Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote Lego Mod Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 28 februari 2007

Hmmmm... Na het zien van deze mods (nouja, diegene waarvan de foto's nog werken ;)) heb ik zelf ook een lego-ideetje... eerst even men huidig project afwerken en daarna beginnen bouwen :)

Reg. datum: 25 mei 2006

Beetje normaal dat er veel foto's niet meer werken als je de datum even nakijkt :p
Veel suc6 ermee ;)

Switchalicious

hoe kan het echt dat het topic bijna een jaar dood is geweest?
ik heb zelf ook een legomod, maar dan anders: ik heb heel peiterpeuterig van legoblokjes een computertje met scherm en bureau gebouwd voor in het lego-huis van mijn zusje.

(voor de duidelijkheid: dat lego-huis is dus gewoon zon speelgoed-huis-boupakket, en die computers zijn 2 cm groot, niks bijzonders verwachten ;) )

iMac 20" C2D 2.4GHz / 1GB RAM / 250GB HD | iPod Nano 2G 4GB | Sony Ericsson K750i

Reg. datum: 28 februari 2007

quote:
luukvds schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:59:
hoe kan het echt dat het topic bijna een jaar dood is geweest?
ik heb zelf ook een legomod, maar dan anders: ik heb heel peiterpeuterig van legoblokjes een computertje met scherm en bureau gebouwd voor in het lego-huis van mijn zusje.

(voor de duidelijkheid: dat lego-huis is dus gewoon zon speelgoed-huis-boupakket, en die computers zijn 2 cm groot, niks bijzonders verwachten ;) )
Dat is nog kleiner dan een PDA :o ? strak ;)

Switchalicious

het zijn geen echte computers
edit: dat was ik dus vergeten te zeggen;)

luukvds wijzigde dit bericht 31-08-2007 17:54 (42%)

iMac 20" C2D 2.4GHz / 1GB RAM / 250GB HD | iPod Nano 2G 4GB | Sony Ericsson K750i

Reg. datum: 26 mei 2005

rofl @ kick 8)7

trouwens wel heel vet zo'n lego pc, alleen heb ik niet genoeg blokjes :P :P

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD

C8H10N4O2 powered
Reg. datum: 26 juni 2004

quote:
Farmerpeter schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 22:39:
Laatst een 2*16 LCD gekocht en aan een oude printerkabel gesoldeerd, om de kabel goed vast laten te zitten, heb ik een lego behuizing gemaakt zodat het zaakje een beetje fatsoenlijk is beet te houden, en we toch zat lego hebben :9

hier een fototje
[afbeelding]
Leuk gedaan, je zou er een bioscoopje voor lego mannetjes van kunnen maken :D
Met wat voor programma stuur je het aan?

Gadgets FTW!

Reg. datum: 16 oktober 2007

Lego is toch niet anti-statisch. Volgens mij gaat je hele pc naar de ..... als je hem inbouwt....... 8)7

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Maar als je het normaal gebruikt en even ontlaadt is het ook niet statisch. Daarbij hangt je moederbord natuurlijk altijd nog in een metalen tray, en is je voeding ook gewoon geaard.

qed

The Power Within
Reg. datum: 15 augustus 2003

Mijn moederbord hing destijds echt niet in een metalen tray.. :p Voor de volgende keer is dat inderdaad toch wel wat handiger om die uit een bestaande kast te slopen. Ik heb nou alleen geen pc om een lego mod van te maken ;) Het ging overigens prima hoor. Lego geleid natuurlijk niet, maar het moederbord staat altijd nog in contact met de voeding, via de gnd lijnen.
Reg. datum: 16 oktober 2007

Je moet hem continu ontladen......
Dit gaat echt niet lukken zonder een of andere coating op die blokjes te spuiten

Pixel Artist
Reg. datum: 18 maart 2007

??? alle aarde is via de voedingskabels verbonden? je hoeft niets te ontladen.... ook de oogjes op je moederbord (al dan niet vorzien van eilandje om contact te makenmet schroef) zijn ook gewoon via spoortjes verbonden met elkaar en met de zwarte draad naar de voeding...

De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!

The Power Within
Reg. datum: 15 augustus 2003

Dat zeg ik, de oogjes zitten op de GND.. :)

Overigens, sander886, je hebt er blijkbaar echt geen kaas van gegeten, want het gaat prima. En aangezien je nieuw bent op GoT is het niet echt normaal om zomaar wat uitspraken in het rond te gooien. ;)

Mojo wijzigde dit bericht 28-10-2007 04:37 (28%)

Reg. datum: 10 juli 2007

Heeft iemand messchien een leuke LEGO mod??
Want ik vind lego cool. _/-\o_

Walks at night 2
Reg. datum: 14 mei 2005

Subtiele kick :D

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

:D

Wil ook nog altijd een PC maken van lego. Enige wat ik mis: Motivatie
Ik heb de blokjes (al ben ik benieuwd of het lukt om een hele case te maken van vierkante blokjes, ik heb meer speciaal :( ), en ook wel een oude PC (Pentium 2). Nu nog even eraan beginnen :) .

Spelling is een keuze | Weblog

Reg. datum: 01 februari 2002

Dit is een wat oudere }:O, die gezellig in de sloot ligt. Met een simpele por krijg je die niet meer in gang hoor, daarvoor zal je met lekker mals gras aan moeten komen. Een eigen lego-mod ofzo.

Aangezien ik daar niet teveel aanleiding toe zie, denk ik dat ik best de }:O rustig laat wegzinken, snel nog ff :w want de wei gaat op slot.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: