Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik kreeg de volgende reactie van phonestreet:
------------------
Hallo,

Dat klop niet, want wij hebben wel de zwart maar met T-Mobile sim lock.

Met vriendelijke groet,

Phonestreet.
-------------

We moeten echt nog wachten tot week 16/17

Mensen uit Leiden e.o. Bij Graficall in Leiden is de MSI Bluetoes te koop voor 25 euri...staat niet in Pricewatch, maar is daar welk te koop.

lastig om trouwens GPRS aan de praat te krijgen bij de T-mobile versie...

Intel QX6700 Quadcore, Intel D975XBX2, 2x1GB Geil PC6400, Antec P180, Antec Neo 550W, EVGA 7900GT, LG 204WT

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
XeNoBiTe schreef op 12 maart 2004 @ 15:31:
Mensen uit Leiden e.o. Bij Graficall in Leiden is de MSI Bluetoes te koop voor 25 euri...staat niet in Pricewatch, maar is daar welk te koop.

lastig om trouwens GPRS aan de praat te krijgen bij de T-mobile versie...
GPRS wat? t-zones is makkelijk!

Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R

quote:
pang schreef op 12 maart 2004 @ 13:40:
fotoos op de t630 wordt inderdaad gecomprimeert. maar er is een truukje voor om de fotoo niet te comprimeren.

ging geloof ik als volgt. fotoo maken > versturen mms > niet verzenden > openen bij niet verzinden items > daar saven en voila een 30 kb fotoo ipv 5 kb

maar of het al beter kwaliteit is.
Ach ik zweer het bij mij Digi cam. :) zit nu te twijfelen de sony V1, T1 of wachten op nieuwe van sony

al mijn foto's zijn groot hoor, weten jullie zeker dat je de instellingen wel op "XL" hebben staan?

dat doe je door in de cameramodus op 1 te drukken.

| specs |

Opde site van FMA: http://fma.xinium.com/index2.htm staat het volgende nieuwsberichtje:
quote:
We've released WinampCOMLib version 1.3 introduceing new playlist features, and Carpedi's Script 2.0e.

Ik wil graag winamp kunnen besturen en heb dit geinstalleerd
(dll geregistreerd met regsvr32 "C:\Program Files\Fma\WinampCOMLib.dll" en script apart gedownload en ingeladen. Toen met Fma met mijn t630 geconnect. Het lijkt goed te gaan, maar wanneer ik dan verbindingen > accesoires > Fma ga zie drie regels, waarvan de bovenste leeg, settings, en about. Klopt het dat de bovenste leeg is?
Bij settings verander ik t68i eerst om t630, dat lukt nog maar als ik dan weer uit dat settingsmenu wil, dan wil dat niet en krijg ik ik fma's log een error:
quote:
Calling exitSettingMain
Error at Line3516, col 2
Error at Line3516, col 2
Error at Line3516, col 2
Een ouder script gebruiken hielp ook niets. Ook het selecteren van de lege menuregel levert een warning op:
quote:
Calling AMRoot
Procedure OnAMRoot not found in script

Hebben mensen hier meer problemen mee?

Ik weet dat je met JeyoRemote ook winamp kunt besturen, maar misschien dat deze meer mogelijkheden biedt.

Ik heb Orange World aangevraagd en ingesteld op mijn t630. Maar als ik het online knopje indruk, krijg ik de mededeling: Het toestel waarvan je gebruik maakt wordt niet ondersteund door Orange World. Je kunt wel gebruik maken van Orange WAP.

Hoort dit zo? Kan de speciale Orange World pagina alleen gelezen worden op smartphones ofzo?

Ohja, en hoe kan ik via mijn pc verbinding mbv bluetooth internetten (wappen dus) op mijn telefoon?

Bladiebla!

dan moet je ff widdcomm installeren die ondersteund dat probleemloos.

quote:
KiTsEr schreef op 11 maart 2004 @ 21:25:
Wil eigenlijk de Z600 kopen.
Maar dat topic is niet druk bezocht als deze.
Is het enige verschil dat de Z600 een TFD scherm heeft en dat hij geen MSN-achtige functie (My-Friends) heeft?
Kan ie voor de rest alles wat in dit topic beschreven staat?
Ik bedoel dus; Is de software voor de rest hetzelfde?
??

Intel Pentium 4 2800 MHz | Asus P4P800 Deluxe | 1536 MB RAM | RADEON 9250 | Creative SB Live! Sound Card | Maxtor 6B200M0 (200 GB, 7200 RPM, SATA) | FloppyDTV-T | NEC DVD_RW ND-3500AG | LITE-ON LTR-40125S | 3Com Gigabit LOM (3C940)

Reg. datum: 13 januari 2004

quote:

Je geeft zelf antwoord op je eigen vraag....!!!

dusss.....NEE verder is er geen noemenswaardig verschil!!!

morgen weer?

WHAA!! MIJN oude SE T68i is kapot.. nu krijg ik van T MOBILE zomaar een T630 GRAAAAAAAATIS!! whaa hij isser in 2 weken :D duhs.. dat wordt kwijlen voor de brievenbus.. :D maaaaaaaahr.. wie kan mij precies vertellen hoe je foto's die je met je phone hebt gemaakt naar de computer verstuurt met een datakabel?? Alvast BEDANKT :D :P :P :P

ohw.. en hoe zit dat nou met dat winamp en T630?? kan je mp3'tjes op je T630 zetten?? plz vertellut me :D

TotallySPY wijzigde dit bericht 13-03-2004 18:00 (15%)

There's NO life without MUSIC!

miauw!

quote:
TotallySPY schreef op 13 maart 2004 @ 17:58:
WHAA!! MIJN oude SE T68i is kapot.. nu krijg ik van T MOBILE zomaar een T630 GRAAAAAAAATIS!! whaa hij isser in 2 weken :D duhs.. dat wordt kwijlen voor de brievenbus.. :D maaaaaaaahr.. wie kan mij precies vertellen hoe je foto's die je met je phone hebt gemaakt naar de computer verstuurt met een datakabel?? Alvast BEDANKT :D :P :P :P

ohw.. en hoe zit dat nou met dat winamp en T630?? kan je mp3'tjes op je T630 zetten?? plz vertellut me :D
anders zoek je gewoon de specificaties op en wat reviews...

XBL GamerTag: PhuSioN360

de meesten van ons werken niet met datakabel maar met BlueTooth.

hoe dat zit met winamp en T630? het is alleen maar dat de T630 winamp kan besturen zodat je vanuit je bed een ander nummer kan selecteren. een soort afstandsbediening dus ( en alweer heb je daarvoor BlueTooth nodig )

wil je nog veel meer info? lees dan de startpost voordat je nog meer gaat vragen

! D E N I 3 L S T E ! !

Ik heb een vraagje. Ik heb een Bleutooth™-dongle van Sitecom geinstalleerd. Ik begrijp het niet helemaal yovol. Als ik iets wil verzenden of ontvangen vanaf mijn SE T630, dan moet ik eerst naar de Windows Verkenner, dan op My Bleutooth Places drukken en dan op Devices in Nabourhood, dan pas heb ik een verbinding met het toestel.

Moet 't met Windows XP niet makkelijker kunnen, het is namelijk lastig op steeds alles te moeten opstarten als het ware. Plus dat ik niet in mijn applicaties kan kijken en ook niet in mijn thema's. Wie kan mij helpen?

Is er soms een update voor Windows XP dat je Bleutooth een soort schijf wordt?

Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R

Ik heb ook dezelfde adapter als ik iets wil verzenden klik ik gewoon met rechts op de geselecteerde bestanden dan kopieren naar >> bluetooth places >> telefoontje
en klaar :)

Vanaf me pc stuur ik alles op die manier naar me telefoon.
En dat werkt dan weer prima ik verwijder hem wel vanaf me telefoon :)

EurOtiC wijzigde dit bericht 13-03-2004 20:12 (31%)

Je weet niet wat je niet weet!

! D E N I 3 L S T E ! !

quote:
EurOtiC schreef op 13 maart 2004 @ 20:10:
Ik heb ook dezelfde adapter als ik iets wil verzenden klik ik gewoon met rechts op de geselecteerde bestanden dan kopieren naar >> bluetooth places >> telefoontje
en klaar :)

Vanaf me pc stuur ik alles op die manier naar me telefoon.
En dat werkt dan weer prima ik verwijder hem wel vanaf me telefoon :)

Jah, dat doe ik ook, maar dan zegt XP dat de device niet is gevonden. Ik moet dan eerst via de verkenner de map Bleutooth openen en dan het toestel selecteren.

En kan ook niet bij thema's en applicaties komen :(

om verbinding te testen met me telefoon klik ik even op het icoontje in de taskbar.
Dan maak ik even een connectie met serial port 1.
:)

Toet Toet Boing Boing

Voor de tweakerds die op zoek waren naar de fm headset, bij http://www.koopjessite.nl/ staat ie alweer voor 29.50. Oke, het is geen 7 E maar nog altijd minder dan de 44 die je uiteindelijk moet dokken. ;)

Zoek een medicijn tegen kanker: Join de Power Cows

Reg. datum: 22 augustus 2001

Ik heb de t630 eergisteren gekocht en ik ben er zeer tevreden mee (had hiervoor een t68i).

T.o.v. van de t68i is het een veel betere toestel. Alleen kan ik nu niet mijn profiel zo instellen dat ik een oproep een beep hoor en dat mijn toestel continue trilt (nu is het een beep en 1 keer tril).

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Pentium 920D - 1024MB DDR2 677Mhz - Asus P5LD2 - LG 17" TFT - WD 2000 GB 7200 rpm (IDE) - NEC 3540 DVD brander - Asus 48x24x52 - Sapphire X1300, 256MB - Windows XP SP2 <> MDA Compact I - SPV M700 <> Wii - NDS Lite

morgen weer?

Echt bot van die 'afstandsbediening' mogelijkheid _/-\o_ dat zijn allemaal dingen die ik nog niet wist :D ik denk dus dat ik een bluetooth-adapter voor in de comp ga kopen.. thnx voor de infow.. :D ik ga kijken !! ik krijg hem over 12 dagen.. whaa ik ka niet wachteee

euhm.. volgens mij snap ik er echt helemaal nix van!! welke programma'S heb je nodig enzoo?? volgens mij weet ik niet half wat je met die phone kan doen!! kan iemand mij ff een goede link geve zodat ik wat beter word _/-\o_

TotallySPY wijzigde dit bericht 13-03-2004 23:04 (32%)

quote:
TotallySPY schreef op 13 maart 2004 @ 22:58:
Echt bot van die 'afstandsbediening' mogelijkheid _/-\o_ dat zijn allemaal dingen die ik nog niet wist :D ik denk dus dat ik een bluetooth-adapter voor in de comp ga kopen.. thnx voor de infow.. :D ik ga kijken !! ik krijg hem over 12 dagen.. whaa ik ka niet wachteee

euhm.. volgens mij snap ik er echt helemaal nix van!! welke programma'S heb je nodig enzoo?? volgens mij weet ik niet half wat je met die phone kan doen!! kan iemand mij ff een goede link geve zodat ik wat beter word _/-\o_

Men neme:
1x SonyEricsson T630
1x Bluetooth adapter
1x bezoekje op deze website
1x bezoekje aan de Faq van dit topic ;)

Tip installeer bij je bluetooth adapter ook ondersteuning voor seriele poorten.
PCControl maakt daar namelijk gebruik van :)

morgen weer?

echt bedankt! maar weet je zeker dat je het niet via datkabel kan doen?? ik hebber ¤49,95 voor betaald! :( :(

goedkoopste bluetooth adaptor die ik kan vinden is die van dixons: ¤39,95.. weet iemand betere? _/-\o_

TotallySPY wijzigde dit bericht 14-03-2004 14:04 (182%)

quote:
ChiMan schreef op 13 maart 2004 @ 22:43:
Ik heb de t630 eergisteren gekocht en ik ben er zeer tevreden mee (had hiervoor een t68i).

T.o.v. van de t68i is het een veel betere toestel. Alleen kan ik nu niet mijn profiel zo instellen dat ik een oproep een beep hoor en dat mijn toestel continue trilt (nu is het een beep en 1 keer tril).

Weet iemand een oplossing hiervoor?

probeer via bluetooth maar eens de imy ringtones te versturen, volgens mij is het tingle, die trilt continu, of strange of nou ja, probeer maar ff wat, de oplossing zit er in elk geval tussen, ik heb hem ook gehad!

http://www.myt610.net/ringtones_imy.php

Solis putatis esse mentulas vobis, solis licere, quidquid est puellarum, confutere et putare ceteros hircos?
Nou, MOOI NIET!!!

quote:
TotallySPY schreef op 14 maart 2004 @ 13:55:
echt bedankt! maar weet je zeker dat je het niet via datkabel kan doen?? ik hebber ¤49,95 voor betaald! :( :(

goedkoopste bluetooth adaptor die ik kan vinden is die van dixons: ¤39,95.. weet iemand betere? _/-\o_

er is geen betere of slechtere usb dongle ontdekt. veel mensen gaan voor MSI of Sitecom. we raden mensen alleen maar aan 100 mtr te nemen ( je toestel ondersteund maar 10 meter maar misschien in de toekomst heb je er wat aan anders moet je alweer een nieuwe kopen )

via datakabel kan je vast 1 en ander maar niet van uit je bed winamp besturen tenzij het een kabel is van 10 meter of meer. je kan door blijven proberen maar vroeg of laat zit je toch wel op Bluetooth. ( zonde van die 50 euro ik weet het )

msi en sitecom zijn trouwens ook 40 euro.

Nogmaals.....bij Graficall in Leiden een MSI BToes adapter voor 25 euri!!

Werkt erg fijn

Intel QX6700 Quadcore, Intel D975XBX2, 2x1GB Geil PC6400, Antec P180, Antec Neo 550W, EVGA 7900GT, LG 204WT

25 euro voor 10 meter of 100 meter? of anders gezegd class 1 of 2 ?

Mr TweaK wijzigde dit bericht 14-03-2004 15:38 (32%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws