Legoland California heeft ook iets in elkaar geknutseld

Mojo wijzigde dit bericht 09-04-2004 14:14 (1%)
Reden: Typfoutjes
Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
ik ga misschien op school ook een legomod maken maar dan eentje met een handvat ofzo dat ik m mee kan nemen
blaap
die laatste lijkt net een ouderwets DOS-graphicquote:Mojo schreef op 09 april 2004 @ 14:14:
Ben benieuwd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Misschien is het wel de eerste fotobewerking?quote:Lord Victor schreef op 09 april 2004 @ 18:28:
[...]
die laatste lijkt net een ouderwets DOS-graphic. alleen de auto dan, neit de omgeving
maar het komt erop neer dat het echt een hele kleine case gaat worden (klein moederbord gelukkig
front is erg mooi geworden, 2 intake cooler vlak boven elkaar, wat perfect past in het design. 80x80mm en lego is ook per halve cm dacht ik, dus gaat perfect
morgen komen de pics eraan
quote:M4rt! schreef op 10 april 2004 @ 00:57:
update : helaas heb ik mn camera bij mn broer laten liggen![]()
maar het komt erop neer dat het echt een hele kleine case gaat worden (klein moederbord gelukkig) en dat het een soort van chieftec achtige look gaat krijgen (dus ook met een deurtje erin, maar dan met het welbekende hydroulische pompje)
front is erg mooi geworden, 2 intake cooler vlak boven elkaar, wat perfect past in het design. 80x80mm en lego is ook per halve cm dacht ik, dus gaat perfect
morgen komen de pics eraan
Als jij een fan hebt van 80 mm breed. Dan past deze nét niet in een stuk van 10 puntjes lego breed. Met wat aandrukken gaat het dus wel en zit hij meteen goed klem
De hoogte is volgens mij 6 blokken + 2/3 ofzo.
inderdaad daar kwamen wij dus ook achter, en als je die cases van chieftec een beetje kent zitten er van die lelijke fanguards bij ( die heb ik er meteen vanaf gehaald ) , maar passen perfect bij de case die wij gaan makenquote:Mojo schreef op 10 april 2004 @ 01:29:
[...]
Als jij een fan hebt van 80 mm breed. Dan past deze nét niet in een stuk van 10 puntjes lego breed. Met wat aandrukken gaat het dus wel en zit hij meteen goed klem
De hoogte is volgens mij 6 blokken + 2/3 ofzo.
Wat zijn je specs?
en wie is wij?
quote:
Ik gok op M4rt! en z'n broer.
Zou die lego volvo trouwens massief zijn of hol?
Hoi M4rt!'s broer!
Tips altijd welkom

Complete PC gestripped zodat je alleen een backplate + mobo overhoudt

Poging to voorkantje maken, floppy-drive past precies

Voorkant gemaakt met 2 antec fans (van werk gekregen) boven elkaar

Achterkant van het frontje

Nog een keer de voorkant alleen nu met een powerknop erbij (naast de floppydrive)

Nu de zijkanten eromheen bouwen (was een test, we gaan het waarschijnlijk anders doen)

Voorkant nu met CD-Rom speler erin gebouwd

En ja, je krijgt er wel een teringzooitje van
Tot dusver onze lego-mod, we zijn er nog druk mee bezig, dus ik hou jullie op de hoogte
edit : de specs zijn :
code:
1
2
3
4
5
6
| Pentium 2 350@500Mhz 64MB SD-Ram Standaard Intel moederbordje Soundblaster AWE 64 Gold (mijn grote trots :P) 20gb seagate hdd Cd-rom drive Floppy drive |
M4rt! wijzigde dit bericht 10-04-2004 20:11 (12%)
Reg. datum: 23 maart 2004
Alleen vraag ik me dan af (ik ben een geboren perfectionist) waarom je bijv. die CD-rom speler niet stealth, en een klepje voor die floppy maakt.. dat ziet er dan gelijk 20 keer beter uit..
mja.. dat zou ik doen, cker als de rest van mun kast net zo mooi was..
*tomaten zijn onze vrienden*
quote:troOper.DvA- schreef op 10 april 2004 @ 22:54:
Ziet er gelikt uit.. props..
Alleen vraag ik me dan af (ik ben een geboren perfectionist) waarom je bijv. die CD-rom speler niet stealth, en een klepje voor die floppy maakt.. dat ziet er dan gelijk 20 keer beter uit..
mja.. dat zou ik doen, cker als de rest van mun kast net zo mooi was..
er komt een deurtje a la chieftec voor
met een pompje zodat je em met 1 rag op de knop open kan maken
Zijn er mensen geinteresseerd om een (kleine) inkoopactie te regelen ivm de aankoop van legoblokjes direct vanaf de Lego site? Zo ja mail me dan eventjes op meeuwissen53 -at- zonnet -punt- nl, dan kan ik iets opzetten. Doe het dan ook alleen via mail, want hier op GoT mag het niet meer
Zelf ga ik dus wel iets bestellen. Er is weer hoop voor mijn Lego mod
Mijn duron 1600 komt één deze dagen terug RMA. Én mijn mobo is in goede handen bij Terw_dan. Wie weet kan hij er nog wat van maken en anders koop ik wel een nieuwe
There are 10 types of people. Those who do understand binary and those who don't.
Hoe lang zouden ze daar over gedaan hebbenquote:Mojo schreef op 09 april 2004 @ 14:14:
Ben benieuwd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
1 vraagje: Is alles automatisch al geaard op deze manier, of moet ik daar iets speciaals voor doen?
Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.
Als je die volvo kan maken ben je ten eerste erg goed met lego.
ten tweede veel inzicht.
ten derde erg ZIEK ik je hoofd als je hiermee komt en het ook maakt.
PS: wie meel die mensen om te vragen hoeveel blokjes het zijn
Ik doe wel een schatting:
768.541.153.154 Blokjes.
zevenhondertachtenzestigmiljard.
vijfhondertéénenveertigmiljoen.hondertdrieenvijftigduizend.honderdvierenvijftig.
Das een mond vol
Griffin wijzigde dit bericht 14-04-2004 19:16 (4%)
Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6
quote:Griffin schreef op 14 april 2004 @ 19:14:
offtopic:
Als je die volvo kan maken ben je ten eerste erg goed met lego.
ten tweede veel inzicht.
ten derde erg ZIEK ik je hoofd als je hiermee komt en het ook maakt.![]()
PS: wie meel die mensen om te vragen hoeveel blokjes het zijn![]()
Ik doe wel een schatting:
768.541.153.154 Blokjes.
zevenhondertachtenzestigmiljard.
vijfhondertéénenveertigmiljoen.hondertdrieenvijftigduizend.honderdvierenvijftig.
Das een mond vol
Ik gok dat dat ding hol is van binnen en je dus veel minder blokjes nodig hebt.
Maar verder, wel een stoer kastje. Ook mooi dat die CPU zover kan oc-en. Mijn P2 350 houdt er bij 390 al mee op. De CPU temp is dan opgeklommen naar 47 graden Celsius. Standaard is dat 35
quote:Dionysus007281 schreef op 14 april 2004 @ 16:37:
Ik voel de inspiratie al opborrelen.
1 vraagje: Is alles automatisch al geaard op deze manier, of moet ik daar iets speciaals voor doen?
Je hoeft het niet te aarden, heb ik ook niet gedaan. Wat je kan doen is een stukje van een mobo schroefgat in verbinding brengen met de behuizing van je voeding, dan is hij al geaard. Mits je een geaard stopcontact gebruikt.
Voor een lego inkoopactie, klik hier
Geen Animo
Mojo wijzigde dit bericht 15-04-2004 09:39 (5%)
maar dan moet de powersnoer wel verbinding maken met de aarde lipjes in het stopcontact. (wat meestal wel is)
maar wat je ook kan doen is: een stroom draad in een schroefgat van je moederbord doen (ff laten connecten met het metaal daar) en dan buiten je legokast laten komen en de draad aansluiten op een aarde lip je in een stopcontact.
(correct me if i'm wrong)
PS: ik weet dat er een qoute tag is maar die heb ik niet gebruikt omdat ik nog iets over het gehele topic wou zeggen.
Griffin wijzigde dit bericht 15-04-2004 12:54 (18%)
Nikon D40x | 18-55mm 1:3.5 - 5.6 | 55-200mm 1:4 - 5.6
Reg. datum: 28 november 2003
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
Dit topic is gesloten.