Wel mooi maar jammer dat je de 'nerven'zo goed ziet ik vind het mooier als het lijkt als een opp.
Ewald
GoT Index » Casemodding » Het Grote Lego Mod Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
[Nieuw Topic]Wow... die PC is niet meer dakloosquote:rim13 schreef op 18 maart 2004 @ 17:56:
Khad nog ergens een oude pc staan en had nix te doen dus heb ff mijn eerste legocase gemaakt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Artjuh schreef op 18 maart 2004 @ 21:17:
Ik ben nu ook bezig met een Lego mod. k ben al 4x op nieuw begonnen![]()
Ik ben nu bijna klaar, maar zal de lego niet smelten door de warmte productie van de computer?Zou zonde van de lego zijn
Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
quote:Stoney3K schreef op 07 maart 2004 @ 21:29:
Errug strak
Ik denk dat een Lego beeldkanon helaas niet haalbaar is... dan krijg je gezeik met de Europese regelgeving omtrent EMC en elektrische isolatie... ik zou zelf ook geen 37 kV in m'n Legomod willen hebben.
dat lijkt me niet echt fijn in de hand ligge en nogal zwakquote:rakker zero schreef op 19 maart 2004 @ 14:51:
[...]
Heb je ook al aan het gewicht van zo'n monitor gedacht. Houd LEGO dat wel. Ik denk namelijk dat alles zo inelkaar valt.
Meer dingen die eventueel te modden zijn:
- Gamecontrollers
- Joysticks
- Stuurtjes
Wie gaat het proberen?
blaap
IK wil het wel proberen, maar eerst moet ik theorie van rijbewijs doen, mn toetsnebord klaar zijn, en dan ga ik skieen, en heb ik proefexamens, maaaaar wees maar gerust wat het eerste betreft, I WILL MAKE A LEGO SCREENquote:rakker zero schreef op 19 maart 2004 @ 14:51:
[...]
Heb je ook al aan het gewicht van zo'n monitor gedacht. Houd LEGO dat wel. Ik denk namelijk dat alles zo inelkaar valt.
- Gamecontrollers
- Joysticks
- Stuurtjes
Wie gaat het proberen?
And my soul from out that shadow that lies floating on the floor shall be lifted---nevermore!
IK wil het wel proberen, maar eerst moet ik theorie van rijbewijs doen, mn toetsnebord klaar zijn, en dan ga ik skieen, en heb ik proefexamens, maaaaar wees maar gerust wat het eerste betreft, I WILL MAKE A LEGO SCREENquote:rakker zero schreef op 19 maart 2004 @ 14:51:
[...]
- Gamecontrollers
- Joysticks
- Stuurtjes
Wie gaat het proberen?
And my soul from out that shadow that lies floating on the floor shall be lifted---nevermore!
Hoe doe je dit? Bij mij pastte het namelijk net niet. De balkjes hadden een te grote diameter voor mijn CoolerMaster NeonLed 80mm fan. Ik heb echter wel een oplossing gevonden: haal z'on rubberen slangetje van de pneumatische technisch lego door de gaatjes. Past perfect, en zit superstrak in mijn case vast.quote:5. ventilators : technic balkje , zwartje staafje erin , door gaatjes van 8cm vent. past perfect.
Dekaasboer wijzigde dit bericht 20-03-2004 21:19 (20%)
Aan mijn reacties zijn geen rechten te ontlenen. Ik kan niet aansprakelijk worden gehouden voor schade aan personen en of goederen die vloeien uit het opvolgen van mijn advies.

Mojo wijzigde dit bericht 20-03-2004 21:50 (78%)
Leuk gedaan, maar waarom heb je de onderste drive niet gestealth?quote:Mojo schreef op 20 maart 2004 @ 21:30:
*blabla*
Lego is altijd handig:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(c) y uLu @ Kleine mod topic
"Want an Orange?"
- Nakor, Prince of the Blood
Sikklebell--Lvl 63 Mage--Trollbane
quote:M1lamb3r schreef op 21 maart 2004 @ 00:33:
omdat et dan lastig is een floppy in de floppy drive te doen?

Zalige case, een van de beste die'k al gezien had, ik wou eigenlijk ook een schuin dak maken maar 'k heb nauwelijks daksteentjesquote:rim13 schreef op 18 maart 2004 @ 17:56:
Khad nog ergens een oude pc staan en had nix te doen dus heb ff mijn eerste legocase gemaakt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:slashed schreef op 21 maart 2004 @ 14:53:
[...]
Zalige case, een van de beste die'k al gezien had, ik wou eigenlijk ook een schuin dak maken maar 'k heb nauwelijks daksteentjes
quote:Mr.SiS schreef op 21 maart 2004 @ 16:35:
Bertrand dat komt van mij die zin denk ik : met dat staafje bedoel ik zon klein zwart dinggeval waarmee je 2 technic balkjes kan binden (klik zegt ut) je hebt ze ook in het grijs en die zorgen dat je technicbalkjes kunnen draaien.
Ik ga nu maar weer verder ... met legomodding , ik hebal wat verder gewerkt maar tis niet de moeite om die pics daarvan te posten ...
Ewald
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Casemodding » Het Grote Lego Mod Topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea