[PC][MMORPG] EVE Online deel 3
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicThanks...quote:rig0r schreef op 22 maart 2004 @ 13:26:
[...]
[...]
Je abonnement wordt automatisch verlengd, je moet et dus zelf stopzetten (kan gewoon via de site). Je kan op de site ook switchen tussen 1, 3 of 6 maanden, voor zover ik weet is dat onbeperkt te wijzigen.
Helaas heb ik al bij 2 bestanden dit gekregen
Die schakeloptie lijkt ook niet te werken. Wat is de filesize van het goede bestand?
Hoewel de directory anders doet vermoeden, heb ik hem gedownload van 2 verschillende mirrors op de officiële site, met IE.
Nu download ik hem ondertussen van beide andere mirrors die ik nog niet gehad heb. Het zal mij benieuwen.
Ik zie nu ook wel in dat als mij hetzelfde zou overkomen, ik me ook erg genaaid zou voelen.
-
De filesize is 463MB misschien van de offciele link downen en niet de mirrors?quote:PromWarMachine schreef op 22 maart 2004 @ 18:15:
[...]
Thanks...
Helaas heb ik al bij 2 bestanden dit gekregen
[afbeelding]
Die schakeloptie lijkt ook niet te werken. Wat is de filesize van het goede bestand?
Hoewel de directory anders doet vermoeden, heb ik hem gedownload van 2 verschillende mirrors op de officiële site, met IE.
Nu download ik hem ondertussen van beide andere mirrors die ik nog niet gehad heb. Het zal mij benieuwen.
Currently Playing: Hearts of Iron 2
Weapon of Mass Distraction
mwoa, je mag toch aannemen dat mirrors op de officiële website wel goed zijn?quote:ADMK schreef op 22 maart 2004 @ 18:53:
[...]
De filesize is 463MB misschien van de offciele link downen en niet de mirrors?
Het is wellicht een beetje dom dat ik de primaire downloadpagina even over het hoofd zag, maar let op:

1 & 2 heb ik binnen en werken niet.
3 & 4 worden nu binnen gehaald... maar #2 & #4 hebben dezelfde URL...?
Also, wist ik nietquote:CU2morO schreef op 22 maart 2004 @ 17:27:
[...]
ik heb die gast 2 dagen daarna terug betaald toen bepaald was dat dat niet het imago van de corp zou moeten zijn, doet hvoortj dat ook overmorgen?
Gefeliciteerd
Mag ik je nu aanraken ??
Joinen mensen -> TeamBVD
Ik hebbem van HTTP Mirror 1 gedownd en had hem gewoon binnen, gebruikte Download Accelerator btwquote:PromWarMachine schreef op 22 maart 2004 @ 19:07:
[...]
mwoa, je mag toch aannemen dat mirrors op de officiële website wel goed zijn?
Het is wellicht een beetje dom dat ik de primaire downloadpagina even over het hoofd zag, maar let op:
[afbeelding]
1 & 2 heb ik binnen en werken niet.
3 & 4 worden nu binnen gehaald... maar #2 & #4 hebben dezelfde URL...?
Ik heb btw zo'n report geloot van een pirate, nu heb ik een locatie van een Pirate Hideout... wilt iemand 'm? Owja.. wat moet je met trade goods? en hoe/waar verkoop je ze? ik heb hier 30 slaven ofzo en ik weet wat ik ermee moet doen? Jettision?
ADMK wijzigde dit bericht 22-03-2004 19:54 (21%)
die hebben heel veel mensen hoorquote:ADMK schreef op 22 maart 2004 @ 19:47:
Ik heb btw zo'n report geloot van een pirate, nu heb ik een locatie van een Pirate Hideout... wilt iemand 'm?
meestal niet zoveel te doen, en het is allemaal erg ver weg... maar er zitten idd een paar juweeltjes tussen
Mijne was toevallig 2 jumps verder van kisogo, dus niet erg verquote:Indi schreef op 22 maart 2004 @ 20:37:
[...]
die hebben heel veel mensen hoor
meestal niet zoveel te doen, en het is allemaal erg ver weg... maar er zitten idd een paar juweeltjes tussen
maar..
quote:Owja.. wat moet je met trade goods? en hoe/waar verkoop je ze? ik heb hier 30 slaven ofzo en ik weet wat ik ermee moet doen? Jettision?
Ergens anders weer verpatsen om er winst op te maken. Verder heb je er niets aan.quote:ADMK schreef op 22 maart 2004 @ 20:51:
[...]
Mijne was toevallig 2 jumps verder van kisogo, dus niet erg ver
maar..
[...]
Intel Core2Duo & Canon EOS powered
Goede zaak Hvoortj, Eve zit al vol genoeg met jattende lamers en ander gespuis...quote:hvoortj schreef op 22 maart 2004 @ 18:39:
Na het lezen van vele vijandige reacties gericht tegen mij, ben ik tot inkeer gekomen en heb ik besloten om "mijn slachtoffer" het geld wat ik hem schuldig ben + een bonus(voor emotionele schade) terug te betalen.
Ik zie nu ook wel in dat als mij hetzelfde zou overkomen, ik me ook erg genaaid zou voelen.
Heeft er iemand trouwens een goede PvP setup voor een Scorpion?
27-6-2008
Ligt eraan wat je ermee wil ? Waar heb jij je skills op gefocused ??quote:BaN5Hee schreef op 23 maart 2004 @ 11:12:
[...]
Goede zaak Hvoortj, Eve zit al vol genoeg met jattende lamers en ander gespuis...![]()
Missiles? Hybrids ? Energy ? EW ?
Als jij zegt wat je ermee wil geef ik je wel een setup.
... MMORPG Addict.
Ik wil btw ook weten welke Skills belangrijk zijn voor Miners want ik heb namelijk Fighter als class genomen maar ik vind miner iig ook handig om als 2de class te hebbe
Ik vind het erg vervelend voor je, maar voor 560 isk koop je geen cruiser, voor een cruiser heb je minimaal 4.5 miljoen nodig.quote:ADMK schreef op 23 maart 2004 @ 12:10:
Ik zit in een Mining Corp en heb zojuist van een aardige gast 300k gekregen voor een cruiser dus bij elkaar heb ik nu rond de 560+ k, welke cruiser is nou het beste om te minen?
-
High:quote:BaN5Hee schreef op 23 maart 2004 @ 11:12:
[...]
Goede zaak Hvoortj, Eve zit al vol genoeg met jattende lamers en ander gespuis...![]()
2x 425mm hybrid
4x Siege Launcher
Med:
1x XL Shieldbooster
1x Shieldboost amplifier
2x EM ward
2x Thermal ward
1x Kinetic ward
1x Warpscrambler (20km)
Low:
4x Cap relays
tanked
Damn, ik bedoelde Industrial shipsquote:hvoortj schreef op 23 maart 2004 @ 12:33:
[...]
Ik vind het erg vervelend voor je, maar voor 560 isk koop je geen cruiser, voor een cruiser heb je minimaal 4.5 miljoen nodig.
ADMK wijzigde dit bericht 23-03-2004 13:12 (7%)
Hoop snel weer agent missies te kunnen gaan doen
Leeg!
Thanks, maar ik heb gehoord dat je net zo goed L Shieldboosters kan nemen ipv. XL shieldboosters... iemand ervaring mee?quote:Ghostie schreef op 23 maart 2004 @ 13:04:
[...]
High:
2x 425mm hybrid
4x Siege Launcher
Med:
1x XL Shieldbooster
1x Shieldboost amplifier
2x EM ward
2x Thermal ward
1x Kinetic ward
1x Warpscrambler (20km)
Low:
4x Cap relays
tanked
27-6-2008
Dus een uurtje geleden EVE weer eens opgestart, de patches gedownload, en weer begonnen
Maar wat is het weer wennen zeg... ik weet ff niet meer wat ik moet doen en waar ik moet beginnen
Kan je ook uit je scheepje stappen en beetje over een planeet op station heenlopen?
Nee, het is geen Earth & Beyondquote:loona35 schreef op 23 maart 2004 @ 13:51:
Domme vraag misschien maar:
Kan je ook uit je scheepje stappen en beetje over een planeet op station heenlopen?
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Ah.. wat is voor julile de fun van Eve? Het komt voor mij namelijk nogal dodelijk saai over om in een open ruimte wat rond te vliegen.quote:
Niet afkrakend bedoelt maar serieus. Kwil namelijk binnenkort een nieuwe MMORPG aanschaffen en ben flink aan het oriënteren wat het leukste is,
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.