Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] IOPS MFP-3xx

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

Wat ben ik blij dat die van mij geen kuren heeft. Mocht eens de koptelfoon aansluiting slecht worden dan repaer ik hem eerst zelf als het alleen een los contact is. Ik heb zo speciaale schroevendraair set die geen beschadiginen achter laat.

Of ik ga even langs de winkel aangezien ik hem bij Raf gekocht heb voor 1 euro meer >:) .

Voorlopig hou ik het op de 1.1.1.0B frimware omdat die erg goed werkt, ik wacht wel tot dat er een 1.1.1.1B uit is.

JC Ken wijzigde dit bericht 28-11-2004 17:06 (16%)

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

Reg. datum: 30 augustus 2004

echt zeer irritant, bij mij is nu ook de koptelefoonaansluiting kapot.
Ik vind dit toch wel erg slecht voor een speler van 185 euri, ik vraag me ook af of ik nog wel zo blij ben met dit spelertje als je ziet hoesnel ze tegenwoordig in prijs dalen.
Ik heb deze gekocht voor kwaliteit en een lange levensduur, dat is dus enigzins tegengevallen :(

Black eyed angels swam with me
Reg. datum: 27 januari 2001

Tjah, ik zit nu nog steeds met 't ding, aangezien MMPort sinds vorige week maandag nog niet gereageerd heeft (terwijl ze uiterlijk vorige week woensdag zouden reageren, volgens hun mailtje). Nu krijg ik de strepen trouwens constant over het scherm. Duidt toch op 'n dooie pixel die het gehele scherm verklooit (had iemand anders last van gehad op iBead-Online, maar na 'n tijdje was zijn pixel weer tot leven gekomen :P). Ik wacht nog maar even rustig op MMPort, zij zouden tenslotte contact opnemen met mij, en als het erg lang duurt kan ik nog altijd extra gaan zeuren over hun nalatigheid.

AMD Athlon 1,2GHz, 512MB Ram PC133, Asus A7V133, 160GB WD + 80GB Maxtor, Sapphire Radeon 9600XT, Creative SB Audigy 1394, Hoontech SB DBII Bracket, Pioneer 106D DVD-writer, Plextor 12/10/32A CD-RW, Iiyama ProLite E481S

Reg. datum: 25 januari 2004

Jee,
ik doe ook een een firmware update naar de laatste firmware. Na de format opdracht verschijnt op het scherm
initial format, low level en vervolgens gebeurd er heel lang helemaal niks.. Wat nu???

Dit is normaal, zo lang de progress indicator maar blijft lopen. Kan best een tijdje duren (ook afhankelijk van de grootte van je geheugen natuurlijk). Check je mailbox, want zo te zien had je mij al 'n mailtje gestuurd :)

AMD Athlon 1,2GHz, 512MB Ram PC133, Asus A7V133, 160GB WD + 80GB Maxtor, Sapphire Radeon 9600XT, Creative SB Audigy 1394, Hoontech SB DBII Bracket, Pioneer 106D DVD-writer, Plextor 12/10/32A CD-RW, Iiyama ProLite E481S

Way to go, MMPort, ze hebben sinds de 29e al niet meer gereageerd (inmiddels alweer 2 extra emails verstuurd, zonder reactie, en zojuist weer een) en telefonisch zijn ze ook al niet bereikbaar binnen op de website aangegeven tijdstippen. Goh, wat 'n vertrouwens straalt zo'n bedrijf toch uit als 't een keer goed mis gaat een geleverd product. Ik zit dus wel al 3 weken met een defect apparaat. :(

[edit]
quote:
L.S.

Excuses voor de late reactie, echter tot op heden hebben wij van onze leverancier geen duidelijkheid gekregen wat betreft het schermprobleem.
Het enige wat zij ons gemeld hebben is dat als het NIET bij het opstartscherm voorkomt, het probleem opgelost kan worden met een firmwareupdate, anders zou het een hardwaredefect kunnen betekenen.

Wij stellen u voor dat u of de speler mag ruilen voor een nieuw IOPS, ofwel geld terug krijgt (Martkwaarde dit moment), ofwel een nieuwe andere speler bij ons mag uitzoeken tegen de marktwaarde van de IOPS op dit moment.

Graag horen wij van u,

Sales Support
Wel g*dverd*mme! En ze halen ook nog eens de naaistreek uit om nét voor dit mailtje te sturen de prijs omlaag te knallen. Ik betaal zo maar liefst ¤279,- (originele prijs) - ¤218,95 (huidige prijs) + ¤8,24 (nog steeds niet vergoede verzendkosten bij tweede reparatie) = ¤68,29 voor iets waar ik nog geen 2,5 week in totaal gebruik heb kunnen maken en het vervolgens nog terug kan sturen ook!

guillaume wijzigde dit bericht 15-12-2004 17:41 (58%)

Na een flink telefoongesprek boden ze mij bij hoge uitzondering aan om voor het aankoopbedrag + de nog beloofde verzendkostenvergoeding + de verzendkosten die ik zal hebben voor het terugsturen van het $#^%#@#$ ding een ander model uit te kiezen. Hiermee ben ik akkoord gegaan, ook al is het assortiment van MMPort in die prijsklasse bijzonder gering: een volledige vergoeding van het aankoopbedrag kan ik toch niet krijgen.

Bij deze: als iemand door wil gaan met een Engelse 'support' site voor de Iops, dan mag hij/zij de informatie die ik op mijn site heb er zo vanaf plukken, binnen een paar weken staat het er namelijk niet meer op. Ik heb 't helemaal gehad met Iops.

*~*GrahF Emperor of Darkness*~
Reg. datum: 09 oktober 2001

:(

ik hoop dat die van mij langer meegaat

Oh.? You want me to watch my mouth? How rip my f*ck*ng Eyeballs out and turn them around?

Reg. datum: 30 december 2001

Nou ik heb de IOPS 256 mb nu al een half jaar en nog geen problemen mee gehad, alhoewel ik gebruik hem meer als opslagapperaat dan als audio device, wat ik wel merkte was dat op een gegeven moment hij heel traag werd bij aanzetten en uitzetten, maar aan de hand van Guillaume's handige firmware update guide _/-\o_ loopt hij nu weer als een zonnetje.

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

Die van mij doet het ook nog steeds perfect. Mischien heeft IOPS het bij de nieuwere spelers de aansluiting verbeterd.

Ik vindt het erg netjes dat je voor de aanschaf prijs een nieuwe speler mag uitzoeken. Dat wordt zeker eentje met twee keer zo veel geheugen. Dat noem ik eens geluk bij een ongeluk.

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

Sterker nog, ik heb er straks een met 40x zoveel opslagcapaciteit. Na reflectie vind ik tegen de 300 euro wel bijzonder veel geld voor slechts 512MB. Ik heb er dan ook voor gekozen om voor een harddisk-model te kiezen. Liefst had ik de iPod Mini gehad (schijt aan iedereen die de iPod 'n rotding vindt, dat is alleen maar juist omdat 'ie zo populair is onder de 'rookies', maar maakt 'm nog niet een slecht apparaat), maar deze heeft 1 gigantisch belachelijk nadeel: 't ding wordt alleen bruikbaar met software geïnstalleerd. En dat maakt 'm geen mobiele harddisk imho, dus ben ik voor de 20GB iAudio M3 gegaan. Prima ding, zeer stijlvol, zelfs FLAC support en nog altijd nette vernieuwingen d.m.v. firmware upgrades, de twee nadelen zijn 1) je moet een kabeltje meesleuren en 2) display alleen op de remote.

Je kunt het programmatje SharePod of je iPod zetten waardoor het in feite ook een Plug en Play apparaat wordt. Werkt goed, heb het zelf ook.

Sony Vaio FJ1S - Apple iPod video 60GB - Apple iPod shuffle 1GB - Nokia N70

Reg. datum: 19 februari 2003

Hoe krijg je nou eigenlijk een logo op je Iops? Ik heb een .asv-bestandje in de root van mijn iops gezet, maar daar doet ie verder niets mee, en ik zie ook geen opties om het aan te zetten of zo. Oh ja, ik heb firmware-versie 1.1.1.0c.

Weet iemand trouwens wat mask area is?

Kupu wijzigde dit bericht 21-12-2004 19:15 (9%)

*flauwe sig*

heel simpel, open het bestandje, dan speelt ie het af en nadien vraagt ie of je 't ding als logo wilt instellen. En van die mask area, daar heb ik ook nooit iets van begrepen. Het suggereert natuurlijk de maskering van ofwel geluid, ofwel iets op 't beeld?
quote:
Poekoek schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:56:
Je kunt het programmatje SharePod of je iPod zetten waardoor het in feite ook een Plug en Play apparaat wordt. Werkt goed, heb het zelf ook.

Ja, maar de iPod Mini heeft ook geen voice recorder en aangezien ik 't fijn vind om colleges op te nemen, en dan soms even een tijdstip van de opname te noteren als ik er even niet bij ben of 't niet volgde (of 't gewoon fuckin' belangrijk is voor 't tentamen) wil ik dat i.i.g. ingebouwd hebben. 'k heb namelijk - typisch voor 'n man zoals je wel zult weten - dat ik tijdens noteren van notities niet goed meer tegelijk kan opnemen wat er gezegd wordt, alleen dan echt in een storende mate voor colleges...

Wil er iemand nog 't stokje overnemen en met de Engelse Iops website doorgaan?

guillaume wijzigde dit bericht 23-12-2004 15:28 (7%)

Je speelt het asv bestandje net zo af als een muziek bestand(jostick naar rechts)
Als je het dan afgespeeld hebt dan zal hij vragen of je het ook als logo wilt gebruiken.

Mask area is volgensmij de gele balk uitzetten bovenaan je schermpje

*~*GrahF Emperor of Darkness*~
Reg. datum: 09 oktober 2001

Ik wil wel doorgaan met de engelse site, maar ik heb amper mogelijkheden

we kunnen het beter op dit forum houden

Oh.? You want me to watch my mouth? How rip my f*ck*ng Eyeballs out and turn them around?

quote:
Tetsuo55 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:04:
Ik wil wel doorgaan met de engelse site, maar ik heb amper mogelijkheden

we kunnen het beter op dit forum houden
Hoezo? Wil je van die gegevens dan 'n mega-startpost maken ofzo? Heb vandaag m'n M3 binnengekregen :)

Reg. datum: 04 april 2004

problemen met msi 516bt.
ik krijg de hele tijd op mijn scherm dat er problemen zijn met de controller voor massaopslag.
weet iemand of daar een oplossing voor is,ik werk met windows xp home edition.

alvast bedankt voor de moeite en fijne feestdagen

Reg. datum: 21 oktober 2004

gaat iemand de nieuwe IOPS de F4 kopen of is er op aan het wachten ?

Volgens de laatste reactie die ik heb gekregen van MMPort komt deze waarschijnlijk niet eens meer naar Europa toe. Je kunt 't nog eens navragen, maar ik denk niet dat dat model nog naar hier zal komen...

oke ik heb nu firmare 1.1.1.1 erop staan
ik zie dat de logo functie nu iets verder uitgebreid is, je kan nu nl door je asvtje heen spoelen, (fastforward e.d.).
Ook vraagt hij na het bekeken hebben van een ASVtje eerst: "SET VIDEO Confirm?" en dan "SET LOGO Confirm?"
van dat eerste ben ik nog niet uit wat het betekent.

ook "menu>system>real tts" weet ik niet wat het doet

Ik zal zo eventjes wat zelfgemaakte ASVtjes online zetten voor de liefhebbers, Met dank aan guillaume voor de software die conversie mogelijkmaakt naar .ASV

Ik kan nu in principe alle videobestanden converteren naar ASV die dan een resolutie zullen heben van 96x64px en een framerate van 10 fps

Hier een zipje met een paar kleine eigengemaakte dingetjes:
http://home.ripway.com/2004-12/226277/hommemadeasv.zip

op deze site:
http://www.ibead-online.com/forum/index.php?showtopic=6753
is een geavanceerder programma te vinden voor het omzetten van avi gif en losse bestanden naar .ASV ook is het hier volgensmij mogelijk om de framerate op te krikken naar ong 14.
Echt een top forum, dat i-bead online, alleen *** van dat frans. Als ik wat meer tijd heb zal ik maar eens een vertaal engine er op loslaten.

lukaso wijzigde dit bericht 07-01-2005 21:48 (61%)

k heb die IOPS MFP-350 vandaag besteld bij mmport.
k heb m onder rembours besteld, k kan alleen nergens vinden of je dan ook nog extra moest betalen. zag wel dat gewoon verzenden nix kosten maar onder rembours stond er niet bij.
heeft iemand daar toevallig ook onder rembours besteld ? en kan iemand mij vertellen of dat wat extra kost?

ik citeer: "Bij ons zijn drie verschillende manieren van betaling en levering mogelijk, wij rekenen hiervoor geen kosten. Onze prijzen zijn dus All Inclusive!"

Reg. datum: 14 augustus 2002

keb een andere leuke mooie gevonden, met nog leukere features 8)
[Lexar LDP-800] High-End Portable AudioPlayer

DVD-Rebuilder Easy Installer - Simpelste manier om met de beste kwaliteit een backup van je DVD-film te maken!

Reg. datum: 02 februari 2004

mooi spelertje, maar uit de laatste paar pagina's kan ik opmaken dat het een miskoop is als je hem koopt? Zijn er zo veel problemen met deze speler? IS het met de nieuwere versie hiervan al wel beter ook niks?

Davitos wijzigde dit bericht 27-01-2005 16:20 (4%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: