Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] IOPS MFP-3xx

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
brainbob
Reg. datum: 11 december 2003

ik denk dat de prijs wel klopt, want mp3spelers verkoopt de 1,5 GB voor 249 euro, het komt omdat het een hdd speler is...

Reg. datum: 10 juni 2003

Flash spelers zijn duurder hoor, want bij mmport kost hij 255. Maar bij hun verhaaltje staat ook, 512 mb super goedkoop. dus als iemand nog een 512 Mb mp3speler zoekt dan zou ik toch maar even bij mp3man informeren. Maar ik denk dat het gewoon een fout is.

brainbob

ja dat bedoel ik, het is een hdd speler dus dees is goedkoper dan bijv. de IOPS 512 mb want dat is een flash speler...

Reg. datum: 10 juni 2003

quote:
McBBvB schreef op 11 februari 2004 @ 15:15:
ja dat bedoel ik, het is een hdd speler dus dees is goedkoper dan bijv. de IOPS 512 mb want dat is een flash speler...
misschien was ik in de laatste post wat onduidelijk, de 512 Mb versie is ook een flash speler en geen Hdd speler. Maar toch dnek ik dat het gewoon een fout is in de prijs, want anders is hij wel erg goedkoop.

Save the planet, kill yourself
Reg. datum: 16 december 2003

quote:
JayHova schreef op 11 februari 2004 @ 15:24:
[...]

misschien was ik in de laatste post wat onduidelijk, de 512 Mb versie is ook een flash speler en geen Hdd speler. Maar toch dnek ik dat het gewoon een fout is in de prijs, want anders is hij wel erg goedkoop.
of het nu een fout is of niet, als jij hem Nu besteld, voor 169 euro, dan heb jij recht op die speler, voor 169 euro.dat heb ik toevallig op school gehad :) dus als je die speler nog wil kopen voor die prijs, doe het dan nu voordat ze door hebben dat de prijs niet klopt, als die al niet klopt.

brainbob

quote:
Dickie schreef op 11 februari 2004 @ 18:37:
[...]

of het nu een fout is of niet, als jij hem Nu besteld, voor 169 euro, dan heb jij recht op die speler, voor 169 euro.dat heb ik toevallig op school gehad :) dus als je die speler nog wil kopen voor die prijs, doe het dan nu voordat ze door hebben dat de prijs niet klopt, als die al niet klopt.
meestal staat er op de site ergens dat de prijzen kunnen verschillen met de prijzen die op de site staan...

Reg. datum: 15 september 2003

Ben ik hier in het topic van de Iops? :? :P :)

broodje pda
Reg. datum: 31 januari 2004

Mijn beste Excidium,

De speler was in mijn ogen al goed. Alleen ik wist dat het probleem met het opladen kon bestaan.(ibead) Nu blijkt dat dit niet het geval is, is de speler in mijn ogen beter (niet minder slecht).
Gelukkig zet je er in je topic Mierenneu*en bij maar toch adviseer ik je om een hobby te nemen ipv van nutteloze posts te plaatsen. :O

Bedankt

Reg. datum: 15 mei 2003

Maar even over die batterij weer.

Ik heb niet het idee dat hij 15uur meegaat! Het volume staat constant op 23 maar na ca. 8uur is de batterij op. Dus ik heb wel het idee dat er iets ontladen moet worden ergens(na het opladen).
En die batterij meter klopt ook voor geen meter, want er staat dat bv: de batterij op de helft is maar na 1min valt hij dan uit dus de batterij is dan op. Ik heb de battrij meter nog geen een keer tot het laatste streepje zien gaan, maar tot de helft als het op is.

BTW: ik heb de oude firmware

Reg. datum: 25 januari 2004

Inderdaad, t gaat toch over de iops? Nou let op:
Gisteravond laat dacht ik ik zal m eens updaten met de nieuwe firmware . Dus eerst het geheugen geformatteerd(''normal'). Dat duurde erg lang vond ik en op het scherm stond wel format maar het was me niet duidelijk dat ie nog bezig was.
Knoppen deden niks dus ik denk: misschien met een reset. Toen ik m daarop aanzette bleek het scherm raar te doen. Hele velden blauw/geel ook de submenu- schermen hadden (kleinere) fouten. Wel funtioneerde alles dus toch maar de nieuwe firmware geinstalleerd. De speler werkte wel, maar het scherm was dus naar de knoppen, althans zo leek t. Mailtje naar mmport en alvast begonnen alles netjes in te pakken. Binnen 5 minuten kreeg ik het volgende retour:

De oplossing:

The solution of your problem,
The font was broken.
Please download attached IOPSFONT to the IOPS.
Then, turn off the iops and after that, turn on again.

Sales Support
MMPORT

Dat werkte en het scherm is weer hersteld. Snelle service...... dat wel, maar van het geheel wordt ik niet blij. Daarbij heb ik de indruk dat onder die nieuwe firmware:
- de screensaver niet uit kan zetten
- de plaatjes niet door de screensaver weergegeven worden (dat werkte eerst
zeker wel).
Misschien doe ik iets verkeerd..... iemand ervaringen wat betreft die update?

Reg. datum: 02 februari 2004

Die firmware upgrade zorgt precies alleen maar voor problemen!

Die IOPSFONT heb je die gekregen van MMPORT of zit die ergens bij de software?

Ik hoop dat ik fout zat met het feit dat er GééN Engelse versie van de IOPS-website komt!

debilio wijzigde dit bericht 11-02-2004 20:24 (76%)

Ik heb de nieuwe firmware (1.1.0.4) er al een paar dagen opstaan, maar nog geen problemen gehad.
Screensaver kun je uit zetten door menu/display/screensaver op nul te zetten.
De plaatjes die je door de screensaver wil laten gebruiken selecteer je via: menu/navigation en dan selecteren die je als screensaver wil.

brainbob

quote:
broodjepoep schreef op 11 februari 2004 @ 19:40:
Mijn beste Excidium,

De speler was in mijn ogen al goed. Alleen ik wist dat het probleem met het opladen kon bestaan.(ibead) Nu blijkt dat dit niet het geval is, is de speler in mijn ogen beter (niet minder slecht).
Gelukkig zet je er in je topic Mierenneu*en bij maar toch adviseer ik je om een hobby te nemen ipv van nutteloze posts te plaatsen. :O

Bedankt

ja maar wie moet er anders mierenneuken (ja hoor je mag het gewoon zeggen, niemand die het ziet) dat hoort bij een forum anders is het geen forum...

en hij heeft al een grote hobby: hopeloos wachten op de IAUDIO 4, een speler waar geen gepruts is met oplaadt gedoe...

McBBvB wijzigde dit bericht 11-02-2004 21:47 (9%)

De screensaver op nul zetten helpt dus niet. Ik krijg zodra ik niks meer doe het klokje (en dat natuurlijk zolang als het oled-display aan staat) ipv de info over het nummer, alsof de screensaver bv. op 1 seconde staat.
EN met die plaatjes: t werkte eerst wel dus weet ik hoe t moet, maar hij doet t niet meer, ik zal t eens proberen met nieuwe plaatjes.
Die iopsfont kwam van mmport. Ik wil ''m best beschikbar stellen, maar lijkt me dat iedereen (onder de garantie) dat beter rechtstreeks met mmporrt kan regelen.
Oja, dan nog iets als die site echt niet in t engels komt is het toch de taak van mmport om op haar site alles voor de iops beschikbaar te stellen. Sterker nog, ook al kunnen die Koreanen toch een beetje vertalen, denk dat mmport dat sowieso moet doen

Ik raad je aan om gewoon die firmware opnieuw te installeren (als je het nog durf). En ditmaal wel wachten tot ie klaar is met formateren.

dat wilde ik al proberen. Er moet een fout in zitten want als ik een plaatje selecteer vraagt ie confirm?... dan ga ik naar yes en wil dat dan bevestigen: Op dat moment zie ik dat het vinkje niet overspringt naar yes (terwijl je dat wel moet kunnen zien voordat het scherm verdwijnt. Laat t mrgen wel weten of t gelukt is..

heb het toch direct maar gedaan! Formatteren ging goed, het firmwarebestandje is er dan ook af; maar als je dat vervolgens in de root zet, 'weet' de speler bij het aanzetten dat het geen nieuwe update is en gaat dus gewoon aan, zonder iets nieuws te installeren. Dus dat helpt niet. Ik ben zeker dat het probleem door de firmware veroorzaakt wordt, hoop dat er snel een nieuwe update komt. Zal trouwens ook eens gaan mailen naar mmport wat zij daar aan kunnen/willen doen.

brainbob

ik hoor hier en daar toch nog wat problemen, maar te hopen dat er snel een engelse website is...

Reg. datum: 20 maart 2002

@Arucard

De tijdsduur is een indicatie veelal gebaseerd op een equaliser in FLAT mode met een mp3 van 128kbps en geen extra effecten. De speeltijd verandert dus nogal wanneer je meerdere van deze factoren verandert en daarom zou het best kunnen dat je maar aan de 8 uur komt per keer. Het lijkt me overigens wel erg weinig.

Hierdoor is het tevens te verklaren dat er met een simpele FW upgrade een langere speeltijd gerealiseerd kan worden, gewoon simpel door het feit dat er wellicht efficienter omgegaan wordt met de beschikbare resources.

@jean

Zou dit misschien ook gewerkt hebben bij de IOPS van Jayhova? In dat geval neem ik mijn comments in zijn richting terug, maar dat zullen we denk ik nooit weten. Had jij dezelfde symptomen Jayhova?

@broodjeaap

Je acht het nutteloos te reageren, maar toch reageer je, je gebruikt een argumentatiefout van de bovenste plank door mij persoonlijk aan te vallen en je hebt geen idee waarom ik het gepost heb. Overigens laadt een iBead gewoon normaal op, maar dat terzijde. Rest mij alleen nog te zeggen dat "mierenneuken" een volkomen normaal woord is in de Nederlandse taal, zelfs opgenomen is in het woordenboek en totaal geen relevantie heeft met jouw gecensureerde deel van het woord, dus censureren heeft dan ook geen nut. En kom nou niet aan met het "ja maar jij reageert nu toch ook!"-argumentje, want ik nam het gewoon even op in deze post, die voor bovengenoemden bedoeld was. Danku.

Excidium wijzigde dit bericht 12-02-2004 15:53 (14%)
Reden: Bla, bovengenoemdeN en symptoMen (had het al gezien, maar zat @ school en geen zin in edit gehad, sorrie debilio!)

Reg. datum: 03 december 2003

Zijn er nu veel problemen met deze speler of niet , ik lees formatteren,opladen,firmware,geen engelse website, foute handleiding ?

quote:
Kopje Thee schreef op 12 februari 2004 @ 11:11:
Zijn er nu veel problemen met deze speler of niet , ik lees formatteren,opladen,firmware,geen engelse website, foute handleiding ?
Nee!

Reg. datum: 02 februari 2004

Het zijn altijd de negatieve dingen die in het oog springen. Deze "kleine" onvolmaaktheden (die trouwens niet bij alle players voorkomen!) maakt van de player zeker geen slecht toestel.

symptoMen!
@ Excidium

do you like my thight sweater?

Ik heb de IOPS nu iets langer dan een week en nog totaal geen problemen gehad. Het enige wat ik had was dat ie vast liep toen ik de SRSWOW instellingen wilde veranderen, maar na de Firmware upgrade was dit probleem ook verholpen...

De muziekkwaliteit is erg goed, begin nu ook iets meer sympathie te krijgen voor het SRSWOW, bij sommige nummers klinkt het inderdaad mooier, maar het blijft een kwastie van smaak.

De oordopjes zijn echt perfect, zeer goede kwaliteit en mooie geluidskwaliteit natuurlijk....

Wat ik een nadeel vind, is dat bijvoorbeelde de MPIO's een mooie neckkoord hebben met daarin ook hun oordopjes, dat is zeker handig met sporten.
over de accu heb ik nog geen problemen gehad, ik gebruik de IOPS ook niet dagelijks.

Radiokwaliteit vind ik wel redelijk

Voor vragen post gerust

forever more

Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
Kopje Thee schreef op 12 februari 2004 @ 11:11:
ik heb IOPS een mailtje gezonden en deze vertelde me dat hun product binnenkort bij een nieuwe NL distributeur te koop is met nederlandse handleiding. Gewoon ff afwachten denk ik.

tweakers1001 wijzigde dit bericht 12-02-2004 13:50 (81%)

Tweakers1001

brainbob

quote:
tweakers1001 schreef op 12 februari 2004 @ 13:42:
[...]

ik heb IOPS een mailtje gezonden en deze vertelde me dat hun product binnenkort bij een nieuwe NL distributeur te koop is met nederlandse handleiding. Gewoon ff afwachten denk ik.
nederlandse handleiding :*) das voor het eerst...en weet je ook welke distributeur??

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 30 31 32 33 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: