Fast-XS (ADSL): Onprofessioneel en onbetrouwbaar

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 868 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49427

Topicstarter
Als waarschuwing voor mensen die op zoek zijn naar een ADSL provider het volgende verhaal:

Ik vond een mooie aanbieding van internet-provider Fast-XS (www.fast-xs.nl). Goede prijzen voor een goede bandbreedte op het BBNED netwerk.
Op 7 november heb ik een aansluiting bij ze aangevraagd. De aansluittijd zou 3 tot 4 weken zijn vanaf het moment van de ontvangst van een bevestigingsbrief. Aangezien ik deze brief na een week nog niet had ontvangen heb ik maar even gebeld. Het bleek dat de postzegels op waren en dat daardoor wat vertraging was ontstaan in de versturing van de brieven. En daardoor blijkbaar ook in het verwerken van de aanvragen. Uiteindelijk kreeg ik op 17 november de brief en op die dag had Fast-XS ook een opdracht verstuurd naar KPN voor de ADSL verbinding naar mijn adres. Ik had verder gehoopt op een snelle afwerking van de procedure, dus na 3 weken maar weer even gebeld. Volgens de helpdesk liep alles normaal en zou ik nog 1 tot 2 weken moeten wachten.
Na 1 week weer gebeld. Nu was er onduidelijkheid over status van de aanvraag. Het 1 en ander zou worden uitgezocht en ik zou worden teruggebeld. Maar mijn telefoon bleef stil dus probeerde ik zelf maar weer te bellen. Blijkbaar hadden meer mensen besloten om dat te doen. Een aantal keren hing ik 20 minuten in de wacht waarna de lijn automatisch werd verbroken. Uiteindelijk kostte het mij een groot aantal belminuten om weer iemand aan de lijn te krijgen. Toen bleek dat er iets fout was gegaan met de verstuurde opdrachten van 17 november, deze waren niet terug te vinden in het systeem van KPN. Oftewel, de opdracht moest opnieuw worden verstuurd met opnieuw een wachttijd van 3 tot 4 weken. Eventjes slikken, maar switchen naar een andere provider zou waarschijnlijk een zelfde wachttijd opleveren dus ik besloot maar weer te wachten. Ook omdat mij werd verzekerd dat er iemand bovenop de verwerking van de opdrachten zou zitten en dat alles zo snel mogelijk en met voorrang zou worden verwerkt.
Na 3 weken maar weer eens gebeld. Nog geen nieuws, maar ik kon mijn aansluiting verwachten in de laatste week van december of de eerste week van januari. Omdat ik in de eerste week van januari nog niets had gehoord heb ik opnieuw gebeld. Opnieuw onduidelijkheid. Wel bleek dat er nu leveringsproblemen waren met de ADSL-modems. De zaak zou weer worden uitgezocht en ik zou worden teruggebeld. Wat opnieuw niet gebeurde. Dus zelf maar weer gebeld. Nu was voor Fast-XS het administratieve systeem van BBNED niet beschikbaar. Zodra dit systeem weer in de lucht was en men kon achterhalen hoe het met mijn aanvraag zat zou ik worden teruggebeld. Wat opnieuw niet gebeurde. Zelf weer gebeld. Nu bleek dat er capaciteitsproblemen waren bij BBNED. En dat het onduidelijk was wanneer deze zouden worden opgelost. Een week later heb ik weer gebeld. Nog steeds capaciteitsproblemen. Daar word nu de vertraging van mijn ADSL aansluiting aan verweten. Ook werd mij verteld dat dit soort problemen normaal gesproken voor de langste vertragingen zorgen. Dus na 10 weken wachten is het einde nog lang niet in zicht. Op mijn klacht dat ik niet op de hoogte word gehouden werd gezegd dat providers dat gewoon niet doen. Zeg dan ook niet toe dat je dat gaat doen zou ik zeggen. Ook de toezegging na het probleem met de opdracht voor KPN dat het verdere verloop van de procedure nauwkeurig in de gaten zou worden gehouden bleek een wassen neus te zijn. Iedere week bracht weer nieuwe problemen en geregeld had ik iemand van Fast-XS aan de lijn die me niet kon vertellen wat er aan de hand was of wat ik verder kon verwachten.

Al met al zijn de geadverteerde 3 tot 4 weken wachttijd nu uitgelopen tot 10 weken en de kans is groot dat hier nog een behoorlijk aantal weken bij gaan komen. Ik had natuurlijk al veel eerder kunnen besluiten om dan toch maar met een andere ADSL-provider in zee te gaan, maar door de regelmatige toezeggingen van Fast-XS dat ik nog maar “1 tot 2 weken” hoefde te wachten heb ik hier tot nog toe van af gezien. Maar de besparingen op het relatief goedkope abonnement van Fast-XS zijn ruimschoots opgegaan aan telefoontikken voor mijn lekker langzame modem en belminuten naar de helpdesk.

Dus voor mensen die een ADSL-provider zoeken en hun verbinding het liefst nog dit jaar willen hebben: vergeet Fast-XS maar. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:08
Als ik jou was zou ik per direct opzeggen. Ziet er niet goed uit dit, ik denk dat ik na 4x er achteraan gebeld te hebben al had opgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik zou zeggen, bezoek ook eens het ADSL forum, moet je es kijken hoeveel draadjes daar wel niet zijn over Fast-XS (read it and wheap! :'( ). Fast-XS is absoluut niet betrouwbaar, op het ADSL forum zijn al enkele medewerkers van deze ISP door de mand gevallen, omdat ze een onderwerp startten, welke vaak in dezelfde trent gingen, als: "ik heb gehoord van Fast-XS, dit lijkt me wel wat, blabla" (en dan een link naar de site enzo). Ook hier op GoT is ooit eens zo'n medewerker geweest die zo'n onderwerp plaatste, het duurde niet lang of iedereen had dit door en werd die gast helemaal in de zeik gezet.
Oh ja, nog een leuke: als jij als klant op het forum van Fast-XS ook maar iets negatiefs zegt over hun, dan worden gelijk je rechten ontnomen om reacties te plaatsen. Wat een democratie he?! :r

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 20:20

WiXX

Kijk uit malloot een...

Kijk zoiets had ik al gedacht, daarom dat ik voor tweakdsl ben gegaan (ook omdat ik eerste 6 maanden dan korting krijg omdat ik het modem toch al goedkoop op de kop heb getikt).

En bij tweakdsl duurde het ook 2 weken zonder dat ik iets had gehoord maar nadat ik toen gemaild had (en de response daarop al binnen 20 minuten binnen had) werd het me duidelijk dat alles nog na planning verliep.

En ik kreeg de verbinding zelfs eerder dan ik verwacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zoek maar eens op Fast-XS hier, het is een compleet rampenplan. Ik ben eens die "helpdesk" van ze gaan bestoken met technische vragen...

Niet de meest intelligente lui die er zijn, het zijn gewoon dozenschuivers van DutchDSL

Meteen een brief sturen dat je de aanvraag annuleert wegens het niet nakomen van de afspraken. In tweevoud opmaken en ondertekenen, 1 kopie zelf bewaren.

Daarna lekker Demon / TweakDSL of iets dergelijks aanvragen en Fast-XS laten stikken.

Altijd handig, hou bij wie je wanneer hebt gesproken in dit soort gevallen. Als ze je voor de rechter slepen dan kan je alles overhandigen. Rechters zijn wel redelijk verder dusss.... :)

zie ook fast-xs hoe kom ik eraf

[ Voor 61% gewijzigd door neographikal op 15-01-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103449

Voor mij is Fast-XS tot op heden 1 grote ellende.

07/11/03 heb ik mij aangemeld voor een "extreme" 8/1mbit abonnement.

Nu 21/01/04 heb ik nog steeds geen ethernet modem/router ontvangen
van Fast-XS.
Hierdoor werd ik gedwongen om een oud usb modempje te lenen
en deze te configureren voor gebruik op BBned.
De Fast-XS helpdesk heeft het MAC adres van mijn modem vervolgens geregistreerd.

Vanaf dat moment heb ik welliswaar verbinding, maar geen 8mbit.
8mbit en USB dat bijt elkaar een beetje. :(

Mijn abonnement zou volgens de aangegane overeenkomst moeten bestaan uit :

* 1 E-tech ADSL Ethernet modem/router
* 5 email adressen
* 8mbit down 1mbit up

a 59€

Wat ik nu 2 1/2 maand later heb mogen ontvangen.

* Een verbinding zonder een degelijk modem/router.

Om het voor elkaar te krijgen om een behulpzame en vooral
wijze helpdeskmedewerker te spreken te krijgen, heb je engelengeduld
en genoeg geld nodig. (in 1 maand € 21,10 verbeld naar Fast-XS :( )

Sinds afgelopen week lijkt het zelfs alsof men bij Fast-XS structureel een bandje
op heeft staan.
- Mededeling : "Momenteel is het erg druk, probeer het later nog eens"

En voor hen die niet alles zomaar aannemen : bel het nr van de helpdesk zelf eens.
Staat op www.fast-xs.nl

Mail beantwoorden is ook iets wat blijkbaar geen prioriteit heeft bij Fast-XS.
(3 mails --> geen reactie _/-\o_ )

Dan was er nog het Fast-XS forum, dat men na de vele negatieve posts (how come ?) maar gewoon besloot te sluiten.

Ik kan nog lappen tekst schrijven aangezien ik de complete historie van mijn aanvraag op schrift bewaard heb.
Ik wil dit forum echter niet gaan bevuilen met zoveel ellende.

Maar het moge duidelijk zijn dat Fast-XS niet echt netjes bezig is.
(en dan druk ik me keurig uit :r )

Tot zover mijn ervaring met Fast-XS.

Mvg,

Een geiriteerde "slow"-XS gebruiker. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 19:25

jep

Ik vind het enigsinds interessant om te leren hoe dit is afgelopen. Toen ik vorige keren flinke kritiek had op de handelswijze van FastXS verklaarde veel mensen mij (en medestanders) voor jaloers en moesten we niet zo stom doen.

Misschien de volgende keer iets beter naar gegronde tegen argumenten kijken, dat wil wel eens helpen. Het hele fast-xs is een resellertje dat niet serieus te nemen is, meld zich 5 keer aan op GoT en zegt dat 'ie tevreden is. Hop: zooi klanten.

Ik hoop dat mensen er van leren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad een waarschuwing is op zijn plaats.

8/1 mbit voor 59€ het lijkt mooi.

En toen ging de wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Anoniem: 103449 schreef op 21 januari 2004 @ 21:34:
Inderdaad een waarschuwing is op zijn plaats.

8/1 mbit voor 59€ het lijkt mooi.

En toen ging de wekker.
goh wat een aanbieding, voor €6,- extra heb je Demon wat wel goed is....

Of een gerenomeerde provider voor €6,- extra, of een onbekende met een slechte naam voor een besparing van €6,-

Ik wist het wel :)

[ Voor 20% gewijzigd door neographikal op 21-01-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 07-06 08:37
Anoniem: 49427 schreef op 15 januari 2004 @ 13:50:
Als waarschuwing voor mensen die op zoek zijn naar een ADSL provider het volgende verhaal:

<knip>

Dus voor mensen die een ADSL-provider zoeken en hun verbinding het liefst nog dit jaar willen hebben: vergeet Fast-XS maar. :(
een paar enters in je verhaal had ook niet erg geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ur right.

Deeply ashamed.
hehehe

Maar iemand moet het toch testen ???

Kijk, ik heb nu 400kb/s als max snelheid.
Dus de pijn is enigszins verzacht.

Wie niet waagt wie niet wint.
ennuh in mijn geval heb ik niet gewonnen.

Misschien dat men bij Fast-XS het nog een keertje op de rit gaat krijgen,
maar voor die tijd ben ik zeker weg daar.

Volledige abo kosten afschrijven en ook nog eens installatie kosten terwijl
er helemaal niets opgeleverd is en daarbij de installatie ook nog eens gratis is,
is totaal onacceptabel.
Dat deed het hem voor mij.

Ik geef ze nog 2 weken en dan bekijken ze het maar.
Fast-XS blijft in gebreke en dus kan ik het contract eenzijdig ontbinden.

Greetz,

Dad (not ur daddy)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 103449 op 21-01-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
  • Laatst online: 06-09-2024
Ik heb fast XS ook pas na 9 a 10 weken daadwerkelijk aangesloten en actief, maar ik woonde er nog niet dus daardoor ben ik redelijk positief over fast-XS, de verbinding is tenminste wel goed, en goedkoop :D
En ja: 6 of 10 euro in de maand goedkoper vindt ik voldoende reden om met een nieuwkomer in zee te gaan.

[spammodus]
op het "alternatieve" Fast-XS forum verzamelen zich de gebruikers en mensen die het aangevraagd hebben en al een eeuwigheid wachten
[/spammodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60963

al eens aan gedacht om kassa in te schakelen. Kent vast iemand wel. Niet dat je er veel aan hebt, maar maby wil er wel een directeur langskomen om alles uit te leggen, en als ze daar geen zin in hebben zou ik zo snel mogelijk bij die provider weg zijn. Zo zie je maar weer, goedkoop is duurkoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Robtimus

me Robtimus no like you

Anoniem: 49427 schreef op 15 januari 2004 @ 13:50:
[..]
Zodra dit systeem weer in de lucht was en men kon achterhalen hoe het met mijn aanvraag zat zou ik worden teruggebeld. Wat opnieuw niet gebeurde. Zelf weer gebeld.
[..]
Als je er niet bij had gezegd dat het om Fast-XS ging had ik bijna gedacht dat het om @Home ging, die heeft mij ook enkele keren verzuimd terug te bellen. De eerste keer ook omdat het systeem niet actief was. Wel erg toevallig.

Ik ben achteraf blij dat ik niet heb gekozen voor Fast-XS, ik had ze nml wel wat vragen gesteld over hun diensten.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
cûora schreef op 21 januari 2004 @ 21:52:
Ik heb fast XS ook pas na 9 a 10 weken daadwerkelijk aangesloten en actief, maar ik woonde er nog niet dus daardoor ben ik redelijk positief over fast-XS, de verbinding is tenminste wel goed, en goedkoop :D
En ja: 6 of 10 euro in de maand goedkoper vindt ik voldoende reden om met een nieuwkomer in zee te gaan.

[spammodus]
op het "alternatieve" Fast-XS forum verzamelen zich de gebruikers en mensen die het aangevraagd hebben en al een eeuwigheid wachten
[/spammodus]
Niet wanneer er zoveel negatieve berichten zijn. Ik wacht altijd eerst op ervaringen voordat ik met een dergelijke partij in zee ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-06 12:34

Mojo

The Power Within

Het ging om precies te zijn over dit topic.

:r Fast-XS

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Tja, helaas voor Fast-xs met al deze negatieve berichten.

Ik was een van de weinigen die vanaf het begin het risico nam om voor Fast-XS te kiezen.
Totaal was het toen 5 weken voordat ik mijn verbinding had, en ik was er toen heel erg over te spreken.
Snelle helpdesk, goede verbinding, had een paar kleine probleempjes die snel werden opgelost.

Ik was toen al bang dat als het storm zou lopen of ze het dan wel aan zouden kunnen.
Ik zit nu al vanaf het begin van Fast-XS volgens mij oktober met een 8mbit verbinding met max 680 KBps.

Voor de rest heb ik nu eigenlijk helemaal geen problemen meer, en volgens mij maar 1 x downtime gehad in die vier maanden.

Denk gewoon dat ik geluk heb gehad, en zou iedereen die ik kende Fast-XS aanbevelen.
Degenen die het nu hebben, zijn ook erg tevreden, maar denk gewoon dat het ergste is om te wachten op je verbinding die steeds maar weer vertraagd wordt.

Helaas jammer voor Fast-XS en alle nieuwe mensen.
Ik vind die 59 euro het wachten wel waard geweest, maar ja wie ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Weetje wat het probleem is, juist de service en de snelheid waarmee dingen gebeuren. Zoals gezegd: fast-xs is niets anders dan een dozenschuiver voor dutchweb producten. Het netwerk zal dus wel online blijven, want daar komen ze zelf niet aan.

De kwaliteit zie je af aan de service. 5 Weken wachten vind ik een beetje bullshit.

Ik en wat vrienden hebben samen 5 xs4all pakketjes aangevraagd die allen binnen 10 dagen zijn aangevraagd. Sommige binnen een week. :) En dan heb je ook wat.

Toegegeven, xs4all ligt in een andere prijsklasse maar ik zou zeggen ga dan naar een iets ietsiepietsie duurdere provider die wel iets aan te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

@ Jep, je vergelijkt nu KPN en BBNED.

Wil je me soms wijs maken dat KPN zijn eigen klanten niet voortrekt wat betreft ADSL aangvragen?

Alle ADSL aanvragen lopen namelijk via KPN, en als deze besluit dat BBNED klanten er minstens een maand over moeten doen, en KPN klanten 2 weken, dan is dat gewoon zo.

En wat wil je zeggen met dozenschuivers dan?
Als het produkt goed is, dan is dat gewoon goed.

De enige problemen die ik eigenlijk hoor is dat mensen binnen 2 weken een aansluiting willen, wat onmogelijk is als je een abonnementje via BBNED wilt.

Ik vraag me eigenlijk af of het ook maar 1 provider die BBNED levert het binnen de jou genoemde 10 dagen kunnen leveren.

Voor de rest heeft de helpdesk altijd klaargestaan bij problemen, en nu ze het drukker hebben, is de service wat minder geworden.

Nu zou ik dan ook niet zo snel een abbo aanvragen bij fast-xs omdat het gewoon lang wachten is voordat je je verbinding heb.
Het netwerk zal dus wel online blijven, want daar komen ze zelf niet aan.
In het eerste Fast-XS topic had je het over Brak netwerk, brak dit ,brak dat.
En nu opeens dat er niks mis is met het netwerk?

Kijk het probleem bij jou is, dat je vanalles liep te roepen, terwijl dat toen helemaal niet het geval was.

Kijk, ik heb nu ook voor iemand fast-xs aangevraagd, en wacht er denk ik al twee maanden op. Dat is gewoon kut, de verbinding is er al, maar geen modems...

Maar ja, voor een dubbeltje op de eerste rang, kan alleen maar met geduld zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

XthinkZ schreef op 22 januari 2004 @ 13:51:
Oh? Waar?
Wil je me soms wijs maken dat KPN zijn eigen klanten niet voortrekt wat betreft ADSL aangvragen?
Geen idee, maar hier bij Fast-xs gaan dus duidelijk dingen fout. Ze krijgen niet zomaar zoveel klachten.
Alle ADSL aanvragen lopen namelijk via KPN, en als deze besluit dat BBNED klanten er minstens een maand over moeten doen, en KPN klanten 2 weken, dan is dat gewoon zo.

En wat wil je zeggen met dozenschuivers dan?
Als het produkt goed is, dan is dat gewoon goed.
*Als* je product binnen 3 maanden online moet zijn en *als* je nooit wat te vragen hebt en *als*................... een provider betaal je voor kwaliteit. Fast-xs heeft niks, verkoopt alleen maar andermans producten voor een euro marge. Ik geloof er niet in, en 't lijkt er steeds meer op dat ik hier gelijk in had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
XthinkZ schreef op 22 januari 2004 @ 13:51:
xs4all is toch KPN ADSL en Fast-XS is BBNED ADSL
En die 2 vergelijk je dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
I'm with jep, hij heeft gelijk

en XthinkZ: Wat dacht je van de service...Ik stuur een mailtje, krijg na een week eens een keer een antwoord. Vraag om meer technische zaken, wordt niet meer gereageerd.

Die gasten weten totaal niet waarmee ze bezig zijn en zoals jep al zei, komt dat omdat ze alleen het product doorschuiven...

Stelletje amateurs imho. Ik ga voor Demon... Dan maar een paar euro meer, maar wel een goede verbinding / service / levertijd plus dat het een goed bekend staand bedrijf is. En zo hoort het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

cûora schreef op 22 januari 2004 @ 17:53:
[...]

[...]

xs4all is toch KPN ADSL en Fast-XS is BBNED ADSL
En die 2 vergelijk je dus :*)
In dit geval wel, maar powerdsl aanvragen gaat ook erg snel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 13:25

MagicTempest

Fly pig!

Van planet internet naar Cistron maxx, 9 (werk)dagen downtime. Het kan dus wel :)

maar...

Ik gellof niet dat er ook maar 1 provider is die zegt dat ze binnen een bepaalde tijd leveren. Meestal hebben ze een gemiddelde tijd, maar vaak staat er in het contract wel dat ze niet binnen een bepaalde tijd op moeten leveren. Dat is in principe ook iets wat ze niet kunnen beloven. Ze zijn namelijk afhankelijk van anderen.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Dat Fast-XS heeft me toch al nooit aangesproken, alleen de naam al is niet geheel uit eigen hersens voort gekomen. Ik hoop niet dat men door dit pruts providertje ook XS4ALL aan de kant schuiven. want deze 2 zijn gelukkig absoluut niet vergelijkbaar. ik ken verhalen waarbij men bij XS4ALL al binnen een week na het indienen van de aanvraag online zaten. wereld bedrijf, ietsje duurder. maar 100% service en bijna geen limitaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

bah, dubbelpost :/

[ Voor 97% gewijzigd door pt0x op 22-01-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Had je dan 5x een BBNED pakket aangevraagd via XS4all?
Als dat zo is en je had al deze vijf binnen 10 dagen binnen, dan geef ik je groot gelijk.
Maar als het KPN abbootjes waren, dan vind ik eigenlijk dat je heel erg krom loopt te praten, voor iemand die voordoet alsof hij heel veel kennis van zaken heeft.

[...]
Geen idee, maar hier bij Fast-xs gaan dus duidelijk dingen fout. Ze krijgen niet zomaar zoveel klachten.
Het gaat helaas de laatste tijd inderdaad ergens fout bij het aanvragen.
Niet voor niets dat ze de klachtenstroom niet aan kunnen.

Ik was hier zoals al eerder gezegd al bang voor, en hoop ook dat ze het zo snel mogelijk weer op orde krijgen.
Maar ik heb ervaren dat jouw super negatieve beoordeling in dat eerste topic onterecht was, helaas was het topic al gesloten voordat ik mijn ervaringen toen kwijt kon en vond het al zeeer vreemd dat je deed alsof je overal vanaf wist.

Aangezien ik zeker wel eens een aantal problemen had aan het begin, weet ik dat ze altijd voor je klaar stonden, zelfs na twaalven s'avonds kreeg je soms antwoord op je mail.
Dat kon je namelijk ook van andere mensen lezen in het forum van die er vanaf he begin bij waren.

Helaas werd keer op keer elk positief verhaal beoordeeld als een die van een Fast-XS medeweker.
Dat hebben ze ten eerste zelf veroorzaakt, ook alwist ik dat die positieve verhalen van toen gewoon waar waren.
Maar ik had mijn verbinding, het werkte goed, en vond het wel best zo.

Voor de rest loopje iets af te zeiken waar je totaal geen ervaring mee hebt, behalve dat je vanaf het begin af aan al heel Fast-XS liep af te branden zoals iedereen in het eerste topic kan lezen, wat naar mijn menning achteraf helemaal nergens over ging.

Over dat brakke netwerk waar je het toen over had, heb ik helemaal niks gemerkt, en ben nu 4 maanden later nog steeds tevreden over.
Beetje vreemd dat je nu 4 maanden later ze opeens dozenschuivers noemt en dat ze opeens geen eigen netwerk hebben, zoals je in dat eerste topic WEL beweerde.

Helaas hebben ze nu leveringsproblemen, en kwam ik een topic tegen over figuren die samen met drie andere bedrijven in een pand zaten en dachten goedkoop een verbnding te delen en die binnen drie weken een verbinding verwachtten.
Toen zij deze niet op tijd kregen die figuren een kruistocht lopen houden tegen Fast-XS en de moderators van dat forum, dat bleef aanhouden en werd zo erg dat het forum van Fast-XS nu zelfs gesloten is.

Tja jammer dan, denk ik.
Maar de onzin waar jij het steeds over had staat nu dus los van de problemen die ze nu hebben.

En ik denk zelf persoonlijk dat er meer achter zit, aangezien Fast-XS het goedkoopst van alle providers BBNED verbindingen leveren, en dus de grootste concurrenten vormen voor KPN providers en andere BBNED leveranciers.

Er is niks makkelijkers om een bedrijf omzeep te helpen, dan ze langer erover te laten doen dan de rest.
Kijk maar eens hoe het afliep met andere providers waar de aansluting soms wel langer dan 3 maanden duurden.

Ik las veel Jaloezie en onterecht gezeik over fast-xs in andere fora, een aatal was terecht, maar een hele hoop niet.

Als er 1 ding duidelijk was in het Forum van Fast-XS, dan was het wel de wachttijd op de verbinding.
Maar toch presteerden mensen om na drie weken geen ADSL om ze maar helemaal af te zeiken.
Bij iedereen duurde een verbinding namelijk in de praktijk minimaal 5 weken, waarom het steeds zo lang duurde durf ik niet te zeggen,maar ik denk echt niet dat Fast-XS zelf dacht van: laten we er maar wat langer ver doen dan onze concurrenten...

Voor de rest was men een heel erg tevreden over de service die men bij fast-XS had. Mede daarom dat ik hier de moeie neem om mijn verhaal over Fast-XS neer te zetten.
Ik ben namelijk heel erg blij niet afgezet, en opgelicht te zijn door Fast-XS aangezien ik heel erg begon te twijfelen na achteraf onterecht negatief gezeik in bijna alle fora door figuren zoals jij.
(losstaand van het feit dat de bedrijfsdirecteur zelf veel verpest had dor zich voor te doen als een tevreden gebruker).

[...]
*Als* je product binnen 3 maanden online moet zijn en *als* je nooit wat te vragen hebt en *als*................... een provider betaal je voor kwaliteit.

Fast-xs heeft niks, verkoopt alleen maar andermans producten voor een euro marge. Ik geloof er niet in, en 't lijkt er steeds meer op dat ik hier gelijk in had. ;)
Tja, van de helft van de onzin die je in het eerste topic hebt geroepen is het toch fijn dat het er steeds meer op begint te lijken dat je hierin wel gelijk had, niet?

Het enige wat ik nu kan zeggen, is dat ze heel erg lopen te prutsen bij het aanleveren van ADSL.

Wat precies de reden daarvan is weet ik niet.

Ook bij mij deden ze langer over mijn verbinding, terwijl ik al een week mijn modem had.
Ik had netjes gevraagd hoe het zat met de betaling, aangezien ik pas een week later heb kunnen internetten ipv de geplande oplever datum.
Dat werd uiteindelijk netjes geregeld: ik hoefde pas te betalen vanaf het moment dat ik echt kon internetten.

Sorry dat ik misschien uitval, maar ik wil alleen duidelijk maken dat jouw super negatieve berichtgeving over Fast-XS nergens over gaan, en ik me af ga vragen wat het jou oplevert omzo uit het niets vanaf het begin deze tent af te branden.

Voor de mensen die willen weten hoe, lees het eerste topc maar eens die hierboven is gelinkt door sokje: Fast-XS Ervaringen??

Voor de rest will ik nog 1 ding toevoegen, dankzij Fast-XS werden alle BBNed providers gedwongen omhun prijzen omlaag te gooien.

Voor de providers niet zo mooi, voor de consument des te beter...

[ Voor 6% gewijzigd door XthinkZ op 22-01-2004 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik had weinig negatieve ervaring. Ik kijk alleen met open ogen naar de situatie en zie wat 't precies is. Na 2 pagina's kwamen we erachter dat de tevreden topicstarter ook nog eens de eigenaar was. Dan hoef je er al geen woorden meer aan vuil te maken.

Verder is m'n punt al duidelijk genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Ik denk dat we een positief bericht wel kunnen gebruiken; mijn Fast-XS Extreme lijn is binnen 3 weken na aanvraag opgeleverd! O.k., ik heb nog niet het gratis modem binnen maar ik ga dus niet, zoals andere "ontevreden" Fast-XS users, 2 maanden lang op een modem zitten wachten.
Dit is dus wat velen van de ontevredenen doen; wachten op het gratis modem terwijl de lijn al lang en breed opgeleverd is. Koop op marktplaats ff een USB modem voor 12 euro en je kunt gassen.
Als je later alsnog het gratis modem van Fast-XS krijgt dan verpats je er één, simpel.

Btw, in het alternatieve Fast-XS forum is te lezen dat sommigen hun gratis modem binnen hebben gekregen, de leveringen lijken op gang te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ik kijk alleen met open ogen naar de situatie en zie wat 't precies is.
en
Dan hoef je er al geen woorden meer aan vuil te maken.
Joh, weet jij wel wat jij zegt? Lees jij jouw meningen even na in dat topic.

Als jij het verschil tussen toekijken en doen aslof je precies weet hoe he netwerk van Fast-XS in elkaar zit niet weet, en dan doodleuk over geen woorden aan vuilmaken gaat hebben,
dan is het punt dat JIJ duidelijk wilt maken nogal dubieus.

Dat de tevreden topicstarter uiteindelijk eigenaar bleek te zijn heeft niks te maken met wat jij anderen loopt wijs te maken.

De problemen die ik bij deze topicstarter lees, ben ik bij verscheidene andere BBNED providers tegen gekomen, en zelfs bij KPN providers.

De enige echte klachten die ik ze is de lange aanlevering.
Maar zoals ik alzei, hoopik dat ze die snel kunnen oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

XthinkZ schreef op 22 januari 2004 @ 21:32:
[...]

en

[...]

Joh, weet jij wel wat jij zegt? Lees jij jouw meningen even na in dat topic.

Als jij het verschil tussen toekijken en doen aslof je precies weet hoe he netwerk van Fast-XS in elkaar zit niet weet, en dan doodleuk over geen woorden aan vuilmaken gaat hebben
Ze hebben geen netwerk. En verder zijn mijn punten meer dan duidelijk, en doen jullie er maar mee wat jullie willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Zoals ik heb gezegd, waren jouw punten onzin.
Al vanaf het moment dat jij je mond open deed in dat fast-xs topic maakte je jezelf al belachelijk. En toen al liep je het op te nemen voor het veel duurdere XS4all...

Ik heb lang niet mijn mond over fast-xs open gedaan, aangezien ik in het begin maar pas kort van mijn 8Mbit lijntje kon genieten.

Nu na 4 maanden durf ik wel te zeggen dat je hebt gedragen en nog steeds gedraagd als een poplulaire clown, en dat jouw punten onnozel zijn, aangezien ik heel erg tevreden ben met mijn verbinding.

Er is 1 ding duidelijk over Fast-XS, en dat is dat ze lang doen over de aanlevering van een BBNED verbinding, maar waar dat precies aan ligt durf ik nogmaals niet te zeggen.

Voor de rest hebben ze me altijd goed kunnen helpen bij mac, ip en dns problemen of wat dan ook, wat meer geduld en ze een kans geven en netjes blijven, heeft al heel veel mensen blij gemaakt als je het kan terug lezen in het forum van Fast-XS.

Tussen al de opzettelijke negatieve post is waar je doorheen zou moeten prikken..
Want iemand die daadwerkelijk een verbinding heeft weet wel beter.

[ Voor 4% gewijzigd door XthinkZ op 23-01-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ga lekker inhoudelijk op mijn punten in. Wat is er van de volgende punten onwaar?

- Geen eigen netwerk
- Geen ip's geen eigen beheer
- Weinig kennis van zaken
- Wazige bedrijfsconstructie
- Vreemde prijzen

Ik zeg niet dat *jij* geen goede verbinding hebt, of wel?

Lees gewoon wat ik zeg, in plaats van deze domme reacties.

Ik wens je al het beste met je verbinding, eerlijk. :) Het gaat alleen om het totale plaatje ;).

/edit: En mijn uitleg over 't netwerk snap je nog niet, dus ik kap er maar eens mee :z Jij kunt je mp3'tjes snel downloaden, dus 't is super :Y). Jij blij, ik blij, case closed. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door jep op 23-01-2004 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ga lekker inhoudelijk op mijn punten in.
Sorry? Jouw antwoorden zijn inhoudellijk op mijn punten?
Door jep - Tuesday 09 September 2003 19:01
Domme prijzen, brak netwerk, brakke site, alles brak. Geen aanrader .
Door pentium - Tuesday 09 September 2003 19:07
Hoe kom je hierbij ? heb je ervaringen ? post dan eens wat screenshots als je deze provider hebt , zo nee:
hou dan onmiddelijk je mond en ga geen providers zitten afkraken als je er helemaal geen ervaringen mee hebt, dat soort posten halen een topic omlaag.

Inderdaad case closed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

XthinkZ schreef op 23 januari 2004 @ 01:17:
[...]

Sorry? Jouw antwoorden zijn inhoudellijk op mijn punten?
Jou punten zijn geen punten, en ze slaan nergens op.
Door pentium - Tuesday 09 September 2003 19:07
Hoe kom je hierbij ? heb je ervaringen ? post dan eens wat screenshots als je deze provider hebt , zo nee:
hou dan onmiddelijk je mond en ga geen providers zitten afkraken als je er helemaal geen ervaringen mee hebt, dat soort posten halen een topic omlaag.

Inderdaad case closed ;)
Je hebt dus gewoon niet gelezen waar ik het over heb. Bemoei je er dan ook niet mee.

En nu stop ik, lees het topic van de vorige keer maar en denk er het jouwe van. 't Is nu echt wel duidelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat sommige personen het als persoonlijke missie zien Fast-XS onderuit te halen. Er zijn zeker schrijnende gevallen waar je de tenen krom van gaan staan, maar die zijn overal. Ook bij Planet Internet, xs4all, Hetnet en noem ze allemaal maar op.

Mijn 8/1mbit aansluiting is reeds opgeleverd. Niet op tijd, maar 1 week te laat. Het ook een paar weken met een eigen modem moeten werken. Het modem van Fast-XS heb ik pas recentelijk gekregen. Dit feit kan ik nu wel uit den treuren gaan posten op 75 verschillende fora en mijzelf zéér negatief opstellen over Fast-XS, maar waarom? Ik heb wel betere dingen te doen. Het laatst ook 4 weken met Planet Internet lopen te k*tten om een foutje bij een kennis opgelost te krijgen, ga ik ook niet over lopen zeuren.

Toen ik begin november de aansluiting aanvroeg, stond er overigens op de website dat een aansluiting binnen 3-6 weken werd gerealiseerd. Als ik zie hoeveel mensen er niet zeuren dat hun aansluiting na 4 weken nog niet is opgeleverd, snap ik dat niet helemaal. Maximaal 6 weken is maximaal 6 weken. Is het meer dan 6 weken, klaag dan. Dan is het wat mij betreft ook terecht.

Conclusie. Ik ben tevreden over Fast-XS, ondanks dat de mail nu niet werkt. Sommige mensen klagen wel erg snel en wel erg veel. Maar inderdaad, er zijn ook gevallen waarvan je de broek op de schoenen zakt. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

XthinkZ schreef op 23 januari 2004 @ 00:30: wat meer geduld en ze een kans geven en netjes blijven, heeft al heel veel mensen blij gemaakt als je het kan terug lezen in het forum van Fast-XS.

Tussen al de opzettelijke negatieve post is waar je doorheen zou moeten prikken..
Want iemand die daadwerkelijk een verbinding heeft weet wel beter.
Sorrie hoor, dat ik die droomballon van je ff lek moet prikken :X , maar het enige wat je inderdaad mag op het Fast-XS forum, is 'netjes' blijven en alleen maar aardige dingen over Fast-XS zeggen. Het kan geen toeval zijn dat ik van 2 afzonderlijke personen heb gehoord dat zij een klacht hadden of een vraag in de ietwat negatieve richting en dat ze vervolgens zonder enige waarschuwing van het forum zijn gebanned en hun onderwerpen op het forum zijn gewist. Dus wat blijft er dan over? Juist! allemaal 'tevreden' geluiden (welke net zo goed door medewerkers zelf geplaatst kunnen zijn, gezien hun achtergrond zal dit niet de 1e keer zijn...).
Als jij tevreden bent: okay, ik ben blij voor je. Maar als er hier mensen zijn met minder positieve ervaringen, laat hen dan ook hun zegje doen. Het enige wat je nu probeert is continue het tegendeel proberen te bewijzen, je reacties ten opzichte van mensen alhier met negatieve ervaringen met de IP zijn ook niet bepaald leuk om te lezen. Sorrie, maar dan zou ik bijna denken dat je zelf weer zo'n medewerker bent... |:(

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _fool
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-06 08:33

_fool

Helemaal zo gek nog niet

XthinkZ == Emiel Fellinger? :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
_fool schreef op 23 januari 2004 @ 11:41:
Ja die heeft zich hier 3 jaar geleden ingeschreven om nu zijn bedrijf te promoten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21235

Tsjongejonge. Nou, laat ik voor de verandering eens iets goeds zeggen over Fast-XS. Waarschijnlijk ben en blijf ik de enige.

5 november 2003: Aanvraag gefaxt
week daarop: Brief met bevestiging aanvraag
12 januari 2004: Brief van de KPN over de linesharing
13 januari 2004: 59,95 afgeschreven van mijn rekening
23 januari 2004: Nog geen modem gezien
30 januari 2004: Vast en zeker nog geen modem
30 februari 2004: Bestaat niet
30 maart 2004: Misschien een modem en anders een advocaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 08:10
ik heb mijn account ook via fast-xs lopen en als het eenmaal werkt dan gaat het ook wel goed.
Alleen is het zo dat ik nu al weer 4 dagen geen internet heb omdat mijn poort zogenaamd vast staat en bbned dit moet los gooien maar die doen dit niet zonder een storingsmelding van fast-xs, die dan vervolgens via Dutchweb bij BBned terecht moet komen.
Het is niet fijn om weer via een ouderwets modem te moeten werken.
:( :( :( :( :( :( :(

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Gedachte kwam ook al in mij op. :Y) Maar gezien zijn profile lijkt het inderdaad niet zo te zijn.

Fast-XS mailtje:

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/svandegeijn/fastxs.jpg

Lees de reacties daar maar eens. Stuk wat eronder hoort is mijn eerst mailtje met het verzoek voor een traceroute.

Het spijt me hoor maar ik kan deze gasten echt niet serieus nemen... SDSL, eenmanskantoor? 8)7 Medewerkers :? De technische support incl leugens worden door de eigenaar geleverd :z

Enne geen brakke levering? Dat je snel kan met je eigen modem is belachelijk, ik heb er geen liggen nu hoor :) 2 maanden levertijd incl modem is om te janken. Punt uit

[ Voor 35% gewijzigd door neographikal op 23-01-2004 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Kijk nou wat hij loopt te blaten over zijn netwerk, zijn routeringen, zijn lijnen, etc. Hij heeft uberhaupt geen 1 lijn :{. Zelfs de DNS van hun domein kunnen ze niet zelf, dit doet dutchweb ook.

Jongens, vanaf heden kunnen jullie JepDSL bij me afsluiten! Jullie bestellen, ik bestel stiekum een pakketje bij dutchweb en stuur het modem door. Als 't niet werkt, dan moet je me maar even op mijn gsm bellen :Y). Bij mij werkt email en dns wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2090

Voor degene die nu naar demon willen zou ik aanraden om demon.nl.support op usenet te volgen. Het is nl. geen rozegeur en maneschijn wat je daar hoort. Er zijn veel demongebruikers die problemen hebben met de snelheid. Verder willen ze het gebruik van supernews aanbanden leggen. Schijn dat er flink misbruik van gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

jep schreef op 23 januari 2004 @ 01:22:
[...]

Jou punten zijn geen punten, en ze slaan nergens op.
Ok Jep, je vraagt erom.

1. Je liep jezelf al vanaf je eerste post in dat oude topic tegen te spreken:

Je liep Fast-XS af te zeiken omdat ze Domme prijzen en een brak netwerk zouden hebben en Fast-XS's eigen ip netwerk is waardoor ze super goedkoop zijn. Daar kies je voor, zeg ik dan.

Vervolgens roep je: Ze hebben geen ip's, ze beheren hun eigen dns server niet, etc..

Vreemd...
Dus je lult maar wat raak, met als doel zo negatief mogelijk zijn.

2. Je hebt het in dit topic over Dan hoef je er al geen woorden meer aan vuil te maken.

Het enige wat jij in dat topic deed was afzeiken, en dat nog voordat je erachter kwam dat de TS een lokkertje was.

Om even op dit terug te komen:
Als je in het oude topic gelezen had, was ik de eerste die de TS verdacht van een lokkertje.

3. Je probeert vanaf het oude topic al XS4ALL te promoten en ook hier met je verhaal dat je al 5x een pakket binnen 10 dagen geleverd kreeg, terwijl je dondersgoed weet dat je KPN abbo's met BBned abbo's aan het vergelijken was.

Vervolgens zeg jij wanneer je op dit punt wordt aangesproken:

In dit geval wel, maar powerdsl aanvragen gaat ook erg snel.

Hoe snel dan? Is dat dan ook binnen die mooie 10 dagen van je? Of wordt het dan duidelijk dat KPN zijn eigen klanten voorrang geeft ten opzichte van die van BBned Klanten?

Toen BBned nog net bestond had je die drukte nog niet en waren verbindingen binnen no time geleverd. Nu kan je zeker rekenen op minstens 3 weken toch?

Verder moet men niet vergeten dat XS4ALL een dochteronderneming is van KPN, en dat het niet vreemd is als ze ook hier voorrang krijgen t.o.v. andere BBned providers.

Je zou eens wat meer moeten werken aan je eigen integriteit...
Ga lekker inhoudelijk op mijn punten in. Wat is er van de volgende punten onwaar?

- Geen eigen netwerk
Is dat slim of dom? Ze kunnen als geen ander de prijs zo laag maken.
Het is dus duidelijk dat ze erg gehaat zijn bij hun concurrenten.

Wie zegt dat jij geen concurrent bent, als je zeikt op iets waar je geen ervaring mee hebt, ook al hebben ze een eigen netwerk hebben of niet..
Erg vreemd allemaal.
- Geen ip's geen eigen beheer
Zelfde verhaal als hierboven.
- Weinig kennis van zaken
Meneer expert Jep heeft gesproken.
Je zou maar eens wel zeggen dat ze kennis van zaken hebben als concurrent..
- Wazige bedrijfsconstructie
Inderdaad heel erg wazig, eerst alleen ADSL aan bedrijven leveren, om het vervolgens aan consumenten te leveren.
- Vreemde prijzen
Nou hier heb je me echt te pakken hoor.
Ik betaal nu al 4 maanden lang 59 euro voor m'n 8Mbit verbing, zeer vreemd..
Je hebt dus gewoon niet gelezen waar ik het over heb. Bemoei je er dan ook niet mee.
Er komt een hoop troep uit jouw mond, wat de achterliggende reden ervan is weet ik niet, wel weet ik wat mijn ervaringen zijn en dat je jezelf vanaf het begin hebt lopen tegen spreken. Maar owee als ik me ermee bemoei.. B)

Het lijk me verstandig om je maar gewoon te negeren.
Iedereen mag zijn ervaringen over Fast-XS plaatsen, maar wat jij voor troep uitkraamt. Dan vraag ik me echt af wat je er zelf wijs aan wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:33
Kan zo langzamerhand een heel boek schrijven over Fast-xs. In het kort, heb begin november ADSL bij hun aangevraagd en zit nu nog steeds zonder. Vele telefoontjes en dus euro's heb ik verspild en ben er geen reet mee opgeschoten. Heb van de week wel eindelijk mijn modem gekregen, en ondanks dat de lijn al actief was, is er nog steeds geen verbinding. Er is nu voor de tweede keer een storing doorgegeven aan BBned. Het ergste van alles is dat ze al twee keer geld hebben afgeschreven, waarvan één bedrag voor het modem, terwijl deze gratis was. Dat laatste bedrag heb ik inmiddels laten terugstorten.

Wat ik ook moeilijk kan verdragen, is dat er telkens wat anders wordt gezegd en beloofd, wat getuigt van onprofessionaliteit. Dat ik nu maar moet hopen dat het snel in orde komt, is toch eigenlijk te zielig voor woorden.

Maar goed, wie weet komt er nog gerechtigheid... Zeg, kijkt er wel eens iemand naar Kassa? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

XthinkZ schreef op 24 januari 2004 @ 02:56:
[...]

Ok Jep, je vraagt erom.

1. Je liep jezelf al vanaf je eerste post in dat oude topic tegen te spreken:

Je liep Fast-XS af te zeiken omdat ze Domme prijzen en een brak netwerk zouden hebben en Fast-XS's eigen ip netwerk is waardoor ze super goedkoop zijn. Daar kies je voor, zeg ik dan.

Vervolgens roep je: Ze hebben geen ip's, ze beheren hun eigen dns server niet, etc..

Vreemd...
Dus je lult maar wat raak, met als doel zo negatief mogelijk zijn.
Daar kies je voor, dat zei ik ook de hele tijd. :) Maar ze hebben nog steeds niets (aangezien er mensen waren die 't ge-wel-dig vonden.)
2. Je hebt het in dit topic over Dan hoef je er al geen woorden meer aan vuil te maken.

Het enige wat jij in dat topic deed was afzeiken, en dat nog voordat je erachter kwam dat de TS een lokkertje was.

Om even op dit terug te komen:

[...]

Als je in het oude topic gelezen had, was ik de eerste die de TS verdacht van een lokkertje.

3. Je probeert vanaf het oude topic al XS4ALL te promoten en ook hier met je verhaal dat je al 5x een pakket binnen 10 dagen geleverd kreeg, terwijl je dondersgoed weet dat je KPN abbo's met BBned abbo's aan het vergelijken was.

Vervolgens zeg jij wanneer je op dit punt wordt aangesproken:

In dit geval wel, maar powerdsl aanvragen gaat ook erg snel.

Hoe snel dan? Is dat dan ook binnen die mooie 10 dagen van je? Of wordt het dan duidelijk dat KPN zijn eigen klanten voorrang geeft ten opzichte van die van BBned Klanten?

Toen BBned nog net bestond had je die drukte nog niet en waren verbindingen binnen no time geleverd. Nu kan je zeker rekenen op minstens 3 weken toch?

Verder moet men niet vergeten dat XS4ALL een dochteronderneming is van KPN, en dat het niet vreemd is als ze ook hier voorrang krijgen t.o.v. andere BBned providers.

Je zou eens wat meer moeten werken aan je eigen integriteit...
Ik geloof dat je een van de enige bent die 't allemaal niet zo goed snapt, maar ik bedoel 't goed laten we maar zetten. ;) Xs4all is de hele andere kant natuurlijk, dat besef ik ook wel. Ik wou alleen aangeven dat de traagheden hier niet persé bij de leverancier van de lijn ligt.
[...]

Is dat slim of dom? Ze kunnen als geen ander de prijs zo laag maken.
Het is dus duidelijk dat ze erg gehaat zijn bij hun concurrenten.
Ik kan die prijs ook aanbieden hoor. Mail me maar, krijg jij JepDSL white labled dutchweb van me. Heb hier een offerte van ze liggen. :)
Wie zegt dat jij geen concurrent bent, als je zeikt op iets waar je geen ervaring mee hebt, ook al hebben ze een eigen netwerk hebben of niet..
Erg vreemd allemaal.
Laat ik je zeggen dat ik genoeg ervaring met internet diensten heb om te kunnen zien of het hier om een serieus bedrijf met enige kennis en middelen gaat, of om een ordinaire dozenschuiver. :)
Zelfde verhaal als hierboven.

[...]

Meneer expert Jep heeft gesproken.
Je zou maar eens wel zeggen dat ze kennis van zaken hebben als concurrent..

Inderdaad heel erg wazig, eerst alleen ADSL aan bedrijven leveren, om het vervolgens aan consumenten te leveren.
Ik doelde meer op de door mijn collega-poster uitgevonden 7 bv's in 1 op een woonadresje ergens in nederland. :)
Nou hier heb je me echt te pakken hoor.
Ik betaal nu al 4 maanden lang 59 euro voor m'n 8Mbit verbing, zeer vreemd..
Ja. Jij kunt niet rekenen? Dit zijn geen prijzen.
Er komt een hoop troep uit jouw mond, wat de achterliggende reden ervan is weet ik niet, wel weet ik wat mijn ervaringen zijn en dat je jezelf vanaf het begin hebt lopen tegen spreken. Maar owee als ik me ermee bemoei.. B)
Volgens mij denken veel mensen hier anders over en snappen die wél waar ik 't over heb. Het enige wat jij namelijk doet is mij weer bashen, zonder begrip op te brengen voor mijn kritiek. Ik spreek mezelf niet tegen en weet dondersgoed waar ik 't over heb. Onderhand lijkt 't een puur bash-topic van me te worden zoals 't oorspronkelijk niet bedoeld was.. maar als je aan de gang blijft dan zal ik mezelf wel steeds proberen te verduidelijken hoor. :)
Het lijk me verstandig om je maar gewoon te negeren.
Iedereen mag zijn ervaringen over Fast-XS plaatsen, maar wat jij voor troep uitkraamt. Dan vraag ik me echt af wat je er zelf wijs aan wordt...
Dan wens ik je alle plezier van de wereld met hun snelle netwerk, prima mailservers, stabiele dns configuratie en kennis van zaken. Ze bestaan wel niet, maar je moet er wel een beetje in geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30890

Uh lol, het is al vanaf het begin van 'fast-xs' bekend dat ze gewoon reseller zijn van dutchweb. Ze hebben zelf helemaal niks, zelfs geen netwerk kabeltje die van hunzelf is. Laat staan de verbindingen waar ze over praten.

Maar dit was een halfjaar geleden ook bekend, en toch gaan er mensen mee in zee. Grappig hoe sommige mensen denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
Anoniem: 30890 schreef op 24 januari 2004 @ 11:04:
Uh lol, het is al vanaf het begin van 'fast-xs' bekend dat ze gewoon reseller zijn van dutchweb. Ze hebben zelf helemaal niks, zelfs geen netwerk kabeltje die van hunzelf is. Laat staan de verbindingen waar ze over praten.

Maar dit was een halfjaar geleden ook bekend, en toch gaan er mensen mee in zee. Grappig hoe sommige mensen denken. :)
Ja en? Is het een probleem dat fast-xs via dutchweb werkt? Het enige dat mij interesseert is dat mijn lijn snel is en goed werkt. Of dat via het netwerk van fast-xs, dutchweb of wie dan ook loopt, interesseert mij geen bal.

Jij gaat ook niet naar de Albert Heijn, omdat de producten die ze daar verkopen eigenlijk van Remia, Pepsi, Amstel en noem ze maar op zijn?

Wat een hoop gezeik om niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SlowMeDown schreef op 24 januari 2004 @ 11:22:
[...]

Ja en? Is het een probleem dat fast-xs via dutchweb werkt? Het enige dat mij interesseert is dat mijn lijn snel is en goed werkt. Of dat via het netwerk van fast-xs, dutchweb of wie dan ook loopt, interesseert mij geen bal.

Jij gaat ook niet naar de Albert Heijn, omdat de producten die ze daar verkopen eigenlijk van Remia, Pepsi, Amstel en noem ze maar op zijn?

Wat een hoop gezeik om niks.
Blabla, verkoopt Remia, Pepsi En Amstel volgens jou soms direct aan de consument? Totaal onzinnig voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik las net dat vanavond op Tv in het programma Kassa Fast-XS wordt besproken! Dus kijken (en huilen) om 19:00u, Nederland 3 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
Anoniem: 30890 schreef op 24 januari 2004 @ 11:50:
[...]

Blabla, verkoopt Remia, Pepsi En Amstel volgens jou soms direct aan de consument? Totaal onzinnig voorbeeld.
Dat bedoel ik nu met mensen die alleen bezig zijn met zwart maken. Jij vertelt alleen (op een vrij botte manier) dat mijn voorbeeld onzinnig is, maar verder ga je er niet inhoudelijk op in.

Misschien begreep je mijn insteek niet. Wat is het grote probleem aan het feit dat fast-xs zelf geen netwerk heeft? Moet dat? Is fast-xs nu kl*te omdat het geen eigen netwerk heeft? Wordt mijn verbinding nog beter als fast-xs wel een eigen netwerk heeft? Is mijn verbinding straks 25 uur per etmaal beschikbaar, in plaats van 24 uur? Ik snap het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 13:25

MagicTempest

Fly pig!

Ik zeg allereerst dat ik goede noch slechte ervaringen heb met fast-XS, dus ik ben compleet neutraal. Ook tussen jep en XthinkZ probeer ik zo neutraal mogelijk te blijven.

Toch kan ik een hoop van de argumenten die jij geeft jep niet begrijpen, en lijken ze voor mij toch erg veel op een flame tegen XthinkZ. Ik zou bijna zeggen ruzie hetergens anders uit, maarjah, ik ben toch geinteresseerd:

jepz, jij noemt ergens dat 59 euro geen prijs is en dat hij niet kan rekenen. Welnu, ik kan je vertellen dat ik wel kan rekenen, maar alsnog kan ik de som niet maken. Kan je even melden waar we mee moeten rekenen?

EN zo vind ik nog wel een aantal van je argumenten niet goed genoeg onderbouwd.

XthinkZ, ik ben ontzettend blij voor je dat jij wel een goede verbinding hebt bij fastXS, alleen, je kan niet ontkennen dat er gewoon een hoop fout gaat. Veel meer dan bij andere providers. Misschien dat dat een resultaat is van het white label leveren, maar dat kan ik helaas niet goed zeggen. Wel is het zo dat wanneer een provider in Kassa komt er toch wel het eea goed mis moet zijn.

Verder is het altijd zo dat je de mensen die positief zijn niet hoort, en diegenen die problemen hebben hoor je altijd.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SlowMeDown schreef op 24 januari 2004 @ 12:51:
[...]

Dat bedoel ik nu met mensen die alleen bezig zijn met zwart maken. Jij vertelt alleen (op een vrij botte manier) dat mijn voorbeeld onzinnig is, maar verder ga je er niet inhoudelijk op in.

Misschien begreep je mijn insteek niet. Wat is het grote probleem aan het feit dat fast-xs zelf geen netwerk heeft? Moet dat? Is fast-xs nu kl*te omdat het geen eigen netwerk heeft? Wordt mijn verbinding nog beter als fast-xs wel een eigen netwerk heeft? Is mijn verbinding straks 25 uur per etmaal beschikbaar, in plaats van 24 uur? Ik snap het niet.
Op 't moment je een consumentenprodukt gaat wederverkopen, dan is daar opzich nog niks mis mee. Echter het doen alsof je de dienst van jezelf is, wel. fast-xs hangt aan elkaar van leugens en bedrog. En dat was bij voorbaat al bekend omdat vanaf dag 1 al bekend was dat ze geen eigen netwerk hadden, helemaal niks. En dat ze wel doen alsof ze dit hebben en ook niet toegeven dat ze het niet hebben maar omslachtige leugels verzinnen (zie mailtje wat iemand hierboven had neergezet). Daarnaast is een ander groot nadeel van wederverkopers dat ze afhankelijk zijn van een andere partij die waarschijnlijk ook weer afhankelijk is van diverse partijen. Dus als jij een storing hebt, moeten hun dat weer communiceren met dutchweb en zo door. Erg lastig, omslachtig en vaag.

Op 't moment een bedrijf gaat liegen en bedriegen, dan is het in mijn ogen in ieder geval voldoende reden om niet met zo'n partij in zee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

SlowMeDown schreef op 24 januari 2004 @ 12:51:
[...]

Is fast-xs nu kl*te omdat het geen eigen netwerk heeft?
Dat zal Felix Meurders je vanavond es haarfijn uitleggen ;) . Ik neem aan dat er wel wat meer aan de hand is met dit bedrijfje, als je in Kassa terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101708

Achja,

Ik ben ook zon gek die het genomen heeft. Na 11 weken is mijn modem aangekomen. Ze beheren inderdaad geen stront, dat valt ook wel op als je de helpdesk belt. Ik vind dat jep daar helemaal gelijk in heeft.

Je zou denken nadat je 11 weken heb moeten wachten dat je eindelijk stabiel/snel kunt internetten, niet dus. Verbinding hier valt constant weg, dan is het weer een routeringsprobleem van bbned, dan heeft een gast mijn macadres gewijzigd in het systeem, het is altijd vanalles maar het ligt nooit aan fast-xs heb ik begrepen.

Als je verbinding werkt, dan werkt het goed, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb tot nu toe alleen maar leugens mogen aanhoren van de helpdesk, maarja, het werkt nu weer ..de vraag is voor hoe lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb helemaal niets met deze provider te maken, maar vind dit toch een interessant topic. Ik ga vanaaf ook zeker even kassa kijken om te zijn wat er nu precies aan de hand is bij dat bedrijf. Daarna kan de hele conversatie weer verder gaan met nieuwe feiten. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is 1 ding duidelijk over Fast-XS, en dat is dat ze lang doen over de aanlevering van een BBNED verbinding, maar waar dat precies aan ligt durf ik nogmaals niet te zeggen.
Zoals ik al eerder vermeldde; in het alternatieve Fast-XS forum (link staat ergens in deze topic) kun je lezen dat de lijn van veel mensen al na zo'n 3 tot 6 weken is opgeleverd (zonder dat ze daar erg in hebben), echter, ze gaan doodleuk op hun (gratis) modem zitten wachten. Tsja, en dáár heeft Fast-XS nou grote moeite mee, om dus die modems te leveren.
Dat de lijn al lang en breed is opgeleverd gaat aan ze voorbij. Als ze zelf even een modempje regelen hadden ze al lang kunnen internetten.
Ik zal even de Kassa-uitzending van vanvond voorspellen: klagers die hun (gratis) modem nog steeds niet ontvangen hebben!

Tsja, we zijn nou eenmaal Nederlanders, iets is gratis dus het komt niet in je op om even zolang een modempje zèlf te regelen. Stel je voor zeg.
Fast-XS heeft geen eigen netwerk
Vertel eens iets nieuws. Alle providers gebruiken òf het netwerk van Bbned òf dat van KPN. Andere keus is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

...

[ Voor 103% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 24-01-2004 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Anoniem: 38733 schreef op 24 januari 2004 @ 15:06:
[...]

Zoals ik al eerder vermeldde; in het alternatieve Fast-XS forum (link staat ergens in deze topic) kun je lezen dat de lijn van veel mensen al na zo'n 3 tot 6 weken is opgeleverd (zonder dat ze daar erg in hebben), echter, ze gaan doodleuk op hun (gratis) modem zitten wachten. Tsja, en dáár heeft Fast-XS nou grote moeite mee, om dus die modems te leveren.
Dat de lijn al lang en breed is opgeleverd gaat aan ze voorbij. Als ze zelf even een modempje regelen hadden ze al lang kunnen internetten.
Ik zal even de Kassa-uitzending van vanvond voorspellen: klagers die hun (gratis) modem nog steeds niet ontvangen hebben!

Tsja, we zijn nou eenmaal Nederlanders, iets is gratis dus het komt niet in je op om even zolang een modempje zèlf te regelen. Stel je voor zeg.

[...]

Vertel eens iets nieuws. Alle providers gebruiken òf het netwerk van Bbned òf dat van KPN. Andere keus is er niet.
Fast-XS heeft toegezegd een modem te sturen. Punt.
Doen ze dat niet of te laat, dan kun je daar moeilijk de klant de schuld van geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

MagicTempest schreef op 24 januari 2004 @ 13:45:
Ik zeg allereerst dat ik goede noch slechte ervaringen heb met fast-XS, dus ik ben compleet neutraal. Ook tussen jep en XthinkZ probeer ik zo neutraal mogelijk te blijven.

Toch kan ik een hoop van de argumenten die jij geeft jep niet begrijpen, en lijken ze voor mij toch erg veel op een flame tegen XthinkZ. Ik zou bijna zeggen ruzie hetergens anders uit, maarjah, ik ben toch geinteresseerd:

jepz, jij noemt ergens dat 59 euro geen prijs is en dat hij niet kan rekenen. Welnu, ik kan je vertellen dat ik wel kan rekenen, maar alsnog kan ik de som niet maken. Kan je even melden waar we mee moeten rekenen?
Vraag ook een offerte aan bij dutchweb. Ik weet dus dat ze er geen zak aan verdienen. Ze nemen 't complete pakketje bij dutchweb af zodat ze er zelf totaal niets aan doen. :) Ze hebben namelijk geen middelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Lees het topic nou eens, we hebben het hier over de ip-netwerken. Fast-xs heeft dit niet. Los van bbned of kpn, die alleen de fysieke lijnen naar de eind gebruiker verzorgen. :) Dit is iets compleet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hebben ze soms ook dezelfde acties als dutchweb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Zou ik niet durven zeggen. Volgens mij leverd dutchweb alleen aan reseller-partijen, maar ik kan er naast zitten. Kan even niet kijken. Ik heb in ieder geval gekeken naar dutchweb oplossingen. Transperante oplossingen met alleen ip-traffic en white lable is nog enigsinds iets waar je als klant wat aan hebt mits hier een goede service en email/dns/news dienst overheen komt. Dit doet men geen van allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlowMeDown
jep schreef op 24 januari 2004 @ 15:15:
Zou ik niet durven zeggen. Volgens mij leverd dutchweb alleen aan reseller-partijen, maar ik kan er naast zitten. Kan even niet kijken. Ik heb in ieder geval gekeken naar dutchweb oplossingen. Transperante oplossingen met alleen ip-traffic en white lable is nog enigsinds iets waar je als klant wat aan hebt mits hier een goede service en email/dns/news dienst overheen komt. Dit doet men geen van allen.
Newsgroepen hebben ze inderdaad niet. Maar emailen kan ik gewoon en mijn computer kan ook alle websites vinden, dus DNS zal ook wel werken. Wat is hier qua service niet goed?

Wat ik lees over de modems klopt trouwens 100%, die zijn veel en veel te laat verstuurd. Ik heb die van mij pas maandag gekregen (ben 23 december aangesloten). Wat de modems betreft noem ik de service slecht. Die zullen ze wel extra een maand in de kast hebben laten liggen, voordat ze zijn begonnen met versturen. Hè Jep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Hier de jongens die Fast-XS hebben aangemeld bij kassa:

Met drie bedrijfjes in 1 pand BBNED aangevraagd bij Fast-XS. :+
Tja, kut net nu ze problemen hebben met het leveren van hun modems.

http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=8669

Maar het zijn dus ook de jongens die zoals ik al eerder zei ervoor hebben gezorgd dat het Fast-XS forum nu plat ligt.

Ik wil het vanavond wel zien bij kassa. :)
Je zou denken nadat je 11 weken heb moeten wachten dat je eindelijk stabiel/snel kunt internetten, niet dus. Verbinding hier valt constant weg, dan is het weer een routeringsprobleem van bbned, dan heeft een gast mijn macadres gewijzigd in het systeem, het is altijd vanalles maar het ligt nooit aan fast-xs heb ik begrepen.

Als je verbinding werkt, dan werkt het goed, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb tot nu toe alleen maar leugens mogen aanhoren van de helpdesk, maarja, het werkt nu weer ..de vraag is voor hoe lang.
Kijk ik had hier ook last van, eerste week was het nog een beetje gepruts alles binnen, maar geen internet. Na een week IP adres gekoppeld, maar problemen met 'n DNS.
Maar ik was blij dat ze daadwerkelijk een BBned verbinding konden leveren voor het beloofde bedrag.
Aangezien ik zo gek was om als een van de eersten een verbinding aan te vragen terwijl in alle Fora ze al afgezeken werden.

Mede daarom wilde ik ze dus een kans geven om er wat van te maken.

Ik ben toen altijd netjes geholpen met mijn problemen, en ook met mijn DNS die anderhalve week geduurd had.

Aangezien ik niet de moeilijkste was, heb ik gewoon handmatig een eigen DNS ingevoerd.

Natuurlijk ook niet de ideale manier, maar het werkte.
Uiteindelijk werd mijn dns na anderhalve week opgelost door een reset bij BBned, en tot nu toe dus 1 keer kort een downtime gehad doordat hun DNS plat lag (Dat was dus de landelijke DNS storing van een maand of wat geleden).

Niet geheel probleemloos dus.

Tot op een bepaald punt vind ik de kritiek op Fast-XS dus ook terecht, maar wat Jep betreft, was het gewoonweg te triest om uit het niks het netwerk van Fast-XS brak te noemen, en als een blaatschaap te roepen dat ze hun eigen IP's beheren waardoor ze zulke prijzen kunnen aanbieden.

Kortom, hij wist nog helemaal van niks, maar het was niet totaal niet goed.
En dat noemt hij dan heel kundig:

Dat komt voort uit metingen, research en wat ervaringen ja. Betaal liever iets meer voor een fatsoenlijk product, zeg ik dan.

Opeens komt hij erachter dat ze dus geen eigen netwerk hebben of IP's, en kraakt vervolgens dit weer af.

Vervolgens gaan mensen Jep gelijk geven over zijn vernieuwde negatieve standpunt...

Sorry hoor, maar ik vind het vaag dat je iemand die het waagt om vanuit het niets negatieve dingen gaat verzinnen, gelijk gaat lopen geven.

Kijk dat je een mening vormt uit mensen die daadwerkelijk ervaringen hebben, helemaal niks mis mee.

De meningen van Jep waren in de eerste basis dus gebaseerd op NIETS maar toch negatief.
Veder kan hij niet eens normaal inhoudelijk op mijn vragen ingaan, nadat ik netjes terug geantwoord had.

Ik vind dat je het eerlijk moet houden als je een discussie houdt.
En met Jep is dat NIET het geval.

[ Voor 79% gewijzigd door XthinkZ op 24-01-2004 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Je leest niet, je begrijp 't niet, en je praat nog steeds over een netwerk dat niet bestaat. :) Ga maar lekker downloaden, 't is vast erg snel. :) Top...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
[...]

[...]

Waar slaat dit nou weer op. Zonder modem kan ik niet op internet. Ik heb geen modem, fast-xs zegt dat je er 1 gratis krijgt.

Dan ga ik er toch geen een betaald regelen of wel soms. Ze moeten doen wat ze beloven, punt uit.

Overigens ga ik gewoon voor Demon :)

En XthinkZ, Jep heeft destijds al eens gezegd zelf ook al met dutchweb bezig te zijn geweest meen ik...

Dat een bedrijf reselt is geen probleem, maar alle leugens die ze uitspuwen wel. Neem dat mailtje wat ik hierboven heb gepost... Om te janken toch of niet soms?

Modems die er niet zijn....Hmmm tja dan heb je geen internet. Dat er bij sommige mensen al wel wordt geincasseerd zullen we maar even vergeten...

Kortom: Het stinkt. Ze komen niet voor niets bij Kassa terecht

[ Voor 17% gewijzigd door neographikal op 24-01-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik heb Kassa even terug gekeken, erg amusant. Zegt wel genoeg natuurlijk.

+/- 350/400 klanten zitten met gezeik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
jep schreef op 24 januari 2004 @ 23:42:
Ik heb Kassa even terug gekeken, erg amusant. Zegt wel genoeg natuurlijk.

+/- 350/400 klanten zitten met gezeik. :)
Is er toevallig een internetstream te vinden? Ik weet niet van welke omroep het is :Y)

gevonden

http://cgi.omroep.nl/cgi-...ara/kassa/bb.20040124.asf

Have fun!

[ Voor 14% gewijzigd door neographikal op 24-01-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

neographikal schreef op 24 januari 2004 @ 23:18:
[...]
En XthinkZ, Jep heeft destijds al eens gezegd zelf ook al met dutchweb bezig te zijn geweest meen ik...

Dat een bedrijf reselt is geen probleem, maar alle leugens die ze uitspuwen wel. Neem dat mailtje wat ik hierboven heb gepost... Om te janken toch of niet soms?

Modems die er niet zijn....Hmmm tja dan heb je geen internet. Dat er bij sommige mensen al wel wordt geincasseerd zullen we maar even vergeten...

Kortom: Het stinkt. Ze komen niet voor niets bij Kassa terecht
Kijk ik heb net ff naar ff Kassa gekeken, en het is dus duidielijk dat Fast-XS problemen heeft met in ieder geval de levering van de modem. Ze krijgen nu zoveel gezeik over hun heen dat ze niet eens normaal de telefoon kunnen aannnemen.

Het antwoord van Fast-XS is dat er nog zo'n 350 mensen zitten met hetzelde probleem, en dat ze er alles aan doen om het probleem te verhelpen.
Zo te zien is het dus heel storm gelopen, en kunnen ze het gewoon niet aan.

Als ik als fast-XS gebruiker zeg: wat een prutsers. Ze hadden dit kunen zien aankomen met zulke lage prijzen, maar waren er toch niet op voorbereid.
En het is toch wel heel erg dat je als gebruiker niet op de hoogte wordt gehouden van de problemen die ze nu hebben, wat een wanbeleid.

Dan is dat een klacht die gegrond is, ik kan namelijk bewijzen dat ik er ervaring mee heb.
Net als al die klachten van al die mensen die zich hebben aangemeld bij Fast-xs.
En hun oprechte ervaringen posten.

Ik heb problemen met mensen die ongegronde bullshit posten, met het doel Fast-XS zwart te maken.

Voor de zoveelste keer wat het met Jep betreft is het gewoon een feit dat hij gewoonweg eerst heeft lopen liegen om Fast-XS negatief over te brengen.

Ik vind dan dat zijn hele mening dus totaal geen waarde heeft, aangezien hij zowiezo de bedoeling heeft om negatief te lullen.

Dat is de hele tijd mijn punt geweest.

ps. van de website van kassa:

Mensen die een ADSL-verbinding hebben aangevraagd bij het bedrijf Fast-XS zijn niet tevreden. Ze zijn vaak al 2,5 maand aan het wachten en hebben nog steeds geen verbinding. Als ze de helpdesk bellen moeten ze lang wachten, er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen.

Fast-XS laat weten dat ze niet verwacht hadden dat zoveel mensen zich zouden aanmelden. Ze hebben capaciteitsproblemen en zijn druk om deze op te lossen.

[ Voor 11% gewijzigd door XthinkZ op 25-01-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-05 20:52
Fast-xs was vandaag op de vara

Er hadden een hoop mensen klachten, en fast-xs gaf geen reactie
helpdesk is daar ook van normaal tarief naar 0900 €€€€€€€ gegaan.

Ik ben gelukkig al heel lang een tevreden TWeakdsl gebruiker
ze hebben een normaal telefoon nummer overdag en 's avonds een storings nummer

ze hebben goede kennis en verstand van zaken ( Gerrit & Eric :*) )
Tevens worden verbindingen snel en goed opgeleverd bij mij in 2 weken

Daarom kan ik ze zeker aanraden

xs4all en demon zijn zeker ook goede bedrijven

als je adsl neemt bel dan eerst voor de zekerheid het bedrijf op en vraag wat meer informatie ook van de technische kant.

en weeg de volgende dingen af

nemen ze de telefoon snel op?
Is het nummer geen 0900 nummer als je storing hebt?
is de technische kennis goed?
zijn ze 's avonds en in het weekeind te bereiken?

je kunt beter een paar €uros per maand meer betalen dan dat je dagen zonder internet zit, of geen reactie krijgt waar je wat aan hebt
of dure helpdesknummers moet bellen

Om die redenen heb ik voor tweakdsl gekozen, gewoon geen addertjes onder het gras.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

XthinkZ schreef op 25 januari 2004 @ 00:03:
Voor de zoveelste keer wat het met Jep betreft is het gewoon een feit dat hij gewoonweg eerst heeft lopen liegen om Fast-XS negatief over te brengen.
*gaap*, stop nou eens. Je tikt enorme verhalen, en ze zeggen niets. Bovendien lieg ik niet, en breng ik feiten die je niet snapt. Ga dan gewoon fijn genieten van je verbinding, in plaats van het 'fast-xs netwerk' met dit gebrabbel te belasten.

Mijn punten vanaf 't begin waren gewoon

- Geen netwerk
- Geen dns servers
- Geen mailservers
- Geen goede service (dat is een kwestie van logisch denken, en is nu door kassa even bekroond)
- Prijzen die dom zijn (heb hier dutchweb offertes liggen, daar zou ik ook niet aan beginnen ;))
- Ga zo maar door.

Dan begin jij over kpn en bbned, dus dan sla je de plank wel degelijk finaal mis. Accepteer nou eens iets, en geniet van je verbinding. Ik gun je alle pret van de wereld hoor.. :)

[ Voor 34% gewijzigd door jep op 25-01-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

XthinkZ schreef op 25 januari 2004 @ 00:03:
[...]

Kijk ik heb net ff naar ff Kassa gekeken, en het is dus duidielijk dat Fast-XS problemen heeft met in ieder geval de levering van de modem. Ze krijgen nu zoveel gezeik over hun heen dat ze niet eens normaal de telefoon kunnen aannnemen.
Heb jij wel dezelfde versie van Kassa gekeken als ik?? 8)7
Er zat er maar eentje die nog geen modem had gehad, kennelijk heb je bij de rest van de problemen je oordopjes maar in gedaan... Het is toch absurd dat je je eigen ISP niet eens telefonisch te spreken krijgt, of zelfs na reeds 15 minuten wachten ineens wordt afgebroken?! MAAAARRRR er is 1 ding wat absoluut wél werkt bij Fast-XS (en dat bleek gisteren ook maar weer uit Kassa): automatische incasso's werken perfect! Ik moet het ze nageven: doen ze toch nog IETS goed, nietwaar? Dat dit iets is wat in het voordeel van Fast-XS is, zullen we maar ff niet over hebben...

Je reageert overigens al net zo fel en geagiteerd als Fast-XS medewerkers die zich voordoen als 'tevreden klanten' op forums die tegen gesproken worden door mensen met slechte ervaringen met deze ISP, XthinkZ. Hoe komt dat toch?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Sorry hoor Killer,

Je mag denken wat je wilt, maar je moet niet iets willen zien wat er niet is.
Dat jij graag achter een leugenaar staat, hoe gelijk hij achteraf ook mag hebben, moet jij zelf weten.

Maar, een flame proberen uit te lokken, omdat ik me als een Fast-XS gedraag? :+.
Je wilt het gewoon doen overkomen he? Vraagje, ben jij dezelfde als KILLerBee uit bijv, het ADSLforum?

Het enige wat ik hier in dit topic de hele tijd al aan het doen ben, is mijn eerlijke mening en ervaringen vertelen.

Niet meer positief, en niet minder, punt. Positief of negatief voor Fast-XS kan me geen reet schelen.
Aan een provider die door en door slecht is, dan is dat gewoon zo.

Maar ik heb in dat eerste topic nooit op leugenaar Jep kunnen reageren, en zie ik hem hier in dit topic heel stoer door gaan met Fast-XS afzeiken. En zijn poplulaire clownshouding van; zie je wel, ik heb gelijk houding.

Ik probeer mensen duidelijk te maken dat Jep alles behalve een neutrale mening geeft, maar zelfs dingen verdraaid en liegt, punt.

Als we hier een poll zouden houden:

Heeft Jep zijn eerste reactie in het oude topic zijn eerste reactie gewoon doodleuk verzonnen?

vervolgens:

Heeft Jep een neutrale betrouwbare mening?

Dan ben ik klaar met mijn antwoord hier.

Mij had je hier echt niet gezien als er niet van die figuren zoals Jep populair lopen te doen.
Ik heb geen eer te redden, en meneer Jep zo te zien wel, aangezien hij steeds weer reageert met zijn slotconclusie, waarmee hij zijn eerste partijdige verzinsel probeert te verbergen.

En KillerBee, als jij er zoveel verstand van hebt, mag jij me vertellen hoe een automatische incasso gaat.
Vertel me dat eens.

Want volgens mij gaan automatische incasso´s automatisch;
Je stuurt een formulier op dat je de bedragen automatisch laat incasseren. Je stelt een datum in vanaf wanneer het moet beginnen, en kijkt er niet meer naar om.

Blijkt dat er iets fout gaat, dan moet je handmatig het bedrag laten terugstorten, en eventueel een nieuwe datum instellen vanaf wanneer het bedrag dan moet worden afgeschreven.

Het is een hele schok als er al bedragen van je rekening wordt afgeschreven als je nog niks hebt en nog een ergere schok als je hetniet teruggestort krijgt.

Kijk als mensen nou gaan klagen dat FASt-XS weigert bedragen terug te storten die automatisch geincasseerd zijn, dan hebben we nu een lekkere Bash topic :).

Dan zou ik me dood schamen, en heb ik echt geen goed woord voor ze over.

Misschien dat ik nu bezig ben, die onartijdigheid van Jep in dit topic op te heffen, door bepaalde nadrukken op mijn mening te geven.

Vreemd is dat je elk verhaal van iemand die ook maar iets positief als een Fast-XS medewerker afschrijft. Het is namelijk en hele makkelijke manier om iemand de mond te snoeren, en wordt ook gretig gebruikt om elk positief verhaal van Fast-XS de grond in te boren om vervolgens zo´n topic te sluiten. Zie diverse fora.

Bij mij is die ellende in het begin niet veel anders geweest.
Maar ben nu achteraf heel tevreden.
Het jaar is in ieder geval niet om, en mocht het toch nog heel fout kunnen gaan, dan kunnen jullie mijn oprechte mening hierover horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Je past in ieder geval wel in de doelgroep waar Fast-XS op mikt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

XthinkZ schreef op 25 januari 2004 @ 13:07:
Sorry hoor Killer,

Je mag denken wat je wilt, maar je moet niet iets willen zien wat er niet is.
Dat jij graag achter een leugenaar staat, hoe gelijk hij achteraf ook mag hebben, moet jij zelf weten.

Maar, een flame proberen uit te lokken, omdat ik me als een Fast-XS gedraag? :+.
Je wilt het gewoon doen overkomen he? Vraagje, ben jij dezelfde als KILLerBee uit bijv, het ADSLforum?
Yep, one and the same! _/-\o_ .
Ik wil zeker geen flame beginnen en al helemaal niet doelbewust uitlokken, wil je er alleen op wijzen hoe hatelijk je in dit draadje reageert naar iedereen die negatieve ervaringen heeft m.b.t. Fast-XS (alsof het jezelf betreft). DAT vind ik vreemd ja, mag ik? Als jij gewoon een tevreden klant bent, zoals je beweerd, waarom vertel je dan niet op een normale manier dat jij tevreden bent en WAAROM jij tevreden bent i.p.v. je pijlen te richten op diegenen die NIET tevreden zijn. Dat begrijp ik dus gewoon niet, een normaal iemand zou gezegd hebben: "Goh, wat lullig voor je, ik heb dan wel andere -positieve- ervaringen met deze provider, maar ik vind het rot voor jou dat het allemaal zo is misgegaan, blabla....", DIT is een normale reactie XthinkZ, jouw reacties wijken dus verre af van normaal. Maar joh, als je anderen wilt uitmaken voor leugenaars of in mijn geval dat ik doelbewust zit te flamen: mij best, je gaat je gang maar...

Lijkt me overigens wel tijd voor een slotje, dit gaat helemaal nergens meer over... :O

[ Voor 4% gewijzigd door KillerBee op 25-01-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58255

Leuke provider zeg

http://www.webwereld.nl/nieuws/17566.phtml
http://www.securitydatabase.net/forum/viewtopic.php?t=6236

En dan er bij dat Medewerkers van fast-xs spammen op adslforum voor fast-xs.
Ook op het forum mag je geen kritiek hebben op hun word meteen verwijderd das policy van fast-xs forum. Was te verwachten met zo'n el cheapo reseller die zelf geen 1 server zelf beheren.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 58255 op 26-01-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 16:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

En dat allemaal puur door mijn negatieve uitlatingen. Wat heb ik een macht :Y) :+

Geinig, ze hebben nu hun website gehost bij een bepaald partijtje. Ik geef ze groot gelijk in het feit dat je moet uitbesteden wat je zelf niet kunt. ;) :)

[ Voor 50% gewijzigd door jep op 26-01-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ik vond het inderdaad al vaag dat ze de naam fast-xs gebruikte aangezien er ook al een fastxs bestond als hostingprovider.

Ik ben al zoals waarschijnlijk velen anderen wel eens op de site van www.fastxs.nl terecht gekomen.

Vraag me af in wat voor naam ze gaan veranderen, het zit ze in ieder geval niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Laatst online: 25-07-2024
ik probeer het hier ook maar ff.
naar welk adres moet die aangetekende opzeg brief. :?

ik heb namelijk 3 adressen :/

pls help _/-\o_

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
erikdeprik schreef op 04 februari 2004 @ 18:10:
ik probeer het hier ook maar ff.
naar welk adres moet die aangetekende opzeg brief. :?

ik heb namelijk 3 adressen :/

pls help _/-\o_
Fast-XS
Postbus 6105
7503 GC Enschede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:47

shotputty

I&#039;ll be back

wat is ditt?? ik ben aangesloten op BBNED zie ik 768 up en 7600 down. Daarna heb ik fast-xs gebeld en die zeggen dat ik nog 2 weken moet wachten tot de verbinding gaat werken. Waarom???

Bij PublishNET kreeg ik GELIJK een ipadres. :(

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 13:00

rudyfb

the Mentor

Ik heb net gebeld ze zeggen dat ze mijn modem op 3/02 hebben uitgestuurd dus dat hij er vandaag ergens zou moeten zijn... ben benieuwd (Mijn aanvraag is sinds begin December....

Anyhow had ik weinig te klagen, ik had al gelezen dat het wel ff zou gaan duren voordat ik een modem zou krijgen....

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cûora
rudyfb schreef op 05 februari 2004 @ 16:02:
Ik heb net gebeld ze zeggen dat ze mijn modem op 3/02 hebben uitgestuurd dus dat hij er vandaag ergens zou moeten zijn... ben benieuwd (Mijn aanvraag is sinds begin December....

Anyhow had ik weinig te klagen, ik had al gelezen dat het wel ff zou gaan duren voordat ik een modem zou krijgen....
Als hij 3/2 verstuurd is was hij er gisteren, NPD bezorgd binnen 1 dag, en ze versturen met NPD.
Bij mij hebben ze dat ook gezegd, toen kreeg ik het modem pas een week later (nog vlug als ik lees hoe lang sommige mensen al wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikdeperik
  • Laatst online: 25-07-2024
cûora schreef op 04 februari 2004 @ 18:43:
[...]

Fast-XS
Postbus 6105
7503 GC Enschede
tnx de brief gaat morgen de deur uit _/-\o_

ik zeg maar zo "zeg maar niks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyfb
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 13:00

rudyfb

the Mentor

Heb net gebeld met de NPD, ze claimen dat ze al op 4/02 waren langsgeweest en een berichtje hadden achtergelaten ( geen bericht te bekennen) en dat ze nu pas op maandag ( wanneer er weer niemand is) langs kunnen komen....

Ik ga fast-xs ff bellen kijken of zij druk kunnen uitoefenen op de Nederlands Pakket Dienst, aangezien ik niet van plan was om nog langer te wachten....

If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Heb net gebeld met de NPD, ze claimen dat ze al op 4/02 waren langsgeweest en een berichtje hadden achtergelaten ( geen bericht te bekennen) en dat ze nu pas op maandag ( wanneer er weer niemand is) langs kunnen komen....

Ik ga fast-xs ff bellen kijken of zij druk kunnen uitoefenen op de Nederlands Pakket Dienst, aangezien ik niet van plan was om nog langer te wachten....
Werd eens tijd, dat de NPD is langsgeweest is goed nieuws.
Hoop dat dat betekent dat die gekke modems eindelijk eens geleverd gaan worden.
De wachttijd staat nu voor de mensen waarvoor ik het besteld heb op drie maanden.

Maar voor de rest heeft Fast-XS geen reet met de NPD te maken.
Beetje vreemd dat je hun daarvoor gaat lopen bellen.

ps. Ik las op hun site dat ze hun naam Fast-XS gaan aanvechten bij de rechter, en dat ze dus voorlopig gewoon deze naam blijven gebruiken.

En terwijl ze hun problemen nog niet eens helemaal afgehandeld hebben, al weer bezig zijn met nieuwe acties...

[ Voor 16% gewijzigd door XthinkZ op 06-02-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:47

shotputty

I&#039;ll be back

Tsjonge!!!!

ik heb internet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op 5 januari aangevraagd bij Fast-XS, daarstraks met mijn suffe inbelmodem mijn mac adres gemaild en na een uur werd ik ineens gebeld door een meisje van fast-XS, zij vult mijn mac adres in en een kwartier later zit ik full speed online. Ik had dit natuurlijk noooooooit verwacht na alle negatieve berichten op alle fora die ik heb doorgespit. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik mijn eigen modem al had.

Blij!! :o :o :o :o :o

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Feb 7 2004 om 01:41:54 UTC+0100)

Download : 731.1 KByte/sec
Upload : 82.8 KByte/sec
Connection : 628.0 Conn/min
Ping test Nederland : 23.0 ms

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101546

XthinkZ schreef op 25 januari 2004 @ 13:07:
Beste XstinkZ,
Misschien ben ik nog niet goed wakker,
maar aan de hand van wat bepaal jij eigenlijk wie een leugenaar is??? 8)7
In één en dezelfde zin zeg je hij is een leugenaar en tevens,
hoe gelijk hij achteraf ook mag hebben. 8)7
Dit riekt naar LASTER misschien ken je dat woord???
'k wou je er toch fff op wijzen dat dit strafbaarder is als populair gedrag.

Verder betreffende FAST-XS:

Volgens mij zijn er voldoende modems maar worden ze niet zo goed verzonden,
ik had het gisteren nog met een collega over ADSL.
Dat ik blij was geen fast-xs genomen te hebben o.a. i.v.m. dit forum.
Hij heeft zelf FAST-XS was er heel tevreden mee verbinding is goed,
en heeft ondertussen al een aantal keren een MODEM ONTVANGEN.
en TJA helaas is de helpdesk duur en slecht bereikbaar.
Kortom ik denk dat de conclusie van jullie aardig in de goede richting gaat,
een stelletje PRUTSERS... |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Beste XstinkZ,
Misschien ben ik nog niet goed wakker,
maar aan de hand van wat bepaal jij eigenlijk wie een leugenaar is???
In één en dezelfde zin zeg je hij is een leugenaar en tevens,
hoe gelijk hij achteraf ook mag hebben.
Ik leg het nog 1 keer uit voor degenen die te lui zijn om het hele topic door te lezen, en de oude.

1. Hij zegt eerst dat ze hun eigen IP netwerk beheren, en het netwerk die ze hebben (waarvan hij ACHTERAF zegt niet te hebben) brak is.

Conclusie: Hij verzint maar wat, met doel om hoe dan ook fast-xs negatief over te brengen.
Kortom een ongeloofwaardig persoon wat betreft wat hij ook verteld.

2. Hij zegt eerst 1, en dan 2. en rara met de tweede heeft hij dan opeens wel gelijk.
Dat neemt niet weg, dat hij het eerste gewoonweg gelogen heeft.

Als je eerst een eigen netwerk hebt, en eigen ip's beheerd en en die zouden "brak" zijn, dan is het toch mooi, als ze dan geen netwerk hebben die toch brak zou zijn, en niet hun eigen Ip's beheren waardoor ze het zo goedkoop konden aanbieden?

Maar nee, nu zijn het een stelletje ordinaire dozenschuivers die NIET hun eigen IP's beheren en geen eigen netwerk hebben. Sterker nog ze hebben helemaal NIETS zeg hij dan.

Kijk dat mensen die klagen over hun verbinding, oplevering, afhandeling of wachttijd dat zijn gewoon eerlijke ervaringen.
Daar heb ik geen kritiek op.
De enige waar ik echt kritiek op heb in dit hele topic is yep dat hij liegt en dingen zelfs verdraaid, en populair loopt te doen.

Het grote waarom heb ik dus al het hele topic duidelijk gemaakt, en ik beschouw je opmerking dus eigenlijk ook als een Flame richting mijn kant, aangezien je de moeite niet hebt genomen om alles tot je door te laten dringen, en je heel popluair met woordspelingen nog leuk denkt te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door XthinkZ op 07-02-2004 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

XthinkZ schreef op 07 februari 2004 @ 11:58:
[...]

Het grote waarom heb ik dus al het hele topic duidelijk gemaakt, en ik beschouw je opmerking dus eigenlijk ook als een Flame richting mijn kant, aangezien je de moeite niet hebt genomen om alles tot je door te laten dringen, en je heel popluair met woordspelingen nog leuk denkt te zijn.
Jajaja, eerst yep, toen ik en nu ook Toolboy die jou persoonlijk aan de grond genageld willen zien... wtf is your problem?! :o
In dit hele draadje door heb je laten zien dat je totaal geen begrip hebt voor wie dan ook, die een probleem heeft met Fast-XS, dus doe niet alsof je alleen kritiek hebt op yep, want je hebt gewoon kritiek op iedereen die ook maar iets negatiefs roept over deze ISP, het enige verschil is dat je bij yep een extreem vijandige houding aannam. Hierop heb ik je vervolgens aangesproken, wat je kennelijk ook niet echt lekker zat, want opeens was ik 'vijand nr. 2' voor jou, zo te zien is hier een 'vijand nr. 3' bijgekomen.
Iedereen heeft het recht zich te verweren tegen een beschuldiging, jij dus ook, maar je hoeft niet te doen alsof wij dan allemaal maar een 'vijandig plan' tegen je aan het smeden zijn... grow up! :O
Maar goed, ik zal nu ook wel weer de wind van voren krijgen, maar ja, inmiddels ben ik wel wat gewend _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

@ KillerBee, als je een topic gesloten wilt hebben, ben je er als de donder bij. ;)

Verder zijn er genoeg mensen die graag een "open" topic van fast-XS willen hebben, zodat ze kunnen bijhouden wat de vorderingen van deze tent zijn, positief of negatief.

Je hebt het de hele tijd over dat ik geen begrip heb voor wie dan ook die negatief praat over fast-xs. Heel erg vreemd aangezien ik met mijn eerste reactie gewoon mijn mening gaf, niet hatelijk of wat dan ook.

Toen yep opeens met KPN verbindingen via XS4all kwam terwijl we het hier over een BBNED verbinding hebben en ik hem erop wees, en hij daar heel nonchalant op reageerde van "oh waar?".

En ik vervolgens zag dat hij de yep was van het oude topic en heel polulair de opmerking maakt: "het lijkt er steeds meer op dat ik gelijk had".

Kon ik het niet laten het oude topic erbij te pakken.
En zo verder heb ik hem erop gewezen dat hij eerst dingen liep te verzinnen, en toen hij doodleuk mijn vragen negeerde.
Toen is het er langzaam van gekomen dat ik hem een leugenaar ben gaan noemen.

Dus wie is die iedereen dan van je Killerbee?
De reden dat ik vroeg of je van het ADSLforum was, is omdat je daar ook heel netjes gepresteerd kreeg een topic over fast-xs dicht te krijgen, iets wat je hier nu ook probeerd.
Ook met het argument dat de ander een Fast-xs medewerker was...
Of nu dat er een vijandig plan is?

om even op jou stukje terug te komen:

"Goh, wat lullig voor je, ik heb dan wel andere -positieve- ervaringen met deze provider, maar ik vind het rot voor jou dat het allemaal zo is misgegaan, blabla....", DIT is een normale reactie XthinkZ, jouw reacties wijken dus verre af van normaal.

Lees dit en mijn eerste reactie nog maar eens na...

Maar genoeg hierover, het is ook beter voor dit topic om niet meer op jou in te gaan, aangezien er mensen gewoon willen weten wat de vorderingen zijn, en of die modems eindelijk eens binnen gaan komen.

Fast-xs kan namelijk niet van mensen verwachten dat ze maar een eigen modem gaan aanschaffen.
En ik zou ook pas willen betalen vanaf het moment ze het hele produkt geleverd hebben, en niet voor alleen de lijn. Dus die mensen waarvoor ik het besteld heb zouden dat ook niet pikken.
Ware het niet dat ze eerst het Mac adres moeten invoeren, dan had het ook zo gespeeld kunnen worden dat je ging internetten met een andere modem, en pas betaald, wanneer je de echte modem binnenkrijgt.

Het sneue is dat ik me langzaam maar zeker verplicht ga voelen om maar tijdelijk een modem voor ze te regelen, aangezien ik ze graag blij wil maken met een verbinding.

Dus ik hoop dus dat volgende week die modems binnen gaan komen, anders zit er weinig anders op.

[ Voor 12% gewijzigd door XthinkZ op 07-02-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

XthinkZ schreef op 07 februari 2004 @ 12:55:
@ KillerBee, als je een topic gesloten wilt hebben, ben je er als de donder bij. ;)
....

Dus wie is die iedereen dan van je Killerbee?
De reden dat ik vroeg of je van het ADSLforum was, is omdat je daar ook heel netjes gepresteerd kreeg een topic over fast-xs dicht te krijgen, iets wat je hier nu ook probeerd.
Ook met het argument dat de ander een Fast-xs medewerker was...
Of nu dat er een vijandig plan is?
Euhm, op het ADSL forum zijn er wel tig draadjes de revue gepaseerd betreft Fast-XS en ik heb echt niet in allen gereageerd, maar ze zijn zeker wel allemaal gesloten. Ik geloof ook niet (zeker weten doe ik dit niet helemaal) dat ik daar gevraagd heb om een onderwerp te sluiten en de mods aldaar zijn heus zelf wel verstandig genoeg om in te zien wanneer en waarom een thread gesloten moet worden, ik ben daar geen mod en heb dus absoluut ook geen zeggenschap hierin, sterker nog, de mods van het forum hebben zélf besloten om dergelijke threads een slotje te geven (...en dat is maar goed ook).

Het feit dat ik dit topic graag gesloten had willen zien, is om juist dit soort discussies te vermijden, het dient nl. absoluut geen doel (zoals je zelf al wellicht hebt kunnen zien). Ook wordt de stemming m.i. steeds grimmiger en daar is niemand mee gediend, het bied al zeker geen oplossing (ook dat had je al door ;) ). Feit is dat we het nooit met elkaar eens zullen worden en dat ik jouw benadering naar menigeen die hier klaagt ten zeerste verwerp, ook al kom je met een bepaalde uitleg hiervoor, het praat het gewoon absoluut niet goed. Dit was dus ook mijn reden om te denken dat jij zelf een medewerker was (niet geheel onterecht lijkt me?), indien je dit niet bent, okay, mijn excuses dan. Zoals je zelf al heel wijs aangeeft dat je voortaan maar niet meer op me reageert, zou ik zeggen: please do! _/-\o_ Doe ik het iig zeker niet meer, ik heb inderdaad ook liever dat de klanten die nu de pineut zijn van deze ISP, geholpen worden met hun problemen, zijn we het dus iig ergens over eens! ;) En nu weer ontopic...

edit:

En oila, mijn reactie nog niet koud geplaatst, of ik zie op het ADSLForum alweer een nieuwe thread (http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=9474 )... wees maar niet bang, ik zal wijselijk m'n toetsenbord laten zwijgen ;) .

[ Voor 26% gewijzigd door KillerBee op 07-02-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XthinkZ schreef op 07 februari 2004 @ 11:58:
[...]

Ik leg het nog 1 keer uit voor degenen die te lui zijn om het hele topic door te lezen, en de oude.
Beste XstinkZ,
Misschien ben ik nog STEEDS niet goed wakker,
maar ik heb niet gevraagd alles nog een keer uit te leggen hoor.

Probeer begrijpend te lezen:
Mijn vraag was "aan de hand van wat bepaal jij eigenlijk wie een leugenaar is??? "
In één en dezelfde zin zeg jij namelijk dat hij een leugenaar is en tevens,
zeg je hoe gelijk hij achteraf ook mag hebben.(= twijfel aan je eigen uitspraak.)
Dit is het laatste wat ik kwijt wil aan jou gezever.....................

Verder betreffende FAST-XS:

Volgens mij zijn er voldoende modems maar worden ze niet zo goed verzonden,
ik had het gisteren nog met een collega over ADSL.
Dat ik blij was geen fast-xs genomen te hebben o.a. i.v.m. dit forum.
Hij heeft zelf FAST-XS was er heel tevreden mee verbinding is goed,
en heeft ondertussen al een aantal keren een MODEM ONTVANGEN.
en TJA helaas is de helpdesk duur en slecht bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Beste Flamer,

Als je ten eerste niet wilt begrijpen wat er uitgelegd wordt, dan vraag ik me af waarom ik eigenlijk op jou reageer.

Maar om je toch even een cursusje nederlands te geven zal ik voor jou het volgende stukje toelichten:

In één en dezelfde zin zeg jij namelijk dat hij een leugenaar is en tevens,
zeg je hoe gelijk hij achteraf ook mag hebben.(= twijfel aan je eigen uitspraak.)

Ten eerste noem ik hem terecht een leugenaar, de uitleg heb ik al gegeven.

Het gedeelte:

hoe gelijk hij achteraf ook mag hebben.

Als ik jou moet gaan vertellen wat achteraf betekent...
Verder zeg ik niet dat hij gelijk of ongelijk heeft met zijn tweede uitspraak. (ofwel?)
Het neemt namelijk nog steeds niet weg dat hij een leugenaar is omdat hij gewoonweg dingen heeft lopen verzinnen bij zijn eerste uitspraak, en in dit topic de boel probeert te verdraaien.

Dus als je uit verveling iemand zoekt om het woord laster tegen te gaan roepen, dan mag je bij Jep gaan aankloppen.

Voor de rest hoef ik je vast niet te vertellen, dat ik jouw kinderachtige houding maar beter kan negeren, aangezien ook hier niemand wijzer van wordt.

Ik hoop gewoon dat er meer mensen hun modem binnen krijgen, dan kan iedereen weer verder inclusief de mensen voor wie ik het had aangevraagd.

[ Voor 3% gewijzigd door XthinkZ op 07-02-2004 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

* jep grinnikt nog eens even.

Snap je nu nog niet dat je onzin loopt te brallen, en mijn argumenten op feiten en waarheden zijn gebaseerd? Ik lul niet zomaar wat hoor.

Ga nou gewoon gezellig op je modem wachten en van je duchweb lijntje genieten. Daar heb je veel meer aan.. ;) Ik ben erg blij dat je zo tevreden bent met je verbinding die zo te horen nog niets goed heeft gebracht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:X :X Yep grinnikt niet alleen :X :X
:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? : :r 8)7 :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Ik hoop dat XthinkZ nu eens wat waarde aan z'n nick geeft zodat we eindelijk weer eens ontopic kunnen...

Pagina: 1 2 Laatste