Omdat je UV licht moet hebben, dus geen neon. UV-licht is bijvoorbeeld een blacklight.quote:
zo kabels ff opgeruimt en een blauw ledje in mijn muis. die het nu niet meer doet...
hierzo wat foto's
http://home.mjdsl.nl/~cxl/pc
morgen ga ik eindelijk beginnen met een raam in mijn pc. kheb er al zin in
hierzo wat foto's
http://home.mjdsl.nl/~cxl/pc
morgen ga ik eindelijk beginnen met een raam in mijn pc. kheb er al zin in
(\_/)
(o.0)
(")(") Muh?!
quote:jotheman schreef op 03 mei 2004 @ 21:55:
[...]
Omdat je UV licht moet hebben, dus geen neon. UV-licht is bijvoorbeeld een blacklight.
Wat zou ik dan nog moeten kopen, om dat te bereiken?? UV-ledjes ofzo??
Maar waarom is een UV-ccfl anders dan UV-licht?
De kabels zijn UV-reactive net als de cable mesh en die lichten wel gewoon goed op
robindebruin wijzigde dit bericht 03-05-2004 22:42 (13%)
Robin
Die hangt er toch boven pipoquote:jotheman schreef op 03 mei 2004 @ 21:55:
[...]
Omdat je UV licht moet hebben, dus geen neon. UV-licht is bijvoorbeeld een blacklight.
Woeh, goeie 's morgens idd, niet goed gekeken, lol. Never mind dan, heb ik nix gezegd. Klopt er toch iets niet in die kabel gok ikquote:
quote:robindebruin schreef op 03 mei 2004 @ 21:49:
Er zitten 2x UV-CCFL 1x UV fan 2x groene leds fan, thermatlake CPU Ufo Cooler, en ik heb 2x UV glow ATA kabels en cable mesh alles van AC Ryan behalve de CPU cooler. Had nog 2 blauwe CCFL's liggen van een vriend van me en die mocht ik hebben heb ik onder me pc geplaatst.. Wat vinden jullie ervan??
Alleen nog 1 probleem de ATA kabels moeten UV oplichten in deze kleur
[afbeelding]
Alleen zoals je op de foto ziet blijven ze witHoe komt dit?
je geeft 't zelf al aan..
je hebt UV glow kabels, en die lichten nou eenmaal wit-achtig op.
wat jij nodig hebt zijn UV-groene ATA kabels, dus ik denk dat je de verkeerde hebt aangeschaft..
quote:ThaSarge schreef op 03 mei 2004 @ 20:33:
ehm, 2 weken geleden maar es een nieuwe power button in me kast gefixt, aangezien die standaard knop van de In-Win Q500 uberbrak is![]()
Ik had nog een leipe knop liggen die een maat van me op zn school meegejat had, zonde om daar niks mee te doen, maar hij is SUPERVET
Sinds een tijdje ook weer nieuwe ccfl's, aangezien de vorige lekker doorgebrand wasEn ook maar es da knopje in me front gefixt.. Kan ik ze tenminste uitzetten als ik een film ofsow wil kijken.
Wat fotootjes...
[afbeelding]
De knop voor het inbouwen..
[afbeelding]
De knop na het inbouwen..
Het hele plaatje tot nu toe (klikken voor grotere versie)
[afbeelding]
Zit 'r best vet uit... Ben jij toevallig Iers? Zou je wel denken met dat klavertje-vier. Wel origineel idee eiglk
offtopic:
nog 19 posts! incl. de afsluiter van de mod
quote:NewbieNeo schreef op 04 mei 2004 @ 00:28:
[...]
je geeft 't zelf al aan..
je hebt UV glow kabels, en die lichten nou eenmaal wit-achtig op.
wat jij nodig hebt zijn UV-groene ATA kabels, dus ik denk dat je de verkeerde hebt aangeschaft..
Ja maarjah waarom staan ze dan groen op het plaatje?
Schept wel veel verwarring vind ik al zet je een foto van de kabel in het donker en hij is felgroen..
En dit vind ik nog op een andere site:
AC Ryan Floppy 45cm GLOW (Glow in the dark or UV light)
kleur is licht groen maar kleurt vel op bij verlichting met een UV lamp
Dit is dezelfde als mij, maarja ik mail onlineproject.nl wel ff hierover
robindebruin wijzigde dit bericht 04-05-2004 01:13 (34%)
Robin
quote:Misc schreef op 03 mei 2004 @ 16:39:
Ook ik had het weekend niets te doen![]()
![]()
Even een molex in een backplate gemod, zodat ik de 12V-lijn kan meten zonder mn case open te doen. (niet dat dat nodig was, mn case staat altijd open, maar k moest toch iets doen)
naja, pix zeggen meer dan woorden:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zowww jij had echt nix te doen idd
Deze is in mijn ogen vrij nutteloos, want hoe vaak lees jij je 12v lijn uit, ik meestal nooit, behalve als er dan problemen zijn, maar vaak is er dan niet veel aan te doen dan een vmod op je voeding of een compleet nieuwe voeding
Verder leuk idee hoor, maar maakt het niet veel extra kabel rommel in je case!?
Kannie 'm niet beter in z'n front doen? Dan hoeftie niet te kloten achter z'n PCquote:Race Eend schreef op 04 mei 2004 @ 18:52:
[...]
Zowww jij had echt nix te doen idd![]()
Deze is in mijn ogen vrij nutteloos, want hoe vaak lees jij je 12v lijn uit, ik meestal nooit, behalve als er dan problemen zijn, maar vaak is er dan niet veel aan te doen dan een vmod op je voeding of een compleet nieuwe voeding![]()
quote:Race Eend schreef op 04 mei 2004 @ 18:52:
[...]
Twee kabeltjes vallen toch wel netjes weg te werken?
Ja, dat zei ik ook al tegen hem op MSN. En dan mooi afwerken met twee van die banaan"stopcontacten"quote:KewlKiddo schreef op 04 mei 2004 @ 19:13:
[...]
Kannie 'm niet beter in z'n front doen? Dan hoeftie niet te kloten achter z'n PC
Exigence wijzigde dit bericht 04-05-2004 19:39 (55%)
heh, ik heb ook zo'n vorm, alleen met wat sterkere bochten.quote:Wietman!!! schreef op 03 mei 2004 @ 13:56:
K verveelde me, net als de rest zo te zien, gister ook en dus maar ff een window in me compje gezaagd. De vorm heb k gewoon zelf wat mee geprutst en toen met decoupeerzaag uitgezaagd
![]()
[afbeelding]
Ja k weet dat ut erg standaard is maar toch, t gaat omt id he
Edit:
de randjes lijke mss wat scherp, dit valt heel erg mee. Der moet alleen nog wel ff 2 mm plexi achter
Dat is het ook niet, maar een molexje zit altijd aan een kabelboompje, dat dan weer onder je videokaart etc langs moet lopen, in het front is idd een veel beter idee.. of eigenlijk gewoon weglaten, misschien is dat wel het allerbeste idee.quote:
Volgens mij heeft hij niet een heel kabelboompje naar achteren geleid maar gewoon ergens de 12v en de GND onderbroken en 2 kabeltjes naar achteren geleid. Correct me if i'm wrong.quote:Race Eend schreef op 04 mei 2004 @ 20:04:
[...]
Dat is het ook niet, maar een molexje zit altijd aan een kabelboompje, dat dan weer onder je videokaart etc langs moet lopen, in het front is idd een veel beter idee.. of eigenlijk gewoon weglaten, misschien is dat wel het allerbeste idee.
Ik had een tijdje terug al de fan van mn voeding op 7 volt laten lopen, maar het beestje werd toen wel erg warm. Nu heb ik er dus een schakelaar ingezet om te switchen tussen 7 en 12 volt

klik
Ik heb er ook een klein filmpje van gemaakt: Filmpje (1,91 MB)
klik
Ik heb er ook een klein filmpje van gemaakt: Filmpje (1,91 MB)
Netjes! Maar misschien kun je een 2e fan erin modden, dan kan ie altijd op 7volt lopen, want op 12v maakt ie erg veel herrie hoor!
quote:KewlKiddo schreef op 04 mei 2004 @ 00:38:
[...]
Zit 'r best vet uit... Ben jij toevallig Iers? Zou je wel denken met dat klavertje-vier. Wel origineel idee eiglk
offtopic:
ghehe nee, ik ben gewoon oerhollands/brabants..
maar het is wel enigszins geinspireerd door de Dropkick Murphys
http://www.sartsj.nl - voor evt. meer info
[quote]robindebruin schreef op 03 mei 2004 @ 21:49:
Hee, ik heb ook mijn eerste volledige mod gemaakt hij is bijna klaar, het was een saaie ouwe bigtower die als server diende. Mijn ouwe kast was ik zat en wou ook wel wat doet. Eerst nieuwe kleuren gespoten, buitenkant zwart en binnenkant fluor groen. Er zitten 2x UV-CCFL 1x UV fan 2x groene leds fan, thermatlake CPU Ufo Cooler, en ik heb 2x UV glow ATA kabels en cable mesh alles van AC Ryan behalve de CPU cooler. Had nog 2 blauwe CCFL's liggen van een vriend van me en die mocht ik hebben heb ik onder me pc geplaatst.. Wat vinden jullie ervan??
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeer nette mod
Vind hem mooier in het donker als in het dag licht.!
Ckur een Chieftec Big tower?, heb je die windows premodded gekocht of zelfgemaakt?
Hee, ik heb ook mijn eerste volledige mod gemaakt hij is bijna klaar, het was een saaie ouwe bigtower die als server diende. Mijn ouwe kast was ik zat en wou ook wel wat doet. Eerst nieuwe kleuren gespoten, buitenkant zwart en binnenkant fluor groen. Er zitten 2x UV-CCFL 1x UV fan 2x groene leds fan, thermatlake CPU Ufo Cooler, en ik heb 2x UV glow ATA kabels en cable mesh alles van AC Ryan behalve de CPU cooler. Had nog 2 blauwe CCFL's liggen van een vriend van me en die mocht ik hebben heb ik onder me pc geplaatst.. Wat vinden jullie ervan??
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeer nette mod
Ckur een Chieftec Big tower?, heb je die windows premodded gekocht of zelfgemaakt?
matinez wijzigde dit bericht 04-05-2004 21:52 (3%)
[quote]matinez schreef op 04 mei 2004 @ 21:52:
Neej is geen Chieftec Big tower, weet niet wat voor kast... Komt bij me pa's werk vandaan uit het magazijn, ouwe server was het.. Windows heb ik zelf gemaakt..quote:robindebruin schreef op 03 mei 2004 @ 21:49:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeer nette mod![]()
Robin
[quote]robindebruin schreef op 04 mei 2004 @ 22:47:
Het is een oudere In-Win Q500, mijn kast is ook een Q500, maar een later model, en ook mooier imhoquote:matinez schreef op 04 mei 2004 @ 21:52:
[...]
Neej is geen Chieftec Big tower, weet niet wat voor kast... Komt bij me pa's werk vandaan uit het magazijn, ouwe server was het.. Windows heb ik zelf gemaakt..
Omdat ik niet meer zeker weet of ook dit topic tot de 500 posts zou moeten gaan, open ik deel 7 maar. Dan hoor ik het vanzelf wel. 
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 7 dus.
[CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 7 dus.
Will you be there when the big door swings open?
Dit topic is gesloten. ![]()