Gathering of Tweakers

Quicksearch
laat de koeien in vrede grazen

De temps zijn zeker gedaald na een paar uur heavy load te draaien is de temp niet hoger gekomen dan cpu: 42 en case: 23

de HDD zitten boven in (het is zo'n aopen HQ80 bigtower met
aopen voeding FSP300-60PN(PF)

en ja we hadden wel een stuk uit de side panel kunne zagen maar ja dan is de lol er toch wel af :P en ja we hadden vakantie dus dan is dat toch wel nuttig
totaal heeft me dit geintje 20 euro gekost dus dat valt nog mee (trouwens wat zijn die dremel zaagjes klote duur :r )

Bedankt alvast

Ziet er wel vet uit.
Alleen ik zou de beugels waarmee je de pijp hebt vastgezet ook blauw spuiten. Vallen ze niet meer zo op.
laat de koeien in vrede grazen

vond ik juist wel gaaf die beugels

trouwens die beugels zitten nergens aanvast hoor die zitten er alleen om die naaden een beetje weg te werken

zag trouwens net op de foto's dat die beugel niet goed vast zit dus die strx maar ff vast draaien

Bedankt alvast

lekker lompe mod,
maar ochja moet kunnen toch 8)7
Origineel!
Hij heeft iets humoristisch....ik vind hem eigenlijk wel kwl........................:thumbsup !

:: [Abit IN9 32X-MAX, Retail] [nVidia nForce 680i SLi] [Intel Core 2 Quad, Q6600] [ 2x2048 MBCorsair TWIN2X2048-6400C4] [2x Asus GeForce EN8800GT 512MB] [Creative X-Fi XtremeMusic] [2x Samsung Spinpoint T166, 500 GB] [1x Raptor 150 GB] ::

mwah als je dan toch tijd over hebt, ga dan werken en koop watercooling :+

It is difficult to get a man to understand something when his salary depends upon his not understanding it (Upton Sinclair)
Website
Los Alcoholicos

Ik vind het niet zo super maar als het echt werkt waarom niet.

frankpank wijzigde dit bericht 04-03-2004 20:59 (41%)

http://www.tweakers.net/gallery/sys/6441

Reg. datum: 07 december 2003

moet je bij power options in je bios kijken naar 'power fan fail shut down' ofzo die moet je uitzetten

JUHQOKG

~GleNnoS~

quote:
Res-q schreef op 03 maart 2004 @ 22:56:
[...]

Oh, ongetwijfeld...

Punt is: zie er maar eens achter te komen welke draden er voor zorgen dat het wél werkt zoals je wilt... Het is m.i. makkelijker om het geheel intact te houden en de bovenkant van de speler er af te halen oid. Ik weet niet precies wat je van plan bent, maar als dat kan zou ik me een hoop moeite besparen en niet gaan solderen. Bovendien is het allemaal smd spul, dus solderen is ook niet heel erg gemakkelijk.

thx, Ik maak er wel iets aan vast dat je hem open kan trekken.
Ik ga er schakelaars op maken met een lcd. Ik ga er ccfls enzo mee uit en aan zette.

Redder in nood?
Reg. datum: 26 december 2002

quote:
GleNnoS_ schreef op 04 maart 2004 @ 21:52:
[...]

thx, Ik maak er wel iets aan vast dat je hem open kan trekken.
Ik ga er schakelaars op maken met een lcd. Ik ga er ccfls enzo mee uit en aan zette.

Ben ik ook mee bezig, en wat ik heb gedaan:
2 cd-rom spelers op elkaar gemonteerd, en toen van de bodem van de bovenste en deksel van de onderste er af gedremeld, zodat je een opening hebt. Dan maak je een plaatje van bijv. plexiglas, en deze monteer je op een verhoging zodat deze in de (lege) bovenste speler komt.

Dit is denk ik handiger, omdat je zo voldoende ruimtje hebt, en als je een speler gebruikt gaat dit gewoon nooit passen. Je moet namelijk aan de voorkant een gedeelte wegdremelen van de slede waar het laatje inschuift. Je hebt niet genoeg diepte voor je lcd en niet genoeg hoogte voor je schakelaars ben ik bang.

Ik heb dus gewoon twee spelers gepakt, heb je in ieder geval genoeg ruimte :)
AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

Ik heb al een tijdje Deze Mega PC van MSI. Alleen vond ik hem een beetje saai worden. Hij werd ook best wel warm dus ik dacht daar moet n fan bij. Dus ben ik aan de gang gegaan.

De fan die ik gebruikt heb is een Coolermate CMT-ALF-8BL van 20.5 db.

en zo is het geworden :)

http://home.wanadoo.nl/mhijong19/pictures/001.jpg
( die buizen horen er niet bij hoor :+ )

http://home.wanadoo.nl/mhijong19/pictures/005.jpg

De temperatuur is een stuk gedaalt en het ziet er mooi uit.
Je hoort de fan bijna niet want ik heb er een potmeter voor gezet.

<< 40D, 60 Macro, 10-22, 24-70, 70-200, 1.4x, 430EX, GM5540, Vertex 200 AW >>

Redder in nood?
Reg. datum: 26 december 2002

quote:
Skype schreef op 04 maart 2004 @ 22:13:
Ik heb al een tijdje Deze Mega PC van MSI. Alleen vond ik hem een beetje saai worden. Hij werd ook best wel warm dus ik dacht daar moet n fan bij. Dus ben ik aan de gang gegaan.

De fan die ik gebruikt heb is een Coolermate CMT-ALF-8BL van 20.5 db.

en zo is het geworden :)

[afbeelding]
( die buizen horen er niet bij hoor :+ )

[afbeelding]

De temperatuur is een stuk gedaalt en het ziet er mooi uit.
Je hoort de fan bijna niet want ik heb er een potmeter voor gezet.

Dat ziet er netjes uit :)

Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van die gelaserde fangrills; ik vind gewone standaard veel stoerder en strakker :)
Ik denk dat het ook wel strak is om een led-fan achter die gaatjes te zetten. Misschien net effectief, maar het ziet er dan wel een stukje strakker uit. Nu zitten die gaatjes er zo 'loos'...
*knip*

Zeer stoer

Reg. datum: 13 februari 2002

Persoonlijk zou ik zo'n regenpijp nooit doen, maar het getuigd wel van lef en creativiteit. Ondanks dat het behoorlijk grof overkomt moet ik zeggen dat ik het erg leuk gedaan vind.

Ik ben deze vakantie ook maar weer eens verder gegaan met mijn casemod.
Tegen de kast(Aopen QF50) heb ik ff wat verf gesmeten 8) , en een window met fanholes erin gemaakt (de vorige foto's staan ook wel ergens in deze topic). Ook heb ik een HDD houder gemaakt van het acrylglas dat ik over had. Hiervan post ik later nog wel wat pics, want deze is nog niet helemaal af.
De voorkant van mijn kast is nog niet helemaal af, die moet nog worden geschuurd en gespoten...
http://members.home.nl/nitroglycerine/images/last1.JPG
(don't mind the mess in my room :X )
http://members.home.nl/nitroglycerine/images/final.JPG

die fluoriserende ide kabel die heb ik ook maar ff metteen gehaald, toen ik toch nog wat fangrills nodig had :)
http://members.home.nl/nitroglycerine/images/P1010029.JPG

DS-N!TR0 wijzigde dit bericht 05-03-2004 17:29 (4%)

Good? Bad?........I'm The One With The Gun | .:Specz:.

Lan - fan

leuk ontwerp die laatste!!

en die mega pc is nice!!!!
:)

ziet er mooi uit
waarom niet al het ijzer wegzagen (behalve een rand) en dan in het pleksiglas fanhols maken? vind ik persoonlijk mooier
quote:
koen14 schreef op 05 maart 2004 @ 17:29:
ziet er mooi uit
waarom niet al het ijzer wegzagen (behalve een rand) en dan in het pleksiglas fanhols maken? vind ik persoonlijk mooier
Dat vind ik weer zow standaard. Ik wil juist iets wat weinig mensen hebben :*)

Leuk gemaakt dat raam.. Uh hoe heb je dat raam vastgezet???

frankpank wijzigde dit bericht 05-03-2004 17:36 (48%)

quote:
frankpank schreef op 05 maart 2004 @ 17:35:
Leuk gemaakt dat raam.. Uh hoe heb je dat raam vastgezet???
Met lijm. Ik ben ff opzoek gegaan bij de gamma naar lijm, ze hebben daar zo'n lijm-advies computertje staan. En die (hoe kan het ook anders) gaf mij het advies om een tubetje lijm van 8-9 pleuro te kopen, voor dat kleine stukje dat ik moest lijmen 8)7 . Toen d8 ik duz, fu :X gamma, en heb ik ff goed gezocht, en vond ik een tube van 3 pleuro met veel meer lijm erin, en die minstens zo goed lijmt :*)

~GleNnoS~

quote:
Res-q schreef op 04 maart 2004 @ 22:10:
[...]

Ben ik ook mee bezig, en wat ik heb gedaan:
2 cd-rom spelers op elkaar gemonteerd, en toen van de bodem van de bovenste en deksel van de onderste er af gedremeld, zodat je een opening hebt. Dan maak je een plaatje van bijv. plexiglas, en deze monteer je op een verhoging zodat deze in de (lege) bovenste speler komt.

Dit is denk ik handiger, omdat je zo voldoende ruimtje hebt, en als je een speler gebruikt gaat dit gewoon nooit passen. Je moet namelijk aan de voorkant een gedeelte wegdremelen van de slede waar het laatje inschuift. Je hebt niet genoeg diepte voor je lcd en niet genoeg hoogte voor je schakelaars ben ik bang.

Ik heb dus gewoon twee spelers gepakt, heb je in ieder geval genoeg ruimte :)
hehe ik heb mijn heleverhaal niet verteld :P Ik gebruik denk ik 1 cdrom speler en ik gebruik de ruimte van 2 dinge waar cdroms inmoeten. Dan past het wel. Maar tis wel handig om 2 cdroms spelers te gebruiken ja ... daar tussen kan je bedrading enzo doen. Maar dat kan je trouwens ook bij 1 doen ...

Reg. datum: 04 september 2002

quote:
DS-N!TR0 schreef op 05 maart 2004 @ 17:26:
verhaaltje[afbeelding]
(don't mind the mess in my room :X )
[afbeelding]

die fluoriserende ide kabel die heb ik ook maar ff metteen gehaald, toen ik toch nog wat fangrills nodig had :)
[afbeelding]

het is echt de kleur ik gekozen zou hebben, maar het is wel erg netjes gespoten

good job ! :)
quote:
PilatuS schreef op 05 maart 2004 @ 18:00:
[...]

het is echt de kleur ik gekozen zou hebben, maar het is wel erg netjes gespoten

good job ! :)
Jep, een primer doet wonderen, ik heb een Motip primer (grijs) gebruikt, en een hoogglans spuitbus van flexa gebruikt, ik was dus voor 20 pleuro (incl p400 schuurpapier) klaar :*)

~GleNnoS~

To Res-Q:
Ik ga met motortje doen :D Ik heb alles er uit gehaald en ben het motortje aan het vast lijmen. Ut is niet zo moeilijk om te maken! Morgen post ik hoe ik dat ga doen dan kan ik nog ff goed kijke! (nu zit het motortje los)

Ik zal in deel 6 mijn mod ook posten :) Nu nog ff geen tijd.

Drive it like you can afford to fix it.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws