Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Overigens moet je zuinig zijn op blauwe rails, is geld waard!
Reg. datum: 25 februari 2005
Ik zal trouwens maar m'n lego bakken gaan omgaaien die blauwe rails moet ik nog een meter of 30 hebben liggen
Gigabyte 8I915P Duo Pro , P4 630J HT 3GHz @ 3425 GHz cooled by Gigabyte 3D Rocket Cooler, 512MB DDR dual channal PC3200 Twinmos , Sapphire Radeon X800XL @ 445/550 cooled by Zalman 700Cu , 520 Watt Levicom visible power
eBay
Reinier wijzigde dit bericht 22-02-2006 11:12 (34%)
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Lego Case v2.0 komt eraan, met betere afwerking e.d.
Hier is Lego Case v2.0! (nog steeds geen ideeen voor de aan/uit knop)

Stuk netter vind ik.
Bluecold wijzigde dit bericht 24-02-2006 17:30 (86%)
Weer eens wat anders dan die High-Tech casemods... (denk niet dat dit je eXtreem veel gekost heeft)
The power of the XplodingForce is bigger then any other power.
"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage
Dak is bijna verbeterd (mooier), voor aanknop heb ik nog steeds niks bedacht.
ben ik deze hype begonnen 4 jaar terug ja? sta zelfs in de ts!
heb nog niets gezien wat mij evenaart
lol
[edit]iedereen bouwt z'n Lego om z'n hardware heen, ik deed andersom, of geef ik nu teveel tips weg
Rebels wijzigde dit bericht 26-02-2006 02:26 (32%)

qed
Ja, je zou het kunnen wassen maar daarmee verneuk je het.quote:The_Zeroorez schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:19:
Ziet er een stuk beter uit ja. Mensen die zeggen dat het een leuk idee is alleend dat het er niet uitziet: dat kwam grootendeels door het dak, en komt grootendeels doordat het vrij oude lego is, dat is altijd minder mooi...
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Het is trouwens niet moeilijk zon oogje eruit te halen, je kunt in 1 keer een heel stuk muur er uit breken.
Reg. datum: 06 februari 2006
alleen damn hoelang ben je hiermee bezig geweest:P
quote:Bluecold schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:13:
Als je de blokjes met het ")" omdraait krijg je een "(" , wat niet echt handig is, en ik vond dat oogje eigenlijk wel leuk.
Het is trouwens niet moeilijk zon oogje eruit te halen, je kunt in 1 keer een heel stuk muur er uit breken.
Reg. datum: 07 juni 2005
Is toch altijd zelfde?
Reg. datum: 07 juni 2005
d0rk wijzigde dit bericht 28-02-2006 16:24 (4%)
No sig!
Pagina: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 last
Dit topic is gesloten.