Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3,01 GHz WC | 4 GB PC8500 SLI-Ready OCZ | GigaByte P35-DS4 | WD Raptor 10K 75G | Asus EN8800GT 512 MB| Dell 2405FPW 24" TFT | Lenovo Thinkpad T61
Reg. datum: 13 januari 2004
Dus je koopt iets voor 44 euro en krijg je waardebon van 25 euro...
44 - 25 = 19 euro voor de radio
+ verzendkosten maakt het 26,50 euro
Of mag die waardebon niet meteen gebruikt worden?
Reg. datum: 08 februari 2002
En hoe kan ik een hele hoop vCards in 1 keer uploaden zonder elke keer op accept te moeten drukken op de telefoon?
Bladiebla!
Reg. datum: 12 december 2003
Heb ook nog een vraag over FMO. Ik kreeg opeens mijn contacts van outlook express adresboek bij mijn adressenlijst toegevoegd, en ik wist niet meer hoe ik deze contacts weer verwijderde. Hoe kan ik dit voorkomen?
En is het trouwens ook mogelijk om de te internetten via bluetooth?
TuLPMaN wijzigde dit bericht 09-03-2004 01:16 (12%)
Bladiebla!
"Tegen hem die eens anders verklaring of gedraging, overeenkomstig de zin die hij daaraan onder de gegeven omstandigheden redelijkerwijze mocht toekennen, heeft opgevat als een door die ander tot hem gerichte verklaring van een bepaalde strekking, kan geen beroep worden gedaan op het ontbreken van een met deze verklaring overeenstemmende wil."
Praktisch gezien betekent dat alles af zal hangen van de omstandigheden. Vanuit het gezichtspunt van een naakte prijsvergelijking is een factor 6,2 natuurlijk erg onwaarschijnlijk. Ik begrijp dat elders deze koptelefoon voor nog wel meer dan ¤44 wordt aangeboden, dus we kunnen er wel van uitgaan dat de prijs buitengewoon scherp gesteld was met ¤7. Daar mag je dus niet zomaar op vertrouwen zonder dat er sprake is van bijkomende omstandigheden. Die bijkomende omstandigheden zou je bijvoorbeeld kunnen zoeken in de wijze waarop met deze aanbieding is geadverteerd. Was het een 'monsteraanbieding' of gewoon een normale aanbieding (was het uberhaupt een expliciet naar voren geschoven aanbieding)? Stunt deze aanbieder wel vaker met prijzen, etc? Uit dit soort bijkomende omstandigheden zal je moeten putten om aannemelijk te maken dat je op die onwaarschijnlijk lage prijs van ¤7 mocht vertrouwen. Dat zal ongetwijfeld discussie opleveren met de aanbieder en gelijk hebben is nog niet hetzelfde als gelijk krijgen. Voor ¤7 ga je ook geen zaak beginnen.
Uiteraard dien je niet gehouden te worden aan een prijs van ¤44 als je dacht voor ¤7 te kopen. Er bestaat immers geen wilsovereenstemming over een prijs van ¤44. Reeds betaald geld moet je dan terugvorderen, liefst even schriftelijk per brief. Een termijn van 5 dagen stellen lijkt mij daarbij redelijk. VISA kosten kan je niet terughalen, denk ik. Mijn uitgangspunt zou zijn dat betalingskosten voor je eigen rekening moeten komen, tenzij je alleen maar met VISA zou kunnen betalen natuurlijk. Dat zou het verhaal veranderen.
Deze problematiek is natuurlijk alleraardigst, maar ik vrees dat het belang erg laag is. Voor ¤7 ga je geen zaak beginnen, dus gewoon je vooruitbetaalde centen terughalen en de bestelling annuleren lijkt mij praktisch gezien de enige weg.
Da's goeie shit
Reg. datum: 10 januari 2002
Hebben meer mensen daar last van?
(heb gewoon een witte zonder simlock)
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
quote:thomaske schreef op 09 maart 2004 @ 11:08:
Volgens mij is het de actie die wordt ondernomen als je met je joystick naar rechts gaat in je hoofdscherm
Daar staat bij mij het icon 'Mijn vrienden'. Heb net de Sony Ericsson helpdesk gebeld, die begrepen het ook niet, zeiden dat ik andere firmware moest laten uploaden.
Hebben jullie een icon met Tabblad of iets dergelijks?
Hmm stond een foutje in m'n post. Het is wanneer je met joystickie naar links gaat, de actie die dan moet worden ondernomen, kan je instellen in Tabblad / My Shortcutsquote:Gap schreef op 09 maart 2004 @ 13:34:
[...]
Daar staat bij mij het icon 'Mijn vrienden'. Heb net de Sony Ericsson helpdesk gebeld, die begrepen het ook niet, zeiden dat ik andere firmware moest laten uploaden.
Hebben jullie een icon met Tabblad of iets dergelijks?
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Hey, bedankt voor je hulp. Inderdaad zeg, als ik naar links ga met de joystick kom ik uit bij wat ik heb ingesteld bij 'Mijn tabblad'. maar ik kan maar 1 item kiezen voor dat tabblad. Op mijn oude telefoon kon ik daar een hele rits veelgebruikte dingen instellen, in deze t630 maar 1. Klopt dit of heb ik inderdaad bagger firmware?
JLT
Bladiebla!
Raar, ik kan via BEWERKEN, gewoon een vinkje zetten bij wat er in het TABLAD moet staan! Staan misschien wel 50 mogelijkheden! (T-Mobile gelockte versie)quote:Gap schreef op 09 maart 2004 @ 14:05:
@Thomaske
Hey, bedankt voor je hulp. Inderdaad zeg, als ik naar links ga met de joystick kom ik uit bij wat ik heb ingesteld bij 'Mijn tabblad'. maar ik kan maar 1 item kiezen voor dat tabblad. Op mijn oude telefoon kon ik daar een hele rits veelgebruikte dingen instellen, in deze t630 maar 1. Klopt dit of heb ik inderdaad bagger firmware?
Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R
quote:Gap schreef op 09 maart 2004 @ 14:05:
@Thomaske
Als je vanuit standby mode met de joystick naar links gaat kom je direct bij het eerste aangegeven shortcut, is altijd zo geweest bij Ericsson telefoons (RTFM pagina 9
Oh en voor diegenen die nog allemaal op een T630 wachten... de K700 is ook mooi
http://www.esato.com/news/article.php/id=55
Reg. datum: 18 december 2003
quote:Erwinh schreef op 09 maart 2004 @ 14:27:
[...]
Oh en voor diegenen die nog allemaal op een T630 wachten... de K700 is ook mooi
http://www.esato.com/news/article.php/id=55
ja inderdaad!! http://www.sonyericsson.com/k700/
maar hoelang duurt het voor zoiets hier verkrijgbaar is? ik wacht nu al een tijdje op de t630, maar kan nog wel wat langer wachten als het nodig is (voor de k700 dan).
quote:THE_BASE schreef op 09 maart 2004 @ 14:25:
[...]
Raar, ik kan via BEWERKEN, gewoon een vinkje zetten bij wat er in het TABLAD moet staan! Staan misschien wel 50 mogelijkheden! (T-Mobile gelockte versie)
Hmm, dan heb ik hetzelfde probleem als Erwinh, ik kan er ook maar 1 selecteren
mijn firmware:
code:
1
| R4C003 prgCXC12-5781_EU_3_N R4C003 prgCXC12-5802_TAE_N |
thomaske wijzigde dit bericht 09-03-2004 15:15 (21%)
quote:thomaske schreef op 09 maart 2004 @ 15:12:
[...]
Hmm, dan heb ik hetzelfde probleem als Erwinh, ik kan er ook maar 1 selecteren
mijn firmware:
code:
1 R4C003 prgCXC12-5781_EU_3_N R4C003 prgCXC12-5802_TAE_N
Heb hetzelfde probleem, en ook dezelfde firmware..
..en snapt nog steeds niet of het mogelijk is te interetten via bluetoothverbinding.
Bladiebla!
quote:TuLPMaN schreef op 09 maart 2004 @ 15:29:
[...]
Heb hetzelfde probleem, en ook dezelfde firmware..
..en snapt nog steeds niet of het mogelijk is te interetten via bluetoothverbinding.
Uhm... ik heb geen probleem hoor. In het :Mijn Tablblad" menu kan ik gewoon shortcuts toevoegen. btw heb een T-mobile versie firmware (R4E002 EU8)
@Tomaske: welk programma gebruik je om de firmware info te laten zien?
Erwinh wijzigde dit bericht 09-03-2004 15:59 (10%)
WOW! Dit wordt echt wel mijn nieuwe phone!

1.3Mpixel camera. Vet design!
MSDuo, USB, Bluetooth.
262K kleuren TFT-scherm
MP3-speler
Kan haast niet wachten!

Shiver23 wijzigde dit bericht 09-03-2004 15:59 (16%)
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP
Heb in de binnenstad vrijwel elke telecomshop wel gehad, maar de meeste hadden m niet op voorraad of hadden alleen de t-mobile versie..
Bestel het liefste niet online namelijk...
How to see your firmware and see if your phone is unlockedquote:Erwinh schreef op 09 maart 2004 @ 15:55:
@Tomaske: welk programma gebruik je om de firmware info te laten zien?
thomaske wijzigde dit bericht 09-03-2004 16:04 (13%)
Is dit ergens te updaten (T-Mobile T630)
Apple iMac 20" 2,4 Ghz 4GB RAM :: Mac OS X 10.5 :: Nokia N73 Music Edition :: iPod nano 3G Black 8GB :: Samsung LE32R82B :: Samsung DCB-9401R
Reg. datum: 14 juni 2002
quote:THE_BASE schreef op 09 maart 2004 @ 16:13:
Mijn softwareversie is R4E002 prgCXC12-5806_EU_8_N / R4E002 prgCXC12-5807_TAE_EU8_N. Ik wordt er gek van dat ik eerst TRING hoor voordat de beltoon gaat spelen!
Is dit ergens te updaten (T-Mobile T630)
ik heb precies hetzelfde firmware. Problemen ermee adviseert t-mobile langs de dealer te gaan(waar j ehet toestel heb gekocht) of laten updaten bij een SE service point.
BTW heb jij ook last van als je een sms verstuurd dat hij telkens weer gaat vragen smstype en dan geldigheidsduur?
quote:pang schreef op 09 maart 2004 @ 16:23:
[...]
ik heb precies hetzelfde firmware. Problemen ermee adviseert t-mobile langs de dealer te gaan(waar j ehet toestel heb gekocht) of laten updaten bij een SE service point.
BTW heb jij ook last van als je een sms verstuurd dat hij telkens weer gaat vragen smstype en dan geldigheidsduur?
Dat kun je instellen bij MENU - BERICHTEN - SMS - OPTIES en dan bij SMSTYPE (standaard/tekst) en bij GELDIGHEIDSDUUR (1 week ofzo).
Maar heb jij ook die TRING erin dan?
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.