Hoofdcategorieën
Topicacties

[Flash] IOPS MFP-3xx

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 02 februari 2004

quote:
Most_Master schreef op 10 februari 2004 @ 12:52:
[...]

Ja, dat snap ik, alleen als je hem nu een nachtje in de oplader laat zitten (stel dat hij nog niet helemaal leeg was), gaat hij dus eerst bijv 2 uur opladen, daarna weer 3 uur ontladen, dan weer 3 uur opladen en 2 uur ontladen en dan word je ongeveer wakker en haal je em uit de oplader en blijkt dus dat hij maar halfvol is. Dat is toch niet handig? Moet je altijd precies op het goede moment dat ding uit de lader halen om een volle batterij te hebben.
M'n mobiel kan ik d'r toch ook een nacht in laten zitten zonder dat hij weer gaat ontladen? 'k snap niet dat ze geen systeem inbouwen dat hij automatisch de stroom afsluit als de batterij volledig opgeladen is of dat er een timer in de lader zit oid. Of snap ik het systeem verkeerd?

Zo had ik het nog niet bekeken :/
Maar is het wel degelijk zo dat de batterij constant wordt ontladen en opgeladen als je hem er niet uittrekt? En duurt het zo lang om te ontladen???
Hmmm...Moet ik nog effe teste..
Een timer is in ieder geval al een oplossing. Zo'n ding kost praktisch niets. Voor mij hoeft dat niet ik zit op de pc en plug dat ding in en wanneer de batterij opgeladen is eruit. Je kunt het toch opladen wanneer je wil aangezien de slimme ontlaadfunctie ;) Wil je er zeker van zijn dat je hele de dag toekomt dan laadt je gewoon elke dag hé.

Reg. datum: 15 september 2003

Het lijkt me sterk dat de batterij zo wordt opgeladen. Ik heb Iops alleen in de usb-poort gehad om bestanden over te zetten. Toen heb ik 'm ff laten zitten voor het opladen. Maar ik heb 'm nog nooit zien leeglopen. Het batterij-lampje staat continu op vol.

quote:
El Cid schreef op 10 februari 2004 @ 16:45:
Het lijkt me sterk dat de batterij zo wordt opgeladen. Ik heb Iops alleen in de usb-poort gehad om bestanden over te zetten. Toen heb ik 'm ff laten zitten voor het opladen. Maar ik heb 'm nog nooit zien leeglopen. Het batterij-lampje staat continu op vol.

Tja, ik dacht dat ik dat eerder in dit forum ergens had zien staan (meerdere malen zelfs) maar in de handleiding staat er ook niets over. Maar ja, die is niet echt zo goed vind ik.

Weet er iemand meer over? (+ bronnen please... B) )

BigBro is watching you!
Reg. datum: 23 januari 2002

In de handleiding staat:
- Connect the charger to the adapter
- Your player will take 2~3 hours to charge, following complete discharge.
- The charging LED will show while the player is charging and go off when charging is finished

Kan iemand het niet ff testen? :+

Mostmaster wijzigde dit bericht 10-02-2004 17:22 (8%)

Als 's morgens het haantje heeft gekraaid, is er weer een kipje genaaid.

quote:
Most_Master schreef op 10 februari 2004 @ 17:21:
In de handleiding staat:
- Connect the charger to the adapter
- Your player will take 2~3 hours to charge, following complete discharge.
- The charging LED will show while the player is charging and go off when charging is finished

Kan iemand het niet ff testen? :+
Heb 'm ff in de oplader gehangen, alhoewel m'n Iops nog bijna helemaal vol is. Dus we hebben zo duidelijkheid. Volgens mij bedoelen ze met "following complete discharge", dat het 2-3 uur duurt tot dat ie weer vol is als de accu helemaal leeg is.

Reg. datum: 10 juni 2003

het klopt dat het lampje uit ging wanneer de speler vol was.
En dat hij ging ontladen weet ik niet, heb hem namelijk maar twee keer aan de lader gehangen, en toen echt eraf gehaald zodra hij vol zat, dit is wel een minpunt, dit betekend dat je hem moet gaan opladen voor je gaat slapen, Maar alsnog het is een hele mooie speler met super geluidskwaliteit. Alleen de mijne was gewoon eentje die niet helemaal spoorde. Maarjah kan altijd gebeuren.

BigBro is watching you!

quote:
El Cid schreef op 10 februari 2004 @ 17:37:
Heb 'm ff in de oplader gehangen, alhoewel m'n Iops nog bijna helemaal vol is. Dus we hebben zo duidelijkheid. Volgens mij bedoelen ze met "following complete discharge", dat het 2-3 uur duurt tot dat ie weer vol is als de accu helemaal leeg is.
Dat zou inderdaad ook kunnen. Dat ze bedoelen dat het 2~3 uur duurt volgend op een lege accu ja. Hmmm...naja, we wachten de test maar af :P 'k zat aan de Ibead te denken, omdat het bij die ook zo is, dacht ik gelijk dat ze hier hetzelfde bedoelen :)

Hij is inmiddels klaar met laden. Duurde zo'n 45-60 minuten tot ie vol was. En vooralsnog begint ie niet opnieuw. Ik zal 'm tot morgenvroeg in de lader laten zitten om te kijken of ie weer leegloopt en opnieuw begint.
Maar volgens mij loopt ie niet eerst leeg. Anders was ie nooit in krap een uurtje weer vol geweest. En 't lampje is nog steeds uit, dus ik denk dat ie ook niet opnieuw begint.

broodje pda
Reg. datum: 31 januari 2004

Het lijkt me ook erg onlogisch om een speler na opladen weer te laten ontladen.
de zin "Your player will take 2~3 hours to charge, following complete discharge" is misschien dan wel niet juist.
Misschien had de vertaler van de handleiding wel een slechte dag. :)
Maar el cid weet straks het antwoord.

broodjepoep wijzigde dit bericht 10-02-2004 20:08 (9%)

BigBro is watching you!

quote:
broodjepoep schreef op 10 februari 2004 @ 20:03:
Het lijkt me ook erg onlogisch om een speler na opladen weer te laten ontladen.
de zin "Your player will take 2~3 hours to charge, following complete discharge" is misschien dan wel niet juist.
Misschien had de vertaler van de handleiding wel een slechte dag. :)
Maar el cid weet straks het antwoord.
Nouja, het wordt wel meer toegepast als bescherming voor de accu. Maar daar kunnen ze idd beter iets anders voor verzinnen.

Reg. datum: 25 januari 2004

beste jongelui(meeste van jullie?), ik weliswaar geen docent engels (wel docent) maar zou moeilijk is die taal niet. "following betekent letterlijk ''volgend op'', dus als ie helemaal leeg is duurt t 2 a 3 uur. ALs de accu weer zouu ontladen zou er iets staan als "followed by" en echt nog wel wat meer info daarover. Trouwens, li-oin batterijen of accu's zijn niet gevoelig voor ''halverwege opladen'' zoals dat vroeger wel het geval was bij oplaadbaar spul. Dus maak je nou geen zorgen..... ;)

Maar er staat niets over hoelang de "ontlading" duurt...

Hij is nu al 3 uur klaar met laden, maar hij is nog steeds niet opnieuw begonnen. De Iops vult de batterij dus gewoon aan bij het opladen, en stopt wanneer hij vol is.

Reg. datum: 25 januari 2004

duurt dat formatteren zo lang?

BigBro is watching you!

Naja, weer een probleem de wereld uitgeholpen :P
Die Koreanen kunnen ook voor geen meter Engels schrijven, dus je weet het nooit zeker als je zo'n handleiding leest he :P

broodje pda
Reg. datum: 31 januari 2004

Ik niet jong wel lui vond het wel een beetje onduidelijk hoor. Maar gelukkig staat er altijd een docent klaar om je uit de brand te helpen. ;)
dus weer een probleem minder en nu blijkt dus de iops nog beter dan eerst.
Misschien dat ik dan toch mijn spaarcenten moet gaan aanspreken.

Ben aan het bedenken hoe je dat schermpie van de Iops nuttig kan gaan gebruiken. Met 40 frames kun je vast iets leuk doen. Had al bedacht om elke ochtend mijn agenda via een scriptje in de Iops te laden. Dan scrolt de dag aan je voorbij. :)
Iemand nog andere leuke ideen?

Reg. datum: 20 maart 2002

quote:
broodjepoep schreef op 10 februari 2004 @ 23:28:
Ik niet jong wel lui vond het wel een beetje onduidelijk hoor. Maar gelukkig staat er altijd een docent klaar om je uit de brand te helpen. ;)
dus weer een probleem minder en nu blijkt dus de iops nog beter dan eerst.
Misschien dat ik dan toch mijn spaarcenten moet gaan aanspreken.

[mierenneuken]
Nee, je redeneert verkeert. De IOPS blijkt nu niet beter te zijn dan eerst, hij blijkt te doen wat hij hoort te doen. Kortom, hij blijkt MINDER SLECHT te zijn dan eerst LEEK. Dat is van een hele andere kant beredeneert hierboven. Met "eerst" verwijs je namelijk naar hoe het apparaatje afgeleverd werd. Misschien bedoel je het wel goed, maar nu komt het echt zo over of je de IOPS koste wat het kost op wil hemelen om zo een aankoop te rectiviseren.
[/mierenneuken]

:)

brainbob
Reg. datum: 11 december 2003

maar als de de speler klaar is met opladen, stopt die dan ook daadwerkerlijk, want mss gaat die wel verder met opladen....dan zou die juist weer slechter zijn, als de speler de batterij gaat ontladen gaat de batterij wel langer mee, want als ie nu verder laadt terwijl die klaar is dan is dat slecht voor de batterij...

brainbob

quote:
JayHova schreef op 10 februari 2004 @ 17:38:
Alleen de mijne was gewoon eentje die niet helemaal spoorde. Maarjah kan altijd gebeuren.

je hebt dus nog steeds niet door dat je de speler zelf hebt stukgemaakt??

maar ja het is natuurlijk wel raar dat een mp3 speler stuk gaat waar dat bij andere mp3 spelers (flash spelers) ook zou gebeuren...

quote:
McBBvB schreef op 11 februari 2004 @ 12:21:
[...]

je hebt dus nog steeds niet door dat je de speler zelf hebt stukgemaakt??

maar ja het is natuurlijk wel raar dat een mp3 speler stuk gaat waar dat bij andere mp3 spelers (flash spelers) ook zou gebeuren...

Ik vind dit echt grappig, Ik heb de Mp3speler echt niet zelf stuk gemaakt. De speler liep gewoon vast tijdens een nummer overzetten. het teken van hardware verwijderen ging ook weg. Dus ik naar deze computer om te kijken of hij nog wel herkend werd. Maar deze computer liep vast en wou ook niks laten zien. Dus toen heb ik hem er maar uitgehaald. Wat heb ik nou gedaan dat het mijn eigen schuld is dat hij kapot is.

Ik kan echt pissed worden hierom, Geloof mij, als dit normaal was geweest bij Mp3spelers dan zou 98% van alle verkochte mp3spelers nu al terug verzonden zijn omdat ze kapot waren. Zeg in het vervolg gewoon wat zinnigs of niets.

brainbob

quote:
JayHova schreef op 11 februari 2004 @ 12:24:
[...]

Ik vind dit echt grappig, Ik heb de Mp3speler echt niet zelf stuk gemaakt. De speler liep gewoon vast tijdens een nummer overzetten. het teken van hardware verwijderen ging ook weg. Dus ik naar deze computer om te kijken of hij nog wel herkend werd. Maar deze computer liep vast en wou ook niks laten zien. Dus toen heb ik hem er maar uitgehaald. Wat heb ik nou gedaan dat het mijn eigen schuld is dat hij kapot is.

Ik kan echt pissed worden hierom, Geloof mij, als dit normaal was geweest bij Mp3spelers dan zou 98% van alle verkochte mp3spelers nu al terug verzonden zijn omdat ze kapot waren. Zeg in het vervolg gewoon wat zinnigs of niets.
maar je weet toch dat je een mp3 speler niet gewoon eruit moet halen, gewoon comp opnieuw opstarten en kijken of ie het dan weer doet...

quote:
McBBvB schreef op 11 februari 2004 @ 13:36:
[...]

maar je weet toch dat je een mp3 speler niet gewoon eruit moet halen, gewoon comp opnieuw opstarten en kijken of ie het dan weer doet...

Ik betwijfel of hij het dan wel had gedaan, Want ik weet niet of je het weet, 90% van alle mp3gebruikers kliukt niet eerst op hardware veilig verwijderen, voor dat ze de mp3speler eruit trekken.

dus ik vind het een beetje raar dat de Iops gelijk overlijdt wanneer men dit 1 keer niet doet.

Als de speler ( mijn speler, ik heb het niet over andere Iops, die zijn denk ik van beter kwaliteit ) zo slecht is dan denk ik dat hij geen toekomst heeft en iedereen hem binnen 1 maand terug stuurd.

Laten we daarom maar hopen dat die van mij gewoon brak was, en niet dat het door mijn handelen komt ( zoals jij nu beweert ), want als het door mijn handelen komt, dan zou dat betekenen dat het een klote Mp3speler is en dat iedereen daar nog wel achter gaat komen.

brainbob

quote:
JayHova schreef op 11 februari 2004 @ 13:55:
want als het door mijn handelen komt, dan zou dat betekenen dat het een klote Mp3speler is en dat iedereen daar nog wel achter gaat komen.

als het door jouw handelen komt is het JUIST geen klote speler maar ging die kapot door jou...ik zegt niet zo dat het is maar je zegt het verkeerd.

maar laten we maar ophouden met deze discussie....ja ik weet het, ik begon um zelf....

maar nog 1 vraagje waarom kies je dan toch voor de Creative, omdat je bang bent dat je weer een stukke krijgt??

de reden dat ik voor de creative kies is Puur omdat ik al was aan het twijfelen of ik de Iops moest nemen of de Creative, En die krijgt nu dus de kans. wat ik trouwens wel HEEL raar vind is dat mp3man, de Creative Muvo 2 512 Mb dus Flash Speler aanbied voor 169 Euro, dat is wel erg goedkoop. denk trouwens ook dat het 269 moet zijn ofzo.

Ps. de zin die je had gequote klopt wel, jij begrijpt hem alleen niet.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 30 31 32 33 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: