHT NIET uitkomen!! wie kan mij advies geven??

TotallySPY wijzigde dit bericht 16-03-2004 15:55 (20%)

There's NO life without MUSIC!

Reg. datum: 23 februari 2004

wordt deze 13 sec truuk als illegaal gezien dan (ivm garantie)?

Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
TotallySPY schreef op 16 maart 2004 @ 15:54:
ik ben er eindelijk aan toe om een nwe telefoon te kopen.. maar voorlopig niet want ik zit heel erg te twijfelen tussen de Motorola V300 en de Sony Ericsson T630.. Ik heb echt overal gekeken naar de specs en zow... maa rik kan er ECHT NIET uitkomen!! wie kan mij advies geven??
T630, lijkt me duidelijk, vooral door de aanwezigheid van infrarood en Bluetooth. Bij de V300 moet een datakabel uitkomst bieden. Da's hét grote voordeel van de T630/T610/Z600

morgen weer?
Reg. datum: 12 maart 2004

bedankt!! tsja is idd een goeie rede :D

hier een site voor goeie en leuke software voor de T610/T630

http://www.tsixten.co.uk/software/index.htm

There's NO life without MUSIC!

Weersverwachting 13 uur:

quote:
TuLPMaN schreef op 16 maart 2004 @ 15:33:
[...]

Dus als ik de t610 instellingen door laat sturen naar min t630 via orange.nl, zou Orange World wel goed moeten werken denk je?
volgens die verkoper bij de orange shop heb je daar en erg grote kans op ja....

Pentax K10D user
Reg. datum: 31 oktober 2000

quote:
TotallySPY schreef op 14 maart 2004 @ 13:55:
echt bedankt! maar weet je zeker dat je het niet via datkabel kan doen?? ik hebber ¤49,95 voor betaald! :( :(

goedkoopste bluetooth adaptor die ik kan vinden is die van dixons: ¤39,95.. weet iemand betere? _/-\o_

Ik heb bij Mediamarkt (Rotterdam) een Trust Bluetoothadapter gehaald voor maar ¤29,95. Het was BT180 en die is Class 1, dus ook voor 100m.

Ik krijg hem alleen nog niet aan de praat. Hij kan schijnbaar geen services vinden op mijn pc en op mijn telefoon. Ik kan dus wel pairen maar niks overzetten. Iemand nog ervaring hiermee?

Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte EP45-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61

Eindelijk!! Mijn Radio Headset is binnuh!

Hij is superkoel, maar niet zo izi als de Nokia 8310 (qua bediening enzo)!

Reg. datum: 23 september 2003

quote:
TotallySPY schreef op 16 maart 2004 @ 16:42:

Iemand een idee of de ghost dual sim houder op deze site ook hier in nederland te krijgen is. lijkt mij wel wat

Reg. datum: 31 januari 2004

Die headset is dat die van 7,- euro ? ? ?
Natuurlijk werken de T610 instellingen op de T630 want T610=T630, alleen de T610 is mooier :*) 8)

Greetings peoples my T610 is a blessing. Er is niks mis mee een beetje uitdagen :D

Toet Toet Boing Boing
Reg. datum: 15 maart 2002

quote:
TotallySPY schreef op 16 maart 2004 @ 16:42:

Even zitten kijken op die site en ik zie twee programma's om geluidsbestanden mee te converten. Betekent dat je hiermee dus ook evt je eigen ringtones in elkaar kunt klussen? M.a.w. heeft iemand hier al ervaring mee?

Zoek een medicijn tegen kanker: Join de Power Cows

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: