Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC][MMORPG] EVE Online deel 3

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
doe meer met minder
Reg. datum: 13 juli 2001

Wat hvoortj deed is nogal lame, maarja, z'n slachtoffer heeft hierdoor wel z'n lesje geleerd. Beetje overdreven om daar zo op te reageren imo (lees: verrot te schelden).
quote:
rig0r schreef op 22 maart 2004 @ 13:26:
[...]

[...]

Je abonnement wordt automatisch verlengd, je moet et dus zelf stopzetten (kan gewoon via de site). Je kan op de site ook switchen tussen 1, 3 of 6 maanden, voor zover ik weet is dat onbeperkt te wijzigen.
Thanks...

Helaas heb ik al bij 2 bestanden dit gekregen :(

http://www.tweakers.net/ext/f/26223/thumb.jpg

Die schakeloptie lijkt ook niet te werken. Wat is de filesize van het goede bestand?

Hoewel de directory anders doet vermoeden, heb ik hem gedownload van 2 verschillende mirrors op de officiële site, met IE.
Nu download ik hem ondertussen van beide andere mirrors die ik nog niet gehad heb. Het zal mij benieuwen.
-
Reg. datum: 17 augustus 2002

Na het lezen van vele vijandige reacties gericht tegen mij, ben ik tot inkeer gekomen en heb ik besloten om "mijn slachtoffer" het geld wat ik hem schuldig ben + een bonus(voor emotionele schade) terug te betalen.
Ik zie nu ook wel in dat als mij hetzelfde zou overkomen, ik me ook erg genaaid zou voelen.

-

addict zijn is k*t
Reg. datum: 27 februari 2002

quote:
PromWarMachine schreef op 22 maart 2004 @ 18:15:
[...]

Thanks...

Helaas heb ik al bij 2 bestanden dit gekregen :(

[afbeelding]

Die schakeloptie lijkt ook niet te werken. Wat is de filesize van het goede bestand?

Hoewel de directory anders doet vermoeden, heb ik hem gedownload van 2 verschillende mirrors op de officiële site, met IE.
Nu download ik hem ondertussen van beide andere mirrors die ik nog niet gehad heb. Het zal mij benieuwen.
De filesize is 463MB misschien van de offciele link downen en niet de mirrors?

Currently Playing: Hearts of Iron 2
Weapon of Mass Distraction

quote:
ADMK schreef op 22 maart 2004 @ 18:53:
[...]

De filesize is 463MB misschien van de offciele link downen en niet de mirrors?
mwoa, je mag toch aannemen dat mirrors op de officiële website wel goed zijn? :?

Het is wellicht een beetje dom dat ik de primaire downloadpagina even over het hoofd zag, maar let op:

http://www.tweakers.net/ext/f/26224/full.jpg

1 & 2 heb ik binnen en werken niet.
3 & 4 worden nu binnen gehaald... maar #2 & #4 hebben dezelfde URL...?
[TeamBVD]

quote:
CU2morO schreef op 22 maart 2004 @ 17:27:
[...]

ik heb die gast 2 dagen daarna terug betaald toen bepaald was dat dat niet het imago van de corp zou moeten zijn, doet hvoortj dat ook overmorgen?
Also, wist ik niet

Gefeliciteerd :*

Mag ik je nu aanraken ??

:P O-)

Joinen mensen -> TeamBVD

addict zijn is k*t

quote:
PromWarMachine schreef op 22 maart 2004 @ 19:07:
[...]

mwoa, je mag toch aannemen dat mirrors op de officiële website wel goed zijn? :?

Het is wellicht een beetje dom dat ik de primaire downloadpagina even over het hoofd zag, maar let op:

[afbeelding]

1 & 2 heb ik binnen en werken niet.
3 & 4 worden nu binnen gehaald... maar #2 & #4 hebben dezelfde URL...?
Ik hebbem van HTTP Mirror 1 gedownd en had hem gewoon binnen, gebruikte Download Accelerator btw

Ik heb btw zo'n report geloot van een pirate, nu heb ik een locatie van een Pirate Hideout... wilt iemand 'm? Owja.. wat moet je met trade goods? en hoe/waar verkoop je ze? ik heb hier 30 slaven ofzo en ik weet wat ik ermee moet doen? Jettision? })

ADMK wijzigde dit bericht 22-03-2004 19:54 (21%)

Reg. datum: 31 januari 2002

quote:
ADMK schreef op 22 maart 2004 @ 19:47:
Ik heb btw zo'n report geloot van een pirate, nu heb ik een locatie van een Pirate Hideout... wilt iemand 'm?
die hebben heel veel mensen hoor :+

meestal niet zoveel te doen, en het is allemaal erg ver weg... maar er zitten idd een paar juweeltjes tussen

addict zijn is k*t

quote:
Indi schreef op 22 maart 2004 @ 20:37:
[...]

die hebben heel veel mensen hoor :+

meestal niet zoveel te doen, en het is allemaal erg ver weg... maar er zitten idd een paar juweeltjes tussen
Mijne was toevallig 2 jumps verder van kisogo, dus niet erg ver :z

maar..
quote:
Owja.. wat moet je met trade goods? en hoe/waar verkoop je ze? ik heb hier 30 slaven ofzo en ik weet wat ik ermee moet doen? Jettision?

quote:
ADMK schreef op 22 maart 2004 @ 20:51:
[...]

Mijne was toevallig 2 jumps verder van kisogo, dus niet erg ver :z

maar..

[...]
Ergens anders weer verpatsen om er winst op te maken. Verder heb je er niets aan. :)

Intel Core2Duo & Canon EOS powered

Reg. datum: 31 januari 2002

ADMK > opletten in #trade... er zijn mensen die willen soms slaves voor research of missies hebben :)

Reg. datum: 01 september 2001

en commodities voor tech2 construction

slaves gebruiken om je hanger op te ruimen :P als echte ammarian

LVE: Fardau
Reg. datum: 29 juni 2003

quote:
hvoortj schreef op 22 maart 2004 @ 18:39:
Na het lezen van vele vijandige reacties gericht tegen mij, ben ik tot inkeer gekomen en heb ik besloten om "mijn slachtoffer" het geld wat ik hem schuldig ben + een bonus(voor emotionele schade) terug te betalen.
Ik zie nu ook wel in dat als mij hetzelfde zou overkomen, ik me ook erg genaaid zou voelen.
Goede zaak Hvoortj, Eve zit al vol genoeg met jattende lamers en ander gespuis... :7

Heeft er iemand trouwens een goede PvP setup voor een Scorpion?

27-6-2008

Witlof ^^

quote:
BaN5Hee schreef op 23 maart 2004 @ 11:12:
[...]

Goede zaak Hvoortj, Eve zit al vol genoeg met jattende lamers en ander gespuis... :7

Ligt eraan wat je ermee wil ? Waar heb jij je skills op gefocused ??
Missiles? Hybrids ? Energy ? EW ?
Als jij zegt wat je ermee wil geef ik je wel een setup.

... MMORPG Addict.

addict zijn is k*t

Ik zit in een Mining Corp en heb zojuist van een aardige gast 300k gekregen voor een cruiser dus bij elkaar heb ik nu rond de 560+ k, welke cruiser is nou het beste om te minen?

Ik wil btw ook weten welke Skills belangrijk zijn voor Miners want ik heb namelijk Fighter als class genomen maar ik vind miner iig ook handig om als 2de class te hebbe

-
Reg. datum: 17 augustus 2002

quote:
ADMK schreef op 23 maart 2004 @ 12:10:
Ik zit in een Mining Corp en heb zojuist van een aardige gast 300k gekregen voor een cruiser dus bij elkaar heb ik nu rond de 560+ k, welke cruiser is nou het beste om te minen?
Ik vind het erg vervelend voor je, maar voor 560 isk koop je geen cruiser, voor een cruiser heb je minimaal 4.5 miljoen nodig.

-

Reg. datum: 13 juni 2001

quote:
BaN5Hee schreef op 23 maart 2004 @ 11:12:
[...]

High:
2x 425mm hybrid
4x Siege Launcher

Med:
1x XL Shieldbooster
1x Shieldboost amplifier
2x EM ward
2x Thermal ward
1x Kinetic ward
1x Warpscrambler (20km)

Low:
4x Cap relays

tanked :o

addict zijn is k*t

quote:
hvoortj schreef op 23 maart 2004 @ 12:33:
[...]

Ik vind het erg vervelend voor je, maar voor 560 isk koop je geen cruiser, voor een cruiser heb je minimaal 4.5 miljoen nodig.
Damn, ik bedoelde Industrial ships :+

ADMK wijzigde dit bericht 23-03-2004 13:12 (7%)

Ja niet dan ?

Ik zal het binnenkort ook weer eens oppikken, heel de tijd bezig geweest om alles te verbouwen hier, en geen tijd gehad voor EVE. Gelukkig nog wel de LVL4 minmatar BS skill aan kunnen zetten, dus die is nu mooi klaar :)

Hoop snel weer agent missies te kunnen gaan doen :)

Leeg!

LVE: Fardau
Reg. datum: 29 juni 2003

quote:
Ghostie schreef op 23 maart 2004 @ 13:04:
[...]

High:
2x 425mm hybrid
4x Siege Launcher

Med:
1x XL Shieldbooster
1x Shieldboost amplifier
2x EM ward
2x Thermal ward
1x Kinetic ward
1x Warpscrambler (20km)

Low:
4x Cap relays

tanked :o
Thanks, maar ik heb gehoord dat je net zo goed L Shieldboosters kan nemen ipv. XL shieldboosters... iemand ervaring mee?

27-6-2008

Joe to the rescue!
Reg. datum: 25 november 2001

Ik ga de draad met EVE ook weer oppakken. Ik heb het nu zo'n 4 - 5 maanden niet gespeeld door allerlei factoren. Was druk, had geen zin om spellen te spelen, en dus had ik EVE ook wel ff gezien. Maar na een paar dagen dit topic doorgelezen te hebben, en vooral vandaag na het doorlezen begon het toch wel weer te kriebelen.

Dus een uurtje geleden EVE weer eens opgestart, de patches gedownload, en weer begonnen :)

Maar wat is het weer wennen zeg... ik weet ff niet meer wat ik moet doen en waar ik moet beginnen :P
Reg. datum: 09 december 2001

Domme vraag misschien maar:

Kan je ook uit je scheepje stappen en beetje over een planeet op station heenlopen?

Acties: [view]

Door: Terr
Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat
Reg. datum: 24 september 2000

quote:
loona35 schreef op 23 maart 2004 @ 13:51:
Domme vraag misschien maar:

Kan je ook uit je scheepje stappen en beetje over een planeet op station heenlopen?
Nee, het is geen Earth & Beyond ;)

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Reg. datum: 09 december 2001

quote:
Terr schreef op 23 maart 2004 @ 13:53:
[...]

Nee, het is geen Earth & Beyond ;)
Ah.. wat is voor julile de fun van Eve? Het komt voor mij namelijk nogal dodelijk saai over om in een open ruimte wat rond te vliegen.

Niet afkrakend bedoelt maar serieus. Kwil namelijk binnenkort een nieuwe MMORPG aanschaffen en ben flink aan het oriënteren wat het leukste is,

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: