Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
AlCoHoL? :)

Heeft trouwens iemand nog een site waar je of gratis uptodate midi files vandaan kan halen of een goede converter van mp3 naar midi.
Ik ben ondertussen al op midi.pagina.nl geweest en midi.startkabel.nl en heb volgens mij al zo goed als alle programma's een keer gebruikt.
Maar geen van die progsels geeft het gewenste resultaat.. :'(
Ook heb ik heel wat midi zoekmachines gezien maar ook hier waren de resultaten niet voorzien van bijv. de top40 !

Je weet niet wat je niet weet!

Ben jij ook zo Nielsgierig® ?

quote:
EurOtiC schreef op 11 maart 2004 @ 19:50:
Heeft trouwens iemand nog een site waar je of gratis uptodate midi files vandaan kan halen of een goede converter van mp3 naar midi.
Ik ben ondertussen al op midi.pagina.nl geweest en midi.startkabel.nl en heb volgens mij al zo goed als alle programma's een keer gebruikt.
Ook heb ik heel wat midi zoekmachines gezien maar ook hier waren de resultaten niet voorzien van bijv. de top40 !
www.myt610.net

iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.6 :: iPhone 3G 8GB :: Wireless Keyboard :: Magic Mouse :: Samsung LE32R82B :: LG DVD/HDD RH387 :: LG Blu-Ray BD370

Reg. datum: 12 november 2001

quote:
THE_BASE schreef op 11 maart 2004 @ 19:45:
[...]

Via welke provider. Ik ben al dagen aan het kloten met T-Mobile instellingen en Planet Internet, maar krijg het niet voor elkaar!

offtopic:
misschien offtopic maar ik heb hetzelde probleem met mijn v525 icm vodafone.
lijkt of het geblokkeerd is zodat je t-zones/live moet gebruiken voor email :|

Reg. datum: 14 november 2000

quote:
THE_BASE schreef op 11 maart 2004 @ 19:45:
[...]

Via welke provider. Ik ben al dagen aan het kloten met T-Mobile instellingen en Planet Internet, maar krijg het niet voor elkaar!

*OOK GEPOST IN NIEUWSGROEPEN*
Ik heb een vraagje: wie heeft de mogelijkheid om E-mail te verzenden en te
ontvangen, direct vanuit het toestel (dus niet via t-zones) werkend gekregen
met een SonyEricsson T630?

Ik heb de klantenservice gebeld, die wijzen mij op de website My T-Mobile,
of op E-Mail SMS, of via t-zones. Een andere medewerker had het echter over
smtp.t-mobile.nl, dus er is wel degelijk een manier?!
Ik probeerde net smtp.telfort.nl (daar heb in namlijk mijn abonnement). Maar hij deed het niet. Misschien heeft telfort wel een andere server...

Reg. datum: 13 januari 2004

quote:
EurOtiC schreef op 11 maart 2004 @ 19:50:

Check hier:

http://www.free-polyphoni...s/index.php?cat=waplinksj

Bron: http://www.free-polyphonic-ringtones-4u.co.uk

Reg. datum: 07 maart 2004

Phonestreet.nl beweerdde zwarte uitvoering leverbaar te hebbben zonder t-mobile sim-lock. Ik heb ze vandaag tot 4 keer toe gebeld met de vraag of ze zeker wisten dat het een zwarte was en ik heb ze verzekerd dat als het geen zwarte was dat ik hem dan terug zou sturen. Ja, ze verzekerde mij, hij is zwart mét een telfort abb. te verkrijgen......

Wie gelooft dit?

quote:
Toodlesnot schreef op 11 maart 2004 @ 21:02:
Phonestreet.nl beweerdde zwarte uitvoering leverbaar te hebbben zonder t-mobile sim-lock. Ik heb ze vandaag tot 4 keer toe gebeld met de vraag of ze zeker wisten dat het een zwarte was en ik heb ze verzekerd dat als het geen zwarte was dat ik hem dan terug zou sturen. Ja, ze verzekerde mij, hij is zwart mét een telfort abb. te verkrijgen......

Wie gelooft dit?
Ik heb zo'n vermoede dat het óf import is, óf een unlockte T-Mobile SE T630 met aangepaste software etc. Ik heb namelijk 2 leveranciers gebeld (jah, ik ben dealer van mobiele toestanden ;)) en zij beweren dus dat de zwarte absoluut nog niet in de BENELUX is, en pas in week 16 komt. De andere leverancier wist er zelfs nog niets van!

iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.6 :: iPhone 3G 8GB :: Wireless Keyboard :: Magic Mouse :: Samsung LE32R82B :: LG DVD/HDD RH387 :: LG Blu-Ray BD370

Reg. datum: 15 april 2003

Wil eigenlijk de Z600 kopen.
Maar dat topic is niet druk bezocht als deze.
Is het enige verschil dat de Z600 een TFD scherm heeft en dat hij geen MSN-achtige functie (My-Friends) heeft?
Kan ie voor de rest alles wat in dit topic beschreven staat?
Ik bedoel dus; Is de software voor de rest hetzelfde?

KiTsEr wijzigde dit bericht 11-03-2004 21:28 (13%)

Intel Pentium 4 2800 MHz | Asus P4P800 Deluxe | 1536 MB RAM | RADEON 9250 | Creative SB Live! Sound Card | Maxtor 6B200M0 (200 GB, 7200 RPM, SATA) | FloppyDTV-T | NEC DVD_RW ND-3500AG | LITE-ON LTR-40125S | 3Com Gigabit LOM (3C940)

Reg. datum: 07 maart 2004

En als het import zou zijn, zijn daar vervelende nadelen aan verbonden?

quote:
Toodlesnot schreef op 11 maart 2004 @ 22:16:
En als het import zou zijn, zijn daar vervelende nadelen aan verbonden?

Pff, dat ligt eraan. Ik weet niet of SonyEricsson internationale garantie geeft. Dat doet Nokia alleen voor de BENELUX bijvoorbeeld.

Als ie er is, is het mooi zou ik zeggen, alleen ik hou er nooit zo van 8)7

Reg. datum: 14 juni 2002

o die t-mobile dingen komen uit china. Vorige deel zei iemand dat het alleen maar uitmaakt waar je hem kocht en niet waar hij is gemaakt.

Ik betwijfel dat, maar ach vele mensen verschillende meningen en fabrieken die geen verantwoordelijkheid willen

Reg. datum: 08 februari 2002

quote:
Naj_Geetsrev schreef op 11 maart 2004 @ 19:00:
Misschien een domme vraag, maar is het ook mogenlijk om via bleutooth, via de pc te internetten op mijn T630 (die volgende week pas binnenkomt. ;(.)?
Dit vraag ik me dus ook al een paar dagen af. Ik heb een Mycom bluetooth usb stick, kan er wel leuke dingen mee doen maar internetten op mijn t630 via de pc lukt me niet. Hoe moet ik dit dan doen?

Bladiebla!

@11.437 rpm

ik heb nu alle predefined plaatjes verwijdert, alleen dat kadootje en het hartje blijven staan, waarom kunnen die andere wel allemaal verwijdert worden en deze 2 niet?

| specs |

Reg. datum: 12 december 2003

verkeerd gelezen.......

Mr TweaK wijzigde dit bericht 12-03-2004 02:50 (94%)

@11.437 rpm

zijn jullie trouwens in de trein en in de kroeg al een beetje aan het bluejacken?! :D

CS_maDDog wijzigde dit bericht 12-03-2004 03:46 (6%)

| specs |

Ik heb weer iets. Ik zet net mijn SE T630 aan en zie linksboven, boven de netwerkstatus een blauwe driehoek. Dat staat ervoor dat GPRS in het bereik ligt. Maak ik verbinding met t-zones zie ik allemaal icoontjes (die ik herken van de Samsung E700 en die Vodafone live! ook heeft, voor Nieuws, Email etc.).

Gisteren had ik nog teksten voor Nieuws, Email etc. Iemand dit ook opgevallen?!

Reg. datum: 09 oktober 2001

quote:
pang schreef op 11 maart 2004 @ 22:51:
o die t-mobile dingen komen uit china. Vorige deel zei iemand dat het alleen maar uitmaakt waar je hem kocht en niet waar hij is gemaakt.

Ik betwijfel dat, maar ach vele mensen verschillende meningen en fabrieken die geen verantwoordelijkheid willen

Ik had hier afgelopen week een witte T630 te leen van het SE hoofdkantoor. Daar zat ook gewoon een stickertje 'made in China' op.

Volgens mij maakt het helemaal niks uit.

in dit geval niet nee zou van het zotte zijn als t-mobile gsm zou aanbieden waar geen garantie op zit.
nee mijn twijfels komt doordat als je een import toestel uit andere deel koopt(sommige niet eens in europa te verkrijgen) van een nl bedrijf/website dan krijg je daar geen garantie van fabriek maar van het bedrijf zelf.

maar ik had ook iets vaags gehoord toen ik hem kocht dat als er iets is dat deze dingen naar t-mobile gingen ipv SE. Ik had zelf niet veel aandacht aan besteed, maar volgens t-mobile kantenservice kon ik er gewoon naar SE gaan.

Reg. datum: 12 maart 2004

Heb sinds een weekje de t630 (t-mobile) en ben nu aan het zoeken naar een goede bluetooth dongle om hem met mijn pc te verbinden. (XP)
Wat zijn julie ervaringen met de verschillende dongles en de bijbehorende software? Weet niet welke ik moet kopen, prijzen lopen namelijk nogal uiteen, vraag me af of dat ook voor kwaliteit/gebruiksgemak geldt.

ik heb de msi klasse 1 35 euro bij vobis en wat ik zag de t650 als die uberhaupt uitkomt zou volgens de geruchten ook een BT klasse 1 hebben :)

msi groot merk dus hoeft je niet bang te zijn met software updates. veel BT dongles maken trouwens gebruik van dezelfde software widdcom zo heette hij geloof ik

maar je kan ook voor goedkoop gaan en BT net 10 meter bereik kiezen. Zou je dan 10 euro schelen ofzo

Wat mij opvalt als ik een foto maak is dat het na het maken van de foto onzuiverder wordt, alsof de foto gecomprimeerd wordt (en dat zal ook wel). Dat zie ik bij een Motorola V300 bijvoorbeeld niet gebeuren!

Meer mensen die dit merken?!

@11.437 rpm

quote:
THE_BASE schreef op 12 maart 2004 @ 12:38:
Wat mij opvalt als ik een foto maak is dat het na het maken van de foto onzuiverder wordt, alsof de foto gecomprimeerd wordt (en dat zal ook wel). Dat zie ik bij een Motorola V300 bijvoorbeeld niet gebeuren!

Meer mensen die dit merken?!

nee niet onscherper, hij schiet nog 1 frame door na het verwerken van de foto.
moet je maar s opletten.

| specs |

quote:
CS_maDDog schreef op 12 maart 2004 @ 13:02:
[...]

nee niet onscherper, hij schiet nog 1 frame door na het verwerken van de foto.
moet je maar s opletten.
Dus moet je hem heeeeel stil houden?

@11.437 rpm

quote:
THE_BASE schreef op 12 maart 2004 @ 13:22:
[...]

Dus moet je hem heeeeel stil houden?
je moet niet direct na het maken van de foto de telefoon al bewegen, dus nog een fractie stilhouden tot er "even geduld" komt te staan.

CS_maDDog wijzigde dit bericht 12-03-2004 13:34 (4%)

| specs |

fotoos op de t630 wordt inderdaad gecomprimeert. maar er is een truukje voor om de fotoo niet te comprimeren.

ging geloof ik als volgt. fotoo maken > versturen mms > niet verzenden > openen bij niet verzinden items > daar saven en voila een 30 kb fotoo ipv 5 kb

maar of het al beter kwaliteit is.
Ach ik zweer het bij mij Digi cam. :) zit nu te twijfelen de sony V1, T1 of wachten op nieuwe van sony

pang wijzigde dit bericht 12-03-2004 13:40 (3%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: