Reg. datum: 02 februari 2004
Reg. datum: 02 februari 2004
quote:Most_Master schreef op 10 februari 2004 @ 12:52:
[...]
Ja, dat snap ik, alleen als je hem nu een nachtje in de oplader laat zitten (stel dat hij nog niet helemaal leeg was), gaat hij dus eerst bijv 2 uur opladen, daarna weer 3 uur ontladen, dan weer 3 uur opladen en 2 uur ontladen en dan word je ongeveer wakker en haal je em uit de oplader en blijkt dus dat hij maar halfvol is. Dat is toch niet handig? Moet je altijd precies op het goede moment dat ding uit de lader halen om een volle batterij te hebben.
M'n mobiel kan ik d'r toch ook een nacht in laten zitten zonder dat hij weer gaat ontladen? 'k snap niet dat ze geen systeem inbouwen dat hij automatisch de stroom afsluit als de batterij volledig opgeladen is of dat er een timer in de lader zit oid. Of snap ik het systeem verkeerd?
Zo had ik het nog niet bekeken
Maar is het wel degelijk zo dat de batterij constant wordt ontladen en opgeladen als je hem er niet uittrekt? En duurt het zo lang om te ontladen???
Hmmm...Moet ik nog effe teste..
Een timer is in ieder geval al een oplossing. Zo'n ding kost praktisch niets. Voor mij hoeft dat niet ik zit op de pc en plug dat ding in en wanneer de batterij opgeladen is eruit. Je kunt het toch opladen wanneer je wil aangezien de slimme ontlaadfunctie