"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Kan je verzekeren dat die Nokia 6230 zeker heel duur gaat worden. Nokia gaat het toestel lanceren als high-tech toestel. Daarnaast weten ze, dat de grote massa wacht op dit toestel en ook koopt...net zoals bij de nokia 6600 (blijft voor mij nog steeds een geupdate 3650quote:Spider_NL schreef op 30 december 2003 @ 21:08:
Wow dat is wel heel erg goedkoop itt de waarschijnlijk dure 6230 die ook uit komt.
De SE T630 zal gewoon in de prijsklasse vallen van de Z600. Tis niks minder dan een geupdate T610, gelukkig weet men dat ook bij SE. Toestel schijnt al buiten europa voor een kleine 500 dollar te koop te zijn. Het prijsverschil tussen de Z600 en de T610 is ook niet dramatisch... met mijn huidige abbo (T-mobile 300) kleine 30 euro.
People would make far better pictures if they spent time learning how to make great photos with what they already own instead of worrying about their tools
Duss in princiepe maakt t denk ik niet uit of ik net een paar dagen voor t einde van mn contract de t630 had genomen OF de telefoon zelf koop omdat t even duur zou zijn. Toch wel jammer ach helaas.
"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"
Yups, rond de 450E als hij uitkomt, als je dan ff een maandje wacht zal hij rond de 400 zijn en de T610 die nu nieuw rond de 350 is zal dan rond de 300 zijnquote:
I love the smell of burnin' silicon in the mornin'
Reg. datum: 08 mei 2002
www.gsmdealer.nl
Wat er gebeurd is ligt niet aan mij, en ik ondervind er nog haast dagelijks problemen mee.
Ik weet heel goed dat er mensen naar me op zoek zijn, maar eens moeten ze eens snappen dat ik niet de hand erin heb gehad wat er gebeurd is, en ik heb mijn uiterste best gedaan de boel op orde te krijgen.
Als je het volledige verhaal wilt, mail je maar, maar NIET in dit topic.
Op zich gebruik ik dat mailadres als mail-catcher, maar zal het deze dagen wel in de gaten houden.
En nogmaals, houd er nu over op aangezien ik hier niet de schuld aan heb.
Er zijn veel radeloze mensen, en ik ook, als het zo doorgaat moet ik het met mijn leven bekopen en de politie doet er niets aan.
I love the smell of burnin' silicon in the mornin'
"Er zijn in de maand december zoveel email aanvragen binnen gekomen waardoor er wat fout gelopen is. Niet gezien dat het over de T-630 ipv de T-610 waar wij prijs voor doorgegven hadden. De T-630 zal rond de 450¤ kosten en normaalgezien eind januari binnen komen."
Einde januari: 450¤ dus

Sony Ericssson T630 vs Nokia 6230...
Zelfs de naamgeving bijna
like gsus
Reg. datum: 16 januari 2002
quote:_Brake_ schreef op 03 januari 2004 @ 12:32:
Ben ik nou de enige die de overeenkomsten wel heel duidelijk ziet?
[afbeelding]
[afbeelding]
Sony Ericssson T630 vs Nokia 6230...
Zelfs de naamgeving bijna
Ja jij bent de enige overeenkomsten duidelijk ziet.
Die 2 lijken totaal niet op mekaar.
Ja op de toetsen na ja
"strip" aan de zijkant, etc...
Ook hóe de toetsen in de telefoon liggen... * _Brake_ vindt ze erg op elkaar lijken...
_Brake_|IA wijzigde dit bericht 03-01-2004 13:22 (17%)
like gsus
quote:_Brake_ schreef op 03 januari 2004 @ 13:21:
Kijk naar de toetsen, zoals je zelf aangaf, de algemene vorm, de positie van het beeldscherm, de positie van het logo ten op zichte van het luidspreker"gat", de
"strip" aan de zijkant, etc...
Ook hóe de toetsen in de telefoon liggen... * _Brake_ vindt ze erg op elkaar lijken...
Tja, het zijn allebei mobiele telefoons...
En hebben het standaardontwerp van een mobiele telefoon, en allebei op een nogal klassieke, kubistische manier uitgevoerd.
Dan lijken ze al snel nogal op elkaar.
Reg. datum: 06 december 2003
maar waarom 150 EUR extra voor alleen dat scherm eigenlijk
Skoy wijzigde dit bericht 03-01-2004 16:17 (64%)
quote:Skoy schreef op 03 januari 2004 @ 16:04:
laat maar komen :-)
maar waarom 150 EUR extra voor alleen dat scherm eigenlijk
Hij moet ook nog een beter ontvangst hebben dan de T610.
En er zit wat andere software op (My Friends) en hij ziet er wat (persoonlijk) veel mooier uit.
Het leuke is, dat ik hem van Fok! gekocht heb, hoop hem snel te ontvangen! Als er interesse in is, wil ik wel foto's/review maken...
Jelte wijzigde dit bericht 06-01-2004 21:29 (19%)
My Gallery || Specs
Gezocht: Sony Ericsson T630 Zwart!
quote:Jelte schreef op 03 januari 2004 @ 15:37:
[...]
Als er interesse in is, wil ik wel foto's/review maken
Die interesse is er altijd.
Mail/ICQ/MSN Cutebritney of Korakal maar, dan kunnen hun die eer voor jou reserveren.
Ennűh... Veel Succes met het maken van een review.
Korakal wijzigde dit bericht 05-01-2004 00:41 (42%)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
Korakal wijzigde dit bericht 05-01-2004 00:42 (56%)
My Gallery || Specs
Gezocht: Sony Ericsson T630 Zwart!
Ik vraag me af of er niks aan de batterij verbeterd is..?
en de snelheid van het toestel?
Ik hoop dat SE er niet zo'n marketing op na houdt als Nokia doet, door ipv firmware versies te updaten een heel nieuw toestel te publiceren.
Vir Feminae :)
Reg. datum: 12 december 2003

wat ik me afvroeg was wat dat is naast de cameralens rechts op de foto? ik heb de SE na gepluisd maar geen woord erover gevonden?
Reg. datum: 12 november 2003
Een spiegeltje, zodat je van jezelf een mooie foto kan maken!quote:Mr TweaK schreef op 05 januari 2004 @ 00:18:
[afbeelding]
wat ik me afvroeg was wat dat is naast de cameralens rechts op de foto? ik heb de SE na gepluisd maar geen woord erover gevonden?
Reg. datum: 12 december 2003
Ik wil met klem vragen om ontopic te blijven en het ruziën en elkaar aftroeven over wie het l337ste is omdat 'ie wel of niet de telefoon eerder heeft buiten GoT om te regelen.
quote:ispierings schreef op 30 december 2003 @ 23:12:
[...]
Yups, rond de 450E als hij uitkomt, als je dan ff een maandje wacht zal hij rond de 400 zijn en de T610 die nu nieuw rond de 350 is zal dan rond de 300 zijn
Oei, dat valt me toch tegen. De Z600 (die toch eigenlijk hetzelfde is) kan je nu al voor 325 EUR op de kop tikken. En die is pas een maandje of 2 op de markt.
Je bent trouwens gek als je vandaag de dag 350 EUR voor een T610 betaalt, in de pricewatch staat ie voor 290 EUR.
Ik hoop de T630 toch wel aan het einde van januari voor 150 EUR met een verlenging van een T-Mobile 150 abbo te kunnen krijgen, maar misschien is dat te optimistisch.
It's the art of doing nothing at all.
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=47293
Regula68 wijzigde dit bericht 07-01-2004 14:51 (15%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.