Hoi ! Speks X-Life LAN Gaming!
Leuk gedaan. Het is nu nog wachten op de eerste lego-muizen en toetsebordenquote:Pinkelmans schreef op 12 mei 2004 @ 19:46:
leuke mods hier, mja
ik is weer bezig geweest
[..blaat en plaatjes..]
Tsja, zo af en toe moet je wat anders doen dan je toetsenbord smerig maken, even de aandacht ergens anders bij. Veel mensen doen dit met een bakje koffie, ik dus ook.
Dan komt er een nadeel van ons huishouden naar boven: we hebben veel te weinig theelepeltjes. Omdat roeren met een vork ook niet alles is, heeft deze 30-jarige tweaker zijn lego erbij gepakt, om de ultieme uitbreiding voor de Senseo Crema te maken: een roer-robot.
quote:Bent u het ook zo zat om veel te sterke koffie te drinken? Altijd dat laagje suiker onder in uw kopje als u de koffie op heeft? Sleept uw vrouw zich een hernia aan de pakken suiker?
Wanhoop niet langer, de redding is nabij! Met deze microprocessor-gestuurde, koffie-smaakmaker, brengt u uw koffie in no-time heerlijk op smaak. Als extra bonus klopt deze machine dankzij zijn gepatenteerde dubbelvoudige roer-werking het romige schuimlaagje op uw koffie extra luchtig op.
Door zijn uitgekiende ontwerp is deze machine geschikt voor alle formaten kopjes, van espresso tot een flinke mok.
Dankzij het smaakvolle design is het apparaat een echte aanwinst voor uw keuken. U zult uw gasten verbaasd doen staan en laten genieten van het lekkerste kopje koffie wat zij ooit gehad hebben!
clickableEn het apparaat in actie:
DIVX5.1, ~3.5Mb
Extra 'kansloos' punten voor diegene die raad waar het geluidschema van dit ding op gebaseerd is (en het klopt helemaal, komt niet goed over door lullige cam-mic
de programmacode
Dan heb je echt tijd overquote:Mojo schreef op 14 mei 2004 @ 17:23:
Effe uit de HK gejat
Tsja, zo af en toe moet je wat anders doen dan je toetsenbord smerig maken, even de aandacht ergens anders bij. Veel mensen doen dit met een bakje koffie, ik dus ook.
Dan komt er een nadeel van ons huishouden naar boven: we hebben veel te weinig theelepeltjes. Omdat roeren met een vork ook niet alles is, heeft deze 30-jarige tweaker zijn lego erbij gepakt, om de ultieme uitbreiding voor de Senseo Crema te maken: een roer-robot.
[...]
[afbeelding] clickable
En het apparaat in actie:
DIVX5.1, ~3.5Mb
Extra 'kansloos' punten voor diegene die raad waar het geluidschema van dit ding op gebaseerd is (en het klopt helemaal, komt niet goed over door lullige cam-mic)
edit:
de programmacode
hahaha, geniaal dat ding! vooral dat filmpje, met die dubbele klopwerking
//edit: zo beter generaal?
stevenP wijzigde dit bericht 14-05-2004 18:17 (81%)
quote:
OMG, Humor en nuttig tegelijk, haha
tis alleen dat ik me koffie altijd zwart drink
Pinkelmans wijzigde dit bericht 14-05-2004 18:22 (66%)
een IT stage in Curaçao, helemaal zo gek nog niet
Even een klein verzoekje: aub niet een hele post quoten, om er 1 regel onder te zetten.. knip dan even in de tekst, anders wordt het zo'n onnodig lange pagina
Reutel
Senseo-lego: stirred, not shaken...
(c) De Generaal
* Mojo gaat ook iets bedenken
quote:Bertrand schreef op 13 mei 2004 @ 20:20:
[...]
Leuk gedaan. Het is nu nog wachten op de eerste lego-muizen en toetseborden
kijk ff pag 7 van dit topic
daar zijn deze plaatjes
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/18a.jpg
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/17a.jpg
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/17b.jpg
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/17c.jpg
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/17d.jpg
en deze site
http://users.pandora.be/fabry/legocasemod/
te vinden
dus ze zijn er al die muis en toetsenbord
volgende keer beter zoeken
>>>> Project PiXFrame <<<<

en hier vergeleken met een 5 Liter 7-Up achtige fles:

en ja ik ken wel zo door gaan, hier is de bron:
http://www.gomberg.com/legos.html
Wat dachten jullie van om in die Imperial Star Destroyer je PC bouwen !!!
Leuk voor een nieuwe Lego Case Mod dus.
Met gratis Hyper Drive ook
Gold Leader wijzigde dit bericht 16-05-2004 14:45 (43%)
Dual P3/EB 1Ghz, ABiT VP6, 4x 256MB PC-133 Micron, ASUS X800XT PE AGP,V5 5500 PCI, Dual OpteronDP 285 E6, 4x 1GB PC3200 ECC Reg., ASUS K8N DL, XFX 9800 GX2 XXX, Dual OpteronDP 248 CG, MS-9130, 2x 1GB PC3200 ECC Reg, Sapphire HD 3850 AGP, V5 5500 PCI Mac.
quote:AMDathlonxp schreef op 16 mei 2004 @ 16:07:
lol. Dat dat ding nog niet in elkaar zakt van die lego blokkies
idd daar zat ik ook naar te staren, maar als Lego PC mod, zou dit ontwerp mogelijk zijn, met een beetje ombouwen binnen de constructie van deze Imperial Star Destroyer ?
hier de foto van de binnenkant, ruimte zat voor , Mobo, Voeding + HDD's en CD/DVD spelers, of gaat dat krap worden?

Dual P3/EB 1Ghz, ABiT VP6, 4x 256MB PC-133 Micron, ASUS X800XT PE AGP,V5 5500 PCI, Dual OpteronDP 285 E6, 4x 1GB PC3200 ECC Reg., ASUS K8N DL, XFX 9800 GX2 XXX, Dual OpteronDP 248 CG, MS-9130, 2x 1GB PC3200 ECC Reg, Sapphire HD 3850 AGP, V5 5500 PCI Mac.
heb je die starwars ding nu ook echt gebouwd, of wil je het alleen maar gaan doen??
quote:Johannusvanudos schreef op 17 mei 2004 @ 22:19:
dat "flesje" is 5 liter, das volgens mij toch best beoorlijk, of heb ik dat mis
heb je die starwars ding nu ook echt gebouwd, of wil je het alleen maar gaan doen??
Ik wil het alleen maar gaan doen en kijken of het nou wel echt wel mogelijk is, en die fles is idd een 5 Liter fles. Dit ding is echt huge, bijna even lang als een 4 personen eet tafel als je de foto's goed bekijkt.

Gold Leader wijzigde dit bericht 17-05-2004 22:43 (18%)
Als Casemod is hij echter 'out of the box' niet echt geschikt.
Het geraamte is goed stevig, maar de 4 bedekkingsplaten (2 onder, 2 boven) zijn behoorlijk losjes bevestigd. Aan de zijkant met slechts enkele steentjes en onder in het midden met magneetjes.
Bij mij is dan ook de onderkant wel eens half losgeschoten.
Ook is de vorm niet bepaald ATX natuurlijk en denk ik dat zelfs een m-ATX bordje er niet inpast vanwege de driehoekige opbouw.
Verdere constructie vragen zijn altijd welkom, ik kan het makkelijk bestuderen hier.
als iemand het wel lukt, wil ik het zeker weten, dan maar ik er ook gelijk een pc van, want strak is ie zeker wel
Taru tossing moet een olympische sport worden
Een mini-itx moederbord gaat er wel in passen, die zijn maar 17 bij 17cm. Een leuke vga kaart er in en je hebt een htpc voor bij de tv.quote:Shin_Alu schreef op 18 mei 2004 @ 11:38:
Deze Star Destroyer is bijna een meter. Ik heb hem zelf hier ook staan namelijk. En hij is zeker![]()
Het geraamte is goed stevig, maar de 4 bedekkingsplaten (2 onder, 2 boven) zijn behoorlijk losjes bevestigd. Aan de zijkant met slechts enkele steentjes en onder in het midden met magneetjes.
Ook is de vorm niet bepaald ATX natuurlijk en denk ik dat zelfs een m-ATX bordje er niet inpast vanwege de driehoekige opbouw.
Verdere constructie vragen zijn altijd welkom, ik kan het makkelijk bestuderen hier.
als iemand het wel lukt, wil ik het zeker weten, dan maar ik er ook gelijk een pc van, want strak is ie zeker wel
| Mijn fotomeuk | Mijn computermeuk/Koeitjes 1 2 3 |
quote:Grubeater schreef op 18 mei 2004 @ 12:37:
[...]
Een mini-itx moederbord gaat er wel in passen, die zijn maar 17 bij 17cm. Een leuke vga kaart er in en je hebt een htpc voor bij de tv.
Ik zal het eens opmeten, met beetje mazzel kan ie net op de balk in het midden.
Wordt dan alleen wel een onboard vga denk ik, zo hoog is ie niet.
quote:Shin_Alu schreef op 18 mei 2004 @ 11:38:
Deze Star Destroyer is bijna een meter. Ik heb hem zelf hier ook staan namelijk. En hij is zeker![]()
Maar ja voor zo'n Imperial Star Destroyer ben ik zeker 400+ kwijt aan euri's of nie?
Ik wil het echt doen, het is mogelijk dat denk ik dan. Zijn er ook Super Star Destroyers verkrijgbaar of Calamari Cruisers?
Super Star Destroyers:
http://www.wolfsshipyard..../Drawings/SW/SuperSDs.gif

Calamari Cruisers:

zo ja waar moet ik wezen om dit te gaan zoeken of wel bouwen?
een Super Star Destroyer lijkt me nog het mooist om te bouwen van Lego en dan als PC mod gebruiken.
Gold Leader wijzigde dit bericht 18-05-2004 20:59 (19%)
Reg. datum: 10 februari 2004
quote:Johannusvanudos schreef op 17 mei 2004 @ 22:19:
dat "flesje" is 5 liter, das volgens mij toch best beoorlijk, of heb ik dat mis
5 liter?? lijkt me een beetje stug.. 2 liter lijkt me realistischer...
Kijk maar eens op http://shop.safeway.com/superstore/default.asp?page=g
Dat mountain dew vind ik trouwens niet te zuipen
Desondanks een flinke lego doos
Prijs: bijna 400 eurootjes inderdaad, gelukkig hadden ze bij de introductie korting
3104 stukjes
37" lang
Enige andere die ze hebben zijn de Corellian Corvette, X-wing en Tie Interceptor. Weet niet of ze nog allemaal leverbaar zijn.
Wat doe ik hier? Niet zijn op http://jan.vze.com
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last
Dit topic is gesloten.