Reg. datum: 28 februari 2007
Reg. datum: 25 mei 2006
Veel suc6 ermee
ik heb zelf ook een legomod, maar dan anders: ik heb heel peiterpeuterig van legoblokjes een computertje met scherm en bureau gebouwd voor in het lego-huis van mijn zusje.
(voor de duidelijkheid: dat lego-huis is dus gewoon zon speelgoed-huis-boupakket, en die computers zijn 2 cm groot, niks bijzonders verwachten
iMac 20" C2D 2.4GHz / 1GB RAM / 250GB HD | iPod Nano 2G 4GB | Sony Ericsson K750i
Dat is nog kleiner dan een PDAquote:luukvds schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:59:
hoe kan het echt dat het topic bijna een jaar dood is geweest?
ik heb zelf ook een legomod, maar dan anders: ik heb heel peiterpeuterig van legoblokjes een computertje met scherm en bureau gebouwd voor in het lego-huis van mijn zusje.
(voor de duidelijkheid: dat lego-huis is dus gewoon zon speelgoed-huis-boupakket, en die computers zijn 2 cm groot, niks bijzonders verwachten)
edit: dat was ik dus vergeten te zeggen;)
luukvds wijzigde dit bericht 31-08-2007 17:54 (42%)
iMac 20" C2D 2.4GHz / 1GB RAM / 250GB HD | iPod Nano 2G 4GB | Sony Ericsson K750i
trouwens wel heel vet zo'n lego pc, alleen heb ik niet genoeg blokjes
AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD
Leuk gedaan, je zou er een bioscoopje voor lego mannetjes van kunnen makenquote:Farmerpeter schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 22:39:
Laatst een 2*16 LCD gekocht en aan een oude printerkabel gesoldeerd, om de kabel goed vast laten te zitten, heb ik een lego behuizing gemaakt zodat het zaakje een beetje fatsoenlijk is beet te houden, en we toch zat lego hebben![]()
hier een fototje
[afbeelding]
Met wat voor programma stuur je het aan?
Gadgets FTW!
Reg. datum: 16 oktober 2007
qed
Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
Reg. datum: 16 oktober 2007
Dit gaat echt niet lukken zonder een of andere coating op die blokjes te spuiten
De dag dat Microsoft iets maakt dat niet zuigt is de dag dat ze stofzuigers gaan maken!
Overigens, sander886, je hebt er blijkbaar echt geen kaas van gegeten, want het gaat prima. En aangezien je nieuw bent op GoT is het niet echt normaal om zomaar wat uitspraken in het rond te gooien.
Mojo wijzigde dit bericht 28-10-2007 04:37 (28%)
Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
Reg. datum: 10 juli 2007
Want ik vind lego cool.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Wil ook nog altijd een PC maken van lego. Enige wat ik mis: Motivatie
Ik heb de blokjes (al ben ik benieuwd of het lukt om een hele case te maken van vierkante blokjes, ik heb meer speciaal
Spelling is een keuze | Weblog
Aangezien ik daar niet teveel aanleiding toe zie, denk ik dat ik best de
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
Dit topic is gesloten.