Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote Lego Mod Topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

Nieuw Topic
Ik vind het zo wel kleurrijk, ik zet er wel aan te denken om het een beetje "dichter" te maken, nu is het iets te open imo. Maar ik moet er nog 2 casefans achterin zetten omdat deCPU koeling niet optimaal is met die cdspeler er boven op. Ik wil ook rounded IDE kabels. Naja altijd wat te wensen he.

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.

\o/
Reg. datum: 14 februari 2000

Oeh, leuk, maar inderdaad, de kleuren... :)
Overigens moet je zuinig zijn op blauwe rails, is geld waard!

Reg. datum: 25 februari 2005

Leuk gedaan allemaal heb t s ff door zitten spitten echt mooi spul bij...
Ik zal trouwens maar m'n lego bakken gaan omgaaien die blauwe rails moet ik nog een meter of 30 hebben liggen :9 weet je ook toevallig hoeveel t waard is? O-)

Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power

\o/
Reg. datum: 14 februari 2000

Nouja, echt enorm veel is het niet waard natuurlijk, maar ik zou er toch maar zuinig op zijn omdat het al 30 à 40 jaar oud is! Niet weggooien in ieder geval ;)

eBay

Reinier wijzigde dit bericht 22-02-2006 11:12 (34%)

Die blauwe lego rails pwnt, ik en mn pa hadden er een keer een reuzenrad gemaakt van de bochten en dan de wielen ertussen. Een van mooiste lego creaties ooit die we ooit hebben gemaakt.

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.

Zo, ding afgebroken.
Lego Case v2.0 komt eraan, met betere afwerking e.d.

Hier is Lego Case v2.0! (nog steeds geen ideeen voor de aan/uit knop)

http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/2LegoCasev2.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/1LegoCasev2.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/LegoCasev2.jpg

Stuk netter vind ik.

Bluecold wijzigde dit bericht 24-02-2006 17:30 (86%)

Hee!, ik wil wel feedback natuurlijk.

el-nul-zet-é-er

Het idee is leuk maar het ziet er niet uit :P

Specs || "You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Ja, het dak ben ik niet zo tevreden over, ben nog aan het nadenken hoe dat beter kan (al mn standaard lego blokjes zijn zo ongeveer op :( )

Reg. datum: 17 september 2005

Weet je, ik vind em best mooi !

Weer eens wat anders dan die High-Tech casemods... (denk niet dat dit je eXtreem veel gekost heeft)

The power of the XplodingForce is bigger then any other power.
"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

@XplodingForce, het heeft me helemaal niks gekost..., pc had ik al en lego ook.

Dak is bijna verbeterd (mooier), voor aanknop heb ik nog steeds niks bedacht.

watev?!

lol, kom dit topic weer es tegen :P

ben ik deze hype begonnen 4 jaar terug ja? sta zelfs in de ts! :D

heb nog niets gezien wat mij evenaart :Y)

lol :X O-)

:>

[edit]iedereen bouwt z'n Lego om z'n hardware heen, ik deed andersom, of geef ik nu teveel tips weg :+

Rebels wijzigde dit bericht 26-02-2006 02:26 (32%)

Update, nu is het LegoCase v2.1 (mooier dak).

http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/mooidak3.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/mooidak2.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y102/Redhead1802/mooidak1.jpg

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Ziet er een stuk beter uit ja. Mensen die zeggen dat het een leuk idee is alleend dat het er niet uitziet: dat kwam grootendeels door het dak, en komt grootendeels doordat het vrij oude lego is, dat is altijd minder mooi...

qed

quote:
The_Zeroorez schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:19:
Ziet er een stuk beter uit ja. Mensen die zeggen dat het een leuk idee is alleend dat het er niet uitziet: dat kwam grootendeels door het dak, en komt grootendeels doordat het vrij oude lego is, dat is altijd minder mooi...
Ja, je zou het kunnen wassen maar daarmee verneuk je het.

[Zelf in te vullen]
Reg. datum: 14 februari 2006

Jammer van die blokjes met ) erop en een oogje. Eigenlijk had je die naar binnen moeten draaien maar om nou die hele case weer af te breken... Ik vind em leuk hoor! Het heeft wel wat dat lego :)
Als je de blokjes met het ")" omdraait krijg je een "(" , wat niet echt handig is, en ik vond dat oogje eigenlijk wel leuk.
Het is trouwens niet moeilijk zon oogje eruit te halen, je kunt in 1 keer een heel stuk muur er uit breken.

hehe leuk id ook mooi netjes afgewerkt ook is proberen.
alleen damn hoelang ben je hiermee bezig geweest:P

Reg. datum: 15 augustus 2005

Hup Hup CCFL erin! :D

[Zelf in te vullen]

quote:
Bluecold schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:13:
Als je de blokjes met het ")" omdraait krijg je een "(" , wat niet echt handig is, en ik vond dat oogje eigenlijk wel leuk.
Het is trouwens niet moeilijk zon oogje eruit te halen, je kunt in 1 keer een heel stuk muur er uit breken.
:D Ik bedoel naar binnen draaien ;) Dat je ze niet meer ziet.
Reg. datum: 07 juni 2005

dat bedoelt hij ook... op de achterkant van een ) staat een (...

[Zelf in te vullen]

8)7 dan heb ik ander lego dan jullie :P Het geeft verder ook niet. Het viel me alleen op.
Lego uit china misschien?
Is toch altijd zelfde?

Reg. datum: 07 juni 2005

ik denk dat er 2 verschillende stukjesz ijn: een met een ) aan een kant, en een met een ) en een ( op beide kanten.. misschien en "positieviteits" issue dat ze bij lego alleen nog maar lachende LEGO-System bokjes verkopen ;)

d0rk wijzigde dit bericht 28-02-2006 16:24 (4%)

Error
Reg. datum: 30 maart 2003

Ik ben ook met een klein projectje begonnen. Maar waar kan ik verschillende powerknoppen/hdd leds vinden? Is hier een winkeltje voor die ze verkoopt? Ik snap best dat je die dingen gemakkelijk zelf kan maken maar ik denk ik niet zo ;) dus vandaar de vraag..

No sig!

Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: