T-mobile nieuwe voorwaarden, abonnement opzeggen?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:04

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Velthuis schreef op 22 december 2003 @ 09:48:

PS: Het zal mij benieuwen wat er nu met Debitel gebeurt (wijziging AV op 27 december en VEEL mindere aankondiging ervan).
Hier is volgens ODN de OM mee bezig, weet nog niet hoe en wat omdat ODN daar verder ook geen gegevens over heeft.

@Wekkel, wij hebben de ter hand stelling aangevochten, dit om het wijzigingsbeding onderuit te halen. Nu dit dus is gelukt staat mijn (onze) aktie verder stil. Tenzij jij weet te vertellen dat ik nog verdere stappen kan (moet) ondernemen.
debitel laat helemaal niets van zich horen...., daarover meer in het debitel topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:58
Ze gaan in elk geval nog een brief ontvangen waarbij ik even lekker mijn irritaties en frustreringen over hun handelswijze ga uiten, stom ge-emmer van ze... belachelijk gewoon. Je zou denken dat bedrijve zulke dingen uitdenken, 3x laten dubbelchecken en dan pas aankondigen, maar het tegendeel blijkt :(

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Als je hoe dan ook op wil zeggen, zal je toch echt de opzegtermijn in de AV zelf moeten aanvechten. Daarbij kan je de weg van niet ter hand stelling volgen en/of de algemene toetsingsregel voor AV bedingen. Dat je dan een hard robbertje moet corresponderen met T-Mobile staat natuurlijk wel vast, met eventueel een gang naar de rechter als laatste redmiddel. Alleen voor doorzetters dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Wil daar best werk van maken, niet omdat ik perse weg wil maar omdat de manier van handelen me gewoon de strot uitkomt. Alleen, in mijn eentje red ik dat nooit. Mochten er nog steeds mensen geinteresseerd zijn om tezamen het een en ander te ondernemen, dan ben ik garag van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 15:00
Ook op de website van T-Mobile:
Algemene voorwaarden
Vanaf 22 december 2003 gelden nieuwe Algemene Voorwaarden T-Mobile Abonnee. Deze zullen gelden voor klanten die vanaf die dag een T-Mobile abonnement afsluiten of vernieuwen. Voor klanten die vóór 22 december 2003 een T-Mobile abonnement hebben afgesloten, wordt de voorgenomen wijziging van de Algemene Voorwaarden ingetrokken. Voor deze klanten blijven de bestaande Algemene Voorwaarden T-Mobile Abonnee zoals die reeds golden voor 22 december 2003 dus van toepassing.

Algemene voorwaarden T-Mobile Abonnee voor klanten die vóór 22 december 2003 een T-Mobile abonnement hebben afgesloten

Algemene voorwaarden T-Mobile Abonnee voor klanten die vanaf 22 december 2003 een T-Mobile abonnement hebben afgesloten of vernieuwd
The soap continues ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Laatst online: 14:50
RoelJewel schreef op 22 december 2003 @ 12:53:
Ook op de website van T-Mobile:

[...]

The soap continues ...
hoef ik dus geen brief te sturen om m'n opzegtermijn van 2 maanden te behouden :P

Ik had best m'n abo op willen zeggen, maar heel eerlijk gezegd vind ik dit wel slimme zet van T-mobile :o
Dit wil niet zeggen dat ik tevreden ben over T-mobile, vooral de helpdesk is heel slecht, nog slechter dan die van Chello. :(
Van Chello ben ik nu gelukkig wel af...

[ Voor 3% gewijzigd door FlowDesign op 22-12-2003 13:55 ]

€50 tegoed bij Tibber energiecontract? Stuur me een DM⚡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Nu breekt mijn klomp! Krijg ik als antwoord op mijn 2de brief waarin ik niet akkoord ga met het behouden van de oude voorwaarden WEER die standaard brief! *zucht*
Wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
P5ycho schreef op 22 december 2003 @ 14:16:
Nu breekt mijn klomp! Krijg ik als antwoord op mijn 2de brief waarin ik niet akkoord ga met het behouden van de oude voorwaarden WEER die standaard brief! *zucht*
Wat nu te doen?
Zie boven, het is nu allemaal opgelost.
T-mobile heeft de wijzigingen ingetrokken. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40572

Het blijft uiterst vreemd dat T-mobile zo met deze situatie omgaat,
waarom doet T-mobile zo moeilijk als bv. Vodafoon zo een aantal klanten laat gaan?

T-mobole heeft een slimme zet gedaan vanuit het hun opzicht bekeken, maar wel heel veel slechte publiciteit gekregen....

ik denk dat mij die schlechte publiciteit belangrijker was geweest als 'groot' bedrijf...

think we are done....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

[Airwolf] schreef op 22 december 2003 @ 17:11:
[...]

Zie boven, het is nu allemaal opgelost.
T-mobile heeft de wijzigingen ingetrokken. :Y)
En zo te zien debitel ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Mooie manier van T-Mobile geweest om dik een miljoen postzegels, enveloppen en brieven te verprutsen, denk dat daar iemand naar een nieuwe baan mag gaan zoeken :Y)

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

En nu geheel wereldkundig; De Telegraaf

Case closed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Ik hoorde het net op het radio-nieuws (538).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeahbaby
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmRuTToY
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik vind dit echt nergens op slaan! Ik zou wel gewoon willen dat ook voor mij (vóór 22 december afgesloten abo) de nieuwe AV gelden, zodat ik mijn contract kostenloos zou kunnen beëindigen. Want ik heb nog zo een 1,5 jaar te gaan (vraag me niet waarom ik een 2-jarig contract ben aangegaan), en ik zou dus graag weer een nieuwe abo afsluiten, zodat ik de 6600 kan kopen :)
Wel rare gang van zaken hoor.. sjonge jonge

Btw wat is op dit moment de laatste sitatie? Kunnen we wel of niet kostenloos opzeggen?

[ Voor 11% gewijzigd door EmRuTToY op 04-01-2004 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:20

Hero

Duck power!

EmRuTToY schreef op 04 januari 2004 @ 18:45:
Ik vind dit echt nergens op slaan! Ik zou wel gewoon willen dat ook voor mij (vóór 22 december afgesloten abo) de nieuwe AV gelden, zodat ik mijn contract kostenloos zou kunnen beëindigen. Want ik heb nog zo een 1,5 jaar te gaan (vraag me niet waarom ik een 2-jarig contract ben aangegaan), en ik zou dus graag weer een nieuwe abo afsluiten, zodat ik de 6600 kan kopen :)
Wel rare gang van zaken hoor.. sjonge jonge

Btw wat is op dit moment de laatste sitatie? Kunnen we wel of niet kostenloos opzeggen?
Sorry, maar heb je überhaupt het topic doorgelezen? Gezien je vraag is dat een duidelijke NEE. Toch wil ik je aanraden dat te doen. Dan zul je namelijk, zonder ver terug te moeten lezen, het antwoord op de door jou gestelde vraag vinden. Succes.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Beetje offtopic :
Goed mn abbo is ergens in maart 2003 begonnen (1 jarige) Opzeg termijn was/2/is 3 maanden..... Is dat uiterlijk 3 maanden van te voren, of in de de laatste 3 maanden :?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

ND schreef op 05 januari 2004 @ 20:40:
Beetje offtopic :
Goed mn abbo is ergens in maart 2003 begonnen (1 jarige) Opzeg termijn was/2/is 3 maanden..... Is dat uiterlijk 3 maanden van te voren, of in de de laatste 3 maanden :?
Je hebt dan nog twee maanden opzegtermijn. Loopt je abo vanaf 1 maart 2003 en wil je er per 1 maart 2004 vanaf, dan moet je vóór 1 januari 2004 opzeggen. Je moet dus twee maanden voordat je beëindiging wilt opzeggen.

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Freshbie schreef op 05 januari 2004 @ 21:09:
[...]

Je hebt dan nog twee maanden opzegtermijn. Loopt je abo vanaf 1 maart 2003 en wil je er per 1 maart 2004 vanaf, dan moet je vóór 1 januari 2004 opzeggen. Je moet dus twee maanden voordat je beëindiging wilt opzeggen.
K*TZOOI :( :( Dan ben ik telaat, nouja gauw brief schrijven (misschien lukt het) K*T aaargh :( Stomme ik |:( Is het verstandiger eerst te bellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

ND schreef op 05 januari 2004 @ 21:12:
[...]

K*TZOOI :( :( Dan ben ik telaat, nouja gauw brief schrijven (misschien lukt het) K*T aaargh :( Stomme ik |:( Is het verstandiger eerst te bellen ofzo?
Je kunt toch een brief sturen dat je per 8 maart wilt beëindigen (nu schrijven, morgen posten, overmorgen aankomen)? Het gaat er om dat T-Mobile twee maanden na je opzegbrief pas gaat afsluiten. Na je contractsperiode (12 mnd) is het niet zo dat het abo met 12 mnd verlengd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Freshbie schreef op 05 januari 2004 @ 21:19:
[...]

Je kunt toch een brief sturen dat je per 8 maart wilt beëindigen (nu schrijven, morgen posten, overmorgen aankomen)? Het gaat er om dat T-Mobile twee maanden na je opzegbrief pas gaat afsluiten. Na je contractsperiode (12 mnd) is het niet zo dat het abo met 12 mnd verlengd wordt.
Ohw gelukkig! _/-\o_ Ik kon me een keer herinneren dat je abbo dan wel meteen met 12 maanden (automatisch) werd verleng :7

Freshbie, ik houd van je! :> :P :D
10.3 De Overeenkomst wordt na het verstrijken van de minimale contractperiode stilzwijgend verlengd voor onbepaalde tijd.
Ik moet ens beter gaan lezen

EDIT : jij noemt 8 maart, is dat de standaard 'begin' datum van de maand bij t-mobile, of bedoel je de datum waar je 1e factuur over ging/begon? :)
Edit2: duh das de datum over 2 maanden natuurlijk na ontvangst van de brief |:(

Edit 3 : (blijf aan de gang :+ ) ik neem aan dat het maandje 'teveel' je de normale abbo kosten (T150) over die maand(en) moet betalen?

[ Voor 41% gewijzigd door ND863 op 05-01-2004 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

ND schreef op 05 januari 2004 @ 21:22:
Edit 3 : (blijf aan de gang :+ ) ik neem aan dat het maandje 'teveel' je de normale abbo kosten (T150) over die maand(en) moet betalen?
Yep, ze zeggen natuurlijk niet van: die 13e maand krijg je van ons ;). Zo lang je het abo nog hebt moet je betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863

ND863

Freshbie schreef op 05 januari 2004 @ 21:43:
[...]

Yep, ze zeggen natuurlijk niet van: die 13e maand krijg je van ons ;). Zo lang je het abo nog hebt moet je betalen!
Nee indd, maar zeker niet "ow maand 13 van de 12.....doe maar dubbel dan" B)

Bedankt voor je hulp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero

Hero

Duck power!

You're welcome. Is weer eens wat anders, hier iemand kunnen helpen ipv geholpen worden!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste